نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا در مینی پارک "نی نی تپلی"

1390/12/11 1:49
نویسنده : مام پارسا
3,820 بازدید
اشتراک گذاری

pooh.gif

از وقتی اومدیم خونه جدید انقدر کار داشتم و درگیر بودم که نتونستم پارسا رو زیاد بیرون ببرم.

پارسا هم چون حوصله اش سر می رفت خیلی لجبازی می کرد.

چند روز پیش که پارسا لجبازی رو به اوج خودش رسونده بود تصمیم گرفتم ببرمش مینی پارک.

وقتی بهش گفتم خیلی خوشحال شد و مدام می گفت :

"بییم پاک ماشین پوییس سوار شم"(بریم پارک ماشین پلیس سوار بشم)

اون روز هوا هم خوب بود ، واسه همین از ساعت 4 بعد از ظهر بردمش بیرون ، اول با هم رفتیم بازار و کمی گشتیم و برای عزیز دردونه ام شلوار لی واسه عیدش خریدم و بعد رفتیم نی نی تپلی .

از ساعت 6 تا 9 شب بودیم پارک

دفعه های قبل که می بردمش پارک ، باید خودمم همه جا کنارش می موندم و سوار وسیله های بازی می کردمش ولی این بار جیگرم خودش با وسیله ها بازی می کرد و اصلاً به من کار نداشت.

یه تفاوت دیگه ای هم که با دفعه های قبل داشت این بود که بالاخره ترسش از قصر بادی ریخت و رفت توی قصر بادی و باهاش بازی کرد و این منو خیلی خوشحال کرد.

معلومه که گل پسرم دیگه یواش یواش داره بزرگ میشه.

مامان قربونت بره.

حالا واسه دیدن بازیهای پارسا توی نی نی تپلی برید به ادامه مطلب:

خوشگل مامان از بس خوشحاله ، توی تموم عکسها داره می خنده

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 قربون خنده هات برم من عزیز دلم.

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پارسا در نی نی تپلی

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

 گل من اینجا مثلاً داره به گلهای مصنوعی آب میده

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پارسا در نی نی تپلی

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

 پارسا عاشق این ماشین سرسره ایه.هروقت میریم پارک بیشتر وقتش با بازی با این ماشین می گذره.از خنده هاش هم کاملاً معلومه که چقدر اینو دوست داره.

البته اینم بگم که حس مالکیت در مورد این ماشین داره و هر بچه ای که می رفت سمت ماشین ، پارسا هم بدو بدو می رفت پیشش تا اون بچه عذاب وجدان بگیره و زودتر از ماشین پیاده بشه.

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

عشق مامان یهویی هوس نقاشی کشیدن کرد.

رنگهای "قرمز و زرد و سبز و آبی و صورتی " رو هم خوب می شناسه 

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 اینم همون ماشین پلیسیه که پارسا می گفت بریم پارک سوارش بشم.

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 جوووووووووووووووووونم قصر بادی.

عزیز مامان بالاخره ترسش از این بازی ریخت.آخه قبلاً همین که میذاشتمش روی قصر بادی می ترسید و می گفت منو بذار پایین ولی اینبار برای اولین بار باهاش بازی کرد و کلی هم کیف کرد و به زور آوردمش پایین

پارسا در نی نی تپلی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 آفرین نانازم

پارسا در نی نی تپلی

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

 هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چه سرسره بازی باحالی

پارسا در نی نی تپلی

همه وجود من ، خوشحالم که خوشحالی.ایشالله همیشه بخندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان محمد
12 اسفند 90 13:14
سلام زن عمو جون،ایییییییییی ول پسر، چه بازیایی عسیسم،مثل اینکه خیلی بهت خوش گذشت،از بازی کردن و خنده هات معلومه زن عموجون،ایشالللللللله همیشه به خوبی و بازی و شادی.بوووووووووووووووووووووس.

سلام زن عمو جونم.آره زن عمو جون خیلی بازیهاش باحالن و به من هم خیلی خیلی خوش گذشت.حالا یه روز با محمد جون با هم بریم و حسابی بازی کنیم.بوس بوس هزار تا
مامان حنا
13 اسفند 90 4:47
ای جونمممممممممممم
ای شیطونو بلا چرا مامانیت ازت عکسی نمیزاشت ما انقده دلمون برات تنگ شده بود اومدم دیدمت خیلی خوشحال شدم عزیزکم
ایشالله همیشه به شادیو تفریح باشید
خدا رو شکر پارسای گلم خیلی خوشحاله از خندیدنش معلومه من قربون اون خنده هاش برم بدجوری دلمو برده
پارسا جون عزیز خاله امیدوارم بهت خوش گذشته باشه می بوسمت نازنینم
خانومی الان دیدم پست جدید گذاشتی شرمندتم چن روز بود درستو حسابی نت هم نمیومدم باید ببخشی ولی به فکرتون بودم خیلی هم دوستتون دارم مواظب پارسا جون هم باش تورو هم می بوسم دوست گلم

سلام خاله جون خوب و مهربونم.مرسی که این همن به من و مامانم لطف داری.امان از دست این مامان تنبل که دیر به دیر پست میذاره.
آره خاله جونش حسابی بهش خوش گذشت و هر روز میگه بریم پارک.
قربونت برم من دوست خوبم.دشمنت شرمنده باشه عزیزم.متوجه غیبتت شدم چون اگر بودی حتما پست جدید میذاشتی.
حنای نازمو ببوس.خیلی دوستتون دارم بخدا.
محدثه
13 اسفند 90 7:36
سلام پارسایی گل من، دلم برات یه ذره شد دوست دارم از اینجا یه بوس محکم بهت بدم که جیغت در بیاد خوشحالم که شاد و خوشحالی. فدات شم عزیزم...

سلام آجی مهربونم.منم دلم برات تنگ شد.از دست بابایی که همش کار داره و ما رو هیچ جا نمی بره.
دقیقا می دونم دوست داری چه طوری بوسم کنی.
مامان ترنم کوچولو
13 اسفند 90 12:39
عزیزم همیشه به تفریح وشادی.خوشحالم ترست ریخت


ممنونم خاله جون مهربون.ایشالله ترنمی هم زودتر بزرگ بشه تا بتونید ببریدش پارک.
شهراد شیر کوچولو
14 اسفند 90 9:21
چه خوب ... منم عاشق این پارک هستم .... موافقی یه روز با هم قرار بزایم و بریم ...


حتماً ، چرا که نه.خیلی هم خوبه
ماناز
15 اسفند 90 7:19
دوست خوبم سلام من جوابتان را درقسمت پرسش تان گذاشتم البته سعی کردم تمام جزییات را بنویسم گفتم ان جا مطرح کنم تا اگر مامانی خواست روی این گزینه هم فکر کند وسریع دست به خرید نشوند باز هم اگر ابهامی بود در خدمتتم
چه گل پسر نازی دارید از حالا ابهت مردانه دارد همیشه همراه مامان وبابا در پناه خدا باشد.


سلام عزیزم.ممنونم گلم آره جواب رو گرفتم خیلی خوب توضیح دادید حالا باید برم توی اتاق پارسا و توضیحات شما رو تصور کنم ببینم می تونم این نقشه رو پیاده کنم آخه جالب و کاربردی بود.
ممنون از تعریفت در مورد پارسا.مرسی که اومدی بهمون سر زدی
مامان آیلا
15 اسفند 90 9:06
خوش به حالت پارسا جون جای بقیه بچه ها خالی قدر مامانی رو بدون


منونم خاله جون .آره واقعاً جای همه بچه ها خالی بود تا حسابی بازی کنن.مرسی که اومدی پیشمون
ماناز
15 اسفند 90 18:21
دوست عزیزم سلام مجدد اگر درزمینه طرح موردی بود درصورت تمایل طول وعرض اتاق واین که چه فضایی را برای این کار درنظر گرفتید بفرمایید تا طرحش را برای تان بکشم اگر باز موردی لازم بود بدانم میپرسم اگر خودتان توانستید چه بهتر ولی قبل از خرید ارزش ان را دارد که به دکور ساز هم مراجعه کنید واوهم نقشه بدهد دراخر نخواستید بخرید ببخشید درحال حاضر به علت خانه تکانی امکان گذاشتن عکس ندارم ولی خواستید سایتهایی نمونه مدل دارند اگر پیدا کردم معرفی می کنم .


سلام دوست خوبم.ممنونم که انقدر به من لطف دارید و کمکم می کنید در مورد طول و عرض اتاق الان میام پیشتون
نرگسی
16 اسفند 90 15:33
مرسی مامانی ..


قربونت برم عزیزم
ماناز
17 اسفند 90 3:49
دوست عزیز سلام من درخواستتان را در وبلاگ دخترم تحت عنوان پستی با نام طرح گذاشته ام اگر باز سوالی داشتید بفر مایید


ممنونم مهربونم
مامان چشم عسلي
18 اسفند 90 4:35
سلام خانومي
عزيزم لينكت كردم از قراري كه با مامان شهي جون كگذاشتي حدس زدم اهل ساري باشيد
از اشنايي با شما خوشحال شدم و بيشتر خوشحال كه دوستان گلم مامان حنا و مامان شهي رو اينجا ديدم
موفق باشيد و شاد


سلام عزیزم.ممنونم که بهم افتخار دادید.من هم با افتخار لینکتون کردم.
آره ما اهل ساری هستیم.مامان حنای خوب و مامان شهراد جون هم از دوستای خیلی خوب من هستن.
از اینکه دوست خوبی مثل شما پیدا کردم خیلی خوشحالم
مامان حنا
18 اسفند 90 5:18
سلام عزیز خوبی؟؟؟؟
عشق خاله چطوره؟؟؟؟دلم تنگ شد برای پسملی نازم آخه
مامانیش ما عکس میخوایم یا الله
از طرف من محکم ماچش کن که حسابی بچسبه
دوستتون دارم خیلی زیاد


سلام دوست خوب و مهربون من و خاله جون مهربون پارسا.ما خوبیم شما خوبید.
هیچی بابا مامانی تنبل شد دیگه بدرد نمی خوره.
ولی چشم حتماً عکسای جدید ازش میذارم.آخه سوژه جدیدی واسم پیدا نشد.مگر اینکه همین طوری فقط عکس بذارم.
همین الان از طرف تو خانوم گل محکم بوسیدمش و اون بیچاره هم تعجب کرد از اینکه وسط کار با کامپیوتر یک دفعه اینطور محکم بوسیدمش واسه همین خندید و رفت.شما هم حنای ناز و جیگرمو ببوس
ماناز
18 اسفند 90 19:59
دوست عزیز سلام پاسختان را دروبلاگ دخترم با پستی تحت عنوان جواب طرح 1با همان رمز قبلی دادم.


ممنونم عزیزم
مامان محیا
21 اسفند 90 10:25
سلام عزیزم ایمیلتوبده برات بفرستم.. آخه برای من هم سخت و زمانبر بود. به همکارام نشد یاد بدم و براشون درست کردم. آخه این روزها سرم شلوغه. بگمونم با تایپ نشه خوب توضیح بدم. پس لطفا ایمیلتو برام بذار..
ماناز
22 اسفند 90 22:09
دوست عزیزسلام در ابتدا من هم ارزو می کنم دوستی مان ادامه داشته باشد خوشحالم با دوستی بمانند خواهر اشنا شدم خیلی خرسند م از این که بتوانم برای پسر گلی چون اقا پارسا کار کوچولویی انجام دهم امید وارم هر چه که برای گل پسرقرار است تهیه شود به سلامتی از ان استفاده کند وروی تختش خوابهای خوش ببیند واز میز وکمدش باسلامتی وموفقیت استفاده کند هر چه خوش است همان پیش اید.


ممنونم عزیزم.من هم از داشتن دوست خوبی مثل شما خوشحالم و همچنین امیدوارم که این دوستی پایدار بمونه.
از دعای قشنگت هم خیلی ممنونم نازنینم
مامان حنا
23 اسفند 90 3:47
سلام مهربونم خوبی؟؟؟؟؟؟
پارسا جون خوبه؟؟؟؟؟؟
کجا رفتی یهویی نگرانتم
تونستی یه خبری از خودت بده
می بوسمتون عزیزای من


سلام عزیز دلم.ببخشید که دیر دارم جوابت رو میدم آخه خط تلفنمون قطع بود.
مهربونم ببخشید که نگرانت کردم.زودی میام پیشت.
سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 90 11:59
با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک



ممنونم گلم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
24 اسفند 90 0:45
خدایا... دستم به آسمانت نمی رسد اما توکه دستت به زمین میرسد دوستانم را تا عرش کبریایی خود "بلندکن"
چهار شنبه سوری و پیشاپیش سال نو مبارک


مهربونم از دعای قشنگت ممنونم.سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشه
مامان حنا
28 اسفند 90 13:46
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

سال نو مبارک


ممنونم عزیز دلم
مامان حنا
28 اسفند 90 13:53
قربونت برم خیلی خوشحالم کردی و خبری از خودت دادی نه تلفنی ازت دارم نه نشونی فقط دعا میکردم صحیح و سالم باشید
خوبی؟؟؟؟؟؟
پارسا جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دم عیدی خیلی سرت شلوغه تا باشه از این شلوغیا باشه سالم باشی آدم همش هر سال کار عید بکنه
خیلی دوستتون دارم خیلی
خسته هم نباشی عزیز دلم
امیدوارم سال خوبو خوشی رو درکنار خانواده خوبو مهربونت در پیش رو داشته باشی و از خدا هر چی بخوای بهتون بده
مواظب خودتو پارسای گلم باش می بوسمتون نازنینای من


سلام خانومی.از داشتن دوست خوب و مهربونی مثل تو خیلی خوشحالم که همیشه مثل یه خواهر جویای حالم هستی.
من هم امیدوارم سال خوب و خوشی در انتظارتون باشه و به تمام آرزوهای قشنگت برسی.
خییییییییییییییلی دوستتون دارم.حنای ناز خاله رو ببوس و مواظبش باش.
خاله ستاره از مجله قاصدك
28 اسفند 90 21:23
سال نو و بهاري نو را، فرصتي نو براي تازه شدن و بازنگريستن بر چگونه زيستن ميبينم!
براي وجود نازنينت در اين فرصت نو شوري نو براي ساختن و بهتر زيستن آرزو ميكنم.
اميدوارم هميشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بين باقي بماني


سلام دوست خوبم.ممنون بابت تبریکت.من هم امیدوارم سال نو شما مبارک و همراه با سلامتی باشه
ماناز
29 اسفند 90 8:43
دوست خوبم سلام وتشکر بابت تبریک سال نو خیلی خوشحال میشوم که در سال جدید دوستی مان پایدارتر از قبل ادامه داشته باشد انشاءالله در کنار خانواده عزیزتان در این سال همواره اوقات خوشی داشته باشید واز خداوند متعال می خواهم در صورت مصلحت به خواسته های خواهر خوبم جامه عمل بپوشاند.سال نو مبارک گلم.


سلام دوست خوبم.من هم امیدوارم دوستیمون پایدار بمونه.
همچنین امیدوارم سال خوبی همراه با سعادت و سلامتی در انتظارتون باشه.مجدد سال نو رو به شما تبریک میگم.
مامان رومینا
1 فروردین 91 11:11
سال نو مبارک.امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزی باشد که آرزو دارید


سلام گلم.سال نو شما هم مبارک و همراه با خوشی باشه.
ممنون بابت تبریکت.
شهراد شیر کوچولو
2 فروردین 91 22:59

مثل لحظه ای که باغ,
در ترنم ترانه شکوفا میشود,
غرق در شکوفه میشود
روزگارتان بهـار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد

. سال نـو مبارک



ممنونم عزیزم.سال نو شما هم مبارک باشه و همراه با خوشی و سلامتی باشه
نانازیا
7 فروردین 91 23:06
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامانی درسا
14 فروردین 91 7:51
سلام دوست خوبم پست بالا باز نشد. اینجا میزارم اولا" انشاالله در کنار هم شاد باشین و بعد تقویم ها معرکه س منم خیلی دلم میخواد بلد نیستم . با فوتوشاب انجام دادی . آفرین .


سلام عزیز دلم.چشمات قشنگ می بینه مهربونم.آره با فتو شاپ انجام دادم.دوست داشتی بهت میگم که چطور انجامش بدی.ممنون از تعریفت
مامانی درسا
16 فروردین 91 13:32
مامان مهربون مثل شما کم پیدا میشه مرسی از توضیحت حتما" استفاده میکنم . اشکال داشتم خبرت میکنم دوست من . عزیزمو ببوس


خواهش می کنم گلم.شما خیلی به من لطف داری.حتماً اگر سوالی داشتی بپرس


نرگسی
21 فروردین 91 17:11
اومدم ولی نظر نذاشتم ..


الهییییییییییییییییییی