نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسایی و چیدن هفت سین نوروز 92

1392/1/26 17:20
نویسنده : مام پارسا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای خوش ذوق مامان ، توی چیدن سفره هفت سین خیلی خیلی به مامان کمک کرد....

تمام لوازم هفت سین رو خودش توی ظرفها گذاشت...حتی توی انتخاب ظرف هفت سین  هم پارسا نظر داد...

من چند تا از ظرفهام رو آورده بودم تا ببینم کدوم برای هفت سین قشنگتره که پارسا یکی رو نشون داد و گفت : مامانی این خیلی قشنگه و منم که دیدم انتخابش حرف نداره ، همون رو برای هفت سین انتخاب کردم

**************************

برای رنگ کردن تخم مرغ ها لحظه شماری می کرد تا اینکه بالاخره وقتش رسید و شب قبل از سال تحویل تخم مرغ ها رو رنگ کرد و بعد با هم سفره رو چیدیم

 پارسا یدونه

حالا برای دیدن هنر نمایی های پارسا یدونه بفرمایید ادامه مطلب:

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینجا پسر نازم داره توی ظرف ، سنجد میذاره

پارسا یدونه

 اینجام داره سمنو میریزه توی ظرف ، اونم با چه دقتی

پارسا یدونه

 من یه سری از لوازم تزیینی ام رو آورده بودم تا ببینم چی به دردم می خوره تا واسه سفره ازش استفاده کنم .... که دیدم پارسا زودتر از من مشغول شد

پارسا یدونه

 یه چیز گیر آورده بود و داشت دورش از این نخ های رنگی می پیچید و بعدش به من نشون داد و گفت: خوشگل شد؟

پارسا یدونه

 بالاخره نوبت به رنگ کردن تخم مرغها رسید...بدو بدو رفت مداد شمعی هاش رو آورد و با کلی ذوق مشغول رنگ کردنشون شد

نگاه کنید...اینجام از ذوق داره می خنده

پارسا یدونه

اینم اولین تخم مرغی که رنگ کرد 

پارسا یدونه

 حالا داره تخم مرغ ها رو توی ظرف های مخصوصشون می چینه...

پارسا یدونه

 اینم حاصل زحمت گنجشک کوچولوی خونمون

دست گلت درد نکنه مامانم...خیییییییییییییییلی خوشگل شده

پارسا یدونه

دوست جونا ممنون از نگاه قشنگتون

خیلی زود با پستهای نوروزی میایم پیشتون...منتظرمون باشید

پس فعلاً بای تا هایبای بای

"٢٤ فروردین 92"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا(✿◠‿◠)
26 فروردین 92 8:31
سلام عزیزم....
ان شاللا که سال خییییلی خوب و پر برکتی داشته باشین!


سلام به روی ماهت
ممنونم از دعای خوبت...ان شالله برای شما هم همینطور باشه
زهرا(✿◠‿◠)
26 فروردین 92 8:32
ای جونمممممم
چه تخم مرغایی رنگ کردی پارسایییییی
آفرین خاله! عالیه!


مرسی خاله جونی...خوشگل شدن؟؟؟؟؟؟
وای ممنون از این همه تعریفت خاله جونم
زهرا(✿◠‿◠)
26 فروردین 92 8:33
سمنو ریختنت من و مرده.......با اون دقتت خالههههههه!

از کل سفره ت عکس نذاشتیییییی؟


جون من سمنو ریختنشو دیدی؟....تازه با اووووووووون همه دقت کل ظرف کثیف شده بود
ابیشالله تو پست بعدی عکس کل سفره ام رو میذارم
زهرا(✿◠‿◠)
26 فروردین 92 8:36
سلیقه ت حرف نداره پارسای نازم...

ما که تقریبا چندین ساله که سفره نچیدیم!!
چون اصلا کل عید و خونه نیستیم!
دلم لک زده واسه 7 سین چیدن!


ممنونم خاله جونی
ای جااااااانم...می دونم چی میگی...آخه ما هم چند سال اول ازدواجمون از قبل از سال تحویل می رفتیم سفر و تا آخر عید نبودیم ...اون موقع ها منم دلم برای هفت سین چیدن تنگ میشد
مامي كيانا
26 فروردین 92 12:52
اي جونم دوست جونم با هنرمنديهاش پس چي شد چرا عكس هفت سينتو نذاشتي؟
بالاخره بعد از اون همه پرسش و پاسخ بالاخره واسه سفره چيكار كردي ساتن گرفتي ؟
دست پارسا يدونه ما دردنكنه كه با اون تخم مرغهاي رنگي خوشگلش حتما اين هفت سين يك هفت سين مخصوصه
نيگا ذوق كردنهاشو فدات بشم كه اينقدر ذوق زده شدي به باباومامان بگو فردا يك شونه تخم مرغ بگيره تا پارسا جونم ذوق كنه خوب!!!!!! تخم مرغ هم كه قربونش برم قيمتي نداره مهم بچه و شكوفايي استعدادشه

عزززززززززیزمی...ایشالله توی پست بعدی عکسشو می ببینید
واقعاً هفت سینمون مخصوص بود ...آخه توی اون خیلی از نظرات و هنرهای پارسا استفاده شده
اگه بدونی چه ذوقی کرده بود وقتی تخم مرغها رو آوردم
آره واقعاً باهات موافقم ....تخم مرغ که مفته پس شکوفایی استعدادو می چسبیم

علامه كوچولو
26 فروردین 92 12:58
سلام عزيزم
ماشاءالله خوب پسر هنرمندي داريا
حسوديم نشد اما كلي غبطه خوردم خدا انشاء الله به ما هم روزي كنه


سلام عزیزم....الللللهی...بذار ایشالله گل پسرت یه کمی که بزرگتر بشه خودش میاد توی این کارها شرکت می کنه...به شرطی که بهش اجازه بدی و نگران کثیف کاری و خراب شدن نباشی...این طوری می تونی هنر محمد باقر جونو هم ببینی
محدثه
28 فروردین 92 12:34
سلام پارساجون، سلام زهراجون. خوبین شما؟؟ وای که من چقدر ازین پستت عقب افتادم
پارسای زحمت کش ما رو ببین... بابا آفرین چه تخم مرغ هایی ! چه رنگ هایی ! بابا باسلیقه...
زهراجونم انشالله امسال سال خوبی واسه تون باشه ...



سلااااااااام به روی ماهت...وای که ما مردیم از انتظار...کجایی پس؟
اوووووووووووف...اونم چه زحمتکشی...دیدی آجی محدثه که پسرم چققققققققققدر هنرمنده
ممنونم عزیز دلم...ایشالله برای تو هم همینطور باشه و به تمااااااام آرزوهات برسی.....بوسسسسسسسسسسسس
مامانی درسا
1 اردیبهشت 92 3:21
عزیز دل شما به کسی رفتی اینقده هنرمندی به مامان که نرفتی اینو مطمئنم

داشششششششششششتیم مژگانی...خب دیگه پس مطمئنی به مامانش نرفته...دارم برات