نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

اولین تکالیف مهد کودک

1392/9/18 18:13
نویسنده : مام پارسا
20,242 بازدید
اشتراک گذاری

 چهارشنبه هر هفته مربی مهد کودکتون یه کپی از کارهایی که توی هفته انجام دادین رو میذاره توی کیفتون تا هم ما بدونیم چه چیزهایی رو یاد گرفتین و هم اینکه شعرها و چیز های حفظ کردنی رو توی خونه باهاتون تمرین کنیم

هفته اول آبان که تموم شده بود طبق معمول هر چهارشنبه رفتم سر کیفت تا ببینم این هفته چه چیزهایی یاد گرفتی و چه کارهایی انجام دادید

 پارسایی

بریم ادامه مطلب تا بقیه ماجرا رو بخونیم .....

ولی دیدم به جای یه کاغذ ، دو تا کاغذ توی کیفت هست

وقتی کاغذ دومی رو باز کردم دیدم تکلیف برای خونه بهتون دادنلبخند

وای اگه بدونی اون لحظه من چقققققققققدر حس قشنگی داشتم....یه حس شادی...شادی ای که داشت همه وجودمو قلقلک میداد.... بابت اینکه پسرم انقدر بزرگ شده که برای خونه تکلیف داره...دیگه باید بشینم بالای سرش تا تکالیفش رو انجام بده

وای یعنی به همین زودی جای من با مامان و بابام عوض شده بود

انگار همین دیروز بود که به خودم می گفتن بنویس.... انجام بده....تمومش کن...

حالا من باید به بچه ام همون حرفا رو میزدم....

خلاصه خیلی ذوق زده شده بودم بابت مسئولیتی که از این به بعد داشتم 

واسه همین از تمام تکالیفی که توی خونه انجام میدادی عکس گرفتم تا به یادگار برامون بمونه

هفته اول آبان ... واحد کار: خیابان

پارسایی

*****************************************

هفته دوم آبان....واحد کار :پوشاک

اینجا مریض بودی و مهد کودک نرفته بودی واسه همین بابایی ظهر رفت مهد و تکلیفت رو از مربی ات گرفت...آخه تو هم مثل من علاقه داری تا ببینی تکلیفت چیه و فوری انجامش بدی حتی اگه مثل این عکس بی حال و مریض باشی

پارسایی

پارسایی

پارسای

*************************************

هفته سوم آبان...واحد کار: محرم و دوباره پوشاک

پارسایی

*****************************************

هفته چهارم آبان....واحد کار :حیوانات اهلی

پارسایی

 ***********************************

هفته اول آذر...واحد کار :حیوانات وحشی(البته تکلیفت در مورد بلند و کوتاه...بالا و پایین...کوچک و بزرگ و ...بود)

پارسایی

**********************************************

هفته دوم آذر.... واحد کار: اعضای بدن

پارسایی

این بود تکالیفی که تا این مدت از مهد آوردی خونه و انجامشون دادی....

اینها اولین تکالیف زندگیت بودن....الهی من قربونت برم که انقدر بزرگ شدی ماشاللهقلب

خدای من شکرت

بابت همه چیز

بابت مادر بودنم

بابت زنده بودنم و دیدن رشد و قد کشیدن حاصل عمرم

قلبخــــــــــــــــــــــدای مــــــــــــــــــــــن شکـــــــــــــــــــــــــــرتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ghazal
18 آذر 92 19:12
salam mohandes chap daste man .ghorboone bozorg shodanet beram.mamanet barat esfand dood kone...rasti medad ro mesl mano ghazal eshteba dast migiri.mamanet ro bebos chon webloget ro rah endakhtT hatman baraye man ien karo kard.
مام پارسا
پاسخ
سلاااااااااااااام خاله جونی...خدا نکنه خاله جون مهربونم چششششششششم...حتماً بهش میگم ههههههه..آره راست میگی..حالا ایشالله تو مدرسه باهام کار می کنن..شاید ایشالله یاد بگیرم درست دستم بگیرم مدادو چشم خاله جون...آره باور کن...وقتی می بینیم شما از اونجا میای می خونی و تازه با دیدن عکسام دلت تنگ میشه و میشینی یه دور گریه می کنی...واسه همین تند تند مامانم پست میذاره تا از دلتنگی ات کم بشه و دیگه گریه نکنی و به جاش بخندی ، اینطوری خاله جون خیییییییییلی خوشحالیم که میای وبلاگم...دوستت داریم
محدثه
20 آذر 92 7:25
سلام بر عزیزااااااااااااان من صبح زیبای شما بخیر... مامانی! حالا که اینقـــــــــــــــــــــــدر روی این تکلیفها ذوق و شوق داری، وقتی کلاس اولم بره همین طوری می مونی؟؟؟؟ آخه خیلی سر و کله زدن باهاشون سخت میشه انشاالله همیشه سالم باشه و سلامت. و درس خووووووووووووون
مام پارسا
پاسخ
سلااااااااااااام بر آجی محدثه خودمون..صبح زیبای تو هم بخیر باشه عزیزم...البته الان که دارم تایید می کنم شبه ها اتفاقاً خودمم به همین قضیه فکر کردم..آخه هر کسی رو که بچه اش کلاس اوله می بینم...از سر و کله زدن با بچه خسته شدن دیگه الان اولشه انقدر ذوق دارم...احتمالاً اون موقع دیگه اینطوری نیست ایششششششششششششششالله همین طور باشه که گفتی...اگه خودش درس خون باشه دیگه سر و کله زدن هم نمی خواد
مامي كيانا
25 آذر 92 11:33
به به تكاليف ..من هم اولين بار از اينكه كيانا تو خونه تكليف داشت و انجام ميداد ذوق ميكردم ماشالا به پارسا خيلي خوب رنگ ميكنه كيانا هرجور دلش بخواد رنگ ميكنه مثلا اگه نوشته ميوه هاي روي درخت رو مثلا رنگ كن ميوه هاي پايين درخت هم رنگ ميكنه ميگه آرام جون خودش گفت!!!!! يا اينكه اون ميوه ها گناه دارن؟؟؟
مام پارسا
پاسخ
آره واقعاً لذت بخشه قربونت..آخه خودت که می دونی پارسا عاشق نقاشی و رنگ آمیزیه اللللللهی...هههههههه..چه دلایل قانع کننده ای
غز ل
1 دی 92 19:03
غز ل
1 دی 92 19:06
مام پارسا
پاسخ
غزل جونم مرررررررررررررررسی که وقت میذاری و میای پیشمون...زود زود زود عکسای جدید پارسا رو میذارم....بوس بوس واسه تو دخمل ملوس