نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسایی در یلدای 91

1391/10/5 22:29
نویسنده : مام پارسا
926 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

یلدا  یعنی ...

به خونه بزرگتر ها رفتن .... دور هم نشستن .....گل گفتن و گل شنیدن ....  با همدیگه خندیدن .... فال حافظ گرفتن ....

تنقلات و میوه های فصل و خارج از فصل خوردن .........

و در کل یعنی قدر با هم بودن ها رو دونستن و یک دقیقه بیشتر کنار همدیگه بودن

******************************

دوست جونا سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

 ما با یه کوچولو تاخیر دوباره اومدیم پیشتون

دلمون خیلی براتون تنگ شده بودددددددددددددددددد

بلدا بهتون خوش گذشت؟ ..... ایشالله که خوش گذشته باشه و از خدا می خوام تا سالهای سال این شب بلند سال رو با دل خوش و بدنی سالم در کنار تک تک عزیزانتون سپری کنید و تمام شبهای زندگیتون ستاره بارون باشه.... 

****************************** 

ما هم برای شب یلدا به همراه دایی جونا و خاله جون اینا رفتیم خونه پدر جون و مامان صدیق....

خدا ایشالله همه بابا و مامان ها رو واسه ما بچه ها نگه داره که وجودشون باعث دلگرمی و آرامشه

جاتون خالی.......خییییییییییییلی خوش گذشت

شب یلدا

**********************

حالا برای دیدن عکسها و شرح ما وقع برید به ادامه مطلب:

شکلکهای جالب آروین

 از راست : محمد مهدی... غزل ... پارسا ... متین ... امیر رضا

شب یلدا

 

اینجا بچه ها دارن میگن: سیییییییییییییییییییب

شب یلدا

اینم شاهکار هنری منه ... باسلوق...

ساعت 4 بعد از ظهر مشغول وب گردی بودم... که گذرم به وب نرگسی افتاد و دستور این باسلوق رو هم همون جا دیدم و فوری دست به کار شدم و درستش کرد

خییییییییییییییلی خوشمزه شده بود

 شب یلدا

اینها هم ژله های خرده شیشه ست...

که یکی از ژله ها قبل از برگزاری مراسم شب یلدا توسط بچه ها میل شد ....نوووووووووووووووش جونشون

شب یلدا

 و امااااااااااااااااااا

سفره یلدایی امسال ما

شب یلدا

خاله جون زحمت کشید و 2 تا کاسه ی بزرگ ، انار دون کرد تا شب همه راحت بخوریم

شب یلدا

اینم هندونه شب یلدامون.... که طبق معمول هر سال پدر جون تهیه اش کرد...قرمز و شیرین و آبدار

پدر جون تو انتخاب هندونه بی نظیره

شب یلدا

 

شب یلدا

 اینم نفس ماست که سخت مشغول خوردن هندونه ست

شب یلدا

اینم جوجو با یه بشقاب پر از پشمک

شب یلدا

 اینجا با خوشحالی یه دسته بلند از پشمک رو آورد بالا

وای وای چقدر بلنده جیگر

شب یلدا

 اون شب پارسا بیشتر وقتش صرف خوردن پشمک شد

شب یلدا

 حالا پارسایی تغییر مکان داد و اومد جایی نشست که پشمک کاکایویی اونجا بود

شب یلدا

 اینجا هم دیگه برگشتیم خونه و ساعت یک شبه...

پارسا با وجود اینکه خونه پدر جون کلللللللللللللی بازی و بپر بپر کرد ولی بازم خسته نشد و انرژی داره

واسه همین مشغول خونه سازی شد

شب یلدا

 اینجا هم داره میگه که کدوم طبقه مال کیه........

شب یلدا

 

 

خدایا شکرت

به خاطر همه چیز

به خاطر سلامتی

داشتن نعمت های بزرگی چون پدر و مادر

خانواده خوب

فرزند سالم

و

..............

خدا جونم صد هزار مرتبه شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی درسا
5 دی 91 2:44
جونم خاله پشمکا نوش جونت عزیزم ...... انشاالله 120 تا یلدای خوشگل و شاد در پیش داشته باشی ....... به مامان نگی فک کنم باسلوقاش خیلی خوشمزه بود نه ؟؟؟؟


مرسی خاله جونی...ایشالله..همین طور برای شما و درسا جونممممممممم
ههههههههه من نمیگم ولی مامانم چون اعتماد به نفس بالایی داره....خودش به همه می گفت: بخور ببین چه خوشمزه ست
مامان محمدرهام جون
5 دی 91 3:04
جونم به تو عسل پشمک خور خاله،دقیقا عین محمدرهام تازه میاد خونه انرژی میگیره انگارعمرتان یلدایی،دلتون دریایی ولبتون خندون باشه الهی


یعنی تمااااااااااااااااام پشمک ها رو فقط بچه ها خوردند که پارسا در صدر جدول پشمک خور ها بود
ای جونم محمد رهام...واقعاً اینا چرا هیچ وقت احساس خواب آلودگی و خستگی نمی کنن؟؟
مرسی عزیزم..همین طور برای شما
محدثه
5 دی 91 8:20
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب، پس که اینطــــــــــور زهراخانووم... خوش گذشت... پس ما چـــــــــــــی؟ تهنامون گذاشتین
شب یلدای ماهم خوب و قشنگ بود ساده و کوچولو و دلنشین.
ما امسال 2 تا شب یلدا داشتیم یکی همون شب یکی هم فرداشبش خونه بابای مامان، هردوشبش خوب بود.
می بینم که بلاخره امیررضا هم به جمع بچه ها پیوست و از مامانیش دل کند.
زهرااااااااااااااااااااااااااااااااااا! من ژلـــــــــــــــــــــــه می خوام، الان چیکار کنم؟؟؟ تو بگو...
پارساجون چه با اشتها پشمک میخوری نانازم، نوش جونت... فدات بشم. مامانی، پارسایی به دخترعموبزرگش رفته که اینقدر پرانرژِیه


اللللللللللللللللللللللللللهی قربونت برم....عزیزم...ایشالله سال دیگه کنار شما می مونیم عززززززززززززززززیزم
خوشحالم که شب یلدای شما هم خوب و خوش برگزار شد...راستی شنیدم گردوی من سفید در اومد..آره؟
بابا شما که وضعتون از ما بهتر بود
اولش طوری گفتی که من عذاب وجدان گرفتم از اینکه شما رو تنها گذاشتیم و رفتیم ولی حالا می بینم که 2 تا 2 تا یلدا می گیرید
ایشالله هر جایی که این شب رو برگزار می کنید دلتون خوش و تنتون سالم باشه
اوووووووووه امیر رضا با بچه ها حسسسسسابی بازی و شیطنت کرد
الهی من یکی دورت بگردم...شرمنده تم بخدا ...هر بار بهت قول میدم که دفعه بعد درست می کنم و بهت میدم ولی به خاطر جمعیت مهمونی تا حالا نشد
ایشالله یه بار هم ژله برات درست می کنم و هم اون کیک های کوچیک رو که هنوز از پست های قبل دلم هست بهت بدم
ممنون آجی مهربونم....من توی کل مهمونی فقط داشتم پشمک می خوردم
وااااااااااااااااااقعاً؟حتماً همین طوره
محدثه جونم مرسی از کامنت پر و پیمونی که برامون گذاشتی

محدثه
5 دی 91 12:00
مادرشوهر توپی داری!! وقتی گردوهای جمع شکسته شد یه گردو گرفت و گفت این مال عروسم... همه گفتنتد: اوووووووووووووووووووه بعدشم وقتی شکوند سفید بود.
ببخشیدا هروقت هرچی می بینم هوس می کنم آخه قیافش که خیلی قشنگه حتما خوشمزه هم هست...



اییییییییول به مادر شوهرم خوبم( البته عروس خوب هم بی تاثیر نیستا)
باز خوبه سفید در اومد و ضایع نشدم
قربونت برم ...خود منم همینم...ولی خدایی خیلی خوشمزه بود...قول میدم حتماً حتماً برات درست کنم

مطهره جون
5 دی 91 17:18
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟
ما هم آپيم


سلام عزیزم..ممنون ما خوبیم
الان میام پیشتون
زهرا (✿◠‿◠)
5 دی 91 17:59
به! پشـــــــمـــــــــــــــــــک!!!
اگه بدونی چن وخته نخوردمممممممممممممم؟؟؟
یلدایی هم نخوردم باور کن!!!
بابا ایول دوستـــم!!!
الان دقت کردم به موهای پارسایی! چقد استادی دختـــــر؟!!!
فک می کردم بیرون میزنی که اینقد خوب میشه!!!
بازم آفرین به آشپزیت...
قیافه شون که عالیه!
از تعریفای خودتم که بر میاد خیلی خوشمززه شده!!!
یعنی هی شما از خودت هنر در می کنی و هی من تشویقت می کنم!!!
میگما......چش نخوری!!!
ببوس اون پارسا یه دونه ی نازم و که خوشمزه نشسته پیش بچه ها!


الللللللللللللللللللللللللللهی....ولی عوضش پارسا کللللللللللللی به جای شما پشمک خورد
قررررررررررربونت برم عزیزم...استادی از خودته...البته بابام آرایشگره هااااا...گفتم که بدونی هنر توی خون ما جریان داره ( در نوشابه رو داشتی که واسه خودم باز کردم )

البته هر وقت که می خوام اساسی کوتاه کنم میبرم پیش بابام ولی اکثر اوقات خودم کوتاه می کنم
مرررررسی از این همه تعریفت....یعنی تو هر وقت میای انرژی مثبتها رو میریزی و میری هاااا...منم هیییییی میام جمعشون می کنم و حالشو می برم
قربونت برم...اسپند خونه ما همیشه به راهه
چشششششششششششم...حتماً...شمام محمد صادقمو ببوس
مامان محمد
5 دی 91 19:41
زن عموجون مثثثثثثثثثثثثثثثل اینکه شب یلدات به شادی گذشت...البته برای شما بچه ها در هر صورت این شبا،شبای شادیه...ای کاش ما همیشه بچه میموندیم..
وااااااااااااااااااااای پشمکککککککککککککک...بابا تو دیگه کی هستی...فک کنم ظرف پشمکا خالی از پر بود کردین شما بچه ها...ولی عب نداره،نوش جونتون...گوارای وجودتون...خون بشه بره تو رگهاتون...
زهراجون یلداتون مبارک...میدونم که دیگه دیره ولی عب نداره خیلی هم دیر نشده...انشالله همیشه شاد باشین...بوووووووووووووووس.


جاتون وااااااااااقعاً خالی بود زن عمو جون..خیلی بازی و شیطونی کردم
هیییییییییییی واقعاً کاش ما هم همیشه بچه می موندیم خواهر ولی حیف
پشمکو که دیگه نگو....یعنی ته کاسه رو در آوردن بچه ها...
مررررررررررررسی فرشته جونم...یلدای شما هم با تاخیر مبارک باشه...از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست..بیخیال تاریخش..خودتو عشقه
ایشاله شما هم همیشه شاد و سالم باشید
از طرف ما هم یه عاااااااااااااااالمه بوس
زهرا (✿◠‿◠)
6 دی 91 7:01
به بـــــــــــه...
تغیـــیـــر و تحوّل!!!



چه کنیم دیگه خواهر..گفتیم عوض کنیم یه کم هوامون عوض بشه
مامي كيانا
6 دی 91 12:35
سلام دوست خوبم خداروشكر كه خوبيد از غيبتت يكم نگران شدم
خوب ميبينم شب يلدا اونجا هم حسابي شلوغ و پر از بچه ها بود خدايا اين روزهاي خوب با هم بودن رو از هيچ خانواده اي نگيره مشخصه به پارسا جونم حسابي خوش گذشت پسر چقدر پشمك ميخوري پشمك ميرزا مي شي هااااا!!!
ميبينم فصل نو و قالب وبلاگ نو خيلي عاليه پارسا جونمو ببوس كه اينقدر انرژي داره فكر كنم بي خوابي زده به سرت ماشالا


سلام عزیز دلم...ممنونم ازت مهربونم..مرسی که به یادمون بودی
ایشالله ایشالله ایشالله...قشنگترین دعا بود عزیزم...مرسی
آره پارسا که حسابی دیگه ترکوند هم در مورد بازی کردن و هم در مورد پشمک خوردن
هههههههههههه پشمک میرزا رو خوب اومدی
آره دیگه گفتم یه کم حال و هوای وب عوض بشه ولی فکر کنم باید عوضش کنم چون پارسا به محض دیدن وبلاگش میگه انگری برد بازی کنممممممممممممممم
پارسا کلاً مخالف خوابیدنه...از نوزادیش هم همین طور بود...تا صبح اگه بشینیم اونم راحت می شینه بدون ذره ای خواب آلودگی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه دوست جونم و دخمل خوشگلش
علامه کوچولو
8 دی 91 15:41
ووووووووووووووووووووی ماشاءالله چی همه بچه ناز
چی خوردنیهای خوشمزه ای
چه اناری چه هندوانه ای به به
یهو یاد شعر کلاغ و روباه افتادم زاغکی قالب ......


وااااااااااااااای مرسی از این همه تعریف و تمجید
ههههههههههه راست میگی با این همه تعریف منم یاد اون شعره افتادم
زهرا (✿◠‿◠)
9 دی 91 19:00
هی وای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!!!
اون کامنتی که الان واست گذاشتم در حقیقت خــــصـــــوصـــــــــی بود!!!
تاییدش نکن لطفاً!!!!!!


چشششششششششششششششششم عزیز دلم.دوستت دارم
سمانه مامان پارسا جون
11 دی 91 13:35
سلام گلم خوبید؟
به به چه عکسهای خوشمزه ای
دم ظهری گشنمون شد


سلام عزیزم..ممنونم ما خوبیم شما و پارسا جونم طورید؟
قربونت برم عزززززززززززززززیزم
خیلی دوستت داریم
مامان یه فسقِلی
11 دی 91 20:25
کلی کیف کردم ... چقدر خوش گذشته بهتون .

خدا رو شکر ...

دستتون هم درد نکنه با این تزئین های خوشگلتون ...

امیدوارم همیشه در کنار خانواده خوب و خوش و سلامت باشید


ممنونم عزیزم....آره واقعاً همه چیز عالی بود
مررررررررسی گلم..خوشحالم که خوشتون اومده
ممنون از دعای خیلی قشنگت...همین طور شما
نرگسی
12 دی 91 0:38
چرا من همش دیر میرسم



سلام عززززززززززززززززززززیزم..خوبی؟بخدا دلتنگت بودم
نرگسی
12 دی 91 0:38

دهنم آب افتاد نصفه شبی


الهی من فداااااااااااااااااااااات