نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسایی در شب تولد مامانی

1391/4/21 21:23
نویسنده : مام پارسا
2,595 بازدید
اشتراک گذاری

Birthday Scraps

سلام دوست جونا.خوبیــــــــــــــــــــــــد؟

مطمئناً از پست قبلی متوجه شدید که دیروز روز تولدم بود.

الان چند ساعته که من به دنیا اومدم.

من ظهر روز بیستم تیر که در سال 63 در ماه مبارک رمضان قرار می گرفت به دنیا اومدم.

ایشالله 2 سال دیگه تاریخ تولدم هم از نظر شمسی و هم از نظر قمری شبیه همون سالی میشه که به دنیا اومدم.

و اما شب تولد :

پریشب به خاطر شب تولدم رفتیم بازار برای پارسا اسباب بازی خریدیم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

بعد رفتیم کیک و شمع و بادکنک و شیرینی خریدیم.

بعد بابایی ما رو به یک شام توپ توی رستوران دعوت کرد

بعدش پارسا رو بردیم پارک و کلی اونجا بازی کرد( کلاً دیشب همه چیز به نفع پارسا بود ، نکنه تولد اون بوده و ما اشتباه شدیم )

ساعت 1 شب رسیدیم خونه و تازه شروع کردیم به گرفتن مراسم تولد.

بادکنک ها رو باد کردیم و کیک آوردیم و شمع و فشفشه روشن کردیم و آهنگ تولدت مبارک گذاشتیم.

پارسا کلی ذوق کرد و بپر بپر کرد و مدام می خوند: تبلد تبلد تبلدت ممائک

خلاصه تا ساعت 2:30 شب واسه خودمون جشن گرفتیم و کلی هم فیلم و عکس یادگاری.

خییییییییییییییییییییییییییلی خوش گذشت.

حالا واسه دیدن عکسها برید به ادامه مطلب:

32.gif

 

666.gif

اینجا توی رستورانه و جوجو منتظره تا شام رو بیارن و مدام می گفت :کَلاب می خوام (کباب می خوام)

پارسایی در شب تولد مامانی

 

بالاخره عشق مامان به کَلاب (همون کباب ) رسید

پارسایی در شب تولد مامانی

 میز براش خیلی بلند بود و همون طور که می بینید نمی تونست راحت شام بخوره ولی هرچی گفتیم بیا بالای میز بشین می گفت نه می خوام پیش بابایی بشینم

پارسایی در شب تولد مامانی  

 اینجا هم حیاط رستورانه

پارسایی در شب تولد مامانی

 

 اینجا هم که رفتیم پارک و جیجل مامان داره الاکلنگ بازی می کنه873310_swing2.gif

پارسایی در شب تولد مامانی

 شکار لحظه ها ، پارسا رو این بار از تونل سرسره تماشا کنید

پارسایی در شب تولد مامانی

 آهااااااااااااااااااان بالاخره رسیدیم به کیک تولد ، لازم به ذکر است که کیک رو هم جناب آقای پارسا انتخاب کردند.

(احساس نمی کنید که من کلاً هیچ نقشی توی شب تولد خودم نداشتم)

این رنگ هم رنگ مورد علاقه بابایی و پارساییه

پارسایی در شب تولد مامانی

 

 وای نههههه ، یه وقت فکر نکنید که من 2829 ساله شدم هااااااااا

ما چون برای تولد بابایی کیک نخریده بودیم ، برای همین یک دفعه شمع تولد هر دوتایی مون رو روی کیک گذاشتیم تا یک تیر و دو نشون بشه

پارسایی در شب تولد مامانی

 اینجا به پارسا گفتم کنار بادکنک ها بشین تا ازت عکس بگیرم ، اون هم شروع کرد به حرف زدن با بادکنک ها و بهشون می گفت: باد کنکاااااا ، بیاید پیش من مامانی عکس بگیره

پارسایی در شب تولد مامانی

 اینها هم شمع های تولد ما ،

پارسایی در شب تولد مامانی

 جیجل مامان با این که اولین باره که فشفشه می گیره دستش ولی خیلی راحت باهاش بازی کرد و اصلاً نترسید

پارسایی در شب تولد مامانی

 

پارسایی در شب تولد مامانی

 اینجا هم نوبت پارسایی بود تا شمع رو فوت کنه

پارسایی در شب تولد مامانی

 

پارسایی در تولد مامانی

 خب حالا وقت انگشت بردن توی کیکه.

دیگه این قضیه عادی شده برای ما ، اگه یه روزی پارسا به یه کیک انگشت نزنه ما تعجب می کنیم

پارسایی در تولد مامانی

توروخدا نوک مماخش رو ببینید ، داره خامه می خوره

 پارسایی در تولد مامانی

نانازی داره انگشت خامه ایش رو می خوره

پارسایی در تولد مامانی

 حالا وقت خوردن کیکه ، اونم کنار ماشین جدید.

اول مثلاً میده ماشین بخوره و بعد میذاره دهن خودش.نوش جونت نفسم

پارسایی در تولد مامانی

 اینجا پارسا سرش کلاه گذاشته و با آهنگ تولدت مبارک داره می رقصه ، دستاشو نیگا

پارسایی در تولد مامانی

 فدای خنده هات و لب و دهن خامه ایت بشم من

پارسایی در تولد مامانی

 اینجا بابایی پازلی رو که براش خریده بود تازه بهش داد و پارسا از ذوق داره می چرخه و شادی می کنه

پارسایی در تولد مامانی

 این همون پازلیه که براش خریدیم

پارسایی در تولد مامانی

 

پارسایی در تولد مامانی

 این هم بازی دبنّا ، نه.... دونّا ، نه .... دبرنا ، نمی دونم بابا هرچی خودتون میگید ، که من و بابایی برای خودمون خریدیم

نه باباااااااااااا .............، نمردیم و بالاخره یه چیزی هم برای خودمون خریدیم ، عجب شد0022.gif

پارسا جون ، مامان ، دوست داری این بازی رو هم بذاریم کنار برای شما تا بعداً که بزرگتر شدی باهاش بازی کنی ؟ هااااااااا ......... من و بابا کیلو چندیم مگه نه؟

دبرنا

حالا جدا از شوخی ، من و بابایی تموم این برنامه ها رو فقط به عشق پارسا که عاشق کیک و شمع تولده بیشتر انجام دادیم.

حتی مخصوصاً براش اسباب بازی خریدیم و بردیمش پارک تا شادیش چند برابر بشه.

واقعاً الان توی زندگی هیچ چیزی برامون مهمتر و قشنگ تر از خوشحال کردن پارسا نیست.

من خیلی خوشبختم خیلی .می پرسید چرا؟

خب همین که هنوز توی این همه دغدغه و گرفتاری ، تاریخ تولدت توی ذهن خانواده و دوستات هست این یعنی خوشبختی

وقتی که از روز قبل از تولد ، پیامهای تبریک از طرف عزیزانت به موبایلت میاد یعنی خوشبختی ،

وقتی که یکی از دوستای وبلاگیت که هیچ وقت ندیدیش ، پیشاپیش توی وبلاگش برات پست تبریک تولد میذاره یعنی خوشبختی

وقتی که همسر مهربونت تمام تلاشش رو می کنه تا شب تولدت رو یکی از پر خاطره ترین و قشنگت ترین شبهای زندگیت کنه یعنی خوشبختی

وقتی که پسر کوچولوت می دونه که امروز روز تولد مامانشه و با سن کمش موقعی که بابایی میاد خونه بهش میگه : بابایی کیک خریدی ؟ این یعنی اوج خوشبختی

خدای من خیییییییییییییییلی دوستت دارم

این همه خوشبختی رو برام حفظ کن

خانواده عزیزم ، از همتون ممنونم

دوستای خوبم مرسی بابت همه خوبیهاتون

چقدر خوشحالم که این وبلاگ رو درست کردم و این همه پیام تبریک و انرژی مثبت از طرف دوستای گلم گرفتم

الناز جونم مرسی که تولدم برات انقدر مهم بود که توی وبلاگت برام جشن گرفتی

این آدرس وب الناز جونه(نایسل) :http://www.nicel.niniweblog.com/

49.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

آجی محدثه
21 تیر 91 8:23
واااااااااااااااااااااااااااااااای پارسا جونم چقدر بهت خوش گذشت!
میگم زهرا، همه چیزو عکس گرفتی جز اون کادو خوشگله ای گرفتی ها
امیدوارم همیشه شاد شاد شاد باشید


آآآآآآآآآآآآآآره آجی جونم.بیشتر شب من بود تا شب مامانم.
چی کار کنیم دیگه خانومی.نمیشد ازش عکس گرفت.
مرسی عزیز دلم از این همه مهربونیت.
محدثه
21 تیر 91 8:57
آخه دختر خوب، نمیگی روز تولدت برات ابراز محبت میکنن موبایلتو رو سایلنت نذاری
نمیگی من منتظر ابراز محبت توام
خداییش منتظر sms های تبریک نبودی؟ من روز تولدم همش گوشیم جلوی چشمم بود


باور کن اصلاً خبر نداشتم که گوشیم سایلنته.
حتی موقع درست کردن نهار توی این فکر بودم که چرا کسی به من پیام تبریک نداد.
ساعت 2 یا 3 بعد از ظهر رفتم سر وقت گوشیم دیدم اوووووووووووووووووووووووه کلی اس ام اس تبریک دارم و کلی هم ذوق مرگ شدم.
نایسل
21 تیر 91 11:36
خداروشکر بهت خوش گذشته زهرای عزیزم


ممنونم دوست خوب و مهربونم
نایسل
21 تیر 91 11:37
من میدونم تو از این که به پارسا خوش گذشته شب تولدت بیشتر حال میکردی
چقدر کیکیت خوش رنگه


آره قربونت برم.تمام این برنامه ها رو فقط و فقط به عش ق پارسا که عاشق این مراسماست برگزار کردیم.
حتی مخصوصاً براش اسباب بازی خریدیم تا شادیش چند برابر بشه.
این رنگ مورد علاقه بابایی و پارساییه
نایسل
21 تیر 91 11:39
عزیززز دلم
تو واقعا خوشبختییی


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعاً
نایسل
21 تیر 91 11:40
قربونت برمممممم کاری نکردم میخواستم خوشحالت کنم خیلی دوستت دارم



خیلی ماهی الناز.خیلی دوستت دارم
نایسل
21 تیر 91 11:40

به همه ارزوهات برسی زهرای عزیزم تولدت مبارک


ممنونم گل من.مرسی از دعای قشنگت مهربونم
نایسل
21 تیر 91 11:40
اون عکسیی که پازل دستشه داره میدوه از ذوق خیلی باحاله


آره .ته ذوق یه بچه برای یک اسباب بازیه.
شکار لحظه هاست مگه نه؟
نایسل
21 تیر 91 11:40
قربونت برمم


من بیشششششششششششششششششششتر
نایسل
21 تیر 91 12:09
درستش کردم
نایسل
21 تیر 91 12:18
من که فکر نمیکنم خودش همش میاد همش خوابشو میبینمم اینقدرت و خواب میترسمم قلبمممم درد میگیرهههه یعنی دقیقا تو خواب میخوام سکته کنم نمیدونم چمه شانس ماست دیگه
نایسل
21 تیر 91 12:18
دیشب با تب لتم برای جوجونازی ما کامنت گذاشتممم نمیدونستم میدزدنش
نایسل
21 تیر 91 12:21
اخه نمیدونم چرا همش برای منو علی پیش میاد
اول ازدواجمون که تصادف کردیم
الکی الکی ما کنارخیابون بودیم میخواستیم پیدا شیم موتوری اینقدر جفت کرده بود پاش به در گیر کرد افتاد
6 میلیون دیه گرفت
کلی جریمه اینا
بعدش تا باز اومدیم جون بگیریم شریک علیرضا 10 میلیون سرش کلاه گذاشت انبار خالی کرد در رفت

باز االانم اینجوری اینارو بردن
ما هنوز اول زندگی مونه
همش میبرن ازمون
اعصابم خورد شده هیچ وقت نمیتونیم پس انداز کنیم همیشه اینجوری میشه


نمی دونم چی بگم باور کن.
خییییییییییییییییلی عذاب آوره.
نایسل
21 تیر 91 12:22
از تب لت حیفم میاد خوبه توش عکسی چیزی نداشتم


واقعاً.خدا رحم کرد
نایسل
21 تیر 91 13:07
هی خواهررر
نایسل
21 تیر 91 19:36
اره باید صدقه بدیم


حتما این کار رو بکنید
ilijoon
22 تیر 91 0:15
سال و زمونه برعكس شده شما هديه خريديد؟


دقیـــــــــــــــــقاً ، می بینی خواهر
ilijoon
22 تیر 91 0:16
عزيزم مجددا تولدت رو تبريك ميگم


ممنونم مهربونم.خیلی ماهی
ilijoon
22 تیر 91 0:17
قربون جيگرم بشم كه انقده شيرين زبونه


خدا نکنه خاله جون مهربون.مرسی از این همه محبتتون
ilijoon
22 تیر 91 0:19
به به كيك تولد رستوران شام و.....
بابا ميگفتيد ما هم ميومديم داشتيم همه رو تنها تنها خورديد


شرمنده بخدا اگه بودید اینجا حتماً بهتون می گفتیم
ilijoon
22 تیر 91 0:20
خوب حال كردي پارسا جون دعا كن هميشه تولد باشه تا تو هم به مراد دلت برسي


آره واقعاً .همه چیز فقط به وفق مراد بود.کاااااااااااااااااش همیشه تولد باشه
ilijoon
22 تیر 91 0:21
ماماني ديگه پير شدي
زودي آستينهاتو بالا بزن برا پسرمون عروس بگير


آره ننه .پیر شدیم رفت.
اینو دیگه فکر نکنم حالا حالاها راضی بشم.
ilijoon
22 تیر 91 0:23
مهمترين قسمت تولد شمع فوت كردن پارسا جون بود
ilijoon
22 تیر 91 0:23
اي جانمممممممممم فداي رقصيدنت


مرسی خاله جونی.تازه این فقط یه صحنه از رقصمه.همچین می رقصم که بیا و ببین.
مجلس گرم کن اگه خواستید من هستماااااااااااااااا
ilijoon
22 تیر 91 0:24
چه ماشين خوشگلي داري واي چقده خوشرنگه مباركت باشه جيگر


چشمات خوشگل می بینه خاله جون.این رنگ مورد علاقه من و بابامه.
مرررررررررررررررررررسی
ilijoon
22 تیر 91 0:26
ان شاالله هميشه خوشبخت باشي گلم


مرسی دوست جونی خوب و مهربونم.
مامان رومینا
22 تیر 91 2:12
خوشحالم خوش گذشته عزیزم.تولدت هم مبارک ایشالا 120ساله شی و همیشه لبت خندون و تنت سالم باشه کنار همسر مهربونت و پسر گلت.و خوشبختیتون هر لحظه بیشتر و بیشتر بشه


سلام عزیز دلم.ممنونم خانومی.مرسی از دعای خیلی قشنگت.
خیییییییییییییلی خوشحالم کردی.
نایسل
22 تیر 91 14:56
نایسل
22 تیر 91 19:12
کجاییییییییییییییییی


الان میاااااااااااااااااااااام
ilijoon
23 تیر 91 1:00



مرررررررررررررررررررررررسی
نایسل
24 تیر 91 13:07
نایسل
24 تیر 91 13:12
منم خیلی دوست دارم گلم بوسس به سلامت

دل به دل راه داره دیگه عزیزم.
بوووووووووووووووس
الهام مامان رامیلا
24 تیر 91 14:56
بازم تولدت رو تبریک میگم عزیزم انشالله خوش باشی همیشه

ممنونم مهربونم.خیلی با محبتی خانومی.
مرسی عزیزم ایشالله شما هم کنار همسری و رامیلا جون همیشه شاد و خوش بخت باشید
ilijoon
24 تیر 91 15:11



دوستت داریم یه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه
مامان رها
24 تیر 91 21:39
سلام پارسا جونم

خوبی عزیزم ؟ اگه من نیام که شما نمیایید

تولد مامان زهرا جون هم مبارک

انشاالله که هزاران سال زنده باشی عزیزم

عزیز جون عکس اصل کاری روهم میذاشتی دیگه (کادو رو میگم )


سلام خاله جون جونی.
توروخدا مامانم رو ببخش
ممنون عزیز دلم.الهی دورت بگردم شرمنده روی ماهت هستم.
شرمنده نمیشد عکس کادو رو گذاشت .......
ilijoon
25 تیر 91 15:17
ممنون عزيزم كه اومدي وبا كامنتهاي زيباتون وبمونو زيباتر كرديد دوستتون دارم يه عالمه


خواهش می کنم گلم.آخه من عاشقتونم مگه میشه نیام و برای گل پسرمون نظر نذارم
ilijoon
25 تیر 91 15:18
دوستتون دارم


ما بیشتررررررررررررررر
ilijoon
25 تیر 91 15:19
قبل از اينكه كامنتهاتونو ببينم داشتم به شما فكر ميكردم كه اومدم وبم كامنتهاتونو ديدم وخوشحال شدم واقعا كه دل به دل راه داره


قربونت برم مهربونم.مرسی که به یادمون هستی.
خب آره دیگه واقعاً دل به دل راه داره
ilijoon
25 تیر 91 15:20



خودت گلی عزیز دلم
ilijoon
25 تیر 91 15:21
قالب جديد وبتون مبارك خيلي قشنگ شده البته همشون زيباهستند سليقه ات هم كه حرف نداره


ممنونم عزیز دلم.چشمات قشنگ می بینه.
خیلی ماهی
نایسل
26 تیر 91 0:41
دوست دارممم خاله
دستتتون رو میبوسه


ممنونم عزیز دلم.خدا براتون نگهش داره ایشالله
نایسل
26 تیر 91 0:42
قربونت برم قالبت مبارککک بوسسس


خدا نکنه عزیزم.مرسی گلم.
نایسل
26 تیر 91 0:43
دوست دارم بوس


منم خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عزیزم.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی درسا
26 تیر 91 2:20
اول از همه تولدت مبارک دوستم ...... انشاالله همیشه سالم وسلامت باشی در کنار همسری و پسر گل خاله پارسای قند عسل


ممنونم عزیز دلم.
مرسی بابت دعای خیلی قشنگت.خیلی لطف داری
سمانه مامان پارسا جون
26 تیر 91 16:49
هزار هزار ماشاا...
مامانی واسش اسپند دود کن


ممنونم عزیز دلم.چشششششششششششششششششششششم خاله جون مهربون
نرگسی
26 تیر 91 21:44
ای جونم پارسایییییییییییی .. مامانی ایشالله که خدا همینجوری که بهتون خوشبختی داده همینجوری هم نگه میداره .. ایشالله که همیشه خوش باشید و سلامت عزیز دلمم .. بازم تبلدت ممایک ..


مرسی از دعای پر مهرت مهربونم.ایشالله که خدا خوشبختی همه رو براشون حفظ کنه.
ممنونم عزیز دلم.
بازم مرسی گلم بابت تبریکت.