نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

کیانا جون تولدت مبارررررررررک

1391/12/23 12:31
نویسنده : مام پارسا
643 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی

كيانابلا

درست 3 سال پیش صبح روز 23 اسفند دوست عزیز و مهربونم بهم اس ام اسی داده بود با این مضمون:

" من دارم میرم بیمارستان ، برام دعا کنید"

چند ساعت بعد دخمل ناز و خوشگلش پاهای کوچولوش رو روی این زمین خاکی گذاشت .... مامان و بابای مهربونش اسمش رو کیانا گذاشتند

کیانا جونم ... تو دخمل عزیز ترین ، مهربونترین ، با معرفت ترین ، بهترین و در یک کلمه دوست داشتنی ترین دوست زندگی منی

عزیز دلم ،سالروز زمینی شدنت مبارک 

ایشالله 120 سال زنده باشی و کنار مامان و بابا شمع های تولدت رو فوت کنی

و همیشه ی همیشه تنت سالم و دلت شاد و لبت خندون باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 9:48
تولد کیانا خوشگله مبارککککککککک


مرسی عزیزم...
زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 9:48
چه دوستای خوبی....................
دوستیتون پا برجا.....................


مونا یکی از بهترین دوستای زندگی منه...عاشقونه دوستش دارم
ممنون از دعای خوبت...ایشالله برای همه ی دوستیها
مامی کیانا
24 اسفند 91 12:06
ای جووووووووووووووووووووووووونم
مهربوووووووووووووووووووووووووونم
خیلی دوست دارم به خدا
دیروز نتونستم بیام شرمنده یخورده سرم شلوغ بود
اره یادم اومد به همه اس ام اس داده بودم چقدر استرس داشتم
وای که چقدر این روزها همش به یاد اون روزها بودم چی شد!!!!!
یعنی همش تو فکر روزهای قبل از اینکه کیانا به دنیا بیاد بودم
زهرا جون خیلی سورپرایز شدم
ایشالا پسر خوشگلتو دوماد کنی از اون دوماد خوش تیپا قربونش برم از طرف من ببوسش لپاشو روی چاله های معروف


قرررررررررررربونت برم عزیز دلم..خواهش می کنم....این کمترین کاری بود که می تونستم برای تولد دخمل بهترین دوستم بکنم
دشمنت شرمنده باشه عزیزم...وقتی نزدیک تولد بچه هامون یه حس خیلی قشنگ و پر خاطره ای داریم و مدام روزهایی که منتظر ورود فرشته هامون بودیم توی فکرمونه
خوشحالم که با این کار کوچیک تونستم خوشحالت کنم
ممنونم عزیز دلم...ایشاللله تو هم کیانا جونو عروس کنی و نتیجه زحماتت رو ببینی
چششششششششششششششششم حتماً...الان میرم سراغش