نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

یه پست پر گل و آخرین پست سال 91

1391/12/28 21:27
نویسنده : مام پارسا
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

 

0ym2cvz9qm2mbhv8hnor.gif

سلام به همه دوستای خوب و مهربون

حال و احوالتون خوبه؟...خونه تکونی هاتون تموم شده ایشالله؟

خب خدا رو شکر

ما هم به لطف خدا خوب خوبیم ...و با وجود اینکه به خاطر مریضیم کارهام عقب افتاده بود ولی با کمک های بی نهایت و دلسوزانه بابا مجتبی در عرض 2 روز کل خونه مثل یه دسته گل شد

خیلی خیلی از بابا مجتبی مهربون ممنونم که واسه اینکه من خیالم راحت بشه و دیگه نگران گردگیری  نباشم ، شدیداً کمکم کرد تا خونه زودتر تمیز بشه

*******************

خب بالاخره به روز های آخر سال 91 رسیدیم....

فقط 2 روز دیگه مونده تا عید نوروز ...

دیگه میشه بوی بهار رو توی کوچه و خیابون حس کرد....

با شکفته شدن شکوفه های صورتی و سفید روی درختان میشه بهار رو با چشم جان دید

از خدا می خوام که توی این سال اگر خدایی نکرده خطایی مرتکب شدیم که مطمئناً شدیم از خطامون چشم پوشی کنه و اگر اعمال خوب داشتیم و قدم های مثبتی برداشتیم اونها رو توی کارنامه مون بنویسه و توشه راهمون کنه

الهی آمیـــــــــــــــــــــــــن

***********************

من این پست رو به عنوان آخرین پست وبلاگ پارسا یدونه انتخاب کردم...چون پر از عکس گله و حال و هوای بهاری داره

 پارسایی

****************************

خب حالا از گل پسرم بگم ...جمعه شب پسرم یه کار خیلی خوشگل انجام داد

من مشغول انجام کارهام بودم که پارسا صدام کرد و گفت: مامانی ماشین عروسو ببین

من فکر کردم شاید توی تلویزیون ماشین عروس دیده داره به منم نشون میده ، واسه همین گفتم : کجاست مامان؟

گفت : بیا ، بیا ببین

من رفتم توی پذیرایی و یهو دیدم وااااااااااااااااااای پارسایی خودش ماشین عروس درست کرده..چقدرم قشنگ و با ظرافت این کار رو انجام داده بود

واقعاً خیلی خوشم اومده بود ...واسه همین کلللللللللللی ازش عکس گرفتم

حالا با هم بریم به ادامه مطلب تا عکس ماشین عروس پارسایی رو ببینیم :

محصل

5v2i49qjhp36i0s163xz.gif

اینم ماشین عروس خوشگلی که پسر با احساسم با کلی ذوق و ظرافت درستش کرد

 پارسایی

 اینم دوماد خوشگل ما بدون کت و شلوار و با لباس راحتی نیشخند کنار ماشین عروس خوشگلش

 پارسایی

 ببینید چقدر از کار خودش خوشحال و راضیه

 پارسایی

 مامان فداااااااااای خنده هات

پارسایی

 اینجا جوجو در حال صحبت کردن با ماشینشه

پارسایی

 ناز نگاهتو بخورم عزیزترینم

پارسایی

 پارسا از نوزادی وقتی می خندید صورتش شکل مربع میشد ( البته این فقط حس ماست)...من و بابایی عاااااااااشق این حالت صورتشیم...

بابایی این موقع ها بهش میگه : مکعب مربعِ بابا قلب

حالا به نظر شما شبیه مربع میشه؟؟؟؟؟؟متفکر

 پارسایی

 

 مامان فدای اون چال لپات بشه

پارسایی

 اینم سن شمار وبلاگ پارسایی که در روز جمعه 25 اسفند 91 و در ساعت 7 و 23 دقیقه ، همه عددهاش 3 شد

عزیز دلم ایشالله 333333 ساله بشی

پارسایی

این گلدون پر از گل ... با کلی احساس خوب ... به همراه یه عالمه دعای خیر و آرزوهای قشنگ... عیدی امسال من و پارسایی تقدیم به شما مهربونهاست

گل

 

پیشاپیش عید همگی مبارک

ایشالله سال 92 برای هممون پر از خیر و برکت و سلامتی باشه ...و لحظه لحظه سال 92 بدون هیچ درد و غم و ناراحتی سپری بشه و توی دلامون فقط عشق و محبت و شادی باشه

طوری که توی تماااااااااااام پست های وبلاگ فرشته کوچولوهامون شادی موج بزنه و خدایی نکرده خبر بدی توش نباشه

الهی آمیـــــــــــــــن

********************

دوست دارم این پست رو که آخرین پست سال 91 هست با یه دعای قشنگ که تو وب یکی از دوستای خوبم دیدم تموم کنم...

ان شاالله امسال طوری باشیم و کاری کنیم که وقتی تقویم 93 رو باز می کنیم ، یه تعطیلی رسمی دیگه بهش اضافه شده باشه با این مضمون:

قلباولین سالگرد ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) - تعطیلقلب

آمیـــــــــــــــــــن

" ٢8 اسفند 91 "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

زهرا(✿◠‿◠)
28 اسفند 91 8:06
وای خدا ی مــــــــن!
چه ماشین عروس خوشگلییییی!
میگما دیگه خیالت واسه تزیین ماشین عروس دومادی پسرت راحته!!!
طراحیش و خودش می کنه!!!!
خوشـــــــــــــگلِ خوشگل


دیدی خاله جون که چه پسر خوش ذوقی دارم
آره واقعاً...به این قضیه اش دقت نکرده بودم..پس کلی خرج جلو افتادیم

زهرا(✿◠‿◠)
28 اسفند 91 8:06
خصوصی


گرفتم عزززززززززززززیزم
محدثه
28 اسفند 91 10:56
آخرین سلام زمستونی به پارسایی و مامانیش...
میگما شوهر نمونه به این میگن زهراجون
واااااااای چه گلای قشنگی، چه ماشین عروس قشنگی بابا با سلیقه... بابا با احساس ...
دعاهای خیلی قشنگی کردی، این آخریه منو خیلی تحت تاثیر قرار داد. الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی آمین.
سال خیلی خوبی داشته باشین انشاالله... انشاالله پر برکت ...


سلام به روی ماهت عزیز دلم
آره بخدا واقعاً نمونه اس.حرف نداره
دیدی خواهر جون که پارسایی چه هنرمند و خوش ذوقه
آره بهترین دعایی بود که میشد کرد
الـــــــــــــــــــــهی آمیـــــــــــــــن
پیشاپیش عیدت مبارک محدثه عزیزم
ایشالله سال خوب و خوش و همراه با سلامتی و خوشبختی در انتظارت باشه
سمانه مامان پارسا جون
28 اسفند 91 12:10
سلام عزیزم خوبید؟
نه عوض نکردم گلم همونه که بود حتما درست نزدی


سلام خانومی...آخه چند بار زدم..نمی دونم بازم امتحان می کنم
مرسی
سمانه مامان پارسا جون
28 اسفند 91 12:12
قربون این دوماد گل
ایشاالله یه روز ماشین عروسی خودشو گل بزنه
خانومی ایشاالله سال جدید سال پر خیر و برکتی واستون باشه پر از شادی و سلامتی
پیشاپیش سال جدیدو بهتون تبرک میگم


خدا نکنه خاله جونی...ایشالله ...ایشالله پارسا جونو دوماد کنی
ممنونم گلم..همچنین برای شما...ایشالله سال خوبی داشته باشید
مامان آمیتیس
28 اسفند 91 13:37
چه ماشین عروس خوشگلی درست کردی پارسا جون
قربون خنده هات بشم


چشماتون خوشگل می بینه خاله جونی....خدا نکنه خاله جون مهربون...ممنون از محبتت خانومی
مامان آمیتیس
28 اسفند 91 13:41
دوست عزیزم ایشالا سال جدید پر از شادی و خیر و برکت باشه براتون....
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید.....
عیدتون پیشاپیش مبارک




عزیزم ممنون از دعای خیر و قشنگت.ایشالله برای شما هم همین طور باشه
مرسی عزیزم.عید شما هم پیشاپیش مبارک
مامان آمیتیس
28 اسفند 91 13:43



وااااای مرسی عزیزم.چه کامنت خوشگلی .ممنونم از این همه لطف و مهربونی که به من و پارسا داری
ilijoon
28 اسفند 91 19:52
پست بسیار قشنگی بود پیشاپیش نوروزتون مبارک


ممنونم عزیزم....با نگاه قشنگت خوندی
عید شما هم پیشاپیش مبارک
ilijoon
28 اسفند 91 19:54
دست بابا جون درد نکنه که به مامانی کمک کرده تا زودتر کارهای خونه رو تموم کنه


آره واقعاً خیلی کمکم بود..اگه اون نبود من هیچ کاری نمی تونستم انجام بدم
ilijoon
28 اسفند 91 19:55
زهرا جون دستت درد نکنه رمزو عوض کردی ثواب کردی به خدا
خدا رو شکر لااقل تودادن رمز جدید ما رو از یاد نبردی


قربونت برم گلم...قابلتو نداشت...فکر کنم این یکی دیگه زیاد سخت نباشه
ای بابا این چه حرفیه...حالا یه بار یه خبطی از ما سر زد...توروخدا بیشتر از این شرمندم نکن دیگه
ilijoon
28 اسفند 91 19:57
قربون ذوق وهنرت برم جیگر چقدر زیبا تزیین کردی


خدا نکنه خاله جونی...دیدی چه خوشگل شده
ilijoon
28 اسفند 91 19:58
روز شمارت خیلی زیبا بود


قابلتونو نداشت
شکار لحظه ها بود دیگه
ilijoon
28 اسفند 91 20:00
دعای بسیار زیبایی بود ان شاالله


ان شالله
نرگسی
28 اسفند 91 21:06
چه خوب شد که یه رمزی گذاشتی که یادم نمیره و اینجوری زودتر میام پیشت .. رمز قبلی رو نوشته بودم و پیداش هم نمیکردم .. عزیزم الان بهتری ؟ چی شده بود دوستم ؟ دست همسری درد نکنه .. وای خدا نمیدونی چقدر ضعف کردم وقتی عکس پارسایی رو دیدم خیلی خوشگل شده هم خودش هم ماشینش .. گلها هم خیلی خوشگل بودن .. ایشالله که برای شما و خانوادتون هم بهترین سال باشه عزیزم .. بوس بوس بووووووسسسسسسسسس


دیگه ببخشید بابت رمز قبلی...خیلی سخت بود براتون
آره خدا رو شکر حالا خوب خوب شدم..هیچی بابا یه سرگیجه وحشتناک یهویی اومد سراغم و یک هفته ای فقط دراز کش بودم و هیچ حرکتی نمی تونستم به سرم بدم...
عزییییییییییزم...خیلی گل و ماهی نرگسی
با چ
شمای خوشگلت می بینی مهربونم
ممنونم عزیزم....ایشالله برای شما هم همین طور باشه
پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان آمیتیس
29 اسفند 91 0:14
سوختن غصه هایت را در آتش آخرین چهارشنبه سال آرزو دارم


ممنونم عزیزم...خیلی قشنگ بود
مامان آمیتیس
2 فروردین 92 20:30
آرزو دارم سالی که پیش رو داری، آغاز روزهایی باشد که آرزو داریسال نو مبارک


ایشالله برای شما هم همینطور باشه
ممنونم عزیزم
مامانی درسا
9 فروردین 92 3:58
مام پارسا و پارسا گلی عزیزم
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
سال نو مبارک


عززززززززززززیزم...ممنون از دعای قشنگت
سال نو شما هم مبارک باشه