نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

بابایی دوزت ممائک (روزت مبارک)

1391/3/18 18:26
نویسنده : مام پارسا
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالی بود که پارسا با زبون خودش روز پدر رو به بابای مهربونش تبریک گفت

اون روز پارسا کادویی رو که من از قبل آماده کرده بودم رو گرفت دستش و پشت در منتظر موند و به محض اومدن بابایی کادو رو سمت باباجونش گرفت و گفت :  

دوزت مُمائک ( روزت مبارک)

بابایی با شنیدن این جمله از دهن پارسا شوکه شده بود و می گفت :هیچ وقت فکر نمی کردم روزی برسه که بچه ام بیاد و این روز رو به من تبریک بگه

واسه همین خیلی خوشحال بود

وقتی که خونه پدر جون (بابا جون خودم) رفتیم هم پارسا همون کار رو تکرار کرد و به پدر جون هم روزش رو تبریک گفت.

همینطور وقتی که خونه عموجون نائب رفتیم.

بابای بابایی سالهاست که فوت شده ، یعنی وقتی که بابایی 13 سالش بود باباش رو از دست داد و بیشتر کارهای بابایی رو عموجون نائب که داداش بزرگ باباییه انجام می داد و حق پدری به گردن بابا مجتبی داره برای همین ما هر سال روز پدر میریم خونه عموجون نائب.

فقط روز پدر امسال یه فرق بزرگ با سالهای قبل داشت و اونم این بود که امسال کادوی بابایی و پدر جون و عموجون رو پارسا با دستای کوچولوش داد و با لحن شیرینش روزشون رو تبریک گفت

حرف های پارسا به بهترین بابای دنیا :

بابا مجتبی مهربون روزت مبارک

بابایی به خاطر همه زحمت هایی که واسه راحتی من و مامانی می کشی ازت ممنونیم

بابایی ببخش اگه وقتی که خونه میای با وجود تمام خستگیت من نمیذارم بخوابی و دوست دارم باهام بازی کنی

بابایی ببخش اگه وقتایی که دوست داری استراحت کنی ولی چون می بینی که ما حوصله مون سر رفته ست میگی بیاید بریم بیرون

بابایی ببخش اگه بعد از ظهرایی که خیلی عجله داری و باید زود بری مغازه ، واسه همین یواشکی میری توی اتاق تا فقط چند دقیقه چشمات رو ببندی ولی مامانی تو رو لو میده و من میام سراغت و شروع به اسب سواری و بازی کردن باهات می کنم و نمیذارم بخوابی

بابایی ، من و مامانی با هیچ زبون و با هیچ کاری نمی تونیم زحمت هات رو جبران کنیم

ولی فقط اینو بدون که:

 من و مامانی عاشقونه دوستت داریم

و

از خدا می خوایم که تا آخر عمرمون ، سایه ات بالای سرمون و وجود نازنینت تکیه گاهمون باشه

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

 

پدرجون عزیزم و عمو جون خوبم

من و مامان و بابام روزتون رو از صمیم قلب بهتون تبریک میگیم و از خدا می خوایم که سالیان سال سایه تون بالای سرمون باشه

خییییییییییییییییییییییییلی دوستتون داریم

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:30
سلامممممممممممم عشقممممممممممممم خوبی وای دلم برات شده یه ذره


سلاااااااااااااام جیگر.منم دلم برات خییییییییییلی تنگ شده بود
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:30
ای جونمممممممممممممممم آفرین به پارسا امیدوارم سال های سال پارسای ما به پدر مهربونش این روز رو تبریک بگه


ممنون خاله جون مهربون.
ایشالله سال دیگه شما هم صاحب یک نی نی ناز بشید تا روز مادر و پدر رو به خوبی حس کنید
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:31
خدایی حس قشنگیه که با تمام قشنگیای دنیا قابل قیاس نیست


واقعاً همین طوره که میگی.خیلی باور نکردنی و دلنشینه
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 13:32
عزیزم ممنونم که بهم دلگرمی دادی اپ کردم بخون ببین چه خبره فدات بشمممممممممممممممم میبوسمت خوشملم


خواهش می کنم گلم.
الان میام پیشت.ایشالله که خیره
نرگسی
18 خرداد 91 15:59
ایشالله که سایه بابایی همیشه رو سرتون باشه و سلامت .. ای جونم پارسایی شیرین زبون ..
بابت کامنتت هم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ..


ممنون خاله جون مهربون.ایشششششششششالله.
خواهش می کنم گلم.قابلتو نداشت
مامانی درسا
19 خرداد 91 2:49
ای جونم امسال این وروجکا حسابی حال بابا ها رو به بهترین نحو خوب کردن با این جملات قصارشون ..... قربون همشون برم من


آره واقعاً.خدایی خیلی می چسبه.
خدا نکنه خاله جون مهربون.ایشالله سایه ات بالای سر درسا جونی باشه
ماماناندیا
19 خرداد 91 9:00
ایشالله تن بابات همیشه سالم باشه و سایه اش بالا سرتون میبوسمت عزیزم


ممنونم خاله جون خوب و مهربون.ایشالله خدا آندیا جون رو واستون نگه داره و شما رو واسه آندیا جون.
شیر کوچولو
19 خرداد 91 12:17
آفلین پسلم

ایشا... که سایه بابایت هزار سال بالای سرتون باشه


ممنون خاله جون مهربون.ایشالله سایه شما و بابای شهراد هم بالای سر شهراد جون باشه
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
19 خرداد 91 12:19
راستی آدرس مهد محبت:
خ حافظ-نبش خ مریم -
پارسایی رو می خای ببری اونجا؟؟؟؟؟؟؟


الان که نه ولی کلاً دنبال یه مهد خیلی خوب می گردم.هم از نظر مدیریت و هم از نظر مربی هاش.
شما هم که خودتون معلم هستید و چون از این مهد تعریف کردید مطمئناً مهد خیلی خوبیه دیگه
بابا مجتبی
19 خرداد 91 21:14
پسر گلم ، با گفتن این جمله بهترین هدیه عمرم رو به من دادی.
از تو و مامانی خیلی ممنونم.
من هم خیلی دوستتون دارم


سلللللللللللللللللام به بهترین بابای دنیا.
ممنون که برام نظر گذاشتی.
بابایی بازم میگم : که خییییییییییییییییلی دوستت داریم
بازم بیا پیشمون و برامون نظر بذار
آجی محدثه
20 خرداد 91 8:11
سلام به پارسایی و مامانیش، منم این روز بزرگ رو به باباهاتبریک میگم. یه بووووووووووووس محکم واسه شیرین زبونم...


سلام آجی مهربون.مرسی آجی جونم.
اینم یه بوس از طرف من به بهترین آجی دنیا بوووووووووووووووووووووووووووس
نایسل
20 خرداد 91 20:27
قربونش برم خوش سر زبونم روزشون مبارککک

مامان جون



خدا نکنه خاله جون مهربون.
روز همسری هم مبارک باشه.
خیلی دوستت دارم عزیز دلم.بووووووووووووووس
نایسل
21 خرداد 91 2:37
خودم نمیخوام


خدا بزرگه
نایسل
21 خرداد 91 2:43
مرسییییییییییییییییییی قربونت برم خیلی مهربونی خیلی


خدا نکنه عزیز دلم.خیلی دوستت دارم
نایسل
21 خرداد 91 2:44



خیلی ماهی گلم
نایسل
21 خرداد 91 2:44
توراست میگی خواهر


قربونت برم من
نایسل
21 خرداد 91 2:47
آره عزیز دلم تو راست میگی نباید الکی خودمو جوش بدم
نایسل
21 خرداد 91 2:47
منم خیلی دوست دارم


خب دل به دل راه داره دیگه
نایسل
21 خرداد 91 2:47
شبت به خیر مهربونم
نرگسی
21 خرداد 91 12:05
آخخخخخخخخ گفتی داغ دلمو تازه کردی .. وااااااااای که نمیدونی تو این مدت امتحاناش من چی میکشم .. دیگه اسیر میشم .. نه جایی میشه رفت نه کسی رو دعوت کرد .. دیگه خجالت میکشم تو این مدت انقدر میگم هادی داره درس میخونه هادی امتحان داره .. مامانارو هم که میشناسی اگه یه چند روز نری چجوری میشن ..
مرسی عزیزم که با نظرات انرژی میدی بهم ..


عززززززززززززززززززیزم.می دونم چی میگه.
الان خستگی تو بیشتر از همسریه.
ایشالله که زودتر تموم میشه و تو هم راحت میشی
ممنونم عزیز دلم.خیییییییییییییلی دوستت دارم
نایسل
21 خرداد 91 13:08
وای عزیزم حتما برام بزار خیلی جالب بود خیلی


باشه عزیز دلم.
نایسل
21 خرداد 91 13:08
مرسی عزیز دلم چشات خوشگگل میبینه
نایسل
21 خرداد 91 13:08
قربونت برم قابل ندارن


ایششششششششششالله با دل خوش استفاده شون کنی
نایسل
21 خرداد 91 13:09
اره واقعا اینقدر به من میرسن که حد نداره


قدرشون رو بدون
نایسل
21 خرداد 91 13:09
دوستتت دارم


منم خیییییییییییییییییییییلی دوستت دارم خانومی
عموجون
21 خرداد 91 23:43
سلام دستت درد نکنه از اینکه برام کادو گرفتی چقدر خوشحال شدم دوستت دارم شب بخیر بای بای پارسا کوچولو


سلااااااااااااااااااااااااام عموجون.
وای که من چقدر خوشحالم از اینکه شما به دیدنمون اومدید
عموجون ارزش شما بیشتر از اینهاست .ببخشید دیگه ناقابل بود
منم خییییییییییییییییییییلی دوستتون دارم عموجون مهربون.
شب بخیر.خوابای خوب ببینی (جمله همیشگی پارسا)
عموجون بازم بیا پیشمون.بای بای
ilijoon
29 خرداد 91 15:23
فداي گل پسر نازمون بشم كه انقده قشنگ روز بابايي ها رو تبريك گفته


سلااااااااااااااااام خاله جون جونی.
خوش اومدید به وبلاگ.
خدا نکنه خاله جون مهربون.
آره حسابی بابایی رو غافلگیر کرد