نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

اولین پست سال 92 با تقویم مخصوص پارسایی

1392/1/18 3:16
نویسنده : مام پارسا
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــلام ســــــــلام ســــــــــــلام

عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد همگی مبارک

ایشالله سال 92 سال خوب و خوش و پر برکتی براتون باشه

عید بهتون خوش گذشت...عیدی گرفتید؟

امسال هم ما مثل پارسال اولین پست وبلاگمون رو با تقویم مخصوص پارسا شروع کردیم

این تقویم حاصل زحمت دو هفته ای و شبانه بنده ست...چون روزها پارسا نمیذاشت کار کنم...واسه همین شبها تقریباً تا 5 صبح بیدار بودم تا این تقویم طراحی بشه....

البته ناگفته نمونه که یه سری اشکالات و ریزه کاری های فتوشاپی رو از محدثه جون(دختر عموی پارسایی) پرسیدم

بعد هم بابایی زحمت کشید و چند سری ازش چاپ کرد و ما به اعضای خانواده تقدیم کردیم

روزها وقتی می اومدم سر کامپیوتر و نگاهی به تقویم ها می انداختم پارسا با چنان ذوقی می دوید سمت کامپیوتر و می گفت : این تقدیم منه؟ (تقدیم =تقویم به زبان پارسایی)

بعد اگر کسی خونمون بود می گفت : بیاین بیاین....بعد با هیجان بهشون می گفت: اینم تقدیم مــــــــــــــــن

همین ذوق بی اندازه پارسا باعث شد تا من تمام تلاشم رو برای زیباتر شدن این تقویم بکنم...

امیدوارم که خوب از آب در اومده باشه

حالا برای دیدن تقویم مخصوص پارسا یدونه بفرمایید ادامه مطلب:

به خاطر عشق پسرم به ماشین مخصوصاً مک کویین...کناره های تقویم رو با عکس ماشینهای مک کویین کار کردم تا پارسا بیشتر خوشش بیاد

تقویم مخصوص پارسا یدونه

 

تقویم مخصوص پارسا یدونه

 فصل پاییز و فصل تولد یدونه گل زندگی من و بابایی

تاریخ تولدش یعنی 22 آذر با شکل قلب مشخص شده

تقویم مخصوص پارسا یدونه

 

تقویم مخصوص پارسا یدونه

********************

پسر گلم ...من و بابایی این تقویم رو با عشق ، به تو  تقدیم می کنیم

امیدوارم وقتی بزرگ شدی از این هدیه های کوچیکی که مامان و بابا با تمام عشق و احساسشون برات به یادگار میذارن لذت ببری

ایشالله تک تک روزهای تقویمت پر باشه از خاطرات خوب و قشنگ و همیشه تنت سالم و روی لبهات خنده باشه تا بتونم هر روز چاله های لپت رو تماشا کنم

 

محصلنازنینم ، عاشقونه دوستت داریممحصل

محصل

" ١٨ فروردین 92 "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامي كيانا
18 فروردین 92 9:05
سلاااااااام صد تا سلام بهاري
اولين باره كه تو سال جديد اومدم تو ني ني وبلاگ واي كه چقدر دلم تنگ شده بود
وااااااااااااااااااي زهرا خيلي تقويم پارسا جونم خوشگل شده حرف نداره عالييييييي عالييييييييييييي


سلااااااام به روی ماهت عزیزم
خوش اومدی
واقعاً جدی میگی؟ مرسی ...خیلی ذوق زده شدم از این همه تعریف از طرف یه آدم حرفه ای تو فتو شاپ مثل تو
محدثه
19 فروردین 92 7:51
سلام علیکم... حال شما، احوال شما؟ مامان با ذوق چه کارا که واسه این جغله نکردی! تقدیمت عالی شد به جرات بگم مثل فتوشاپیستهای ماهر کار کردی مخصوصا عکسهای پارسایی که بهترینه. ولی خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب بماند که به ما نرسید این تقدیم قشنگ
دوستتون دارم یه عالمه BoOS


سلام عزیز دلم....قربونت برم...ما خوب خوبیم...شما چطورید؟
چی کار کنیم دیگه...ما هستیم و همین یه جغله
واااااااااااااای راست میگی؟....مرسی ....
اگه بدونی چه بالی در آوردم وقتی دیدم 2 تا فتوشاپیست حرفه ای از کار من مبتدی اینهمه تعریف کردن
مرسی از راهنماییهات در زمینه طراحی محدثه جونم

عززززززززززززیزم...شرمنده ام بخدا...باور کن اون روزی که اومده بودید خونمون یادم رفت تقویمو بهتون بدم
حالا منتظرم که بیایم خونتون و براتون بیارم...مطمئن باش تقویم شما کنار گذاشته ست
خیییییییییییییییلی دوستت دارم

زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 16:08
سلام عزیزم...
عالی شده ه ه ه ه!
چه تقویم قشنگی!
مبارکت باشه پارسایی ماهم!


سلام به روی ماهت عزیزم
جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی از تعریفت خانومی
ممنون خاله جون مهربون
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 16:09
آفرین زهرا جون...
خیلی خوشگل شده


مررررررررررررررسی مهربونم...قابلتو نداره...اگه خوشت اومده بگو تا فایلشو برات بفرستم...جدی میگم بخدا
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 16:17
دم نی نی شکلک گرمممممم
چه شکلکای جدیدی!!!




واااااااااقعاً دمش گرم...خیلی شکلکاش خوشگل و زیاد شده
مامانی درسا
1 اردیبهشت 92 3:23
اووووووف چه کردی خیلی خوشگله ...... مبارکت باشه پسرم ......


جدددددددددی...قربونت برم...با چشمای خوشگلت می بینی...ممنون خاله جونم