نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1391/6/7 0:51
نویسنده : مام پارسا
930 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر خوبم ... با وجود پر مهرت و نگاه گرمت ، دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

 خوبِ من ... برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌ دهند ، چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی

و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد …

 با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد .

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار پارسای شیرینمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم

.

.

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

 به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست و مظهر ایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

پارسای نازم سلام

دلبندم ... امروز اومدم تا یک روز مهم رو بهت یاد آوری کنم.

5 سال پیش توی همین روز یعنی 7 شهریور که اون سال نیمه شعبان بود ، مامان و بابا با یک دنیا عشق و امید و آرزو رفتند زیر یک سقف و زندگی شیرین و عاشقونه شون رو شروع کردند.

اون روز خیلی برامون قشنگ و رویایی بود ، هنوزم وقتی به اون روز فکر می کنم دلم آب میشه و دوست دارم بازم به اون روز برگردم و اون همه شادی و لذت رو دوباره تجربه کنم.

اون روز فکر می کردم زیبا ترین روز زندگی ما فقط همون روز می تونه باشه ولی تو به ما ثابت کردی که روز های قشنگتری هم در انتظارمونه از جمله روز تولدت و .....

روزهای سه تا شدن ، روزهای شیرین با هم بودن و در کنار هم شاد بودن ...

از خدا می خوام که زندگی سه نفرمون همیشه همین طور شیرین و عاشقونه باقی بمونه.

آمین 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آجي مهديه
8 شهریور 91 8:30
آخي عزيزم
سالگرد ازدواجتو بهت تبريك ميگم و از خدا ميخوام ساليان سال همچنان زندگي عاشقونه و شيرينتون پا برجا بمونه و خوشبخت زندگي كنين


مررررررررررررسی مهربونم.ممنون از دعای خیلی خیلی قشنگت.
آجي مهديه
8 شهریور 91 8:30
مامي پارسا
خودمونيما هر روزي شيريني و قشنگي خودشو داره
مثلأ روز عروسي يه جور و روز تولد بچه ها هم يه جور


آره خانومی منم باهات موافقم.به قول معروف هر گلی یه بویی داره.
نرگسی
8 شهریور 91 19:25
به به مبارکهه مبارکه مبارکه .. ایشالله همیشه کنار هم خوشبخت باشید عزیزم ..

مرسی عزززززززززززیزم.فدای محبت هات بشم من.
زهرا
8 شهریور 91 22:53
باسلام این ادرس وبمه در صورت تمایل لینکم کنید تالینکتون کنم من رو بااین اسم لینک کنید (من وخواهر جونم)http://http://zahragoogi.niniweblog.com/
مامان ایلیا گلی
9 شهریور 91 10:02
مبارکککککککککککککک...هورااااااااااااااااااااااااا




مرسی عزززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم.ممنون که اومدی
مامان عاطفه
9 شهریور 91 12:17
مبارکه عزیییییزم . ایشالله همینجور عاشقانه در کنار هم زندگی کنین . ایشالله هرروزتون زیباتر از روزهای قبل باشه . پس تو هم قبول داری که با وجود بچه زندگی زیباتر میشه . آخه بعضیا ناله میکنن که پشیمونن از بچه دار شدن . ولی من معتقدم با حضور پسرم زندگیم از این رو به این رو شد . اصلا یه رنگ و بوی دیگه به خودش گرفت . فرزند امیدواری به فردا و ادامه زیستنه . موافقی؟؟ بازم میگم مبارکه مبارکه به امیدجشن 100 سالگی عشقتون

مرررررررررررسی مهربونم.وای ممنون از دعاهای قشنگت....چقدر قشنگ و با احساس گفتی
آره عزیز دلم هر قسمت از زندگی زیبایی های خودش رو داره.
زندگی بدون بچه خیلی یکنواخت میشه .
مگه آدم تا چند سال می خواد سفر بره و تفریح کنه...بالاخره خسته میشه و خونه نشین میشه....اون وقته که حضور بچه به خونه گرمی و صفا میده
به نظر من اونهایی که پشیمونن خودشون هنوز بچه هستن و زود بود واسه بچه دار شدنشون
دقیــــــــــــــــــقاً باهات موافقم اگه بچه نبود به امید بزرگ کردن چه کسی باید تلاش می کردیم.
بازم مرسی از نظر خیلی قشنگت و دقتت و همچنین بابت دعای خیلی قشنگت.بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان ستایش
9 شهریور 91 16:13
سلام عزیزم مبارکه به پای هم پیر شین الهی و هر سال و هر روز و هر لحظه ی زندگیتون و عشقتون تازه تر و تازه تر از لحظه و روز و سال قبل باشه امیدوارم هیچ وقت از هم جدا و دور نشین چون زن و شوهر با هم معنا پیدا می کنند و بدون هم هیچند


سلام عزیزم.واااااااااااااای مهربونم ممنونم از این همه لطف و دعای قشنگت.
مرسی که این همه به من محبت داری خانومی.دقیقاً همین طوره که میگی.
ایشالله هیچ زن و شوهری از هم جدا نشن.
مامان ستایش
9 شهریور 91 16:16
در ضمن عذر خواهی و شرمندگی مرا بابت دیر تبریک گفتن بپذیر شرمنده تم این یکی دو روز سرم شلوغ بود وقت نکردم سری به وبتون بزنم ...منو ببخش..


خواهش می کنم گلم ...دشمنت شرمنده باشه... ستایش ناز خاله رو ببوس
الهام مامان رامیلا
10 شهریور 91 0:57
سلام زهرا جان ای جانم سالگرد ازدواجمون با همه خیلی خوشحال شدم ای جاننننننننننننننننننننننننننننننن انشالله که مبارک باشه خواهر خیلی خیلی باحال شده چقدر تفاهم خواهررررررررررررر
انشالله همیشه با هم خوش باشید زهرا جان بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام الهام جونم.دیدیییییییییییییییییی پس تو هم مثل من تعجب کردی.اون از تولد هامون که 2 روز با هم اختلاف داشت ...این هم از سالگرد ازدواجمون....
خیلی جالبه ... من که این تفاهم ها رو به فال نیک می گیرم.
ممنونم عزیزم.همین طور شما.
از طرف منم یه عااااااااااااااااااااااااااااالمه بوس
نایسل
10 شهریور 91 19:42
خوبی عشقممم سالگرد ازدواجت مبارک الهی خوشبخت عاقبت به خیر شی عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خیلی خیلی بهت تبریک میگممم بهت خوشگلممم


سلااااااااااااااااااااااااااام جیگررررررررر.ممنونم تو خوبی عزیز دلم.
مررررررررررررررسی از دعای خوبت مهربونم.ایشالله.
بازم ممنون از این همه لطف
نایسل
10 شهریور 91 19:43
کلی دلتنگت بودم مهربونم


منم همین طور خانوم گل.خیییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم وقتی که دیدم اومدی.خیلی دلم گرفته بود نه تو بودی نه بهار ، نه مرضیه.
خدا کنه بهار و مرضیه هم زودی بیان
نایسل
10 شهریور 91 19:43
راستی چه مدل موهاش ناز شدههه
این دوتا وروجک چه آتیشی سوزوندن


مرسی خاله جون مهربون... چشمات ناز می بینه.
آره واقعاً هم آتیش سوزوندن و هم بهشون حسابی خوش گذشت
محدثه
12 شهریور 91 11:04
زهرا جان سالگرد ازدواجتون رو بهتون تبریک میگم. ببخشید دیر شد حتما میدونی چرا،
عزیزم هیچوقت شروع زندگی عاشقانه تون یادم نمیره امیدوارم همیشه همیشه شاد و خوش باشید با پارسا جون گل گل برای شما که گلید...

سلاااااااااااام عزیز دلم...زیارتت قبول خوشگلم.خواهش می کنم گلم.
اللللللللللهی چقدر قشنگ احساست رو گفتی....مرررررررررررررسی از دعای قشنگت مهربونم
مامان محمد
12 شهریور 91 14:17
سلام زهراجون سالگرد ازدواجتون مبارک.
ایشاالله زیر سایه خداوند زندگی خوبو خوشی داشته باشین.
به قول مادر بزرگا: ایشاالله به پای هم پیر شید.
البته در کنارگل پسریتون.


سلام عزیزم.ازت ممنونم هم بابت تبریکت و هم بابت دعای خوبت.ایشالله.مرسی
ilijoon
16 شهریور 91 20:13
سالگرد ازدواجتون هم مبارك ان شاالله ساليان سال در كنار هم و زير سايه همديگه خوب وخوشبخت زنديگي كنيد


مرسی گلم ...مرسی از این همه محبتت.
خیییییییییییییییییلی دوستت دارم
ilijoon
16 شهریور 91 20:14