نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

تولد مامان زهرا

1391/4/20 14:14
نویسنده : مام پارسا
653 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

امروز روز تولد منه.

من یعنی مامان پارسا توی این روز فقط می خوام در پیشگاه خدا ، شکر گذاری کنم.

به خاطر تموم داشته هام که مهمترینشون :

" سلامتی "

" پدر و مادری که سایه شون بالای سرمه "

" همسر مهربونی که همیشه کنارمه و تکیه گاهمه "

"گل پسری که داشتنش بزرگترین هدیه زندگیمه"

و دیگه  " خوشبختی و خوشبختی و خوشبختی "

با داشتن این همه چیز های خوب دیگه چی می تونم از خدا بخوام.

پارسای نازم ، امسال سومین سالیه که توی روز تولدم تو کنارمی.

تموم دنیا مال منه وقتی که با زبون شیرینت صدام می کنی  " مامانی "

اون لحظه به اوج می رسم وقتی که میگی :"مامانی دوستت دارم"

ني ني شكلكبا تو بودن بزرگترین لذتیه که خدا به من دادهني ني شكلك

وقتی که دستاتو می گیرم و با هم میریم بیرون قشنگترین حس زندگیم رو دارم.

ناز من ، به خاطر داشتنت روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم

امسال توی روز تولدم از خدا می خوام که همه عزیزام رو صحیح و سالم کنارم نگه داره.

خدای من بابت همه چیز ازت ممنونم

 ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نرگسی
20 تیر 91 13:10
تولدتتتتتتتت مبارک مامانیییییییییییی .. ایشالله همیشه سالم باشی و شاد و خوشبختتتتتتتتتتتت ..


ممنونم مهربونمممممممممم
مرسی خانومی از دعای قشنگت.خییییییییییییییلی دوستت دارم
نرگسی
20 تیر 91 13:17
خوبم عزیزم .. ای میگذره ..


خدا رو شکر.
محدثه
20 تیر 91 14:35
سلام زهرا جون نمی دونم پیام امروز صبحم بهت رسید یا نه حالا دوباره بهت میگم:
عزیزم تولـــــــــــــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــ انشالله در کنار عزیزانت 120 سال زندگی کنی با خوشی و خوشبختی


سلام به روی ماهت عزیز دلم.آره بهم رسید ولی گوشیم سایلنت بود دیر متوجه شدم.
قربونت برم مهربونم.خیییییییییییییییییلی خوشحالم کردی.
مرسی از دعای قشنگت
مامان علی خوشتیپ
20 تیر 91 15:55
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممممم
الهی 120 ساله شی.
الهی همیشه جمعتون شاد باشه


ممنونم مهربونممممممممممممممممممم
مرسی خانوم گل از دعای قشنگت.دوستت دارم عزیزم
نایسل
20 تیر 91 16:54
تبریکککککککککککککک میگممم خوشگل من الهی 120 ساله بشی


ممنونم عزیز دلم.مررررررررررررررررسی که این همه به من لطف داری
مامی کیانا دوست هزارساله
20 تیر 91 16:56
عزیز من گل من تولدت مبارک
راستی یادم رفت بگم مگه جوجه یکروزه هم نهار درست میکنه؟ آخه جوجه یکروزه اصلا موبایل داره که تازه اونم بزاره روی سایلنت؟ کشتی منو زهرا وسط اون فکرهای پریشون اس ام است رسید خیالم راحت شد


سلام عشق من ، سلام عزیز من ، سلام مونای خوب من
الهی فدات بشم ببخش توروخدا که نگرانت کردم گلم.
بابا تو این قرن دیگه بچه ها از تو شکم مامانشون موبایل می گیرن واسه خودشون ولی دیگه نهار رو نمی دونم چطوری تونستم درست کردم.
خیلی دوستت دارم مونا جونم.خیییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگ شده.
کاش میشد همو ببینیم.
بوووووووووووووووووووووس
سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 17:20

تولدت مبارک دوست گلم
الاهی صد ساله شی
نه صدوبیست ساله شی
نه صدوبیست سال کمه
همیشه زنده باشی



ممنونم عزیز دلم.مرسی از این همه لطف و مهربونی.
خییییییییییییییییلی خوشحالم کردی گلم
سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 17:23
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________
********زهرا جون تولدت
هزار هزار مبارک********
_________________
_______________
_____________
___________
_________
_______
_____
____
___
ـــــ
ـــ
ـ


مرسی دوست خوب و مهربونم بابت این همه محبت و این کامنت زیبا
مامان محمد
20 تیر 91 20:02
سلام زهراجون
تولدت مبارک،انشاالله 120 سال در کنار شوهر و گل پسریت زندگی خوب و خوشی داشته باشی
پارساجون تولد مامانیت مبارک،انشاالله همیشه لبت خنده باشه.مثل این


سلام عزیزم.ممنون از دعای قشنگت.خوشحالم کردی.
مرسی زن عمو جون.ایشششششششششالله
ilijoon
22 تیر 91 0:27



در جواب این همه محبت فقط می تونیم بگیم که خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستتون داریم