نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

سرگرمی ها و بازی های مورد علاقه پارسا

1390/9/4 13:25
نویسنده : مام پارسا
2,477 بازدید
اشتراک گذاری

 

  چش چش هو ابو (چشم چشم دو ابرو):

عزیز دردونه ما عاشق نقاشی کشیدنه  البته بیشتر دوست داره که ما براش نقاشی بکشیم برای همین همیشه دفترنقاشیش بازه و مداد رنگی هاش پخش زمین و از تک تک اعضای خانواده هم یک نقاشی توی دفترش هست.

خدا نکنه دستمون کاغذ و خودکار ببینه مشغول هر کاری که باشه سریع خودش رو می رسونه وپیشمون می شینه و شروع می کنه به خوندن چش چش هو ابو و خیلی هم مطمئنه از اینکه ما فقط و فقط  به خاطر نقاشی کشیدن واسه آقا کاغذ و خودکار آوردیم و هیچ دلیل دیگه ای ممکن نیست داشته باشه. 

نقاش     شکلکهای جالب آروین

                    

  بازی با باغ وحش:

پارسا عاشق بازی با حیوونای باغ وحششه.اسماشون رو میگه .اونها رو دو به دو به جنگ هم در میاره ،از دم به همدیگه آویزون می کنه ،جاهای مختلف خونه اونها رو کنار هم می چینه.خلاصه در مدل های مختلف با اونها بازی می کنه حتی بیشتر جاها و موقع خواب هم ببری جونش همراشه.

خلاقیت  

خلاقیت   

توی این عکس هنوز بخاری روشن نیست.

خلاقیت    شکلکهای جالب آروین

                     

   کتاب خوندن:

در مورد کتاب خوندن هم که قبلاً گفته بودم .کچلمون می کنه تا دست از سرمون بر داره چون فقط به خوندنشون که قانع نیست بلکه اسم تک تک حیوونها و شخصیت های کتاب رو می پرسه .اعضای بدنشون رو می پرسه.و اگر عکس حیوون باشه تمام صداهاشونو باید در بیاریم.تازه اگر عکس یه     نی نی توی کتاب باشه که لباس نداشته باشه و فقط مای بیبی پاش باشه ما باید جواب پس بدیم که لباسش کو؟ چون تن نی نی رو نشون میده و گیر میده که " کـــــــــــــــــــــــــــــــــو؟؟؟؟؟؟؟ "  

کتاب خواندن    شکلکهای جالب آروین

                   

 دوچرخه :

 از وقتی که باباجون این دوچرخه خوشگل  رو به عنوان جایزه واسه گل پسرمون به خاطر اراده قوی در دل کندن از  " می می "براش خریده یکی دیگه از سرگرمیهاش که خیلی هم روش حساسه شده دوچرخه بازی.گفتم حساس واسه اینکه ما حتی اجازه نداریم دوچرخه رو از سر راه کنار بگذاریم چه برسه که بخوایم راهش ببریم.

یدونه     

                  

 تاب تاب تاب بازی :

 تاب که دیگه اصلاًصحبتش نیست. شده یکی از وسایل لا ینفک زندگیمون.نصف روز پارسا توی این تاب می گذره.همون جا کتاب می خونه ،همون جا برنامه کودک می بینه ،تازه اگر هم نخواد غذا بخوره توی تاب راضی به غذا خوردن هم میشه .خلاصه واسه خودش اونجا زندگی می کنه.

 تاب    شکلکهای جالب آروین

                   

 ماشین بازی:

پارسا با هر وسیله ای چند جور بازی می کنه .مثلاً همین ماشین بازی  رو چند مدل انجام میده :یه بار پشت هم می چینه ، یه بار روی هم سوار می کنه خلاصه حسابی خلاقیت به خرج میده. 

خلاقیت   

خلاقیت   

                    

آجر بازی :

پارسا جونم اینجا سخت مشغول خونه سازیه .احتمالاً دیده خونه سازی بابایی زیادی طول کشید خودش دست به کار شد.

بازی

بازی    مشاهده کد

                 

 بازی فکری (جورچین):

                                   ( بدون شرح )

جورچین     شکلکهای جالب آروین

جورچین     شکلکهای جالب آروین

                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)