نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

عکسهایی از پارسا و سنگده (2)

1391/3/2 2:10
نویسنده : مام پارسا
6,175 بازدید
اشتراک گذاری

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام دوستای خوب و مهربون.خوبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد؟

بازم ما اومدیم با یک عاااااااااااااااااااااااااااااااالمه عکس های قشنگ از سنگده

سنگده

 برای دیدن بقیه عکسها برید به ادامه مطلب:

vote.gif

این عکسها رو در جنگل تالار سربند (تلار سربند) سنگده گرفتیم

سنگده

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

 

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 این آلاچیق هم در پایین چشمه قرار داره

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 این غار تالار سربند هست

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 اینم که جیگر مامانه و در انتظار خوردن هندونه ست و مدام می گفت : خوندونه (هندونه) بخوریم

روستای سنگده - جنگل تلار سربند

 وقتی هم دید که ما براش برش نزدیم خودش دست به کار شد

 سنگده

 

سنگده

 

سنگده

 اینها هم رختخواب های جدید پارسایی هستن که مامان زهرا برای گل پسرش دوخته

پارسا انقدر ذوق داشت تا زودتر روی رختخوابش بخوابه که من یک شب تا صبح بیدار بودم و اینها رو دوختم

حالا هم می بینید که چقدر خوشحال و ذوق زده رفت روی رختخوابش خوابید (از بس عاشق ماشینه و همیشه توی دستاش ماشین هست که پارچه رختخوابش رو هم طرح ماشین گرفتم )

 

عشق مامان

 

جیگررررررررررررر

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

محدثه
2 خرداد 91 8:25
وای من واقعا تلارسربند رو دوست دارم (عاشقشم). به قول آجی مسده (میدونی که کیو میگم چون پارسایی زحمت کشیده اسم منو رو یکی دیگه گذاشته، منه خوش خیالو بگو) جنگلهای سنگده فوق الاده ست.
دوست دارم تو فصل تابستون هم یه بار برم اونجا، زمستونش رو که امتحان کردم، یادته که!!


سلااااااااااااااااااام آجی مسده واقعی خوبی عسییییییییییسم؟
چقدر خوبه که تو هر روز میای پیشمون.خییییییییییییلی دوستت داریم.
آره می دونم کیو میگی .الهی بمیرم برات.چی کار کنیم دیگه پارساست دیگه.تازه یه سوژه باحال تری هم از پارسا داریم که بعداً بهت میگم
این فصل واقعاً جنگلهاش دیدن داره.حتماً در اولین فرصت بیاید اونجا.
زمستونشم خوب یادمه برف و راه رفتن و پر و.....
بازم بیا پیشمون.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه آجی جونی


نایسل
2 خرداد 91 11:50
سلام خوشملم


سلاااااااااااام دوست جونی
نایسل
2 خرداد 91 11:50
منم خیلی دلم تنگیده بود خوبیییییییییییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 11:51
نه مشکل خاصی نیست حالا بعدا تایپ میکنم میزارم


ایشالله که خیره گلم
نایسل
2 خرداد 91 11:51
قربونتتتت برمممممممممممممممممممم مهربونم


خدا نکنه خانومی
نایسل
2 خرداد 91 11:52
وای چه جاییی با صفاییییی رفتینننن واییییییییی


آره واقعاً خیلی جای باصفاییه.جاتون خالی بود
مامان عاطفه
2 خرداد 91 15:04
سلام . وای اینجا عجب جای با صفاییه . انگار کارت پستاله . ایران چه جاهای زیبایی داره و ما خبر نداریم .
راستی اونجا مثل شهرهای دیگه ، خونه و ویلا هم اجاره میدن ؟؟؟


سلام عزیزم.خدایی هم شبیه کارت پستاله.
خانومی ما خودمون در خدمتتون هستیم چرا خونه اجاره ای؟
ولی فکر کنم که خونه اجاره میدن.
مامان محمد
2 خرداد 91 15:08
سلام،خیلی طبیعتش قشنگه،این دفعه که اومدیم اونجا خیلی دوست دارم یه سری به این طبیعت قشنگ بزنم البته با شما،عکسا خیلی قشنگ بودن ممنون.


سلام عزیزم.شما سنگده بیا حتماً با هم میریم اونجا.
چشمات قشنگ می بینه عزیزم.قابلتو نداشت
مامان عاطفه
2 خرداد 91 15:09
پارسا جونم قدر جایی که توش هستی رو بدون و به جای من پارسا توش نفس بکش ، ما که مردیم از این هوای آلوده تهران.
راستی دم اون آبشارا و آلاچیقا هم از پارسا عکس مینداختی ، خیلی خوشکل میشد.
بابا من که اینجا هستم با دیدن اون هندونه دلم آب شد ، چه برسه به اون بچه . خوب براش قاچ کنید بخوره دیگه !!!!


چشم خاله جونی حتماً.قربونتون برم حق دارید به خدا
راستش کنار آبشار خیلی لیز بود و حتی خودم که رفتم عکس بگیرم لیز خوردم.
ولی کنار اون آلاچیق حتماً این دفعه عکس می گیرم
فدات بشم عزیز دلم واقعاً راست میگی .بیچاره بچه رو کشتیم تا براش قاچ زدیم ، از دست عکس گرفتن وقت نداشتیم
ilijoon
2 خرداد 91 16:27
به به گل بارون كردي حالا ما دوريم از ساري شما هم هي دلمونو ببر چقده قشنگه مثل كارت پستال ميمونه دعا كن اين دفعه اومديم بتونيم اين جاهاي خوب رو از نزديك ببينيم


ما مخصوصاً داریم دلتون رو آب می کنیم تا زودتر بیاید اونجا رو ببینید.
آره جداً خیلی جای قشنگیه. این دفعه که اومدید ساری حتماً بیاید اونجا.ما هم خوشحال میشیم
ilijoon
2 خرداد 91 16:27
دوستتون دارم


ما هم خیلی دوستتون داریم مهربونم
ilijoon
2 خرداد 91 16:29
به به چه خوندونه اي ما كه دلمون ضعف رفته كار درست رو پارسا جون كرده كه خودش دست به كار شد چون اگر به اميد شما بود از شما كه آبي گرم نميشد


واقعاً که گل گفتی .دقیقاً همین طوره ، بچه دید ما بیخیال عکس گرفتن نمیشیم و دیگه از ما ناامید شد واسه همین خودش دست به کار شد
ilijoon
2 خرداد 91 16:30
بابا مرد........ بابا عشق ماشين..........
خيلي خوشگلند دست مامان جوني درد نكنه


خواهش می کنم خاله جون مهربون ، چشماتون خوشگل می بینن.بخدا نمی دونم جواب این همه محبتتون رو چطوری بدم.
خیلی دوستتون داریم
ilijoon
2 خرداد 91 16:31

اين هم به افتخار مامان جون براي اينهمه عكس هاي خوشگلي كه گذاشت


وای به خدا شرمنده ام کردید.قابلتون رو نداشت.خوشحالم که خوشتون اومدهX:
عروسک خانوم
8 خرداد 91 17:30
چه جای خوشگلیییییییییییییییییی
کجاست دقیقا؟


سلام عزیزم.ممنون که به دیدنمون اومدی.
الان میام وبلاگت بهت میگم عزیزم
عروسک خانوم
9 خرداد 91 11:44
ممنونم مامان پارسا شما راهم با افتخار لینک کردم


ممنونم عزیزم.از آشنایی با شما خوشحال شدم.بوووووووووس
نرگسی
16 خرداد 91 23:30
وااااااااااااای عجب جای قشنگی .. میشه آدرسشو بگی دقیقا کجاست تا یه موقعی تونستیم بریم .. مرسیییییییی ..


حتتتتتتتماً عزیز دلم.
همین الان میام پیشت
مامان لیلا
11 مرداد 91 14:53
سلام.ماهم ساری هستیم.چطوری میشه رفت این جای زیبا.خیلی بیاده روی داره؟


سلام گلم.ممنون که به دیدنمون اومدید.
خوشحالم که یه همشهری دیگه پیدا کردم.
عزیزم از ساری تا سنگده یک ساعت و نیم راهه و نمیشه پیاده رفت.
کاش آدرس وبت رو میذاشتی تا بیشتر برات توضیح میدادم.
مامان لیلا
12 مرداد 91 11:53
س.ممنون.منظورم بیاده روی برای اینکه به اون قسمت آبشار و برکه برسی نه برای رفتن به سنگده.ببخشید منظورم رو اشتباه رسوندم.از کدوم جاده باید بری طرف سنگده.عسلم من وب ندارم .


سلام عزیزم.خانومی برای رفتن به اون آبشار هم باید با ماشین برید.
اگر از ساری می خواهید برید باید از سد سلیمان تنگه برید سمت دودانگه و بعد روستای سنگده.
از سنگده هم تا اون آبشار نیم ساعت راهه و باید با ماشین برید.
امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم
مامان رستاکوچولو (لیلا)
14 مرداد 91 22:18
س.مرسی خیلی لطف کردین.قراره یه روز بریم.همسرم همیشه راجع به یه جای زیبا میگفت که حتما بریم ببینیم.الان فهمیدیم همیجا رو میگفته.


سلام.خواهش می کنم.خوشحالم که تونستم کمکتون کنم.
حتماً برید جای خیلی قشنگیه.