نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

تولد بابا مجتبی

1391/4/11 0:44
نویسنده : مام پارسا
2,888 بازدید
اشتراک گذاری

  دنیایی پر از شکلک زیبا

بابای من بهترین بابای دنیاست

اون گل سر سبد همه باباهاست

صبح تا شب میره بیرون کار می کنه کار

تا واسه ما بخره هر چی که می خوایم

بابا جونــــــــــــــــــــم

بابا جونــــــــــــــــــــم

بابا جون قدر تو رو خیلی می دونـــــــــم

 

بابا جون تولدت مبارک

  11 تیر سالروز به دنیا اومدنت که امسال با تولد حضرت علی اکبر (ع) مصادف شد مبارک 

من و مامانی این روز قشنگ رو از صمیم قلب بهت تبریک میگیم

و از خدا می خوایم تا سالیان سال سایه ات بالای سرمون باشه و همیشه سالم باشی

بابایی خیییییییییییییییییلی دوستت دارم

از طرف پارسایی

 

حالا واسه دیدن عکسای من در شب تولد بابا جونم برید به ادامه مطلب: 

vote.gif

از اونجایی که تولد مامانی و بابایی من ، فقط 9 روز با هم فاصله داره ، اونها تصمیم گرفتن که هر دوتایی شون توی یک شب کیک بخرن و برای خودشون تولد بگیرن.

واسه همین ما دیشب کیک نخریدیم ولی مامانم برای بابایی یه دسر ژله و کارامل که از مامان حنا جون یاد گرفته بود درست کرد و وسطش شمع گذاشت تا باباییم فوت کنه.

خیییییییییلی خوشگل و خوشمزه شده بودشکلک های ِ هلن و باباییم خیلی خوشش اومده بود

 

اینجا من منتظرم تا بهم اجازه فوت کردن شمع رو بدن ، ولی مامانم گفت: بذار اول بابایی فوت کنه بعد دوباره شمع رو روشن می کنیم تا شما فوت کنی ولی من باز هم لبهام رو آماده فوت کردن کردم.

پارسا در شب تولد بابایی

 

اینم دسر ما که نقش کیک تولد رو ایفا کرد(خب همیشه که نباید حتماً کیک باشه ، مهم اینه که شیرین باشه مگه نهههههههه؟ )

پارسا در شب تولد بابایی

                               

اینجا هم که من دارم کار خطرناک می کنم ، وای وای دارم با شعله شمع بازی می کنم                           

پارسا در شب تولد بابایی 

        

هورااااااااا بالاخره نوبت من شد تا شمع رو فوت کنم               

پارسا در شب تولد بابایی

          

حالا هم که دسر خوردم و انرژی گرفتم ، نوبتی هم که باشه نوبت بازی و شیطنته                    

پارسا در شب تولد بابایی

                                                            

این منم پارسا خان ، موتور سوار حرفه ای                           

پارسا در شب تولد بابایی

                                   

پارسا در شب تولد بابایی

                                   

پارسا در شب تولد بابایی

                           

حالا یه کم از اون حرکات آکروباتیک مخصوص خودم رو بهتون نشون میدم :

موتور سواری روی مبل               

پارسا در شب تولد بابایی

                       

پارسا در شب تولد بابایی

                        

پارسا در شب تولد بابایی

               

خییییییییییییییییییییلی نازم مگه نه؟ مامانم همیشه اینو به من میگه ، تازه کلی هم چال لپ هام رو می بوسه            

پارسا در شب تولد بابایی

                   

دارم با مامانم صحبت جدی می کنم ولی نمی دونم پاهام توی دستم چی کار می کنه؟     

پارسا در شب تولد بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

نایسل
11 تیر 91 20:57
تولد همسرتونننن مبارکککک
الهی 120 سالگی شون کنار همممم



ممنونم مهربونم.
نایسل
11 تیر 91 20:58
آخی عزیز دلم پس چیزی به تولدت نمونده 20 تیر


آره گلم ، تولدم 20 تیره
نایسل
11 تیر 91 20:58
شکلکککشش خیلی باحال بود
نایسل
11 تیر 91 20:58
اگه نمیخرید برام میکشتمش


پس خدا بهش رحم کرد
نایسل
11 تیر 91 20:59
آره واقعا دست بابام درد نکنه خیلی خوبه


خدا ایشالله برات نگهشون داره
نایسل
11 تیر 91 20:59
امشب عکسش رو میزارم گلم


منتظرم
نایسل
11 تیر 91 20:59
اگه میدیدی روی یه قسمت کیلید کرده بود
رپید میکرد داشتم روانی میشدم سر جلسه


می دونم چی میگی دیوانه کننده ست.احتمالاً تنظیماتش به هم خورده بود
نایسل
11 تیر 91 21:00
اومدم ولی شارزم تموم شدددد بعدد حالا دوباره اومدم


ممنونم عزیز دلم.خیییییییییییییلی دوستت دارم
مامان محمد
11 تیر 91 23:14
پارسایی تولد باباییت مبارک ایشالله 120سال زنده باشه و شما هر سال تولد بگیری و تو هم کلللللللی شمع فوت کنی و بازی کنی
زهراجون تولد آقا مجتبی مبارک ایشالله همیشه شاد و خوشحال باشین و همه سال تولد بگیرین


ممنون زن عمو جون.ایشالله.آی گفتی ، چقدر من شمع فوت کردن رو دوست دارم
ممنونم عزیز دلم.ایشالله ،مرسی از دعای قشنگت گلم.
محمد جونو ببووووووووووس
نرگسی
12 تیر 91 0:39
تولد بابا مجتبی مبارکــــــــــــــــــــــ باشه ایشالله سالیان سال سلامت باشن و کنار هم خوشبخت باشید کار خوبی کردی عزیزم .. همیشه که نباید کیک باشه .. مرسی عزیز دلممممممممم از لطفت .. اون مشکل حل شد بفرمایید ..


ممنونم مهربونم.مرسی بابت دعای قشنگت
آره بابا یه تنوعی هم شد
خواهش می کنم گلم.من فقط واقعیت رو گفتم
مرسی خانومی الان تونستم برم
ilijoon
12 تیر 91 0:42
دست ماماني درد نكنه از هر انگشتش هنر ميباره


وااااااااااای مرسی گلم شرمنده ام نکن
ilijoon
12 تیر 91 0:46
چه خوشگل شده دسرتون
حالا موندم چرا يه شمع گذاشتيد؟؟؟؟؟؟؟

لابد 1 ساله شده
نه حالا جدی الان که دیگه سنمون داره میره بالا ، دوست ندارم شمع به سنمون واسه تولد بگیرم آخه دلم می گیره
ilijoon
12 تیر 91 0:47
بابا جون و مامان جون تولدتون مبارك ان شاالله 120 سالگيتونو جشن بگيريد


ممنونم مهربونم.خییییییییییییییییییلی به ما لطف داری
ilijoon
12 تیر 91 0:49
اتفاقا مامان جون دسر بهتر از كيكه خوب تقريبا رژيميه ديگه


آره بابا تازه تنوع هم شد.
ilijoon
12 تیر 91 0:51
واي واي دستت نسوزه يه وقت خطرناكههههههههههه حسن
البته با عرض پوزش منظورمون همون پارسا بود ولي ايهام داشت


آره می دونم خودم گرفتم قضیه رو ، همون ایهامه رو میگمD:
ilijoon
12 تیر 91 0:53
به به بالاخره نوبت شمع فوت كردنت شد
ان شاالله شمع تولد خودتو فوت كني عزيزم


وای خاله جون نمی دونی بهترین قسمت تولد برای من شمع فوت کردنشه
ایششششششششششششالله
ilijoon
12 تیر 91 0:54
چه موتور خوشگلي داري آقا يه دور سوارمون ميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



چشماتون خوشگل می بینه
این چه حرفیه بله که سوار می کنم ، قابلتونو نداره 1000 تومان میشهD:





ilijoon
12 تیر 91 1:02
فدات بشم كه انقده ناز ميخندي


خدا نکنه خاله جون مهربون
ilijoon
12 تیر 91 1:02
قربون پسر اكروباتيكمون بشم


ممنون خاله جونی.شما خیییییییییییییییییلی ماه و مهربونید
خوش به حال ایلیا جون که مامان با محبت و خوبی مثل شما داره
ilijoon
12 تیر 91 1:03



خیییییییییییییییییییییییلی دوستتون داریم
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 1:10
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
تا پایان رای گیری فقط 2 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید.


چشم عزیزم.حتماً زودی میرم و به آرینا جون رای میدم
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 1:11
تولد بابا مجتبی مبارک.همیشه سایه شون بالای سرتون باشه .


ممنونم مهربونم.ایشالله.مرسی از دعای قشنگت
محدثه
12 تیر 91 8:13
اگه بخوام بگم تولدت مبارک آقامجتبی، پر رو میشی
پس میگم پارسایی تولد بابامجتبی مبارک.
زهراجون تولد آقات مبارک انشاالله سالیان سال کنار هم زندگی خوب و خوش سرشار از عشق اولیه رو بگذرونین


سلام آجی خوبم.آره همون تولدش رو به خودم تبریک بگی خیلی بهتره
ممنونم آجی جون
مرسی محدثه عزیزم.ایششششششششالله ، ممنون از دعای قشنگت.
خیییییییییییییییلی دوستت دارم گلم
مامان حنا
12 تیر 91 11:36
سلام مهربونم گلم عزیزم
خوبی پارسای عزیزم جیگر خاله خوبه؟؟؟؟؟
الهی فداتون بشم
تولد بابایی پارسا جون رو هم از صمیم قلب هم به شما زهرای عزیزم هم پارسای گلم تبریک میگم ایشالله که 12000000000 ساله بشه و سالیان سال سایشون بالای سر شما و پارسا جون باشه
پارسا جونم قربونت برم عزیز خاله ماشالله هزار ماشالله بزرگ و آقا شدی می بوسمت
خانومی چه دسری درست کردی واقعا که کدبانوی به تمام معنایی ما که دلمون آب افتاد
از طرف من پارسای عزیزم رو بخصوص از اون لپای خوشگلش ببوس برای گل پسرمم اسپند دود کن مواظبش هم باش خیلی دوستتون دارم و از روی ماه هر دوتاییتون می بوسم


سلام به روی ماهت عزیز دلم.الهی من قربونت برم گلم.
خدا نکنه خاله جون مهربون.
ممنونم خانومی.ایشالله خدا همسری رو برای شما و حنا جون نگه داره
ای بابا خانومی ما که این هنر ها رو از شما یاد گرفتیم.شما که خودت یه کدبانو تمام و کمال هستی دیگه چرا اینو میگی
چشم عزیز دلم.حتماً از طرف شما می بوسمش و براش اسپند دود می کنم.
الهی دورت بگردم.خیلی دلم برای شما و صورت ناز حنانه ام تنگ شده.
خییییییییییییییلی دوستتون دارم بخدا.حنای نازمو ببوس


مامان رومینا
12 تیر 91 12:58
تولد همسری مباااااااااااااااااااااااارکعکس پست ثابت هم خیلی خوشگل شده


ممنونم عزیز دلم.
مرسی خاله جونی چشمات قشنگ می بینه
مامان رها
12 تیر 91 13:00
شلام شلام

تفلد تفلد تفلدش مبارک

مبارک مبارک تفلدش مبارک


کاشکی که 100 ساله شید نــــــــــــــــه 120 ساله شید نـــــــــــــــــــه 120 سال کمه همیــــــــــــــــشه زنده باشید


مرررررررررررررررررررررررررررسی رها جونم.ایشالله.
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم جیگررررررررررررر
مامان رها
12 تیر 91 13:01
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای

تفلد 6 تیر بودش


متوجه نشدم گلم.تفلد کی 6 تیر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان اندیا
12 تیر 91 14:50
پارسا جونم تولد بابا جونت مبارک باشه


ممنون خاله جون مهربونم
ilijoon
12 تیر 91 15:17



الهی که من قربونتون برم.مرررررررررررررررررسی عزیزای من
نایسل
12 تیر 91 20:38
اخ آره ما رو دست همه زدیم وقتی میریم میبینم جامونو گرفتن میخوایم دق کنیمممم
گربه هاشون هم باهامون دوست شدن


نایسل
12 تیر 91 20:39
نه بابا ناراحت چیه تو حرف درست رو زدی


قرررررررررررربونت برم من
نایسل
12 تیر 91 20:39
آخ اره دعا کن کارم درست بشه


ایشالله که درست میشه عزیزم
نایسل
12 تیر 91 20:39
اره خیلی بابحال بود من اینقدر ذوقیده بود از تمیزی خودم ها
نایسل
12 تیر 91 20:40
مرسی گلم فکرکنم اندروید باشه


ممنون عزیزم.مبارکت باشه ایشششششالله
نایسل
12 تیر 91 20:41
خیلی باحال بود ترسیدم ازت
حساب بردم
ببخشید عزیز دلممم تو راست میگی من شرمنده
بببین حرفم رو تصحیح کردم


الهی من دورت بگردم.یعنی من انقدر جذبه دارم؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خوشحال شدم وقتی اومدم دیدم جوابت رو عوض کردی
بوووووووووووووس
سمانه مامان پارسا جون
13 تیر 91 1:16
سلام خانومی خوبی عزیزم؟
تولد همسر خوبت مبارک
البته شرمنده با تاخیر
ایشاا... 120 سال زنده باشن و سایشون بالای سرتون
دسر هم که خیلی به آدم چشمک میزنه
بابا هنرمند
پارسا جونمم که مثل همیشه مثه ماه میمونه
روی ماهشو ببوس عزیزم
بزودی آپ میکنیم


ممنونم عزززززززززززیزم.
خواهش می کنم گلم دشمنت شرمنده باشه.مرسی از دعای قشنگت
وای نه بابا انقدر ها هم که شما میگید نیستم.این دسرش خیلی راحت بود
شما هم پارسای خاله رو ببوس.
آخ جون پس ما منتظریم
مامان بیتا
13 تیر 91 14:55
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

نیمه شعبان مبارک


اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
نیمه شعبان بر شما هم مبارک باشه عزیزم
مامان رها
14 تیر 91 12:37
پس کامنتهای من چرا تایید نشدن ؟


کدوم کامنت ها گلم؟.اگه مال پست قبلی رو میگی که 2 تا گذاشته بودی و تایید کردم دیگه