نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

نقاشیــــهـای پارسا پیکاســـــــو

1391/8/18 2:03
نویسنده : مام پارسا
1,577 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اومدیم با هنر نمایی هایی از قند عسلم 

یکی از سرگرمی های مورد علاقه پارسا که بیشترین ساعت رو در روز به خودش اختصاص میده نقاشی کشیدنه........

اونم چه نقـــــــــــــــــــــــــــاشی هاییییییییییییییی

من که وقتی می بینم حظظظظظظظظ می کنم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

حالا شما هم اگه دوست دارید حظش رو ببرید با من به ادامه مطلب بیاید❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤:

 زبانکده محصل               زبانکده محصل                زبانکده محصل              زبانکده محصل

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

این آدمک رو پارسایی خونه عزیز صدیق کشید و عزیز هم اونو به دیوار چسبوند

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 جیگر مامان بعد از کشیدن این نقاشی به من گفت: مامانی عکس شما رو کشیدم

اینطور که معلومه من شبیه خاله سوسکه هستم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤!!!!!!!!!!

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 اینی که گل پسرم نوشته می دونید چیهههههههههههههههه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤؟

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 منظورم همین نوشته ای هست که پارسایی با دستای کوچولوش داره نشون میده

این خط رو نوشت و به من گفت : نوشتم مامانی (برای اولین بار نوشت مامانی)

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 اینها هم که واضحه دیگه......... خورشید خانوم

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 اینجا هم بعد از نوشتن گفت: نوشتم بابایی (برای اولین بار نوشت بابایی)

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 دوباره نوشت مامانی

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 این نقاشی هم پنکه ست ( نقاشی های کنارش چیزهای دیگه ست و ربطی به پنکه نداره)

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 اینجا هم روی یک کاغذ هم قطار کشید و هم ماشین.... ولی چون در جهت های مخالف هم کشید عکساش رو جدا جدا میذارم ....

الان این ماشینه ...دایره های جلو و عقبش چراغ های ماشینن ....اون خطی هم که بالای ماشین به صورت موج دار کشید آنتنشه .....

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

این هم قطاره با کلی واگن 

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 این هم باز آدمکه.... من خیلی از این نقاشی خوشم اومد ...انگار عینک چشمشه

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 این هم چرخ و فلکه .... دایره های دورش که بهش وصلن هم  صندلی هاش هستن

نقاشی های پارسا پیکاسو

محصل

 این هم یک ماشین دیگه که بعد از اینکه دیدمش باورم نمیشد پارسا اینو کشیده ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خیییییییییییییییییییییییییلی قشنگ و واقعی کشید....شبیه ماشین قدیمی هاست

نقاشی های پارسا پیکاسو 

پارسای مامان.....می دونستی که من عاااااااااشقتم و می میرم برات.....نففففففففس منی بخدا

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

محدثه
17 آبان 91 8:29
الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی من فدات بشم با این نقاشی هات پیکاسوجونم...
چی بهت بگم زهرا نمیدونی چقدر خندیدم وقتی عکستو دیدم. خاله سوسکه؟؟؟؟ خیلی باحال کشید.
میگم پارسایی اسم بابایی رو به انگلیسی نوشتی دیگه m و ادامه اش هم خط پیوسته بود . وای که چقدر پنکه رو قشنگ کشید...


خددددددددددددددددددددددا نکنه آجی جون مهربونمممممممممم.......
جاااااااااااااان من دیدی هنر بچه مو.....واقعاً شبیه خاله سوسکه نشدم؟؟؟؟؟.....
ایییییییییییییییول به من و پسرم که اول صبحی خندوندیمت....دیدی ما چقدر خوبیم (چه در نوشابه ای واسه خودمون باز کردم...)
آففففففففففففففرین آجی محدثه...تو چقدر باهوشی.....آره آجی جون همون طور که خودت گفتی انگلیسی مدل خط دکتری نوشتم
مرسی آجی مهربونش از اینکه این همه از پسرم تعریف کردی....
خیییییییییییییییییییییییییلی دوستت داریم
محدثه
17 آبان 91 10:04
خدایی اگه یکی حواسش به من بود و منو میدید فکر میکرد دیوونه ام پیش خودم می خندم، الــــــــــــــــــــــــــــــــبته که خوبید کی گفت که خلاف اینه؟؟
پسرت تعریف داره زهراجون فقط اگه یکمی به ما محل بذاره تعریفی تر هم میشه...


قیافه ات رو تصور کردم و خودم هم الان دارم میخندم( من از تصور قیافه ات دارم می خندم....) یاد سوتی آینه ات هم افتادم این وسط.... سکوت اتاق و صدای افتادن آینه
قررررررررررررررررررررررررررررربونت برم مهربونم....خوبی از خودته
اللللللللللللللللللللللللللهی من فدات....پسرم بزرگ میشه و خودش می فهمه که چه اشتباهی می کرد که از آجی به این خوبی دوری می کرد.....مطمئناً اون موقع هم دیگه واسه جبران اشتباش دیر شده....چون آجی از دستش می پره و دیگه وقتی برای ناز دادنش پیدا نمیکنه و سرش جای دیگه گرم میشه

سمانه مامان پارسا جون
17 آبان 91 17:15
افرین به تو گل پسر هنرمند
حتما بزرگ که بشی هنرمند ماهری میشی
مامانی خیلی خوب کاری کردی ازشون عکس گرفتی همیشه واسش میمونه



مرسی خاله جونی.... واااااااااقعاً؟؟؟؟؟.... ایشالله همینطور بشه که شما میگید
ممنونم عزیزم...آره ... اتفاقاً اوایل دفتر نقاشیهاشو براش کنار میذاشتم تا یادگاری بمونه ولی بعد دیدم تعداد دفترهاش از 10 تا تجاوز کرد و دیگه توی سر رسید هم نقاشی می کشه و دیگه جمع آوری کردنش سخت و جاگیر میشه واسه همین تصمیم گرفتم از نقاشیهای قشنگش عکس بگیرم تا براش بهتر بمونه
خییییییییییییییییییلی دوستت داریم خاله جون مهربون...پارسا جونمو ببوس
مامان نازنین زهرا
18 آبان 91 10:20
آفرین به این گل پسر هنرمند


مرسی خاله جون مهربون
زهرا (✿◠‿◠)
18 آبان 91 15:44
قربونش با اون نقاشیاش!!!


تازه اومدم...

سر فرصت میام پیشت گلم!!

خدا نکنه خاله جونی...مرسی
خوشحالیم که برگشتی...منتظرتیم خانوم گل
زهرا (✿◠‿◠)
19 آبان 91 8:08
نقاشیاش عاااااااااااااااااااااااااالیه ها!

می دونستی زهرا جون؟؟!!!

قربون آقا دکترم!!!!!


واااااااااااااااااااااای مرسی خاله جون از تعریفت
راستش اگه تعریف از بچه ام نباشه آره می دونم که نقاشیهاش حرف نداره توی این سن.... هیچ کدوم از همسن هاش مثل پارسا به نقاشی علاقه ندارن.....پارسا از بچگی عاااااااااااااااشق نقاشی کشیدن بود
ولی وقتی که شماهام از نقاشی هاش تعریف می کنید دیگه من رسسسسسسسسسسسسماً ذوق مرگ میشم
خدا نکنه خاله جون مهربون
مامان کیارش
19 آبان 91 11:13
به به چه نقاشی های قشنگی. یه پا هنرمندیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
سفارش بدیم یه تابلو برامون می کشی


مرررررررررررررررسی خاله جونی....وای چقدر من و مامانم ذوووووووووووووق می کنیم وقتی می بینیم شما خاله های مهربون انقدر از نقاشیهام تعریف می کنید
چرا سفارش خاله جون ؟؟؟؟ خودم به عنوان هدیه براتون نقاشی می کشم و تقدیمتون می کنم
کیارش جونو ببوسید
زهرا (✿◠‿◠)
20 آبان 91 16:48
قربون مرامت...
وقتی کامنتات و می بینم خییییییلی خوشحال میشم!
ممنون که وقت میذاری!!!

خصوصی داری....


خواهش می کنم عزیزم
من فقط احساسمو نسبت به محمد صادقم و پستت میگم
خواهش می کنم آبجی
چششششششششششششششششششم رفتم....چرا که نه....الان برات خصوصی میذارم
مامان آمیتیس
22 آبان 91 2:46
خیلی قشنگ نقاشی میکشی پارسا جون.... ماشالا به هوشت


مرسی خاله جونی...ممنون از تعریفتون
مامان آمیتیس
22 آبان 91 2:48
ایشالا خدا پارسای عزیزو براتون حفظش کنه


ممنونم عزیزم...ایشالله خدا آمیتیس جونو براتون نگه داره
زهرا (✿◠‿◠)
22 آبان 91 14:37
قربونت عزیزم...
ممنون بابت راهنمایی!


خواهش می کنم...قابلتو نداشت گلم
سپیده
22 آبان 91 23:53
سلام خانم. خوبی؟ گل پسرتون خوبه؟
تولدش رو گرفتید ؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام عزیزم...ممنونم...مرسی که به یادمونی...
آره اتفاقاً دیروز تولدش بود
ایشالله سر فرصت پستشو میذارم
مامانی درسا
23 آبان 91 3:08
مامانی عجب عکسی ازت کشیده ها ..... ولی از شوخی گذشته به نظر میرسه درک زیبایی از نقاشی داره ها ...... کاش میذاشتیش کلاس ..... فک کنم استعداد خوبی داره ..... عسلم نقاشی هات ماهه میشه بنویسی خاله مژگان



عکسمو دیدی خواهررررررررررررررر !!!!!! هی هی هی
ممنونم عزیزم..آره خودم هم همین حس رو داشتم...آره اتفاقاً تو فکر کلاس نقاشی بردنش هستم....
مرسی که بهم یاد آوری کردی...آخه یه کم تنبلم و یکی باید هلم بده
مرسی خاله جونی....چششششششششششششششششم ایندفعه قول میدم بنویسم خاله مژگان
راستی خاله جون دوست داری عکس شما رو هم مثل مامانم بکشم؟


صدف
24 آبان 91 3:11
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........



هر وقت حسش اومد به 10 نفر میفرستم
مررررررررررسی
زهرا (✿◠‿◠)
24 آبان 91 9:09
اوا خواهر شمام هول دادن می خوای؟؟؟؟؟

بنداز روو 2 من هستم!!!


آره خواهر من end تنبلام
قررررررررررررررربونت.....هر وقت گذاشتم 2 خبرت می کنم
سارا مامان آرام
24 آبان 91 9:55
سلام دوست نازنین
من از طریق وبلاگ نیروانا با شما آشنا شدم و با اجازه شما رو لینک میکنم ؛ شما هم دوست داشتی ما رو به وبلاگ آقا پارسا لینک کن


سلام عزیزم....ممنون که به وبلاگمون اومدید و ما رو لینک کردید....حتماً...من هم با افتخار شما رو لیک می کنم
مامي كيانا
24 آبان 91 10:15
بدون هيچ تعارفي بگم واقعا عاليه خيلي خيلي خوب نقاشي ميكشه حتما تشويقش كن و دنبالشو بگير تو سن خودش نقاشيهاش خيلي عاليه نميدونستم اين پارساي فلفل ما اينقدر خوب نقاشي ميكشه قربونش برم هرچي فكر مي كنم ميگم آخه اين وروجك كي ميشينه نقاشي كنه؟هااااااااااااااا
راستي من هم هنوز باورم نميشه بعد از 4سال همديگرو ديديم منتظر پست جديد هستم

واااااااااااااااااااااااااای مرسی....من دیگه دارم ضعف می کنم....حتتتتتتتتتتتتتتتتماً.... دیگه با تعریفای شما بی شک میرم دنبال کلاس فرستادنش.....
آره عزیزم پارسا در طول روز خیلی برای نقاشی کشیدن وقت میذاره
وای دوشنبه رو نگوووووووووووو.... من هنوز هم هیجان زده و خوشحالم....انقدر با ذوق لحظه دیدنتو برای مجتبی تعریف کردم که نگو و نپرس.... خدا کنه بازم زودتر همدیگه رو ببینیم

نرگسی
27 آبان 91 11:50
خیلییییییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییییییه .. آفرین پارسا گلی .. همینجور ادامه بدی بزرگ بشی یه نقاش حرفه ای میشی ..


وااااااااااااااااااااااااااای ...مرسی خاله جون مهربونم
خیییییییییییییلی دوستت داریم
مامان فری
28 آبان 91 12:27
پارسا جون خیلی قشنگ بود
مامان جون اجازه هست لیکتون کنم


ممنون خاله جون...حتماً
مرجان مامان آران
13 آذر 91 17:12
عزیزمممممممممممم چقدر بامزه نقاشی کرده خدا حفظش کنهههههههههههه
خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم


مرسی خاله جون مهربون...نظر لطفته
ممنون که به وبلاگ پسری من اومدید
با کمال میل.... الان میام پیشتون