نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا در ایام نوروز (3)

1391/1/23 16:04
نویسنده : مام پارسا
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز چهارم عید ، نهار خونه دایی جون محمد اینا بودیم .البته بابایی ساری نبود و نتونست بیاد و همین دلیلی شد برای بهونه گیری و لجبازی پارسا و "دد " گفتن و لباس در نیاوردنش.

تا اینکه بعد از کلی بیرون بردن و سرگرم کردن و بازی کردن باهاش ، بالاخره رضایت داد و لباسش رو عوض کرد و با متین و غزل و محمد مهدی مشغول بازی شد

 پارسا در ایام نوروز (3)

پارسا در ایام نوروز (3)

پارسا در ایام نوروز (3)

تا ساعت 4 بعد از ظهر اونجا بودیم و بعد برگشتیم خونه و واسه شام خاله جون اینا اومدند خونمون.

ظهر پنجمین روز عید ، من و بابایی و پارسا رفتیم "تکیه پهنه کلا" (امامزاده ای در ساری) و اونجا زیارت کردیم و گشتیم و پارسا واسه خودش یدونه ابوتوس (اتوبوس) انتخاب کرد و بابا مجتبی براش خرید.

پارسا در ایام نوروز (3)

بعد رفتیم جنگل اطراف اونجا کمی نشستیم و عکس گرفتیم و ساعت ٣ بعد از ظهر برگشتیم خونه.

چون بابایی دیروز نبود که با ما خونه دایی جون محمد بیاد واسه همین دوباره شام خونه دایی جون اینا دعوت بودیم(البته این بار فقط ما بودیم).

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

حالا واسه دیدن بقیه عکسها برید به ادامه مطلب:

اینجا جوجو تازه سرحال شد و داره بازی می کنه

پارسا در ایام نوروز (3)

جیگر مامان اینجا یدونه قند گرفته دستش و می خواد خالی بخورتش و خیلی هم خوشحاله(آخه هیچ وقت بهش اجازه نمیدیم قند خالی بخوره واسه همین الان ذوق داره)

پارسا در ایام نوروز (3)

اینجا هم اگه دقت کنید قند توی دهنشه و کاملاً خوشحالیش معلومه

پارسا در ایام نوروز (3)

پارسای مامان اینجا کلی اسباب بازی دید واسه همین یه کم گیج شده

پارسا در ایام نوروز (3)

 

 

 پارسا داشت اتوبوس سفیده رو به ما نشون میداد تا براش بگیریم که بابایی (عشق رنگ سبز فسفری) بهش گفت : سبزه قشنگتره.

پارسا در ایام نوروز (3)

در نهایت هم می بینید که بابایی پیروز شد و آخرش اتوبوس سبزه رو واسه پارسا خرید

پارسا در ایام نوروز (3)

 نایت اسکین

پارسا در ایام نوروز (3)

 

نایت اسکین 

 جیگر مامان داره با لبای کوچولوش ضریح رو می بوسه.

زیارتت قبول باشه ملوسکم

پارسا در ایام نوروز (3)

نایت اسکین

 حالا هم گارد گرفته و منتظره که زودتر بریم تا با اتوبوسش بازی کنه

پارسا در ایام نوروز (3)

نایت اسکین

 اینجا جنگل اطراف تکیه ست(روستای پهنه کلا)

پارسا در ایام نوروز (3)

 نایت اسکین

پارسا در ایام نوروز (3)

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ilijoon
23 فروردین 91 23:52
سلام خوشحالم كه با شما آشنا شدم به ديدنم بياييد
ايليا جون بزرگ مرد كوچكilijoon.niniweblog.com


ممنونم که بهمون سر زدید.الان میام پیشتون
ilijoon
23 فروردین 91 23:55
زيارتتون قبول باشه چه كاميون خوشگلي خريدي مباركت باشه عزيزم


ممنونم عزیزم.چشماتون قشنگ می بینه
ilijoon
24 فروردین 91 0:01
ممنون كه بهم سر زديد از آشنايي با شما خوشوقتم اميدوارم كه دوستاي خوبي براي هم باشيم با اجازه لينكتون كردم شما هم اگه دوست داشتيد لينكم كنيد


من هم از اینکه با شما آشنا شدم خوشحالم.با افتخار لینکتون کردم
شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:47
همیشه به گشت وگذار وخوشی
زیارتون هم قبول
خوش باشین
بووووس برا پارسایی ساروی ریکای خودمون


ممنون عزیزم.مرسی که همیشه به دیدنمون میای شهراد جونی دوست ساروی من.بوووووووووووووس
ilijoon
24 فروردین 91 9:50
سلام ممنون كه لينكم كرديد باز هم به ديدنمون بياييد منتظر پست جديدت هستم


من هم از داشتن دوست و همشهری خوبی مثل شما خوشحالم.حتماً عزیزم
ilijoon
24 فروردین 91 9:54
از اونجايي كه تو لينك دوستاتون هم شهري هاتونو مشخص ميكنيد بايد بگم ريحانه جون هم همشهري شماست ودختر دايي منه


مرسی که بهم گفتید .راستش دیشب شک کردم ولی چون مطمئن نبودم ننوشتم.بازم ممنون
مامان نازی
24 فروردین 91 13:22
مرسی عزیزم از لطفت.حتما بازم مزاحمت میشم. خوشحال میشم به وب دخترم سر بزنی من که شمارو لینک کردم.


خواهش می کنم خانومی.حتماً هر سوالی داشتی بپرس.
من هم با افتخار لینکتون کردم


نرگسی
25 فروردین 91 2:02
عزیز دلمممممممممم .. زیارت قبول ..


ممنون خاله جون مهربون.بخدا مامانم اونجا واسه تو و حاجتی که توی دلته دعا کرد.آخه ما اونجا همیشه حاجت هامون بر آورده میشه.ایشالله این دعامون هم در مورد شما بر آورده بشه
مامان حنا
25 فروردین 91 21:36
سلام خواهر گلم خوبی؟؟؟؟؟
پارسا عزیز خاله هم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
زیارتتون قبووووووووووول باشه
خوشحالم که لبای خوشگل پارسا جونم می خنده و خوشه
خاله جون اسباب بازیتم قشنگه مبارک باشه چه اتوبوس خوکشلی داری خاله
خانومی من خوبم مرسی که به فکرم هستی فکر میکنم خواهرمه که جویای حالمه و نگران من هست
خیلی دوستت دارم برام خیلی عزیزی
دیروز همسری باورت نمیشه یه گونی 20 کیلیویی باقلا گرفته بود خودم بهش گفته بودم که دیدی قیمتش خوب بود زیاد بگیر اونم یه گونی گرفته بود تا صبح ساعت 7 که هوا روشن شده بود اونموقع تمومش کردم
پدرم دراومد میام پیشت بازم
پارسای عزیزم روببوس


سلا عزیز دلم.خوشحالم که حالت خوبه .ممنون که از خودت بهم خبر دادی.خیلی نگران بودم مهربونم.الهی قربونت برم تو خودت حالت بده حالا اون همه باقلا رو یک جا پاک کردی که فشارت میفته.
خیلی مواظب خودت و حنای نازم باش.دوستتون دارم