نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسایی در شب نیمه شعبان

1391/4/19 17:54
نویسنده : مام پارسا
1,206 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

بعد از ظهر روز قبل از نیمه شعبان ساعت 5:30 من و پارسا برای دیدن جشن نیمه شعبان توی خیابون ها با هم از خونه رفتیم بیرون.

اول مسیر رفتیم یه جایی که هر سال این شب رو جشن می گیرند.

اونجا پارسا یه بادکنک خوشرنگ جایزه گرفت و از همون جا استارت شربت خوردن رو زدیم

بعد رفتیم سمت بازار ،

قدم به قدم شربت و شیرینی و شکلات پخش می کردن.

ما هم به دستور پارسا تقریباً  همه جا شربت خوردیم.

یک جا هم از طرف صدا و سیما اومده بودن و برنامه طنز اجرا می کردند نیم ساعتی اونجا بودیم و کلی خندیدیم و پارسا هم یه جایزه کوچولو دیگه اونجا گرفت

بعد با هم رفتیم پارک و پارسا کلی بازی کرد

بعد از پارک رفتیم به یکی از خیابون هایی که هر سال شب های نیمه شعبان جشن خیلی بزرگ و باشکوهی می گیرند.

اونجا بابایی اومد پیشمون و شربت و شیرینی خوردیم.

کلی فشفشه روشن کردن و آتیش بازی کردن و پارسا با ذوق نگاه می کرد.

مولودی خوندند و ساز زدند.

اون شب خیلی شب قشنگ و به یاد موندنی شد.

تا ساعت 10 شب بیرون بودیم و بعد برگشتیم خونه.

حالا برای دیدن عکسها برید به ادامه مطلب:

deborah.mihanblog.com

اینجا اولین جایی هست که ایستادیم و پارسا هم بادکنک گرفت (آقاهه یه عالمه بادکنک جلوش بود و داشت به بچه ها میداد همین که پارسا رو دید یهو وسط شلوغی گشت خوشرنگترینش رو پیدا کرد و خودش اومد جلو و داد دست پارسا)

پارسایی در شب نیمه شعبان

 

 پارسایی در شب نیمه شعبان

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینم پارسا و بادکنکش

پارسایی در شب نیمه شعبان

 

اینجا یه آقای مهربون دیگه ، دید من دارم تلاش می کنم تا از پارسا یه عکس قشنگ بگیرم واسه همین خودش یهویی اومد جلو و پارسا رو بلند کرد و جلوی پارچه نگه داشت تا ازش عکس بگیرم

دستش درد نکنه

پارسایی در شب نیمه شعبان

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پارسایی در شب نیمه شعبان

 

پارسایی مشغول بازی با باد کنکش

پارسایی در شب نیمه شعبان

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینجا هم که رفتیم پارک و پارسا داره سرسره بازی می کنه

پیشنهاد این عکس رو خود پارسا داد.

روی سرسره نشست و به من گفت ازم عکس بگیر

پارسایی در شب نیمه شعبان

 

اینجا هم یه خیابون دیگه و یه جشن بزرگ دیگه

پارسایی در شب نیمه شعبان

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 

پارسایی در شب نیمه شعبان

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پارسایی در شب نیمه شعبان

 

این عکس یک نمونه از شربت خوردن پارسا توی اون همه شربتی که خورد هست

پارسایی در شب نیمه شعبان

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

همزمان با شربت خوردن می خواد با بابایی صحبت هم بکنه

پارسایی در شب نیمه شعبان

اینم اون جایزه کوچولویی که توی بازار بهش دادند ، یه پاک کن خوشرنگ فیل کوچولو (به قول پارسا "خیل کوچولو ")

 پارسایی در شب نیمه شعبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

نایسل
19 تیر 91 4:02
ما که نتونستیم شربت بخوریم جای پارک نبود


اللللللللللللللللللللللهی
نایسل
19 تیر 91 4:03
نوش جونت خوشگل خاله
نایسل
19 تیر 91 4:03
چه مرد مهربونی بوده ای ول خدا خیرش بده


واقعاً همین طوره.
ایشالله
نایسل
19 تیر 91 4:03
جایزتم خوشمله


ملسی خاله جون.چشمات خوشمل می بینه
نایسل
19 تیر 91 4:05
قربونت برمممم هوس کردی ببخشید
نایسل
19 تیر 91 4:08
راستی شما اهل کدوم شهر بودی


ساری
نایسل
19 تیر 91 4:13
ما عید اومدیم ساری ولی رد شدیم رفتیم چالوس


چه حییییییییییییییییف.کاش اون موقع همو می شناختیم و با هم قرار میذاشتیم
نایسل
19 تیر 91 4:15
نایسل
19 تیر 91 4:15
اره کاش
نایسل
19 تیر 91 4:16
ساری دریا داره ؟


آره .ولی به قشنگی دریای چالوس و نوشهر و بابلسر نیست
نایسل
19 تیر 91 4:18
مرسی عزیز دلم


خواهش می کنم گلم
نایسل
19 تیر 91 4:18
ما رفتیم متل قووو خیلی توپ بود راست میگن شمال جن زیاد داره


وای برو .
نمی دونم.تو این اطلاعات رو از کجا کسب می کنی؟
نایسل
19 تیر 91 4:19
مرسی عزیززز دلم بوسس
نایسل
19 تیر 91 4:20
نایسل
19 تیر 91 4:20
میگن دیگه ولش کن اسمشو نیارم بهتره باز میترسم
نایسل
19 تیر 91 4:22
شب به خیر عزیز دلم بوسس
نایسل
19 تیر 91 4:22
دوست دارم بوسس


منم دوستت دارم عزیز دلم.
بوووووووووووووووووس
نایسل
19 تیر 91 4:22
آجی محدثه
19 تیر 91 8:00
سلام ، من خیلی دوست دارم اعیاد بزرگ مثل نیمه شعبان و روز پدر و ... رو شب قبلش توی شهر دور بزنم
ولیییییییییییییییییییی متاسفانه یا خوشبختانه(نمی دونم) هیچوقت نیستیم همیشه میریم ریکنده اون غروب که داشتیم میرفتیم خاله ام اینا داشتند می رفتند بازار خیلی بهشون حسودیم شد
در هر حال از شادی دوستام شادم
عزیزم اینهمه شربت خوردی مامانی رو اذیت نکردی برای ... رفتن
پارسایی بووووووووووووووووووس


سلام عزیز دلم.
ما هم به خاطر رفتن به این جشن بزرگ قید رفتن به سنگده رو زدیم.چون یه صفای خاصی داره بیرون رفتن و دیدن جشنی که همه مردم یه جورایی در اون شرکت می کنند
ایشالله سال دیگه بمون ساری و برو بازار.
ممنونم عزیزم.
چرا اتفاقاً کلللللللللللللللللللللی جیش کردم.
مامانم هم چون خبر داشت که قراره شربت بخورم از خونه مای بیبی پوشید برام ولی کار به جایی رسید که وسط بازار مجبور شد بره یه گوشه و مای بیبی ام رو عوض کنه.
منم بوووووووووووووووووس آجی جون
ilijoon
19 تیر 91 10:42
زهرا جون پيشاپيش تولدت مبارك انشاالله تولد 120 سالگيت


ممنونم خانومی.
خیییییییییییییییلی به من لطف داری
ilijoon
19 تیر 91 10:43
بادكنك مباركت باشه جيگر


مرسی خاله جونی
ilijoon
19 تیر 91 10:44
بابا جايزه ......
خاله جون حالا نصف نصف


حتـــــــــــــــــــماً.چرا که نه.کی بهتر از شما خاله جون
ilijoon
19 تیر 91 10:46
خوب مامان جون خوشرنگترين بادكنك برازنده خوشگلترين پسره ديگه


مرسی عززززززززززززیزم.
شما خیلی به من و پارسا لطف داری.
خیلی دوستت داریم
ilijoon
19 تیر 91 10:47
ايول قرمزته مثل اينه كه مامان جوني هم با ما هم سليقه است


بــــــــــــــــــــله
ilijoon
19 تیر 91 10:50
به به چه عكس قشنگي شده ولي از ديد من سرسره بغليه خاليه كاش يه عروسي هم انتخاب ميكردي وكنار آقا دوماد ميذاشتيد


دیگه یه کم شلوغ پلوغ بود نشد کسی رو پیدا کنم.
ایشالله دفعه بعد
ilijoon
19 تیر 91 10:51
ماماني مطميني با اين همه شربتي كه پارسا جوني خورد شب بارون نيومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اووووووووووووووووه چه جورم.واسه همین مای بیبی براش پوشیدم ولی توی خواب هر دو ساعت عوض می کردم.
ilijoon
19 تیر 91 10:52
به به چه جايزه خوشگلي مباركت باشه عزيزم


مرسی خاله جون مهربون.چشماتون خوشگل می بینه
ilijoon
19 تیر 91 10:52



خییییییییییییییلی دوستتون داریمX:
ilijoon
19 تیر 91 10:52



خیییییییییلی ماهی.اینا هم مال شما
مامان رها
19 تیر 91 11:05
پارسای خوشگل خاله چطوره ؟؟؟؟؟؟

دلم برات تنگ شده هاااااااااا به مامان بگو

وبتو آپ کنه


ممنون خاله جون مهربون.
امان از مامانی تنبل.بالاخره همین دیشب آپ کرد.
مامانی درسا
19 تیر 91 11:15
عزیزم مبارکت باشه جایزه هات ...... نیمه شعبان هم مبارک ........ عکسات خیلی خوشگل بود ...... وای چه دلم برات تنگ شده بود .......


سللللللللللللللللللللام به خاله جون خودم.ممنونم خاله جونی.
نیمه شعبان شما هم مبارک.
مرسی خاله جون چشماتون خوشگل می بینه.
ما هم خییییییییییییلی دلمون براتون تنگ شده بود.
بوووووووووووووس
ilijoon
19 تیر 91 19:04



مرسی عزیز دلم.
الهام مامان رامیلا
19 تیر 91 23:00
تولدت مبارک عزیزم انشالله هزار سال زنده باشی سایه ات بالای سر پارسا باشه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ممنونم عزیز دلم.خیلی لطف کردی.
مرسی از دعای قشنگت خانومی.
منم بوسسسسسسسسس
ilijoon
20 تیر 91 1:23
من اومدم روي ماهتو ديدم ورفتم باي


قربونت برم عزیز دلم.چقدر شما خوبید.مررررررررررررررررررررسی
نایسل
20 تیر 91 3:20
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککX 120 ساله شی الهی عشقممم


ممنونم عززززززززززززززیز دلم.الهی دورت بگردم.
خیییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم خانوم گلللللللللللللل
مامان کیارش
20 تیر 91 9:41
سلام.معلومه خیلی وقت برای پارسا جون میزارید و میبریدش گردش...ماشالا به این مامان سرحال...
از طرف من پارسا جون رو ببوسید.من لینکتون کردم.با اجازه البته


سلام عزیز دلم.آره تمام تلاشم رو می کنم تا به پارسا خوش بگذره و همه چیز رو از نزدیک ببینه.
چشم عزیزم.شما هم کیارش جون رو ببوسید.
من هم با افتخار لینکتون کردم.
نرگسی
20 تیر 91 13:12
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


از طرف منم بوووووووووووووووووووووووووووووس برای دوست جونی خودم
مامی کیانا
20 تیر 91 16:59
چه حیف که اون روز همو ندیدیم چون ما هم تو بازار و خیابون بودیم واتفاقا کیانا هم کلی چیز میز خورد از شیرینی و شربت تا بستنی و حتی آش
پارساجون ایشالا همیشه شاد باشی و لبات پرخنده


واااااااااااااااااای کاش همو می دیدیم.
نوش جونش باشه.جیگرمه
مرسی خاله جونی