نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

سال نو و روز مادر مبارک

1393/1/31 13:20
نویسنده : مام پارسا
2,623 بازدید
اشتراک گذاری

 سلاااااااااااااااام...با تاخیر سال جدید رو به شما تبریک میگم...ایشالله سال خوب و خوش و پربار و پر برکتی داشته باشید و تنتون سالم و دلتون خوش باشه

بهار

 و همچنین روز مامان های مهربون رو هم به همه مامانهای خوب دنیا تبریک میگم

ایشالله سایه هیچ مادری از بالای سر هیچ بچه ای کم نشه..چون وجودشون واقعاً باعث دلگرمی و آرامش خاطر میشه

مامان هایی که با چند تا کادوی چند هزار تومنی که ما بچه ها براشون میگیریم کلی ازمون تشکر می کنن و ابراز شرمندگی بابت اینکه چرا زحمت کشیدید

ولی ما با وجود اینکه می دونیم سالها به پای ما خون دل خوردن .....شب بیداری و خستگی کشیدن تا ما بزرگ بشیم و از آب و گل در بیایم (اینو وقتی فهمیدم که خودم مادر شدم) فکر نکنم اونقدری که اونها به خاطر کادوی ناقابل از ما تشکر میکنن ما به خاطر جوونی ای که به پای ما گذاشتن ازشون تشکر کرده باشیم 

با وجود همه اینها دوستمون دارن و اصلاً قدر نشناسی مون رو به دل نمی گیرن و آخرش هم میگن: شما حالتون خوب باشه و تو زندگیتون خوش باشین..ما دیگه هیچی نمی خوایم

خدایا هیچ بچه ای رو بی پدر و مادر نکن و چراغ هیچ خونه ای رو خاموش نکن

و کمک کن تا من هم مامان خوبی برای یدونه پسرم باشم و بتونم به بهترین نحو تربیتش کنم تا در آینده بهش افتخار کنم

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن 

به زودی با پست پر از عکس از سفره هفت سین بر میگردم...سنجد برمی گرده....هــــــــــــــــَ برمی گردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)