نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

اولین کار هنری مامانی برای پارسایی

1391/9/2 9:36
نویسنده : مام پارسا
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

خوبید؟        خوشید؟         سلامتید؟         ایام به کامه؟        

عزاداریهاتون قبول باشه ایشالله

اگه بدونید که من چه کرررررررررررررررررررررررردم؟

از خودم هنر در وکردم از خود راضی

اونم چه هنری؟

الان بهتون میگم.........

شنیدین از قدیم میگن که " هنر نزد ایرانیان هست و بس "

یا شنیدید که میگن: "خواستن توانستنه "

یا اینکه هرکه بامش بیش برفش بیشتر .... نه ببخشید این یکی هیچ ربطی به موضوع نداشت  نیشخند

خب منم خواستم و تونستم ................

و اما اصل ماجرا:

چند روزی بود که سخت هوس کرده بودم یه چیزی ببافم....واسه همین یه روز با همسری رفتیم بازار و قلاب و کاموا خریدم

کلی توی اینترنت دنبال آموزش قلاب بافی رفتم

تا اینکههههههههههههههههه

دیروز برای اولین بار قلاب بافی کردم و برای گل پسرم...قند عسلم... شیرین شکرم....پاپوش بافتم

وووووووووووووووووووووووووی نمی دونید چه ذوقی کردم وقتی که کار بافتم تموم شد و پوشیدمش پای پارسا......از ذوق محکم پای کوچولوشو که توی پاپوش بود بوسیدمماچ

وای که چه لذتی داره آدم یه کاری رو با عشق انجام بده و بعد بده به عزیزترینش تا ازش استفاده کنه

الان این پاپوش از صد تا کفش و لباس گرون قیمت برای من با ارزش تره

من طرز بافتش رو از سایت های اینترنتی گرفتم و سوالهام رو از  دوست خوبم نرگس جون پرسیدم تا اینکه موفق شدم یک روزه یک جفت پاپوش ببافم

 

***************************

اینم عکس پاپوشی که بافتم:

البته هنوز بندک هاش دکمه نداره و برای تزیین جلوش هم یه کارایی می خوام بکنم ....

اگه رنگ کاموای نارنجی کمرنگ و پررنگه .... واسه اینه که کاموا از اون هفت رنگه هاست و قسمت بندک دیگه به جاهای روشن کاموا رسیدهزبان

اولین قلاب بافی

                        *****************************

اولین قلاب بافی

                          *************************** 

اولین قلاب بافی

خوشگله نه ؟؟؟؟؟؟؟؟ چشمک  ابرو  عینک  نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

زهرا (✿◠‿◠)
1 آذر 91 17:51
وای عاااااااااااااااااااالیه دخترررررررررررررر

شما اینقد هنرمند تشریف داشتی و ما خبر نداشتیم؟؟؟؟؟؟!!!!

آففففرین!خیلی خوشگل شده!

مطمئنم که وقتی پای پارسا جونی کردی قشنگ ترین حس دنیارو داشتی!


واااااااااااااااااااااااااقعاً؟؟؟؟؟؟
مررررررررررسی زهرا جونم....خوشحالم کردی....
ههههههههه ما اینیم دیگههههههههههه
بازم ممنون... با تعریفت اعتماد به نفسم بالا رفت
آی گفتی........ یه حسی داشتم که هیچ وقت تا حالا تجربه اش نکرده بودم... واقعاً لذت بردم

نرگسی
2 آذر 91 13:19
وااااااااااااای عالیـــــــــــــــه عزیزم .. چقدر تمیــــــز هم بافتی .. خوش به حال پارسا گلــــــــــی .. مامانی تو لینکای همون کنار وبلاگ نوشته قلاب بافی جلوش هم نوشته 29 یعنی 29 تا پست داره اونو که میزنی یه سری دیگه از آموزش هاش میاد .. اونا هم جالبه .. منتظر بافتای دیگه هم هستیم .. ولی قلاب بافی خیلی راحتتر از بافتنیه .. زودی هم تموم میشه خیلی کیف میده ..

وااااااااااااااقعاً؟...مرسی عزیز دلم...ممنون از راهنماییهات....بازم مرسی...حتماً دوباره میرم دنبال چیزای جدید تر
آره واقعاً خیلی لذت بخشه...چون زود نتیجه می گیری
نرگسی
2 آذر 91 13:27
لینک اون گله ..
craftscooks.blogfa.com/post-11.aspx


مرررررررررررررررررررسی مهربونم
ثمین
2 آذر 91 13:38
سلام به همه دوستان دنیای نفیس

عزاداریهاتون قبول باشه!

تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی!

هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!!

از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد!

در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم!

در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه:

آلبوم کودکان محرم 91

http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php



حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.


ممنونم عزیزم....حتماً
ثمین
2 آذر 91 13:39
قبول امام حسین باشه! این عکس اولی قشنگه چقدر!
حتما در مسابقه شرکتش بدین.
ممنون


ایشالله....عکس پست ثابت رو میگین؟
چشم حتماً
مامان فری
2 آذر 91 17:51
بی خیال بابا هنرمندددددددددددددددددد


ممنونم عزیزم.
آبجی فاطمه جون
2 آذر 91 18:01
سلام پاپوش قشنگی شده حس قشنگیه وقتی یه چیزی رو با عشق برای عزیزترین کست ببافی منم با دنیا اومدن خواهرم بافتن رو شروع کردم ...


سلام...آره واقعاً حس قشنگیه...آفرین به تو آبجی مهربون...ممنون که به دیدنمون اومدی
ثمین
2 آذر 91 22:28
عزیزم لطفا زیر عکس لینک مسابقه رو بزارید!
تشکر


چشم خانومی
مامان آندیا
2 آذر 91 23:58
دستت درد نکنه مامان خانم خیلی خوشگل شده مبارکت باشه خاله جان بوسسسسسسسس


خواهش می کنم گلم...چشماتون خوشگل می بینه...مرسی خاله جون مهربون

سمانه مامان پارسا جون
3 آذر 91 11:55
به به آفرین خانوم با سلیقه
خیلی خوشگله
بابا یه کلاس واسه ما هم بزار


مرسی عزیز دلم...چشمات خوشگل می بینه....
بابا شما خودت هنرمندی دیگه به کلاس نیاز نداری که
♥ مامان آمیتیس ♥
3 آذر 91 17:16
ماشاا... به مامان هنرمند
خیلیییی خوشگل شده
مبارکت باشه پارسا جون


وااااااااااااااااااای توروخدا اینطوری نگید من جنبه ندارم.....مرسی عزیزم ...چشماتون خوشگل می بینه
ممنون خاله جون مهربون
مامان محمد
3 آذر 91 20:04
آفففففرین زهرا...
خیییییلی قشنگ شده،دست مریزاد...
منم وقتی 2 سال پیش برای محمد کلاه درست کرده بودم خیییییلی دوقیده بودم وقتی که رو سرش گذاشته بودم...
پارسایی مبارکت باشه زن عمو جون.


مررررررررررررسی عزیزم....واقعاً؟....ممنون از تعریفت
ای جااااااااااااااانم....آره واقعاً خییییییییییلی لذت بخشه
ممنون زن عمو جونم
نرگسی
5 آذر 91 0:11
سلام عزیزممممممممممم ..
ردیف اول رو که بافتی برمیگردی از خونه ی اول شروع میکنی 5 تا زنجیره میزنی بعد ادامش تو خونه ی دوم یه پایه بلند خونه ی سوم هم یه پایه بلند و خونه ی جهارم هم یه پایه بلند . برای خونه پنجم ، پایه بلند ِ خونه ی چهارم رو وصل میکنی بهش مثل یه پایه کوتاه . بعد همونو 5 تا زنجیره میزنی و بقیش هم به ترتیب همینی که گفتم عکسشو برات میذارم تو وبلاگم بیا ببین ..


قربونت برم مهربونمممممممممممممممم....بالاخره تونستم ببافم با این راهنمایی توپت.....مرررررررررررررسی
نرگسی
5 آذر 91 0:38
مامانی برو به این آدرس یه آموزش خوب قلاب بافی
tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/99
و خیلی چیزای دیگه وبلاگ خوبیه ..


وااااااااااااااااااای مرسی...رفتم...واقعاً سایت خوبیه....
یه مامان
5 آذر 91 14:55
س.حتما باید وبلاگ داشته باشی رای بدی ؟
- یه بیشنهاد : اگه زمینه عکس رو مشکی کنی یا یه تم عاشورایی بدی هم خوب میشه .البته همیجوری هم قشنگه .


آره عزیزم.حتما باید وبلاگ داشته باشی.
ممنون از پیشنهاد خوبت....درسته اونطوری قشنگ تر میشه ...ولی من اصلا این عکس رو برای مسابقه نذاشته بودم..من با شروع محرم این عکس رو گذاشتم که یکی از دوستای خوبمون که توی وبش مسابقه برگزار کرده بود پیشنهاد داد که این عکس رو شرکت بدم.
بازم ممنون از نظر خوبت
نرگسی
5 آذر 91 18:46
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییی .. منم دوست دارم دوستم .. این پست رو موقتی گذاشته بودم به خاطر نظرای دوست داشتنیت دیگه پاکش نمیکنم .. قبول باشه نذرت عزیزم خیلییییییییییییییییییی ممنونم .. آره منظورم همون بود ولی خوب اسمش رو نمیدونستم .. منم از مامانم یاد گرفتم به همین خاطر اسم بافت هارو نمیدونم ..


تو هم عزیزمیییییییییییییییییی مهربونم....مرسی گلم....من بیشتر
وای ممنونم خانوم گل....خدا قبول کنه...
عزززززززززززززیزم مهم اینه که خوب خوب بلدی...ولی من چون تازه کارم مجبورم دقیق با اسمشون پیش برم تا کارم خراب نشه
بوووووووووووووووووووس
نرگسی
5 آذر 91 23:23



مامانی درسا
6 آذر 91 1:42
اوهههههههههههههههه چی کردی ؟؟؟؟؟؟؟ منو دیوونه کردی ؟؟؟؟؟؟ عزیزم خیلی زیبا کار کردی واقعا" بلد نبودی ؟؟؟؟؟؟ خیلی برای اولین کار زیباست مبارک گل پسرم باشه ...... راستی من به پارسا رای میدم قول شرف میدم


هی واااااااااااااااااااای من...خدا نکنه خواهر....ما کی باشیم که بخوایم شما رو دیوونه کنیم
جدی میگی؟...نه بخدا اولین بارم بود
مررررررررررسی عزیزم... چشمات زیبا می بینه مهربونم
ممنون خاله جون مهربون که به من رای میدی....جیگملمو ببوس
مامانی درسا
6 آذر 91 2:05
راستی واسه رمز جدید برو خصوصی


به روی چششششششششششششششششششم گلم
محدثه
6 آذر 91 7:21
سلام زهرا جون عاااااااااااااااااالی بود میگم اینقدر قشنگ بودکه من این شکلی شدم یعنی کار زهراست. شوخی کردم از پریشب یاد گرفتم دست کم نگیرمت ای نامرد داشتی میومدی خونمون چرا پاش نکردی که ببینیم. ولی خداییش خیلی عالی شده من که ازین هنرها عمرا ندارم و نمیتونم داشته باشم(هرچند که خواستن توانستنه)
پارساجون به مامانت افتخار کن عزیزم...


سلاااااااااااام...بالاخره اومدی.....
واقعاً؟......ایییییییییییییییییول خوشم اومد...اینه...آخه چرا باید من به این هنر مندی رو دست کم بگیری خانوم( یکی بیاد در نوشابه ها رو جمع کنه)
اتفاقاً آوردم پاش کنم....ولی باور کن خودم یادم رفته بود
ایشالله این دفعه خونه مامان بزرگ می پوشم پاش
قرررررررررررربونت برم مهربونم....وای این حرفو نزن خفت می کنم هااااااا
تا حالا فرصتشو پیدا نکردی که بخوای یاد بگیری...ولی اگه بخوای حتماً می تونی...من مطمئنم
وای یکی بیاد منو جمع کنه...عزیزم چند بار بگم من قلبم با باطری کار می کنه...اینطوری نگو
چشم آجی محدثه جون...
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس از طرف مامانی و پارسایی برای محدثه جون
مامان بیتا
6 آذر 91 9:11
سلام مام پارسا جونم
ببخش که ما یه مدت نبودیم
اخه ما داریم یه نی نی دیگه هم میاریم
قول میدیم که دائم کنارتون باشیم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنین
راستی افرین به تو مامان هنرمند......من نمیدونستم که یه همچین سایتهایی هم پیدا میشه .....به خاطر همون دادم تا همسایمون برای بیتا پاپوش بافت


سلام عزیزم
خواهش می کنم گلم... ای جااااااااااااااااااااانم...ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد
چششششششششم حتماً میایم پیشتون
آره خانومی...توی اینترنت هر چی که بخوای هست
زهرا (✿◠‿◠)
6 آذر 91 12:05
عزاداریتون قبول عزیزم...

به یادت بودم زهرای عزیزم....

التماس دعا


ممنونم مهربونم....عزاداری شما هم قبول باشه
مرسی که به یادم بودی...منم برای همتون دعا کردم
محتاجیم به دعا
زهرا (✿◠‿◠)
6 آذر 91 12:18
راستی عزیزم به پارسای نازمم رای دادم...

بابا زرنگ....
بابا نفر اول....


وای مررررررررررررررررررررررسی عزیزم...بخدا خودم یادم رفته بود که برم رای بدم...الان میرم
چی کار کنیم دیگهههههههههههههه
مامي كيانا
6 آذر 91 12:45
سلام اول اينكه عزادريهاتون قبول
دوم اينكه ميبينم پيشرفت كردي به قول معروف ترشي نخوري يك چيزي ميشي ولي خداييش خيلي قشنگ شد ايشالا پاهاي پارسا جوني ديگه با اين جورابها گرم گرم بشه


سلاااااااااام عزیزم...ممنون.عزاداری شما هم قبول باشه
ههههههههه واقعاً ترشی نخورم یه چی میشما
ممنونم عزیزم...چشمات قشنگ می بینه....ایشالله البته اگه بپوشه
مادر کوثر
6 آذر 91 13:14
وای چه پاپوش خوشجلی
آفرین مامانی

سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php
ممنونممممممممممم


ممنونم عزیزم...چشمات خوشگل می بینه
چشم...حتماً
مامان محمد
6 آذر 91 21:50
سلام عزیزم...من به شما رای دادم پارسایی...انشالله که برنده بشی زن عمو جون.


واااااااااااااااای مرسی زن عمو جون...خیییییییییلی دوستت داریم
مامان بیتا
7 آذر 91 10:49
سلام مام پارسا جونم
من رفتم تو همون سایتی که گفتی......اما نمیدونم کجا باید نظر بدم.......اخه جای نظر دادن نداره
لطفا راهنماییم کن


سلام گلم...ممنونم ازت عزیزم...راستش خودم هم میرم ولی جای نظر دادن نداره...حالا اگه متوجه شدم که چی شده خبرت می کنم
ممنونم از محبتت
ثمین
7 آذر 91 13:19
سلام گلم
تعداد رای ها خیلی زیاد شده! درحال شمارشیم
لطفا در نظرات آلبوم چهارم رای بدین


ممنونم
رعنا
7 آذر 91 14:49
ماما پارسا جان من هر چقدر از اون روز که شما گفتی میرم ژورنال نفیس قسمت نظراتش فعال نیست
الان قسمت نظرات آلبوم چهارم فعاله که من میرم اونجا به پارسا جان رای میدم
اونجا قبوله؟


ممنونم عزیز دلم....آره خانومی نظرات پستهای دیگه رو غیر فعال کردن
ممنون که وقت گذاشتی برای رای دادن
آره خانومی اونجا هم می تونی رای بدی
مامی اوستا
9 آذر 91 15:16
سلام - وای چه مامان با ذوق و هنرمندی
من واسه پارسا جون رای دادم
خوشجال میشم به وب ما بیاید


ممنونم عزیزم...مرسی از محبتت...حتماً میام به دیدنتون
ثمین
10 آذر 91 11:58
سلام گلم حتما متوجه شدین که با توجه به مشاهده تعدادی تقلب قرار بر چک کردن آی پی شده ولی از آنجاییکه برخی همکاران و آشنایان اجازه به رای دادن از طرف اونها داده بودند و الان این تصمیم گرفته شده تا آخر امشب فرصت دارید تا به آنها خبر دهید خودشان با مشخصات خودشان رای بدهند رای وبلاگ جدید حساب نخواهد شد فقط همون هایی که قبلا به نامشان رای داده شده مجازند مجددا رای بدهند
مامان ایلیا گلی
11 آذر 91 17:08
ههههههه...واقعا خسته نباشی ایرانی هنرمند...
خیلی خوب شده مامان با سلیقه..

راستی من رمز ندارم ...بوسسسس برای پارسا جون


ههههههههههههه قربونت برم مهربونم....ممنون از تعریفت
هی واااااااااااای من...الان میام بهت رمز میدم
عروسک خانوم
12 آذر 91 10:41
این روزها مامانا دارن استعداداشونو شکوفا می کنن
منم با کلی تلاش دارم یه ژاکت برای امیر علی میبافم


واااااااااقعاً همین طوره
ای جاااااااااااااانم ایشالله به سلامتی بیاد و تنش کنه
مامان محمدرهام جون
12 آذر 91 13:42
به به چه خوشگل ونازه اینا خاله جونی ،دستت دردنکنه مامان هنرمند.

شمارش معکوس تا تولد آقاپارسای نازنین آغاز میشود..............................

راستی به ما رمز نمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟


کرسی عزیز دلم...چشمات خوشگل می بینه گلممممممم
واااااااااااااااااااای مرحبا به تو دوست بادقتم...بخدا اصلاً توقع نداشتم....مرسی که توجه می کنی
چرا رمز نمیدم؟...کی از شما بهتر...الان میام
مامان محمد
12 آذر 91 14:30
سلام زهراجون...چطورين؟خوبين؟
عزيزم محمد تو مسابقه ني ني فشن شركت كرده...خوشحال ميشه بهش راي بدين...كدشم ٠٠٢٥ هست...اينم سايتش:
www.ninimod.niniweblog.com


سلام عزیزم...ممنونم
ای جااااااانم..چرا که نه..حتماً بهش رای میدم
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 16:11
سلام عزیزم...
محمد صادقم توو روند از پوشک گرفتنش خیلی کمکم کرد!
واسه جایزه ش توو یه مسابقه شرکتش دادم!
دوس داشتی توو جایزه ش شریک باشی خوشحال میشم!
0027 شمارشه!
اینم لینکشه:
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


ای جوووووووووووووونم از پوشک گرفتی گل پسرمون رو؟؟؟؟؟؟؟
آفرین به این پسمل با اراده
واقعاً که نیاز به جایزه هم داره
خانومی من یک رای دادم به محمد جون...اگر می تونم 2 تا رای بدم بهم بگو تا حتماً برم به گل پسری رای بدم
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 16:38
آره گلم...
میشه...


مرسی مهربونم...همین الان بهش رای دادم
ایشالله جوجو برنده بشه
نرگسی
12 آذر 91 18:01
سلام عزیزم .. من از اینجا بافتم ..
craftscooks.blogfa.com/post/116
قلابم 1.25mm



مرسی عزیز دلم...خیییییییییییلی ازت ممنونم گلم
مامان محمد
12 آذر 91 21:35
سلام زهراجون...ازت ممنونم که به محمد رای دادی...
خوشحالمون کردی.


خواهش می کنم عزیزم..... ایشالله که برنده بشه