نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

فرشته ای در خواب ناز

1391/4/26 0:49
نویسنده : مام پارسا
859 بازدید
اشتراک گذاری

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

فدای اون دست کوچولوت که طبق عادت ، بیشتر اوقات موقع خواب زیر صورتته

فرشته ای در خواب ناز

       ني ني شكلك     ني ني شكلك      ني ني شكلك      

و فدای اون یکی دستت که همیشه موقع خواب به این حالت برش می گردونی.

حتی وقتی که در اوج خواب هستی و من برای اینکه یه وقت دستت درد نگیره برات درستش می کنم ولی تو باز هم فوری به حالت اول برش می گردونی و این شکلی میذاریش

فرشته ای در خواب ناز                 

           ني ني شكلك   ني ني شكلك   ني ني شكلك  

فرشته ای در خواب ناز

                    

فرشته ای در خواب ناز

عاشقونه دوستت دارم

 مجموعه ای بسیار زیبا از بهترین تصاویر متحرک با موضوعات مختلف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ني ني شكلك
25 تیر 91 18:07
عزيزم كدها رو نميشه نه در ارسال نظر و نه در مطالب وب انداخت وگرنه حرفي ندارم از ويرايش قالبم كدها رو برات بفرستم الان همينجا برات ميذارم ببين به دستت ميرسه يا نه اگه نشد توي گوگل كهاي مربوطه را سرچ كن.
موضوع : | بازديد : مرتبه


ممنونم بابت راهنماییت .الان میرم توی گوگل سرچ می کنم
ني ني شكلك
25 تیر 91 18:08
امتحان كردم نصفه نيمه مي اندازه !


مرسی عزیز دلم.اشکالی نداره
مامانی درسا
26 تیر 91 2:23
ای جونم قند عسل نگاش کن با اون دستش ..... چه ناز خوابیده


مرسی خاله جون مهربون.شما خیلی به پارسای من لطف داری
آجی محدثه
26 تیر 91 9:57





مررررررررررررررررررررررسی از طرف من و مامانم هم یه عاااااااااااااااااااالمه بوس
ilijoon
26 تیر 91 11:30
اي جانممممممممممممممممم فداي خوابيدنت بشم جيگر


ملسی خاله جون مهلبون.
ilijoon
26 تیر 91 11:31



خیییییییییییییییییییلی دوست داشتنی هستید
ilijoon
26 تیر 91 11:31
خاله جون به ما هم ميگي خواب چي ميبيني؟؟؟؟؟؟؟؟


خودم هم نمی دونم شاید داشتم خواب می دیدم که باباییم برام ماشین خریده.
آخه من خیلی عاشق ماشینم
ilijoon
26 تیر 91 11:32
اي ول به پسر وفادارمون ميبينم كه ماشينهات رو هم كنار خودت خوابوندي؟؟؟؟؟


بدون ماشین هام که اصلاً نه غذا می خورم و نه می خوابم.
همیشه باید کنارم باشند
ilijoon
26 تیر 91 11:33



مرسی گلهای مهربون من
اینها هم برای ایلیا جون و مامان جونی
ilijoon
26 تیر 91 11:33
واقعا مثل فرشته ها خوابيدي چقده ناز شدي


مرسی خاله جون.شما خیلی بامحبت هستید.
دوستتون داریم یه عالمه هرچی بگیم بازم کمه
ilijoon
26 تیر 91 11:34
دوستت دارم جيگر



ما هم خیلی دوستتون داریم
ilijoon
26 تیر 91 11:35
همه عكسهات قشنگ شدند ولي دوميه خيلي بامزه شده


چشماتون قشنگ می بینه.مرسی از این همه نظرات قشنگ و پر انرژی
سمانه مامان پارسا جون
26 تیر 91 16:52
قربونش برم

چقدر ناز خوابیده

خیلی معصومانست

مامانی صورت ماهشو از طرف من ببوس


خدا نکنه عزیز دلم.خیلی لطف داری.
حتماً حتماً از طرف خاله جون مهربونش می بوسمش
نایسل
26 تیر 91 20:33
الهی خاله فدای این مدل خوابیدنت بشه


خدا نکنه خاله جون مهربون.خیلی دوستت دارم
نایسل
26 تیر 91 20:33
اره منم میگم هر چی خدا بخواد همون میشه


درستش هم همینه.توکل کن به خدا.
نایسل
26 تیر 91 20:34
الهی فدات شم من مرسی واسه گلای خوشگلتتت


قابلتو نداشت عزیزم.کاش نزدیکت بودم و طور دیگه ای این روز رو بهت تبریک می گفتم
نایسل
26 تیر 91 20:34
اره ایشالاااااااااااااااااااا
که واسه استرسه


ایشالله که همین طوره
نایسل
26 تیر 91 20:35
خیلی دوست دارم زهرا جونم بوسس


قربونت برم عزیز دلم.
منم خیلی دوستت دارم مهربونم
نرگسی
26 تیر 91 21:36
سلام عزیزم .. خوبم خداروشکر .. درگیر عروسی هستیم دیگه .. چهارشنبه عروسی داداشمه ..
واااااااااااااای خدا چقدر ناز خوابیده عزیز دلممممممممم بووووووووووووووووووس ..


سلام عزیزم.خدا رو شکر که خوبی.
ایشالله همیشه به عروسی و شادی باشه.عروسی دادشی هم مبارک باشه.
مرسی خاله جون مهربون.خیلی ماهی.از طرف ما هم بوووووووووووووووووووووووس
مامان زهره
27 تیر 91 10:29
خدائيش خيلي قشنگ خوابيده.مي بوسمش


ممنون عزیزم.خیلی لطف داری.
ممنون که به وبلاگ پارسای من اومدید
مامان زهره
27 تیر 91 10:30
سلام دوست داري عكس هاي محمد سپهر را با عمه نشيبا ببيني .خوشحال مي شم نظراتتون را بشنوم


حتماً عزیز دلم.الان میام پیشتون
الهام مامان رامیلا
27 تیر 91 15:14
سلام ای جانم با این خوابیدنت فرشته ناز
زهرا جان منم متولد 62 هستم عزیزم الان 6 ساله که ازدواج کردم و ساکن تهرانم نمی دونم شما تهرانید یا نه اگه سوال دیگه ای بود در خدمتیم خانمییییییییییییییییی



سلام عزیزم.مرسی خاله جون مهربون.
خوشحالم که تقزیباً همسن هستیم.ممنون که در مورد خودت اطلاعاتی به من دادی.نه عزیزم ما ساری هستیم
بازم مرسی
ilijoon
28 تیر 91 1:13



الهی من تنهایی قربون شما برم که انقدر مهربون و دوست داشتنی هستید. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ilijoon
28 تیر 91 1:13



مرسی عزیزای دلم