نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

هدیه تولد 2 سالگی پارسا جون

1390/8/21 16:30
نویسنده : مام پارسا
706 بازدید
اشتراک گذاری

     

در یکی از روزهای خوب زندگی، خداوند مهربان نوگلی زیبا یعنی تو را به ما  داد. دو سال از آن روز می گذرد، هر روز و هرساعت بزرگ شدنت را نظاره می کنیم و عظمت خالق یگانه را به یاد می آوریم. هر روز زیبا شدنت را می بینیم، هر روز شیرین زبانی هایت را می شنویم و خالق زیبایی ها را به خاطر آفریدن چنین نجوای دلنشینی ستایش می کنیم.    

 

 عزیز دل مامان و بابا، به مناسبت دومین سال شکفتنت این وبلاگ خوشگل رو بهت هدیه میکنیم تا  از این لحظه به بعد همه خاطرات، شیطنت ها و کارهای جالبتو به همراه عکسهای نازت روی این وبلاگ بگذاریم تا برات به یادگار بمونه و بعدها ایشالله خودت این کار رو ادامه بدی.

 

 

 

مام و بابا مجتبی عاشقونه دوستت دارن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی کیانا
21 آبان 90 16:50
یکی بود یکی نبود
زیر این سقف کبود
یک غریب آشنا
دل و جونم و ربود
این جوری نگاه نکن
گل یاس مهربون
اون غریبه خودتی
همیشه با من بمون
افتتاح وبلاگ پارسا جونو بهتون تبریک میگم ایشالا همیشه خاطرات خوب و شیرین توش بنویسی بی صبرانه منتظر دیدن عکسهای نازنازی پارسا جون هستم


محمدرضا=D>
23 آبان 90 15:06
سلااااااااااااااااااااااااااام پارساجووووووووووووون خووووووووووووووووووبی به به چه وبلاگی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگه من تو رو دوست دارم تو هم منو دوست داشته باشراستی منم وبلاگ دارم می دونستی آدرس mohammadreza1380.blogfa.com

بای بای


سلااااااااااااااام محمدرضاجون.من خوبم توچطوری؟مرسی از اینکه برام نظر گذاشتی.الان من و مامانی میریم وبلاگت رو می بینیم.باز هم به دیدنم بیا و برام نظر بذار.بای بوووووووووووووووووووووووس.
محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:44


با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست،

........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................

... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!...

...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ......................

سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!






ممنونم مهربونم.آره واقعاً همین طوره لحظه های آخر سالی که داره می گذره.
سال نو شما هم مبارک و همراه با خوشی و سلامتی باشه.