نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

یه مسابقه وبلاگی

1392/3/13 18:08
نویسنده : مام پارسا
658 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف دوست خوبم مونا جون مامان کیانا بلا به یه مسابقه وبلاگی جالب دعوت شدیم

حالا بریم سراغ سوالات مسابقه و جوابهای من

1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟  ترس از دست دادن عزیزانم

 

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟ نمی دونم چون تا حالا بهش فکر نکردم...آخه می دونم نشدنیه

 

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ خوشبختی همه

 

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ عقاب



5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ خانواده دکتر ارنست .... زنان کوچک 



6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ حلیم


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ داد میزنم ولی بعدش پشیمون میشمخجالت

 

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ خسته و گرسنه کنار دریا نشسته بودم که یه نفر ، یه مرغ بریون با سس اورانیوم برام آوردنیشخند

 

 9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟ فعلاً یکی رو یادمه

سحرم دولت بیدار به بالین آمد .... گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

(به خاطر خاطره ی قشنگی که از این شعر دارم دوستش دارم)قلب

 

 10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟ روز عروسی پارسا....با تقلب از مونا جونزبان

(آخه واقعاً دلم می خواد ببینم اون روز پسرم چند سالشه و چه تیپی میشه و ....با کی ازدواج می کنه .... و همچنین خودم چقدر پیر میشم)


11- چه رنگی هستی و چرا ؟ نمی دونم شاید زرد

 



12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ آلمان

 

13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ اس ام اس های مربوط به مناسبت های خاص مثل روز تولدم...


14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ حالا که باید سه نفر باشن ،دوست خانوادگی مون (الینا و مامان و باباش)


15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ غیبت

 



16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ دوستای دبیرستانم که با دیدنشون انرژی می گیرم


17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ پارسا، شیرین ترین موجود زندگیم


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ پرتقال

 



19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زود دلم می گیره.... اهل ریسک نیستم... اعتماد به نفسم پایینه 

 

20- کاشکی ... همه مون یکدل و یکرنگ باشیم قلب

 

**************************

ممنونم از مامان کیانا جون که ما رو به این مسابقه دعوت کرد

حالا منم یه نفر رو به این مسابقه دعوت می کنم:

 

مامان محمد نوری از خدا 

 

******************************

پ.ن 1: اوضاع کامپیوترم خیلی خرابه...یعنی همین پست رو سه بار نوشتم و پرید

پ.ن 2:متاسفانه به وبلاگ هیچ کس هم نمی تونم سر بزنم و برام باز نمیشه

پ.ن 3:در واقع باید سه نفر رو به این مسابقه دعوت می کردم ولی به خاطر مشکل کامپیوترم فقط یک نفر رو دعوت می کنم

پس منو ببخشید ...در اسرع وقت و به محض درست شدن کامپیوتر به دیدن همه تون میام

قلب دوستتون دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محدثه
12 خرداد 92 11:03
چه مسابقه جالبی! خوشم اومد...
جوابهایی که دادی هم جالب بود ...



آره واقعا جالب بود...واسه خودم هم جالب بود
قربونت برم عزیزم که انقدر ماهی
وای محدثه دارم با موبایل جواب نظرات رو میدم...کور شدم...تازه به حرف مجتبی و خرید تبلت رسیدم....مثل اینکه حق با مجتبی ست...واسه من که با گوشی بیشتر میرم توی نت...تب لت واجبتره
مامان محمد
12 خرداد 92 11:30
واااااااااااااااااااااااااااااااااای زهراااااااااااااااااااااا مرسی از دعوتت...
چقدرم این بازی قشنگههههههه...حتما یه پست در این رابطه میزارم...
ولی سوالاتش سخته...باید روی جواباش فکر کنم...
زهرا بازم ممنون که دعوتم کردی...


خووووووووووواهش می کنم عزیزم...قابلی نداشت
منتظر جوابهات هستیم
منم اولش که سوالها رو دیدم با خودم گفتم که باید کلی فکر کنم....ولی وقتی رفتم پست رو بذارم بعد از خوندن سوالها ناخواسته جوابها می اومد تو ذهنم و می نوشتم...سخت نگیر
بازم خواهش می کنم عزییییییییییییزم
مامی کیانا
19 خرداد 92 11:25
خانوم رسیدن به خیر
همیشه به سفر و زیارت
بابا آلمان هر وقت رفتی ما رو هم ببر
جمله سازیت حرف نداشت



ممنونم عزیزم....رسیدن شما هم بخیر باشه...ایشالله با هم
ههههههه.....یادته من از موقع مدرسه عاشق آلمان بودم و اسم فوتبالیست هاشو هم حتی می دونستم.
وااااااااااقعا....مرسی دوست جونم...دوستت دارم
♥مامان آمیتیس♥
5 تیر 92 5:21
سلام دوست عزيزم

میشه 106 رو به 20008080200 اس ام اس کنید و به دخترم که تو جشنواره تابستانه شرکت کرده رای بدین....

ممنون از لطفتون


سلام عزیزم...چشششششششششششششششم حتما