نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

عزیز من ... گل من .... تولــدت مبـــارک

1391/9/22 21:16
نویسنده : مام پارسا
666 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد تولد ........تولدت مبارک

مبارک مبارک .......... تولدت مبارک

بیا شمعها رو فوت کن ...... تا صد سال زنده باشی

در همین لحظه یعنی ساعت 4:20 دقیقه عصر پاییز

 پارسا کوچولوی ما به دنیا آمد

هورااااااااااااااااااااااا

 

سه سال پیش در چنین روزی فرشته ها با صدای گریه شون آسمون را روی سرشون گذاشته بودند ... آخه یکی از اونا ازشون جدا شده بود و پا به خونه گرم ما گذاشته بود....

 فرشته کوچولوی من .... سالروز زمینی شدنت مبارک

جوجه کوچولوی من

با اومدنت پاییزمون رو بهار ...

آشیونه عشقمون رو گرم تر ...

و زندگیمون رو عاشقونه تر کردی ...

******************

به خونه ی خودت و جمع دو نفره ما خوش اومدی

من و بابایی عاشقونه دوستت داریم و برای خوشبختیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زهرا (✿◠‿◠)
22 آذر 91 17:01
تولدت مبارم پارسای قشنگم...
الهی که سالها زیر سایه ی مامان و بابا و امام زمان(عج)عمر با عزت داشته باشی...
دوستت دارم خاله جونی


مرسی خاله جون مهربونم
ممنون از دعای پر خیرتون....ایشالله ...برای همه بچه ها همین طور باشه
ما هم خیلی دوستتون داریم خاله جون مهربون
زهرا (✿◠‿◠)
22 آذر 91 17:02
عزیزم خصوصی داری


ممنونم گلم...گرفتم
زهرا (✿◠‿◠)
22 آذر 91 17:03
قربونش برم....
زهرا چه عکس پست ثابت قشنگـــی....
ماشاللا...



مرسی مهربونم...خدا نکنه...چشمای مهربونت قشنگ می بینه
خیلی گلی عزیزم
زهرا (✿◠‿◠)
22 آذر 91 17:32
خصوصی...


رفتم خانومی
مامانی درسا
22 آذر 91 18:05
ای جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم نفسم عشقم .......... جو گیر شدم ........ وقتی اسمتو توی متولدین امروز دیدم بدو اومدم گلم تولدت مبار ک پسرک قشنگم ....... امیدوارم هر روزت مثل امروز زیبا باشه ....... امیدوارم زیر سایه ی حق در کنار بابا و مامان همیشه شاد و سالم باشی ....... به قول درسا یه دس یه بولا ............


وااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی از این همه ابراز لطف خاله جون جونی
ممنونم ازت خاله ی مهربونم
مرسی از دعاهای خوب و قشنگت
اللللللللللللهی قلبون درسایی برم با اون زبون شیرینش

مهناز
22 آذر 91 18:17
تولدت مبارک


ممنون خاله جون
خانومی ممنون که به دیدنمون اومدی
مامان بیتا
22 آذر 91 20:35
سلام عزیزم
تولدش مبارک
انشاالله 150 سال زیر سایه پدر و مادر زنده باشه و دامادیش رو ببینی


سلام عزیزم
ممنونم ازت مهربونم
مرسی از دعای قشنگت...ایشالله
خدا ایشالله بیتا جون رو براتون نگه داره
ممنون از محبتت

مامانی درسا
23 آذر 91 3:00
سلام مام جونم رمزا برداشته شد میدونید متن ها رو ببینی ببخش همتونو اذیت کردم ......


آخیییییییییییییی ...راحت شدیم...قربونت برم عزیزم...خواهش می کنم
زهرا (✿◠‿◠)
23 آذر 91 10:06
سلام عزیزم...
ممنون که به یادمی...
کامنتت واسم یه دنیــــــــــــــــــا ارزش داشت....
دوستت دارم...


سلام خانومی
خواهش می کنم گلم....وظیفه ام بود
لطف داری عزیزم...من هم خیلی دوستت دارم
زهرا (✿◠‿◠)
23 آذر 91 11:35
خصوصی..


رفففففففففتم
محدثه
25 آذر 91 7:44
سلام پارساجونم، سلام زهرا خانوم... من دوباره با یه مکث چند روزه اومدم هرچند که تبریک رو گفته بودم ولی دوست داشتم توی این پست جدیدت هم تبریک بذارم
***تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک*** انشالله 120 ساله شی پارسایی...



سلام به روی ماهت محدثه جون
الهی من قربونت برم که انقدر مهربون و ماهی
این از خوبی و مهربونیته که توی تمام پست های وبلاگ یه رد پای قشنگ و پر خاطره از خودت به جا گذاشتی
محدثه ی خوبم ....خییییییییییییییلی خوشحال شدم وقتی که اومدم و دیدم با وجود اینکه روز تولد پارسا تولدش رو تبریک گفته بودی ولی نذاشتی این پست از محبتت خالی بمونه و باز مجدد تولدش رو تبریک گفتی....خیلی ازت ممنونم
خیلی خیلی خیلی دوستت داریم محدثه ی گل و مهربون

محدثه
25 آذر 91 7:46
سلام پارساجونم، سلام زهرا خانوم... من دوباره با یه مکث چند روزه اومدم هرچند که تبریک رو گفته بودم ولی دوست داشتم توی این پست جدیدت هم تبریک بذارم ***تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک*** انشاالله 120 ساله شی پارسایی...
محدثه
25 آذر 91 11:01
خوااااااااااااااااااهش می کنم، شرمنده ام کردی زن عموی مهربون، مهربونی از خودتونه...
ببخشید که دوتا کامنت تکراری شد فکر کرده بودم اولی نیومد دوباره فرستادم(مشکلات کندی اینترنته دیگه)



قربونت برم عزیزم....دشمنت شرمنده باشه
بخدا فقط واقعیت رو گفتم...و همین طور احساسی رو که امروز بعد از خوندن کامنتت بهم دست داده بود
وااااااااااااای ذوق زده شدم...بازم بگو زن عموووووو
خواهش می کنم گلممممممممممم....چه ایرادی داره 2 تا بشه....ما بیشتر ذوق می کنیم
اینترنت که این روزها اصلاً صحبتش نیست از بس داغونه
مرسی از محبتت و وقتی که برای خوندن وبلاگ پارسا و جواب نظرات میذاری
خییییییییییییییییییییییییلی دوستت داریم

مامان محمد
25 آذر 91 11:34
سلام زن عمووووووووو...تبریک تبریک تبریک...
زن عموجون اگه میخوای بهترین تبریکات رو از طرف من داشته باشی بددددددددددو بیا ببین برات چه کردم...بددددددو تا دیر نشده...
بددددددو دیگه...فقط بپپپپپپا تا نیفتی عزیزم.


سلام زن عمو جووووووون ..... مرسی مرسی مرسی
وااااااااااااااااااااااای ممنونم ازت زن عموی مهربون
الان با کله میام
آخخخخخخخخخخخخخخ سرم خورد به دیوار
شما سفارش کردی مواظب باشمااااااااا.....ولی خب من ذوق زده شدم که زودتر بیام ببینم چه کردی واسه همین........

زهرا (✿◠‿◠)
25 آذر 91 16:29
سلام زهرای عزیزم...
ممنون از اون همه لطفی که بهم داشتی و دلداری هایی که دادی...
خیلی آروم شدم..


سلام عزیز دلم
خواهش می کنم گلم.....وظیفه ام بود.....خوشحالم که حد اقل از راه دور تونستم یه کار کوچیکی هرچند فقط کلامی برات انجام بدم
دوستتون دارم
مامان کیارش
27 آذر 91 10:10
آخ آخ دیر اومدم ولی گفتنش حالا هم صفا داره . تولدت مبارک پارسا جون. آرزو می کنم همیشه لبخند رو لبات نقش ببنده و دلت پر از شادی باشه. دوست کوچولوت کیارش


اشکالی نداره عزززززززززززززیزم
همین که به یادمونی کلی ارزش داره
مرسی کیارشی ...ممنون از تبریکت و دعای قشنگت کیارش جونم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامي كيانا
27 آذر 91 12:56
سلام يه عكس پيدا كردم تو وبلاگت مربوط به قسمت لبخند فرشته بود خيلي قشنگ بود با اجازه گذاشتم رو وبلاگم


الللللللللللللللللهی قربونت برم....اجازه چیه جیگر
خیییییییییییلی لطف کردی که برای پارسا پست تولد با عکسش گذاشتی
خیلی خیلی ازت ممنونم دوست جون جونی من
رعنا
28 آذر 91 1:38
پارسای نازنینم منو ببخش که با تاخیر تولدت رو تبریک میگم
تولدت با هر چی آرزوی خوب تو دنیاست مبارک باشه گلمممممم


خواهش می کنم خاله جون....همین که میاید و برامون یادگاری میذارید یک دنیا ارزش داره
ممنونم خاله جون مهربون
علامه كوچولو
28 آذر 91 7:34
سلااااااااااااااااااااام خانومي
ممنون از لطفتون
گل پسر شما هم ماشاءالله خيلي نازه
تولدش رو صميمانه تبريك ميگم انشاءالله خدا براتون سالم و صالح حفظش كنه و سايه تون بالا سرش باشه


سلام عزیزم
ممنون که به دیدنمون اومدید
مرسی از تعریفتون و دعای قشنگتون
بازم پیش ما بیاید
زهرا (✿◠‿◠)
28 آذر 91 17:20
خیلی گلی....
دوستت دارم زهرایِ خوبم...


گلی از خودته عزیزم
مرررررررررسی منم دوستت دارم زهرای مهربونم
مادر کوثر
29 آذر 91 18:32



مرررررررررررررررررررررررررررسی
ثمین
30 آذر 91 14:34
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...