نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

نظر سنجی

1391/1/29 3:31
نویسنده : مام پارسا
767 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام    سلام   سلام

دوستای خوب و مهربونم اگه میشه نظرتون رو در مورد قالب جدید بهم بگید.

به نظرتون این قالب بهتر و قشنگ تره یا اون قالب قبلی ، آخه راستش رو بخواید از اون قالب قبلیه خسته شده بودم واسه همین عوضش کردم ولی بازم زیبایی برام مهمتره

در ضمن در مورد سرعت باز شدنشون هم بگید که کدوم قالب بهتر باز میشه

نظرتون برام محترمه

از همتون ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماناز
29 فروردین 91 7:24
دوست خوبم سلام از حضورتون دروب دخترم وگذاشتن نظر ممنونم ببخشید که ان خاطره سفر (قسمت تلخش)سبب ناراحتی شان شد انقدر درذهنم ماندگار شده که نمی توانم فراموشش کنم مخصوصا گریه های چند ساعته دخترم از همدری تان ممنونم
اقا پارسا چه مامان باسلیقه ای داری طرح جدید وبت مبارکت باشه خیلی قشنگه ببین چقدر با حوصله برایت خاطره نوشته من که همشو خواندم امسال معلومه که خیلی بهت خوش گذشته خاله جون فقط اگر روزای اول عید مریض نمیشدی بیشتر خوش می گذشت حالا عیب نداره به خیر گذشت.چه تقویم قشنگی مامان برایت درست کرده دستش درد نکنه من که از این هنر ها ندارم قدر مامان گل وبا حوصله ات را بدان که این قدر با احساس مادرانه برایت می نویسد خدا برایت نگهش دارد.پیش مامان بابا امسال هم بیشتر از پارسال خوش بگذره وکارهای خوب بیشتری یاد بگیری .من با مامانت دو دوست صمیمی هستیم هرچند همدیگررا ندیدیم.


سلام دوست عزیز و مهربونم.واقعا خیلی خیلی ازت ممنونم که با حوصله ، تمام پست های مربوط به عید رو خوندی.
خانوم تو رو خدا شما دیگه این حرف رو نزنید .هرکی ندونه من که دیگه می دونم شما توی توی هنر و سلیقه حرف اول رو می زنید.
خاله جونی از دعای قشنگت ممنوم.
دوست خب و قدیمی من بینهایت از دیدن کامنتت خوشحال شدم.ممنون که اومدی.
مامان رومینا
29 فروردین 91 23:56
ای قالب قشنگه.سرعت باز شدنش هم خوبه.منم از قالب فعلی خسته شدم چندبار هم عوضش کردم اما دوستان مشکل داشتن با قالبای جدید.اما این قالب جدید خوب باز میشه و مشکلی نداره


ممنونم مامان رومینا جون.آره من هم واقعاً خسته شده بودم.مرسی از نظرت عزیزم