نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

جشن تولد کوچولو موچولو

1392/10/14 18:41
نویسنده : مام پارسا
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد پارسایی من براش کیک با طرح مورد علاقه اش  درست کردم...

می خواستیم غروب که بابایی از سرکار اومد یه جشن تولد سه نفره براش بگیریم که از شانس خوبمون سوده و متین و زندایی اومدند خونمون تا کادوی تولد پارسا رو بهش بدن....

ما هم خوشحال از اینکه دیگه تنها نیستیم و جمعمون جمع شد

خلاصه غروب برای پسرم جشن تولد گرفتیم و کلی هم بهش خوش گذشت و با متین کیف کردن

حالا بریم ادامه مطلب برای دیدن عکسها:

اینم کیک تولد پسری که خودش طرحشو سفارش داد ...هنر دست مامانیخوشمزه...البته اولین بار بود که روی کیک عکس می کشیدم ...واسه همین شاید خیلی خوب نشده باشه

1

**************************************

اینم متین و پارسایی

2

**********************************

جوجو در حال باز کردن کادوی متین

1

*************************************

اینجام داره کادوهای مامان و بابا رو باز می کنه

1

*************************************

یکی از کادوهامون یه دستکش خوشگل عروسکی بود ...که البته چون یه کوچولو کوچیک بود عوضش کردم و عکس تعویض شده اش رو هم آخر پست گذاشتم

1

*********************************

اینم پارسایی که منتظره تا کادوی دیگه مامان و بابا رو باز کنه

1

*************************************

اینجام در حال باز کردنه...

این کادو قطار بود...این قطار رو خودش از خیلی وقت پیش سفارشش رو به ما داده بود تا واسه تولدش بگیریم...بعد هم به همه می گفت واسه تولدم قطار بگیرید...حتی به مربی مهدش

این قطار رو قبلاً واسه تولد دو سالگیش گرفته بودیم ولی بعدها شکست...واسه همین خیلی دلش می خواست که اینو داشته باشه...این شد که دوباره این قطار رو براش خریدیم

1

*******************************

اینم کیک و شمع تولد 4 سالگی نازدونه

1

*********************************

اینم جوجوی خوشحال که می خواد شمع فوت کنه

1

*********************************

اینجام با همراهی متین داره شمعو فوووووووووووووووت می کنه

1

**********************************

و اینم بریدن کیک تولد

1

******************************

اینم جوجو با قطار محبوبش

1

************************************

1

**********************************

اینجام داره یه مدل دیگه با قطارش بازی می کنه

دستش رو میذاشت روی ریل جلوی قطار ...وقتی که قطار میرسید دستش رو می کشید

1

*******************************

اینجام دستشو با هیجان کشیده

1

***********************************

اینم یه مدل دیگه از بازی کردنش....با پاهاش تونل درست کرده

1

*********************************

اینم کل کادوهایی که به پارسایی رسید

قطار و دستکش از طرف مامان و بابا(البته این دستکش عوض شده ست و این دیگه اندازه شه)

بلوز از طرف امیر رضا و محمد مهدی که شب قبل از تولدش آوردن بهش دادن

یه بسته کارت بازی از طرف متین

مامان صدیق و مامان ستاره و زندایی هم کادوهاشون نقدی بود

1

این بود جشن کوچولویی که روز تولد پارسایی براش گرفتیم

جشن اصلی اش رو توی مهد کودک گرفتیم

پس منتظر جشن مهد کودک با یه عااااااااااااااااالمه عکس باشیدچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محدثه
15 دی 92 9:22
سلام به پارسایی و مامانیش! صبحتون بخیر تولدت مبااااااااااااااااارک هرچند که خیلی ازش گذشته و مامان تنبل شما تازه پست گذاشته!!!!! ای تنبل ... می بینم که بدون ما تولد میگیرین خوش گذشت؟؟؟؟ چه کادوهایی!! ای کاش منم کوچولو بودم واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه کیکی خودت درست کردی ؟؟؟؟ چقدر خوشگل... نوش جانتون.
مام پارسا
پاسخ
سلام به محدثه جون....شب شما هم بخیر آخه الان ۱۲ شبه که دارم جواب میدم مررررررررررسی....آره مامانم تنبل که هست ولی یک هفته ای هم درگیرسرماخوردگی و بعدش هم بی حالی بود...این بود که این همه عقب افتاد این پست راستش این مهمونامون هم خودشون اومدن..شما هم اگه افتخار میدادید ما خوشحال می شدیم آره کادوهای خوبی گیرش اومد و کلی ذوق زده شد دستت درد نکنه دیگه...انقققققققدر منو دست کم می گیرید یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آره عزیزم کار خودمه...مرسی از نظرت...چشمات خوشگل می بینه...ممنووووووووون
محدثه
16 دی 92 8:14
این فصل، فصل سرماخوردگیه !! منم یکی دو هفته اسیرش بودم البته نه تنها من بلکه کل اعضای خانواده . الان بهتر شدی؟؟؟ دست کم نگرفتم خانوم ولی چون خودم بلد نیستم فکر کردم همه تون مثل منین... حالا چرا ناراحت میشی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! انشاالله هرکجا هستین صحیح و سالم و خوش باشید این آرزوی مائه...
مام پارسا
پاسخ
وای آره واقعاً....این روزا هر کی رو می بینی سرما داره...به قول یکی از دوستام از ترس اینکه د.باره سر ما نخوریم حاضرم حبس خونگی کنیم خودمون رو....مخصوصاً پارسا رو آره خداروشکر الان بهترم....شما بهتر شدید؟ هههههههههههه...الهی...ناراحت نشدم که فقط غر زدم سرت منم تو شرایط و سن تو بودم نمی دونستم کیک با آرد درست میشه یا آهک...حالا الان یه ذره چیز یاد گرفتم قرررررررررررربونت...ممنون از دعای قشنگت عزیزم....همچنین شما
نرگسی
17 دی 92 19:50
سلاااااااااااااام .. تولدت مبارک پارساییییییییییییییی .. چقدر دلم برات تنگ شده بود .. فکر میکردم رمزتو گم کردم و بالاخره تو تلگرافم پیدا کردم ... ببخشیییییییییید باید زودتر از اینا میومدم ..
مام پارسا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهت عزیزم....خیلی وقت بود که جات تو وب پارسایی خالی بود مرررررررررررسی خاله جونی....منم دلم برات تنگ شده بود خواهش می کنم عزیزم...همین که اومدی کلی خوشحالمون کردی دوستت داریم ...هم خودت و هم نی نی تو دلی رو
مامي كيانا
18 دی 92 11:45
بابا هنرمند قناد سرآشپز خيلي عالي شد طرح روي كيك مزه ش هم كه مطمئنم عالي شده دست پخت شما رو خورديم به به از كادوها مباركت باشه گل پسر قند عسل چه بازيهاي جالبي با قطار ميكنه اونجا كه با پاش تونل درست كرده خيلي باحال بود بيصبرانه منتظر عكس تولد مهدكودكم بابا بجنب ديگه؟
مام پارسا
پاسخ
واااااااااااااااااای مررررررررررررررسی...قربونت برم جاتون خالی بود...مزه اش هم به گفته بقیه خیلی خوب بود مرسی خاله جون آره از خودش بازی ابداع می کنه چشششششششششم در اولین فرصت عکسهای مهد رو میذارم
غزلی
19 دی 92 15:59
جوجو شلام ماشالله ماشالله چه قدر بزرگ شدیاااااااااااااااا(اینجاش شمالی بود) عسلی قندکعجب کیک خوشمزه ای بدون خاله جونی خوردی نامرد .مگه نمی دونی من عاشق شیرینی از نوع خوشمزه هستم !عاااااااااااششششششققققققققتم
مام پارسا
پاسخ
شلاااااااااام خاله جونی...مرسی اللللللللهی...آره واقعاً واقعاً جاتون خالی بود...شما زودتر بیاید ساری اون وقت مامانم قول میده یه کیک خوشگل و خوشمزه براتون درست کنه...مرررررررررررررسی خاله جونی....منم عاششششششششششقتونم....باورت نمیشه پس اینجا رو بخون:الان که مامانم داره این نظر رو جواب میده من دارم بازی می کنم و وسط بازیم واسه خودم دارم میگم عمو مهلان...عمو مهلان= عمو مهران
مونا مامي كيانا
19 بهمن 92 13:21
معلوم هست كجاييي؟
مام پارسا
پاسخ
هستیم همین دوروبرا...البته اگه مریضی ما رو ول کنه
✿مامان علی خوشتیپ✿
7 اسفند 92 7:52
آهان اینجا یکی هست...خیلی کیکت خوشششششگل شده...آفرین مامان باذوق و کدبانو...تولدش مبارک باشه
مام پارسا
پاسخ
جدددددددددددددددی میگی؟...وای مرسی...وقتی هنرمندی مثل تو تعریف کنه پس معلومه که خوب شده مرسی عزی دلم به گرد کدبانویی شما هم نمی رسیم خانووووووووووم