نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسایی در روز جهانی کودک

1391/7/17 14:04
نویسنده : مام پارسا
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

 زیبا

**** سلام * سلام * سلام ****

حال و احوالتون خوبه؟ ..... خدا رو شکر

قبل از هر چیز روز کودک رو به کوچولوهای نازتون از جمله پارسای خوشگل خودم تبریک میگم

***************

دیروز یعنی یکشنبه 16 مهر ماه ، به خاطر هفته کودک پارسا رو بردم کانون پرورش فکری ...

اونجا یه عالمه بازی کرد و یه عااااااالمه  چیزهای قشنگ دید .....

تازه ه ه ه ه ه ه ه ه ، جایزه ام گرفت

خلاصه خیلی بهش خوش گذشت ...

بعد هم بردمش پارک تا خاطره روز کودک رو براش قشنگ تر و به یاد موندنی تر کنم

غروب هم من و پارسا با کمک هم  یه کیک جدید و خوشمزه (کوکی) درست کردیم ...

شب وقتی بابایی اومد خونه ، بعد از خوردن شام ، برای یدونه گلمون یه جشن کوچولو به مناسبت روز کودک گرفتیم

حالا  با هم بریم به ادامه مطلب تا کلی عکس ببینیم:

 ziba

به محض اینکه وارد کانون پرورش فکری شدیم .... اول رفتیم اتاق نجوم که یه عالمه تلسکوپ و عکسهایی از منظومه شمسی در اونجا وجود داشت...

خیلی برای پارسا دیدن تلکسکوپ ها جالب بود ( آخ که من چقدر عاشق نجومم)

*****************

بعد از داخل یه اتاقی صدامون زدند ....  ما رفتیم که دیدیم یه خانوم دندون پزشک اونجاست و به پارسا گفت: کوچولو بیا دندونات رو ببینم ، بهت جایزه هم میدم...پارسا اولش خودش رو عقب کشید و ترسید ...

ولی وقتی دید که جدّی جدّی پای جایزه در میونه راحت گذاشت تا خانوم دکتر دندوناش رو معاینه کنه که خدا رو شکر تموم دندوناش سالم بودند.

به عنوان جایزه هم خانوم دکتر بهش یه مسواک و خمیر دندون و با اون آینه های کوچولو که باهاش دندون رو نگاه می کنن داد

*****************

بعد اومدیم اینجا که اتاق حیوانات مصنوعی هست ... ولی خییییییییییییییلی واقعی به نظر می رسیدن ... البته پوستشون واقعی بود

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینجا پسر شجاع من داره دستش رو میذاره توی دهن آقا خرسه تا ببینه گازش می گیره یا نه ... آخه عزیز من ، اومدیم و گاز می گرفت ...اون وقت چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

پارسا خوشششششحال از دیدار با پلنگی که آدم واقعاً فکر می کرد واقعیه

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینجا هم اتاق بازی و آثار هنری بچه هاست

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

و پارسای هیجان زده .........

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

حالا یه کم خونه سازی می کنه ......

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینو ساخت و گفت : آپارتمان درست کردم

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

بعد هم گفت که این پنجره آپارتمانه و از پشتش با من دالی کرد ....چشماشو نیگا ... ( فدای چشاااااااااات)

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

وقتی هم که داشتیم از توی اتاق بازی بیرون می اومدیم ، خانومه که مسئول اونجا بود این پروانه های مقوایی رو به پارسا جایزه داد

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

بعد رفتیم توی سالن و پارسا رفت سراغ سرگرمی مورد علاقه اش.....

نقاشییییییییییییییییییییییی

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینو کشید و گفت: قطاره .... اون خط زیرش هم ریل قطاره

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

چون میز براش بلند بود و نمی تونست راحت نقاشی بکشه ، من کفشاش رو در آوردم  و پارسا رفت روی صندلی ایستاد

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینجا هم که دیگه شیطنتش گل کرده .....

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

بعد از کانون رفتیم پارک ...

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

وای که چه ذوقی کرده بود ... البته از عکسش هم معلومه

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

بعد از اینکه کلی بازی کرد پیش گلها نشست تا من ازش عکس بگیرم ...

ولی دیگه واقعاً خسته شده بود ... (یعنی شما بچه ها از گردش و بازی خسته هم میشین؟؟؟ ... جالبه !!!!!!! )

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینم گل شیشه شوره ... من عاشقشم

پارسایی در روز جهانی کودک

ziba

اینم جایزه هایی که پسرم توی کانون گرفت

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینم هدیه من و بابایی برای روز کودک به پارسایی ... که همون اول با کمک هم ساختیمش و پارسا کلی ذوق زده شد

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

غروب که داشتم مواد کوکی رو درست می کردم ، پارسا اومد پیشم و گفت توی ظرفو ببینم ، منم برای اینکه راحت تر ببینه ظرف رو گذاشتم روی صندلی ... بعد همین طور که می بینید یواش یواش خودش هم دست به کار شد و کمکم کرد

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینم کوکی هایی که برای روز کودک واسه گل پسرم درست کردم و با شمع و فشفشه گذاشتم جلوش تا فوت کنه

البته اولین باره که کوکی درست می کنمااااااااا

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

اینجا منتظره تا من و بابایی یک دو سه رو بگیم ...........

پارسایی در روز جهانی کودک

 ziba

فووووووووووووووووووت

روزت مبارک ناز من.... الهی ١٢٠ ساله بشی ziba

پارسایی در روز جهانی کودک

ziba

راستی ........... من طرز تهیه این کوکی ها رو از آدرس زیر یاد گرفتم .... اگر شما هم دوست دارید طرز تهیه شو یاد بگیرید روی آدرس زیر کلیک کنید : 

http://shiva-food.blogfa.com/post-101.aspx

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

محدثه
17 مهر 91 8:04
ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
وااااای چه حیوانات ترسناکی! پارسا جون نترسیدی اونجوری کنارشون ایستادی
حالا که جایزه گرفتی بابایی مامانی باید بسیج شن تا کمکت کنن مسواک بزنی حتی یک شبم نباید فراموش کنی
میگم زهراخانوووم تو هم هنرهایی داری و رو نمی کنی ها. من میخوااااااااااااام صبح اول صبح هوس کیک کردم
گل برای پارسایی و مامان گلش

سلااااااااااااااام.صبحت بخیر عزیزم.
نه آجی جون...ندیدی مگه دستم رو هم گذاشتم توی دهن خرسه
آجی محدثه اتفاقاً خانوم دکتره گفته معلومه که مامانت دندونات رو همیشه مسواک میزنه که انقدر سالمه... تازه با وجود اینکه پارسا عاشق شکلاته....ولی از این به بعد همون طور که خودت گفتی باید بیشتر بیشتر به دندونات برسیم
الللللللللللللللللللللهی دورت بگردم محدثه جونم.... باور کن اگه زودتر این کامنت رو می دیدم صبح که مجتبی داشت می رفت بیرون میدادم برات از این کیک ها بیاره...حالا قول میدم که یه بار دیگه درست کنم و حتتتتتتماً بهت بدم
مررررررررررررررررسی عزیز دلم خودت گلی خانومی.خیلی ماهی

مامان محمد صادق(زهرا)
17 مهر 91 8:10
عجب روز کودکی!

یعنی کللللی کیییییف کرده ها!!!

خیلی کوک شدم از دیدن عکسا عزیزم...

خیلی شاد بود!

میگما.......پارسا چپ دسته؟؟؟

چه بامززه!

یعنی خودش از همون اول گرایش به چپ داشت؟ و شما هر کاری می کردین باز چپ دستی بود؟

همیشه واسم سوال بوده!

یه سر هم خصوصی برو...


مرررررررررسی خانومی
آره پارسا که خیلی خیلی بهش خوش گذشت
قربونت برم عزیزم خوشحالم که خوشت اومده...
آره زهرا جون از همون اول چپ دست بود ... یعنی وقتی که 5 یا 6 ماهه بود و می خواست یه وسیله رو بذاره توی دهنش با دست چپ میذاشت
بعد ها هم که مداد دستش می گرفت با دست چپ می گرفت ... بارها برای امتحان کردنش مداد رو دست راستش دادیم ... اولش متوجه نمیشد و می خواست نقاشی بکشه که مداد جاخالی میداد و سر می خورد و اون هم فوری دستش رو عوض می کرد و با چپ راحت می نوشت...
به نظر من زمینه ارثی هم تاثیر داره چون 4 نفر از خانواده ما و 2 نفر از خانواده باباییش چپ دستن....
چشششششششششششششششم رفتم

مامان محمد صادق(زهرا)
17 مهر 91 11:26
زهرا جونی!

نی نی شکلک یه کمی کنده!
باید بیشتر صبر کنی!

adsl دارین؟

اگه نه که خییییییییییلی باید صبر کنی تا واشه!
ولی وا میشه!
امتحان کن!
موفق باشی!

آره خانومی adsl دارم ولی هر چی که صبر می کنم بازم نمیره...دیگه زیادی کنده
باشه عزیزم بازم امتحان می کنم...مرسی گلممممم
نرگسی
17 مهر 91 12:03
مامانی دست شما درد نکنه . عالیییییییییییییییییییییی بود . خوش به حال پارسایی با این مامان مهربووووووووووووون . ایشالله سایتون تا همیشه رو سر پارساگلی عزیزممممممممممم .. کوکی ها عالی بودددددددددددددد برم ببینم چجوری درست میشه درست کنم..


خواهش می کنم مهربونم....خوشحالم که خوشت اومده...
واااااااااااااااااای توروخدا اینطوری نگو دارم آب میشم از خجالت... خیلی ماهی دوستم... من مطمئنم وقتی که ایشالله خودت مامان بشی حتی از من هم بیشتر برای نی نیت وقت میذاری....
مرسی از دعای خوبت عزیزم...ایشالله سایه همه پدر و مادر ها بالای سر بچه شون باشه....
آره حتماً درستش کن خیلی راحت و خوشمزه ست
دوستت دارم گلمممممممم
پوشاك نوزادي كيانا
17 مهر 91 13:34
آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC-pariz همه در يك مكان(بورس تخصصي البسه خانگي) زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي(خ قزوين) - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال
نرگسی
17 مهر 91 23:38
واقعیته عزیزم .. مرسی از تو دوستم .. رفتم خیلی راحت بود ولی ساندویچ میکر نداااااااارم .. خیلی وقته میخوام بخرم الان هم که انقدررررررررررررررر گرون شده که نگو ..


قربونت برم مهربونم.... ای بابا راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
آره الان که وااااااااااااقعاً گرونه ... به نظر من الان لوازم خانگی هر چیزی رو که نیاز شدید بهش داریم رو باید بخریم نه این چیزهایی رو که حالا ممکنه زیاد استفاده نشه....تا ببینیم بالاخره قیمت ها پایین میاد یا نه؟؟؟؟؟؟؟
راستی این مواد رو می تونی توی قالب بریزی و توی فر هم بذاری هااااااااااا.... آخه مزه کیک مهمه
مامانی درسا
18 مهر 91 3:20
پارسایی روزت مبارک ..... اون کوکی های خوشمزه هم نوش جونت ..... کانون هم که خوش گذشته حسابی تابلوهه ...... مامانی هم که بیشتر بهش خوش گذشته تابلو تره ..... خاله هم حرصش گرفته چون تمام روز توی خونه بوده راستی مامانی یه آدرس وب شکلک بهت میدم هر وقت نی نی شکلک واست باز نشد یه سر بهش بزن من شکلک هامو از اون میگیرم اصلا" هم قصد تبلیغ وب خواهر زاده مو ندارم .....
http://shivajoon.niniweblog.com/
قربونت برم گلمو ببوس


ممنونم خاله جونی....... بازم مرسی بابت کوکی ها...... اوه چه جورم جای شما و درسایی واقعاً خالی بود....... آره مژگان جون به من هم خوش گذشته ولی خب به پارسا بیشتر بیشتر خوش گذشته ...... هی وای من خاله جووووووووون حرص نخور .... ایشالله درسایی که بزرگ بشه با همدیگه می تونید روز کودک و روزهای دیگه برید ددر و خوش بگذرونید .... منم وقتی نی نی بودم مامانم نمی تونست هر جایی بره حتی تنهایی با من بازار نمی رفت از ترس اینکه شاید خسته بشم و اذیتش کنم.... ولی خب الان دیگه مرررررررررررررردی شدم واسه خودم
قربونت برم خانوم گل ... آره بابا شیوا جون که وبش جزو لینکامونه و از شکلکهای خوشگلش استفاده می کنیم
بوسسسسسسسسسسسسس واسه درسایی و مامان مهربونش
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
18 مهر 91 7:27
چرا نمیاین پیشم


شرمنده گلم .حق داری.... زود زود میام پیشت
مامان مهراد
18 مهر 91 7:27
روزت مبارک پسملی


مرسی خاله جونی....ممنون که بهمون سر زدید
مامان محمد صادق(زهرا)
18 مهر 91 8:46
eee(!)
ازین پوشاک موشاکا واسه شمام اومده که!!!

ببین اون کارو همون طوری ههههی ادامه بده! هی جاشم عوض کن....
توو ویرایش قالب گذاشتی؟
فک کنم مال من اونجا خونده!!!


آره بابا تبلیغاته دیگه ... هیچ کس و از قلم نمیندازن
باشه خانومی هههههههههههههههی انجامش میدم تا ایشالله موفق بشم...مرسی از راهنماییت گلممممممممممم
می می تونم..... مگه نهههههههه؟
مامان محمدرهام جون
18 مهر 91 17:35
به به چه روز خوبی!!!!روزت مبارک گلم ان شالله همیشه شاد باشی


ممنون خاله جونی... آره واقعاً به یاد موندنی بود...جاتون خالی ....مرسی از دعای قشنگتون خاله جون
یه مامان
18 مهر 91 19:12
س.ممنون ار ایده تون .عکسای گل بسرتون رو دیدم تو نمایشگاه کانون.،منم رستا رو بردم.یاد شما هم بودم که چند روز قبل اونجا بودین...


ع.خواهش می کنم... خوشحالم که این کارمون ایده ای بود برای شما....ممنون
مامان نازنین زهرا
19 مهر 91 18:35
سلام پارسا جون روزت مبارک.معلومه خیلی بهت خوش گذشته ان شا الله همیشه خوش باشی عزیزم.


سلام خاله جونی...منونم ازتون... آره خیییییییییییلی بهم خوش گذشت...مرسی از دعای خوبتون
سمانه مامان پارسا جون
20 مهر 91 15:13
روزت مبارک خوشگلم

چه عکسهای قشنگی


ممنون خاله جون مهربون....چشماتون قشنگ می بینه
نرگسی
21 مهر 91 20:18
مامانی خصوصی داری ..


آخجوووووووووووووون....رفتم
مامان آمیتیس
22 مهر 91 12:36
سلام. خوبین؟ پارسا جون خوبه؟


سلام عززززززززززززززززززیزم....ممنون ما خوب خوبیم؟
شما خوبین؟....ممنون که به یادمون هستید
مامان آمیتیس
22 مهر 91 12:39



عاششششششششششششششششقتونیم
مادر کوثر
23 مهر 91 9:19
سلام مامانی
امروز تولد سه سالگیه دخترم، کوثرجونه
تشریف بیارید خوشحال میشیم


سلا عزیزم....به به تولدش مبارک....چششششششششششششششم اومدم