نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

اولین پست سال91 با تقویم مخصوص پارسایی

1391/1/7 18:06
نویسنده : مام پارسا
5,811 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

دوستای گلم سلااااااااااااااااااااااااااااااام

عیییییییییییییییییییییییدتون مبارک

ایشالله سال 91 سال خوب و خوش و پر برکتی براتون باشه.

من برای سال جدید یه تقویم دیواری مخصوص با عکس پارسا طراحی کردم.

البته اینم بگم که من این کار رو به کمک وبلاگ پریسا جون ( http://noruz1391.niniweblog.com/ ) و راهنمایی های آجی محدثه در زمینه فتو شاپ انجام دادم و بابا مجتبی هم زحمت چاپ تقویم رو کشید و  به عنوان عیدی در سال جدید به اعضای خانواده تقدیم کردیم.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

این تقویم تک برگه که هر چهار فصل رو داخلش قرار دادم:

                      تقویم با عکس پارسایی

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

این تقویم چهار برگه که توی هر برگ یک فصل رو قرار دادم.

اینم فصل بهار و شروع سال جدید:

                      تقویم با عکس پارسایی

حالا واسه دیدن بقیه فصل های تقویم برید به ادامه مطلب:

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

فصل تابستون

                     تقویم با عکس پارسایی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

فصل پاییز و فصلی که خدای مهربون این پسمل ناز رو به من و بابایی هدیه داد:

                     تقویم با عکس پارسایی

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم فصل زمستون و آخرین فصل سال:

                    تقویم با عکس پارسایی

از خدای مهربون می خوام که تا دنیا دنیاست همه نی نی ها رو واسه بابا و ماماناشون صحیح و سالم در پناه خودش نگه داره ، یکی یدونه خونه ما و تک گل باغ زندگیمون و چشم و چراغ خونمون رو هم برای من و بابا مجتبی حفظ کنه و توفیق تربیت صحیحش رو نصیبمون کنه.

"آمین یا رب العالمین"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ماهان نفسی
8 فروردین 91 12:39
سلام عید شما مبارک
ممنون عزیزم که به سوال من جواب دادی ولی بزار رک بگم من کمی خنگم هر چقدر هم نگاه میکنم یاد نمیگیرم اصلا برنامه فتو شاپ هم ندارم ولی خیلی دوستدارم براش درست کنم میشه بیشتر منو راهنمایی کنی که برنامه فتوشاپو از کجا دانلود کنم


سلام خانومی.دور از جونت ، این چه حرفیه که میزنی.من هم از فتوشاپ هیچی هیچی بلد نبودم ولی با کمک دوستان یاد گرفتم .
حتماً در اولین فرصت میام پیشت و بهت میگم چی کار کنی
پریسا مامی صدرا و صهبا
8 فروردین 91 12:58
سلام عزیزم سال خوبی داشته باشی تقویم خیلی زیبایی شده تو وبلاگم قرار دادم. بازهم منتظر کارهای زیباتون هستم.
راستی دوست دارید این سال جدید تو وبلاگم چه آموزشهایی و چه مطالبی بگذارم. منتظرتون هستم با نظراتتون به هر چه بهتر شده وبلاگم کمک کنید


سلام عزیز دلم باز هم ازت ممنونم هم بابت ایده تقویم و آموزشت و هم بابت اینکه تقویم پارسا رو توی وبت گذاشتی.
در مورد سوالی که پرسیدی الان میام پیشت
پریسا مامی صدرا و صهبا
8 فروردین 91 15:58
عزیزم سلام براتون تو وبلاگم طراحی کارت ویزیت را قرار دادم. اومدی خبرم کن


ممنونم گلم .حتماً زودی میام پیشت.
آجی محدثه
9 فروردین 91 12:12
اول از همه برای چندمین بار تکراری عید رو به پارساجون، مامانیش و باباییش تبریک میگم. امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین و تا اخرش خوبی و خوشی باشه. مامانی پارسا کارت عالی بود یه یادگاری از پارسا برامون تا اخر عمر گذاشتی


سلام آجی جونم.من و مامانیم هم برای چندمین بار عید رو بهت تبریک میگیم.ایشالله سال خوب و پر برکتی در پیش رو داشته باشی.
آجی مهربون پارسا واقعاً ازت ممنونم چون من از فتو شاپ هیچی سرم نمیشد و اگه کمک های تو نبود هیچ کاری نمی تونستم بکنم.
بازم ازت ممنونم.قابل شما رو نداشت عزیزای من.امیدوارم خوشتون اومده باشه.
بووووووووووووووووووووووس
مامان حنا
13 فروردین 91 22:53
سلااااااااااااااااااااام .....سلااااااااااااام عزیزای من
خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سال نو مباررررررررررررررررررک
ایشالله سال خوبو خوشو پر برکتی در پیش رو داشته باشید و براتون در سال جدید بهترینها رو آرزو دارم
دلم شدددددددددددددیدددددددد براتون تنگ شده بود مهربونای من
خوشحالم وقتی وبلاگ پارسا جون اومدم صورت مثل ماهشو دیدم و خیلی از دیدنش خوشحال شدم و کلی انرزی خوب گرفتم الهی خدا برات نگهش داره
تقویماش خیلی ناز شدن کاش نزدیک هم بودیم برای من هم ارسال میکردی حیف
از روی ماه دوتاییتون می بوسم

سلاااااااااام مهربونم.خوبی عزیز دلم؟
خدا می دونه که چقدر دلم برات تنگ شده بود.سال نو شما هم دوباره مبارک .ایشالله سال خوبی داشته باشید
قربون مهربونیات و لطف بینهایتت برم.مرسی عزیزم شما خیلی به من و پارسا لطف داری.
بخدا منم دلم می خواست پیشم بودی و یه یادگاری ناقابل بهت میدادم.منم هر دوتاییتون رو می بوسم.خیلی دوستتون دارم بخدا
محمدمهدی
28 خرداد 91 17:33
خداحفظش کنه خیلی شیرینه


ممنونم عزیزم