نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا در ایام نوروز (2)

1391/1/21 2:33
نویسنده : مام پارسا
1,846 بازدید
اشتراک گذاری

روز سوم عید ، بعد از اینکه دیدیم تب گل پسری مون قطع شد ، قبل از ظهر رفتیم خونه عمو جون اسد عید دیدنی و پارسا و محمد کلی با هم بازی کردن ولی آخرش نتونستم یه عکس دونفره قشنگ ازشون بگیرم

پارسا در ایام نوروز (2)

 

اینجا پارسا توی استخر بازی نشسته و شکلات هم توی دهنشه و محمد هم داره هلش میده

پارسا در ایام نوروز (2)

بعد از عید دیدنی خونه عموجون اسد ، چون هوا خیلی خوب بود تصمیم گرفتیم بریم بیرون و واسه همین رفتیم سمت روستای ریکنده که هم سر مزار بابا بزرگ پارسا (بابای بابا مجتبی) بریم و هم بریم خونه عمو جون نائب عید دیدنی.

توی راه پارسا گفت که من می خوام پشت بشینم واسه همین گذاشتیمش پشت و اون هم واسه خودش بازی کرد و شعر خوند و نون و خوراکی خورد تا رسیدیم.

پارسا در ایام نوروز (2)

بعد از اینکه سر مزار بابابزرگ فاتحه خوندیم رفتیم خونه عموجون و اونجا پارسا با محمد رضا کلی بازی کرد و حرف زد

حالا واسه دیدن بقیه عکسای یدونه برید به ادامه مطلب:

اینجا ناناز مامان داره قارچ های کوچولوی استخر رو باد می کنه (فدای باد کردنت بشم من )

پارسا در ایام نوروز (2)

اینجا حیاط خونه عموجون نائب هست و پارسا مشغول بازی و دلبریه

پارسا در ایام نوروز (2)

پارسا در ایام نوروز (2)

جیگر مامان فیگور فیلم هندی گرفته و رفته پشت درخت

پارسا در ایام نوروز (2)

اینجا هم دیگه داریم بر می گردیم خونه و عزیز دردونه مون هم باز خواست که تنهایی پشت بشینه و انقدر هم خسته بود که فوری خوابش برد

تو رو خدا به لباش نگاه کنید که توی خواب چطوری شده

پارسا در ایام نوروز (2)

پارسا در ایام نوروز (2)

 بهترین بهانه زیستن ، عاشقونه دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگسی
21 فروردین 91 17:30
بوس بوس .. قول میدم زود به زود بیام دیگه ..


مرسی عزیز و مهربونم.خیلی دوستت دارم.بوووووووووووووووس
مامان حنا
23 فروردین 91 15:24
جووووووووووووووووون دلم
خدا استخرشو نیگا خاله مبارکت باشه چقده هم خوشکله خوش به حالت که همچین استخر نازی داری دست مامانو بابایی هم درد نکنه که این استخر خوشکل رو برات خریدن خوشحالم که عید بهتون خوش گذشته
من فدای اون لبای خوشکلت بشم عزیزم که انقده ناز خوابیدی اون لبای خوشکلتو می بوسم عزیزم وقتی اونجوری خوابیدی دل منم برات ضف رفت عشق خاله


ممنونم خاله جونی این استخر محمد جونه که ما بودیم خونشون ولی بیشتر من باهاش بازی کردم.
خانومی خیلی به ما لطف داری.واقعاً برای من مثل خواهری و ناز دادنات در مورد پارسا مثل اینه که داری خواهر زاده ات رو ناز میدی.
بخدا خیلی دوستت دارم و بعضی اوقات از اینکه ازت دورم خیلی دلم می گیره