نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

تولد تولد تولـــدت مباررررررررررک

1392/9/22 14:38
نویسنده : مام پارسا
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب آروین

عروسک قشنگم

زیبا ترین بهانه زیستنم

نازنین پسرم

یدونه گل باغ زندگیم

2014.gifتولــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــارک2014.gif

روز تولدت ،زیباترین روز هستی ام شده

 قشنگترین خاطره های زندگی، در این روز برایم رقم خورده

شنیدنی ترین آهنگ برای من ،صدای اولین گریه ات بود

و خوشبوترین عطر دنیا ، عطر تنت

و دیدنی ترین تصویر،  دیدن صورت پاک و معصومت است

************************

 

با یه بغل آرزوهای خوب، این روز رو به تو تنها میوه زندگیمون تبریک میگم

از خدا می خوام تا همیشه بهترینها نصیبت بشه و به تمام آرزوهای قشنگت برسی

و در پناه خودش صحیح و سالم باشی و قدم در راه راستی و درستی بگذاری

 از صمیم قلبم عاشقتم

 

************************

در ساعت 4 و 20 دقیقه روز 22 آذر ماه..یه روز سرد از آخرین فصل پاییز

تو قدمهای قشنگت رو به این دنیا گذاشتی و وقتی داشتی از اتاق عمل بیرون می آمدی یعنی ساعت 4 و 25 دقیقه برای اولین بار چشمهای قشنگت رو به روی دنیا باز کردی

و من از آن به بعد عاشق پاییز شدم، چون تو با آمدنت برایمان بهارش کردی

 شکلکهای جالب و متنوع آروینعاشقانه دوستت دارم شکلکهای جالب و متنوع آروین

نوشته شده در ساعت 2 و 30 دقیقه روز جمعه 22 آذر....1 ساعت و 50 دقیقه به لحظه تولد تو و لحظه شیرین مادر شدن من باقی ماندهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ghazal
22 آذر 92 20:38
salam azize khale jooni.. fadat besham kiiiiiiss yoooooou tavalodat mobarak omidvaram hamishe salem va moafagh bashi va zir saye pedar va madar azizat bozorg beshi
مام پارسا
پاسخ
سلاااااااااام خاله جون جونی...مررررسی خدا نکنه منم kiiiiiiiiiiiiiss yooooooou برای شما و غزل جونم مرررررررررررسی خاله جونم...تولد غزلی هم مبارک باشه...ایشالله عروسش کنید مرسی از دعای خوبت خاله جونم
محدثه
24 آذر 92 9:23
سلااااااااااااااااااااااااااام تولد ... تولد ... تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــ ... انشالله 120 ساله شی... هر چـــــــــــــــــــــــــــــــند که من همون جمعه غروب وبلاگتو خوندم ولی بنا به دلایلی امروز دارم نظر میذارم دوستتون دارم یه عالمه
مام پارسا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام به روی ماهت مرررررررررررررررررررررررررسی آجی محدثه اصلاً دلایلت برای دیر نظر گذاشتن موجه نیست...یععععععععععععنی چی؟ وقتی اومدی وبلاگ رو خوندی همون موقع داغ داغ باید نظر بذاری تا از مزه نیفته...اُکــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟ ما هم دوستت داریم هواااااااااااار تا
محدثه
24 آذر 92 13:26
آخه اون لحظه با موبایلم رفته بودم، نه این که موبایلم خیلی باکلاسه، نمی شه باهاش نظر گذاشت سه خط نظر میذاری آخرش موقع ارسال همه رو حذف می کنه هرررررررررررررررررررر چند نیاز به توضیح نبووووووووووووووود ولی توضیح دادم بماااااااااند که شب قبل تولدت بهت تبریک گفتم
مام پارسا
پاسخ
باشه متوجه شدم ...حالا چرا خود زنی می کنی...چرا موهاتو می کنی بابا ارزششو نداره ها...شوخی کردم باور کن ای بابا ااا...دم آجی با معرفت گرم...می دونم که شب قبلش تبریک گفته بودی..مررررررسی ولی همه جوره دوستت داریم ما
مامي كيانا
25 آذر 92 11:41
واي ديروز چقدر كفري شدم از بس اين عددها رو زدم ووبلاگت باز نشد رمزش رو كلا فراموش كرده بودم قاطي بودم هاااااااااا تولد گل پسر و يكي يدونه ما مبارك باشه راستي تولد مهد چي شد؟ برگزار شد؟
مام پارسا
پاسخ
جدیا...چطوری کلاً فراموش کردی؟؟؟؟؟؟ ممنونم عزیزم امروز تولدش توی مهد برگزار شد بالاخره...کار منم تمام شد...خیلی خوب بود حالا عکساش رو میذارم ایشالله..
مامي كيانا
25 آذر 92 11:41
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك [
مام پارسا
پاسخ
مرررررررررررررررررررررسی
مامانی درسا
26 آذر 92 7:40
عزیزم پارسا گلی تولدت هزاران بار مبارک عسلی انشاالله در پناه خدا همیشه سلامت و شاد باشی ...... گلم دستان مهربون خدا همیشه نگه دارت باشه ....دوستت دارم عزیزم ... هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مام پارسا
پاسخ
سلام خاله جون...مرسی..ایشالله... مرسی مژگان جون...ایشالله که همه بچه ها در پناه خدا سالم باشن همینطور درساگلی خاله خیلی لطف کردی عزیزم ممنونم...یلدای شما هم مبارک
علامه کوچولو
27 آذر 92 15:40
وااااااااااااااااااااااااااای شرمنده خیلی به خودم سپرده بودم که حتما روز تولد پارسا جوون بیام اما امان از دست این حافظه پرت من جوووووووووووووونم 4 ساله شدنت مبارک عزیز دلم 140 سالگیت انشاءالله برات بهترین های روزگار رو ارزومندم و امیدوارم قله سعادت فرش قدمهای همیشه استوارت باشد
مام پارسا
پاسخ
عززززززززززززززیزم..دشمنت شرمنده ای بابا حافظه خود منم بهتر از شما نیستا...همین که وقت گذاشتی و اومدی ممنونم عزیزم خیلی محبت داری...ایشالله خدا محمد باقر ناز رو براتون نگه داره مررررررررسی خاله جون مهربون...ایششششششششششالله...ممنون از دعای قشنگت خاله جون
غزلی
28 آذر 92 22:01
پارسا جان من دلم برایت خیلی تنگ شده است.امیدوارم زود به زود همدیگر را ببینیم باز بیا خانه ما وبازیهای ذوق کردنی انجام دهیم ودر اغوش خاله جون پاهایت را ضربدری کنی بووووووووووووووس دوستت دارم.غزل
مام پارسا
پاسخ
سلااااااااااااااااام غزل جونییییییییییییییییییییییییییی خوبی؟منم دلم برات خییییییییلی تنگ شده...ایشالله که زودتر همدیگه رو می بینیم...من که یه روز در میون به بابام میگم چرا تهران نمیریم؟ حالا نمی دونم کی منو میارن ههههههههههه...یادش بخیر ضربدری زدن پاهای پارسا خیلی جالب بود غزلی...به قول مامانیت که هیچ وقت هم پاهاش به هم برخورد نمی کرد موقع ضربدر زدن ما هم بووووووووووووووووووووووووس...خییییییییییییییییلی دوستت داریم غزلک
غز لی
3 دی 92 22:57
سلام پارساجونی تو چرا زود به زود پیش من نمیایی تو را به خدا زودتر بیا ناز من بووووووووووووووسسسسسسسسسس
مام پارسا
پاسخ
سلااااااااااااااااام غزل جونی....آخه باید بابا و مامانم منو بیارن که اونام کلاً تنبلن...ایشالله زود مخشونو میزنم و میایم پیشتون خیییییییییییلی مهربونی غزل جون...خیلی دوستت داریم...بوووووووووووووس