نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

تلاش برای دل کندن از پوشک

1391/3/9 3:43
نویسنده : مام پارسا
2,408 بازدید
اشتراک گذاری

وای که من چقدر خوشحالم

چراااااااا ؟

خب معلومه دیگه

واسه اینکه:

جیگر مامان ، عشق مامان ، عمر مامان ، پسر با اراده مامان ، داره یک مرحله مهم دیگه از زندگی رو پشت سر میذاره.

نفس من داره واسه خودش مرررررررررررررررد میشه و پوشک رو کنار میذاره.

اولین بار دقیقاً 28 ام فروردین تلاش کرده بودم تا پوشک رو ازش بگیرم و حتی پیشاپیش براش جایزه هم خریده بودم ولی پارسا جون مقاومت کرد و همکاری نکرد و اون بار با شکست مواجه شدیم

این دفعه تلاش ما از دوم خرداد شروع شد که پارسا دقیقاً 2 سال و 5 ماه و 10 روزش بود.

با یک برنامه ریزی اساسی و تهیه جوایز و خوراکی های مورد علاقه پارسا و کادو پیچی کردن اونها و چسبوندنشون به در و دیوار دستشویی اقدام به امر مهم و خطیر پوشک گیری کردیم

ادامه ماجرا در ادامه مطلب:

 vote.gif

نایت اسکین

اولین روز بعد از اینکه پارسا از خواب بیدار شد پوشکش رو در آوردم و بهش گفتم :مامانی پوشکت ایش شده و دیگه پوشک نداریم تا برات ببندم (البته پوشکها رو از قبل قایم کردم تا مچمو نگیره)

بعد گفتم هر وقت جیش داری به مامانی بگو و اگه توی دستشویی جیش کنی برات یه جایزه خوب می خریم.

بعد هر 5 دقیقه ازش می پرسیدم :مامانی جیش داری عزیزم؟

ولی پارسا به جای اینکه به من آره یا نه بگه در جواب من می گفت: "هر وقت جیش داری به مامانی بگو برو دَشویی(دستشویی) جیش کن"(عین جمله خودم رو به خودم تحویل میداد)

خلاصه این سوال و جوابها همین طور ادامه داشت تا اینکه یکدفعه گفت : مامانی جیش دارم.

بدو بدو رفتیم دستشویی و با کلی تشویق و هورا و .......... گل پسر ما  جیش کرد و کلی دست و جیغ زدم و خوشحالی کردم (دقیقاً همین طوری) و بوسیدمش از اینکه خییییییییییییلی لطف مهمی در حق ما کردی

پارسا هم فوراً گفت :به بابایی زنگ بزن جاییزه بخره.

و من هم از همون داخل دستشویی با کلی ذوق و شادی به بابایی زنگ زدم و شرح ما وقع دادم و بابایی هم قول داد تا با جایزه بیاد خونه

ظهر بابایی با یک ماشین کنترلی خوشگل اومد خونه و پارسا داشت بال در می آورد.

پارسا و جایزه جیش کردن

 

بعد از اون تند و تند میرفت دستشویی و یکی دو باری هم توی شلوارش زد و بعد به من گفت.

شب یک سری اسباب بازی و بسته های شانسی (لپ لپ و سک سک) و خوراکی کادو کردم و همه جای دستشویی و روی دیوار چسبوندم.

صبح وقتی پارسا بیدار شد و دستشویی رو دید چشماش در اومده بود و همش می گفت بده من ببینم توش چیه.

خلاصه متوجهش کردیم که بعد از هر جیش فرشته مهربون یه جایزه به شما میده.

اگه پی پی کنی دو تا جایزه میده

قابل توجه مامان شهراد جون : فرشته مهربون خونه ما همون موقع لو رفت

چون پارسا بعد از اینکه اون کادوها رو دید با اینکه کلی براش توضیح دادم در مورد اینکه فرشته مهربون اینا رو گذاشت اینجا تا بعد از جیش کردن بهت جایزه بده به من گفت : بابایی اینا رو خرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامانی گذاشت اینجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه بعد از طی این مراحل ، پسر گل مامان ، الان ٨ روزه که هروقت جیش داره فوری به من میگه و می برمش دستشویی و بعد از جیش هم جایزه اش رو می گیره.

ولی هنوز توی دستشویی پی پی نکرده و می ترسه ، واسه همین فعلاً موقع پی پی پوشکش می کنم.

پسر با اراده من خیییییییییییییلی خوشحالم از اینکه باز هم بزرگتر از قبل شدی و بزرگ شدنت رو به عینه می بینم

عزیز دلم ، من و بابایی امشب داشتیم بابت اراده قوی و پشتکارت تحسینت می کردیم و خدا رو شکر می کردیم.

چون هم در مورد از شیر گرفتنت خیلی راحت باهاش کنار اومده بودی و با اینکه خیلی بهش وابسته بودی ولی در عرض دو روز با توضیحات ما قضیه رو درک کردی و با شیر پاکتی راضی شدی

و هم الان که پوشکت نمی کنم ، تنبلی نمی کنی و قبل از جیش به من میگی تا ببرمت دستشویی و اصلاً  دیگه توی شلوارت جیش نمی زنی

حتی شبها هم که پوشکت می کنم نیمه های شب بیدار میشی و یه کم نق نق می کنی و وقتی ما بهت میگیم :مای بیبی داری اگه جیش داری توی مای بیبی بکن فوری ساکت میشی و در اوج خواب میگی : تو مابینی (مای بیبی) جیش کن مامانی صبح در میاره.

یعنی در اوج خواب هم حواست هست و به ما اعلام می کنی که جیش داری و توضیح ما رو هم متوجه میشی

خدای من شکرت

این هم عکس جایزه هایی که تا حالا فرشته مهربون (منظورم همون جیب بابایی و زحمت مامانیه) برای پارسا آورد.

البته کلی شکلات و آبمیوه و بستنی و ... هم جایزه گرفت که همون موقع نوش جان فرمود

جایزه های پارسا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (55)

بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 17:36
سلام عزیزممممممممممممم ای ول بابا کادو برا جیش کردن ما چه گناهی داشتیم از این خبرا نبود ها اگه نمیرفتیم کتکخدا رو شکر این دفعه موفق شدین وای بچه داری چه سخته فکر این مرحلشو نکرده بودم هااااااا


ای بابااااااااااااا خواهر صبر کن ایشالله یه نی نی خدا قسمتت کنه اون وقت می فهمی که چه دردسر هایی در کنار شیرینی هاش داره.
آره واقعاً ما مثل بدبخت بیچاره ها تو سرمون میزدن تا جیش کنیم
آجی محدثه
9 خرداد 91 9:12
عزیزم مبارکه که بالاخره مرد شدی آقاپارسا. الهی من فدای او فکرت بشم خیلی باحال بود دیگه نمیشه بچه های این دوره و زمونه رو با فرشته مهربون و این چیزا خرید.


ممنونم آجی جونم.چی کار کنیم دیگه ما خودمون این کاره ایم.
آی گفتی ، واقعاً که بچه هاتی الان خیییییییییییییلی می فهمن.پس ما چرا هیچی نمی فهمیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیر کوچولو
9 خرداد 91 12:06



سلااااااااااااااااااااام عزیز دلم.خوبی خانومی.
مرسی خاله جونمممممممممممم
شیر کوچولو
9 خرداد 91 12:07
امان از دست این وروجک ها
خیلی خوبه داره خوب پیش میره
موفق باشی مامان وخسته نباشی


واقعاً که امان از دستشون.چرا انقدر اینا می فهمن؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم دوست جونی.خدا کنه تا آخرش خوب پیش بره و کلاً ترکش کنه
محدثه
9 خرداد 91 12:29
ما هم می فهمیدیم ولی بزرگترامون درکمون نمی کردن



آهااااااااا راست میگی.اینم یه حرفیه.
ایییییییییول کارت درسته
نایسل
9 خرداد 91 13:46
ای جاننن کاش تو مامان من بودی
من نمیاد جیش کرده بودم جایزه گرفته بودم


الهی قربونت برم.دختر گلم.
واسه ما هم به خدا از این کارا نکردن که.
نایسل
9 خرداد 91 13:46
من جاش بودم روزی کلی پی پی میکردم دوتا دوتا جایزه بگیرم


دقیــــــــــــقاً.منم همین طور.
نایسل
9 خرداد 91 13:47
هی خواهر اگه این بارم پاس نشه بدبخت میشم به خدا
اینقدر سختتتت گرفته بودددد
من دیگه روم نمیشه برم دانشگاه 26 واحدم پاسس شه تموم شه دیگه مردم


نگران نباش ایشالله که پاسش می کنی.خدا بزرگه
مامان محمد
9 خرداد 91 14:07
ای ول زن عمو جون،کار خییییییلی بزرگی کردی،مامی پارسا پسر ما دیگه بزرگ شده هااااااااااا،حواست هست دیگه باید کم کم آستینا بالا زده بشه،کت بابایی رو که می پوشه ،از مای بیبی هم که خلاص شد پس دیدی که وقتشه،بابا دست بجنبونین دیگه،مام دعوتیم دیگه،چه نقشه خوبی بود،نه مامانی؟
زمان ما که........ بووووووووس.


ممنونم زن عمو جون.آی آی زن عمو حرف دلمو زدی ولی مامانم همیشه میگه من واسه پارسا زن نمی گیرم.به این سختی بچه بزرگ کنم بعد بدمش دست دختر مردم.
آره خداییش نقشه خیلی خوبی بود و خوب هم جواب داد.
زمان ما که هیچی بابا.اگه نمی رفتیم دستشویی با پس گردنی می فرستادنمون.جایزه کجا بود؟
از طرف ما هم یه عالمه بووووووووووووووووس
آجی مهدیه
9 خرداد 91 15:34
بابا حقه
بابا کلک
بابا جایزه
کاش موقع ما هم از این جایزه مایزه ها بود
در اونصورت من روزی کلی پی پی میکردم
رمز خصوصی شد مامی پارسا


به به چه عجب آجی خانوم.بالاخره اومدی عسیییسم.
آی گفتی خواهر ، امروز حرف همه همین بوده.واقعاً کاش موقع ما هم از این خبرا بود.آه ه ه ه ه
قربونت برم عجیجم .گرفتم رمزو
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 17:21
سلام جیگرمممممم اون واقعی منو گریه میندازه اینقدره توپ رو تند میزنه دستامو ببینی اشکت در میاد همش سیاه و کبود شده خواهرییییییییییییی


الهی بمیرم برات عزیز دلم.خب تنبیهش کن چند بار که باهاش بازی نکنی حساب کار دستش میاد
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 17:24
منو باش همیشه یه نی نی تمیز دادن دستم بوسش کردم و نازش کردم فکر کردم همینه اما همیناش باحاله که ادم تو زندگیش هدف داره به تمام سختیاش می ارزه نی نی شیرینهههههههههههه بخصوص مثل آقا پارسا باشه با اون دندونای نازش


آره عزیز دلم.واقعاً توی زندگی هیچ چیزی مثل وجود یک بچه آدمو دلگرم و امیدوار نمی کنه.ایشالله خدا هر چه زودتر نصیبت کنه.
قلبونت بلم عزززززززززززززیزم.چشمات ناز می بینه پارسای منو
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 17:26
منو شرمنده میکنییییییی عزیزم منم تورو دوس میدارم هر وقت میام حتما بهت سر میزنم جیگرم


خواهش می کنم خانومی به خدا فقط واقعیت رو گفتم.مرسی که همیشه به یادمی
ilijoon
9 خرداد 91 18:06
آفرين به پارساي گلم ديگه داري براي خودت مردي ميشي ها بدو زود مرد شو خودم ميخوام برات آستين بالا بزنم



آره خاله جون.دیگه دارم مرد میشم.تو رو خدا راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟ می خوای برام زن بگیری؟؟؟؟؟ آخه مامانم نمی خواد هیچ وقت برام زن بگیره.میگه تو مال خود خودمی


ilijoon
9 خرداد 91 18:07
كادو ....اون هم تو دستشويي.... بيچاره فرشته مهربون كه براي يه پسر خوب مجبوره چه بوهايي رو تحمل كنه تا پسري بياد وجايزه اش رو برداره


آره واقعاً حق با شماست.چی می کشه اون فرشته مهربونه
ilijoon
9 خرداد 91 18:09
حالا خوب شد كه زود فرشته مهربون لو رفت وگرنه با اون بوها معلوم نبود فرشته مهربون به كما ميرفت يا نه


دقیــــــــــــــــــقاً.اونوقت دیگه ملّت بی فرشته مهربون می موندن
ilijoon
9 خرداد 91 18:10
به افتخار پارسا جوني


پارسا: ملسی ملسی .تو رو خدا شلمنده ام نکنید.
یعنی یه جیش کلدن انقده خوبه که صبح تا حالا همه دالن بلام تشویقیه می فلستن؟
ilijoon
9 خرداد 91 18:11
چه فرشته مهربون خوبي چقده كادو به به يكيشو به من هم ميدي من پسر خيلي خوبي ام ها........


فدای تو پسر خوب بشم من عزیز دلم.هیچ کدوم اینها قابلتو نداره گلم.در اینکه شما پسر خیلی خیلی خیلی خوبی هستی اصلاً شکی نیست عززززززززززیزم.
مامانی درسا
9 خرداد 91 18:31
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


سلام عزیزم.حتـــــــــــــــــــــماً.
رای ما فقط درسا جونی.هورااااااااااااااااا
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 18:49
من بازم اومدمممممممممممم پیشتون
کی میای عچقم؟


سلام گلم ببخشید که دیر اومدم.همین الان میام پیشت عجججججججیجم
مامانی درسا
10 خرداد 91 10:29
الهی بگردم این عشق خاله س دیگه ...... این یه مرد کوچیک با دلی بزرگ ..... قربونش برم من آفرین .....یه هورا بلند ویه دست خوشگل


خدا نکنه خاله جون مهربون.مرسی خاله جون جونی.خیلی دوستت داریم
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 10:47
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 11:13
سلامممممممم عجیجمممممممممم عشق من خوفی؟ فرشته مهربون همچنان در حال کادو دادنه ایول بابا عجب فرشته مهربونی من که خیلی دوسش دالمممممممم


سلام عسسسسسسسسسیسم.من خوفم تو خوفی؟
آره بابا فرشته مهربون بیچاره سخخخخخت مشغول جایزه دادنه.ما هم خیلی دوستش داریم.فقط کاش واقعاً جایزه ها رو خودش می آورد.
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 11:14
آخه خواهر من با التماس میبرمش بازی دوس ندارم کم تحرک باشم بزور میاد !!1فکر کنم عمدی تند میزنه که من بیخیال بشم منم که پروووووووووووو


حالا که اینطوره اصلاً به روی خودت نیار که دستت درد میاد.کم نیار
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 11:18
تورو خدا برام دعا کن دیشب اخرای شب خواستم بخوابم یه دفعه یاد بچم افتادم آروم گریه میکردم اخه اگه بود اخرای این ماه بدنیا می اومد عباس از صدای گریم بیدار شد طفلی کلی دلداریم داد من خوابم برد اما اون گفت تا چن ساعت خوابش نبرده


چشم عزیز دلم.ایشالله خدا هر چه زودتر یه نی نی سالم بهتون بده.همیشه سر نماز برات دعا می کنم.تو هم دیگه انقدر فکر گذشته رو نکن و حساب و کتاب نکن.هر چی قسمت باشه همون میشه
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 11:19
اینا برای دوست خوفمممممممممممم اینا هم برای پسمل نازشششششش


اینا هم برای دوست جونی من و مامانی آینده
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 11:20
خلشته مهلون خشته نباشی عسیسمممممممممممم


قربونت برم مهربونم.
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 12:27
بازم اومدم جیگرممممممممممممم


خوش اومدی عششششششششششششششششقم.خیلی دوستت دارم
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 13:06
میسییییییییییییییی عجیجممممممممممممممممممم فدات بشم که اینقدره خوبی تو


خدا نکنه مهربونم.خیییییییییییلی دوستت دارم
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 13:09
باشه دوست خوبم تمام سعیمو میکنم که غصه نخورم خیلی روحیم بهتره اما فکر کنم طبیعیه بعضی وقتا اینجوری بشم
الان که خوبم یه مدت بود به قولی الی هاپو میشدم همش دنبال پاچه بودم الان خدا رو شکر خیلی اخلاقم بهتر شده
بخصوص از وقتی که دوستای خوبی مثل تو رو پیدا کردم کمتر پاچه میگیرم


خدا رو شکر که بهتر از قبل شدی.می دونم سخته ولی خب واقعیته و باید قبولش کرد.
خودت خوبی که همه میان سمتت
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 13:10
برو عزیزمممممممم به پارسا جونمون برس اون از همه ی دنیا واجبتره


مرررررررسی مهربونم.خوشحالم که پارسای من خاله به این خوبی داره
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 17:02
سلام خوفییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجیجم برا رو کم کنی داداشم یه اپ گذاشتم حال کردم هاااااااااا حالشو گرفتم
زودی بیااااااااااااا منتظرتم عشقمممممممم


حتماً عسییییییییییییسم.همین الان میام
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 17:08



نایسل
10 خرداد 91 23:21



ممنونم گلمممممممممممممممممم.اینا هم مال شما
بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 0:19
جیگرم هنوز نیومدی؟


شرمنده به خدا تازه ساعت 1 و 40 دقیقه شب فرصت کردم بیام نت و نظرات رو تایید کنم.
همین الان میام پیشت
نایسل
11 خرداد 91 9:45
اولین نظری که تایید کردم و جواب دادم به جون خودم تو بودی



قررررررررررررررررررربونت برم من
مامان علي خوشتيپ
11 خرداد 91 11:30
پشاپیش میلاد امام علی (ع) و روز مرد رو به مرد آینده تبریک میگم


ممنونم عزیزم.
نایسل
11 خرداد 91 12:02
هواسم نبودد
نایسل
11 خرداد 91 12:03
آره توروخدا برام دعا کن برم یکم درس بخونم
نایسل
11 خرداد 91 12:03
از ساعت 9 میخوام بخونما اما نمیشه
بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 12:59
سلاممممممممممممممم به عسیسه دلممممممممممم خوفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بدونی چقدره منتظرت شدم نیومدی که

الهی قربونت برم مهربونم.ببخش که منتظرت گذاشتم.آخه مهمون داشتم.
دیگه تکرار نمیشه
بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 13:08
من خوفم عزیزمممممممممممممممممم فقط دلم برات تنگیده


منم دلم برات تنگیده بود گلممممممممممم
بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 13:11
دلت برا اون نسوزه اینقدره اذیتم میکنههههههههههههه حالا یبار من جلو افتادم اما میدونم حالمو میگره


بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 14:09
نیومدی عسیسممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الان میام پیشــــــــــــــــــــت
مامانی درسا
14 خرداد 91 10:53
وای وای وای مامانی چلا آپ نمیگنی ؟؟؟؟؟؟


امان از دست این مامانی.
زودی آپ می کنم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 1:12
سلام جیجلمممممممممممممممممممم عزیزم کجایی نیستی دلم تنگیده برات؟


سلام عششششششششششششششششششششششششششششششششششقم.تازه برگشتم.
زودی اومدم پیشت
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 13:04
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
عیدتون مبارک





ممنون گلللللللللللللللللللللللللم.عید شما هم مبارک
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 23:47
عشقممممممممممم کجایی؟


اومددددددددددددددددددددددددددددددم
مامان رومینا
16 خرداد 91 12:49
چه کار خوبی.اینجوری خیلی خوبه.آفرین به پارسا جون.مردی شده واسه خودش


آره این روش خیلی خوبی بود و خوب هم جواب داد.
ممنون خاله جونی.آره من دیگه مرد شدم
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 14:00
سلاااااااااااااااااااا م جیجلممممممممممممم فدات بشم ممنونم


خدا نکنه عسیییییییییسم.خواهش می کنم گلم
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 14:01
عجیجمممممممم کوشی تو ؟ خوش گذشت گلم ؟این پارسای ما خوبه ؟ هنوز کادو میگیره یا تموم شد دیگه؟


ما هم هستیم.آره جاتون خالی بود.حالا سر فرصت آپ می کنم.
آره بابا هنوز هم قبل از دستشویی رفتن چک می کنه ببینه خِشته مهلبون (فرشته مهربون) جایزه براش آورد تا بعد بره جیش کنه.
نرگسی
16 خرداد 91 23:27
خداروشکررر عزیزم .. ایشالله به سلامتی .. بزن دست قشنگرو برای فرشته مهربون و پارسا ..


ممنونم خاله جون مهربون.
پس بزنییییییییییییییییم.هوراااااااااااااااااااا
نرگسی
18 خرداد 91 1:31
مرسی عزیزم بابت راهنماییت .. منظورت از جاده چالوس بود ؟


خواهش می کنم.الان میام پیشت
محمدمهدی
24 خرداد 91 10:57
سلام نی نی خوشگله خوشحال میشم به منم سربزنی


سلام عزیزم.ممنون که اومدی پیشمون.حتماً.الان میام پیشت
مامان تسنیم
27 تیر 91 22:56
سلام خیلی ممنون طرح جایزه فرشته ها خیلی جالب بود استفاده کردم


سلام خوشحالم که بهتون کمک کرد.
ایشالله تسنیم جون زودتر با این قضیه کنار بیاد.