نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

روز میــــلاد غنچـــــه ی خوشبـــــوی خونمـــون

1391/9/22 19:02
نویسنده : مام پارسا
688 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد

 و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

و قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

امروز برای من روز بزرگیه ....

روزی که پاره تنم از جسمم جدا شد و پا به این زمین خاکی گذاشت ...

روز در آغوش کشیدن یک فرشته آسمونی که بوی خدا رو میداد ...

روز دیدار با یک صورت پاک و معصوم برای اولین بار ...

روز بوسیدن و بوییدن یک هدیه با ارزش از طرف خدا ...

روز اشک شوق ریختن ...

روز شکر گزاری کردن ...

***************************

خدای من ازت ممنونم.........خدا جونم شکرت به خاطر این نعمت با ارزشی که در اختیارمون گذاشتی

خدای خوبم ....ممنون که من رو لایق مادر شدن دونستی و یکی از فرشته های پاکت رو در آغوشم گذاشتی

خدای مهربونم خیلی دوستت دارم

***************************

کوچولوی 3 ساله ی من عاشقونه دوستت دارم

پارسای مهربونم.....واقعاً ازت ممنونم که با اومدنت اجازه دادی این حس قشنگ رو تجربه کنم

پارسای نازم..... من قشنگترین لحظات و زیباترین احساس ها رو توی این 3 سال با وجود تو و در آغوش کشیدن بدن کوچولوی تو تجربه کردم

باورم نمیشه که 3 سال از اون روز زیبا و به یاد موندنی گذشت.... ولی خوشحالم که 3 سال مملو از خاطره های خوب و قشنگ رو کنار همدیگه گذروندیم

روز هایی که به عشق تو و بازی کردن و وقت گذروندن و خندیدن با تو از خواب بیدار میشدم...

و شبهایی که با بوسیدن و بوییدن و نوازش دادن و قربون صدقه رفتن تو به خواب می رفتم...

لحظه لحظه ی اون روزها رو دوست دارم و برام با ارزشه

از خدا می خوام که تو رو در پناه خودش صحیح و سالم برای ما نگه داره و به ما توفیق بده تا به بهترین نحو تربیتت کنیم و راه درست زندگی رو بهت نشون بدیم

برگ گلم......تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یه مامان
22 آذر 91 11:07
تولد شیرین ترین تکه زندگیت مبارک ....ایشالا همیشه سلامت باشه و همیشه لحظه هاتون مملو از شادیهای ناب.....


ممنونم عزیزم...مرسی گلم از دعای خوب و قشنگت
محدثه
22 آذر 91 11:25
پارسا جونم تولدت 3 سالگیت مبارک نانازم...
فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت!!
فــــــــــــــــــــــــــــــــــوت!!
فــــــــــــــــــــــــــــوت!!
تولد، تولد، تولدت مبارک ...


مررررررررررررررررررسی آجی مهربونممممممممممم
خییییییییییییلی ماهی
خییییییییییییییلی دوستت دارم
♥ مامان آمیتیس ♥
22 آذر 91 14:08
پارسا جون تولدت مبــارک
ایشالا 120 ساله بشی


ممنون خاله جون مهربون....خیلی لطف داری
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 آذر 91 10:54
عزیزم روز زیبای میلادت مبارک خدا حفظت کنه برای مامان بابات مبارک مبارک تولدت مبارک


ممنونم خاله جون مهربون....خدا ایشالله همه کوچولوها رو در پنا خودش حفظ کنه
بازم ممنون بابت تبریکت خاله جونی
رعنا
28 آذر 91 1:39
پارسای نازم چقدر خوب که شما هم در یکی از روزهای پاییز به دنیا اومدی
آرزو میکنم دلت همیشه سبز و بهاری باشه


آره و خوبتر اینکه تولدم با شما توی یک ماهه
ممنون خاله جونی مرسی از دعای قشنگت
مادر کوثر
29 آذر 91 18:31

تولد تولد تولدت مبارررررررررررررررررررک
خوشگل نوشتی مامانی


ممنون خاله جون مهربونم
مرسی عزیزم نظر لطفته...خوشحالم که خوشت اومده