نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

وقتی پارسایی برای عروسک هاش مامان میشه

1391/5/1 17:29
نویسنده : مام پارسا
651 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش پارسایی رفت بالشتش رو به همراه 2 تا از عروسکهاش آورد و بعد روی مبل نشست و عروسکهاش رو روی پا گرفت.

بعد که دید من دارم نگاش می کنم به من گفت : خرسی و گاوه خواب دارند.

کلی هم ذوق زده شده بود از اینکه داشت عروسکاش رو می خوابوند و مثلاً داشت ادای ما رو در می آورد

پارسا مامان

 

پارسا مامان

 

اینجا هم یهو رفت تو حس !!!!!!!!!!!!!!!!!!

پارسا مامان

 

 اینجا هم که شدید تو فکره  ، حتی این کارش هم شبیه منه چون وقتی که کوچولو بود و روی پا می گرفتمش به کارهایی فکر می کردم که باید انجامشون میدادم و منتظر بودم تا پارسا بخوابه و واسه همین چون اون لحظه کاری از دستم بر نمی اومد فقط توی ذهنم کارهامو مرور می کردم تا یادم نره

پارسا مامان

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ماناز
1 مرداد 91 18:30
افرین به اقا پارسا که از حالا داره کارهایی یاد می گیره که برای زندگی اینده اش کاربردهای فراوانی داره


مرسی خاله جون مهربون.آره واقعا خیلی در آینده کاربرد داره.
خاله جون
1 مرداد 91 19:40
سلام ماشاالله به این گل پسری
خداحفظش کنه



ممنون خاله جونی.مرسی که به دیدنمون اومدید
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:43
الهیییییییییی فداش بشم منننن


خدا نکنه خاله جون مهربون.
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:43
وای نه چرا
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:45
بخوربخور حال میده


اینو که راست میگی
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:50
میخواستم با ابهت باشم

اییییییییییییییییییییول
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:51
ههههههههههههههههههههههه
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:52
گفتم یه کم سنگین رنگین باشممم


خوشم اومددددددددددددد
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:52
من باید برم گلم مهمونی دعوتم حموم هم باید برم


خوش بگذره .اتفاقاً ما هم مهمونی دعوتیم.
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:55
مرسی عشقممممممممممممممم
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:55
فعلا خوش باشی


میسی .تو هم همین طور جیگملم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
2 مرداد 91 2:28
مرد کوچک شمال چطوره؟
آفرین به پارسا جون
دوستت داریم


سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزم.
وای نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی کامنتت رو دیدم.
مرسی خاله جونی من خوبم.
شهراد جونم چطوره.
ما هم خییییییییییییییییییییییییییییلی دوستتون داریم
آجی محدثه
2 مرداد 91 10:03
سلام نازنازی، خوبی؟ احتمالا داشتی به این فکر میکردی که زندگی چه سخته، بچه داری چه دردسری داره، آره آقا پارسا!!
زهرا خانوم نماز روزه ات قبول


سلام آجی جونم.آره خوبم.
آره واقعاً از الان داشتم غصه آینده رو می خوردم
ممنونم عزیزم نماز روزه تو هم قبول باشه گلممممممممممممممم
مامان اندیا
2 مرداد 91 10:06
ماشالا به مامان کوچولو خدا حفظش کنه بوسسسسسسسسسس


مرسی خاله جون مهربون.ایشالله خدا همه بچه ها رو واسه مامان و باباشون حفظ کنه.
از طرف ما هم یه عاااااااااااااااااالمه بوس
ilijoon
2 مرداد 91 18:05
ماماني پسرها كه مامان نميشند گل پسرمون باباي مهربونه كه داره ني ني رو ميخوابونه خوش به حال عروستون


آره خاله جون راست میگی.اشتباه گفتم.
واااااااااااااااااقعاً خوش به حالش
ilijoon
2 مرداد 91 18:06
به چي فكر ميكردي جيگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


احتمالاً به دردسر های زن و بچه داری داشتم فکر می کردم
ilijoon
2 مرداد 91 18:06
چه عروسكهاي خوشگلي داري جيگر


چشماتون خوشگل می بینه خاله جون.قابلتونو نداره
ilijoon
2 مرداد 91 18:09
فداي گل پسري بشم كه حركات ماماني رو انجام ميده


خدا نکنه خاله جون مهربون.آخه خیلی به حرکاتش توجه می کنم
ilijoon
2 مرداد 91 18:09
عزيزمييييييييييييييييييييييييييييييي


مرسی خیییییییییییییییییلی به ما لطف داری
ilijoon
2 مرداد 91 18:10



ممنون از اییییییییییییین همه لطف و محبت
ilijoon
2 مرداد 91 18:10
دوستت دارم جيگر


ما هم خیلی دوستتون داریم خاله جون و ایلیا جونی