نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا در گردش شبانگاهی

1391/2/20 11:47
نویسنده : مام پارسا
634 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

دیشب بعد از شام یهویی تصمیم گرفتیم که بریم پارک بگردیم.

به پارسا که گفتیم داشت بال در می آورد

دیگه انقدر بیرونی شده که اگه بخوایم در مورد بیرون رفتن تصمیم بگیریم باید اول یواشکی با هم صحبت کنیم و وقتی که قطعی شد به پارسا بگیم وگرنه لج می کنه که حتماً بریم

بعد من یه مقدار آلوچه و یه فلاسک آب جوش با چند تا کافی میکس و کیکی که خودم پخته بودم رو گذاشتم توی سبد تا ببریم

وقتی داشتیم حرکت می کردیم بابایی گفت :دوچرخه پارسا رو هم ببریم.

دیگه پارسا با شنیدن اسم دوچرخه اش نفهمید پله های دو طبقه رو چه طوری رفت پایین.

وقتی هم رفتیم پارک تمام مدت داشت دوچرخه بازی می کرد

این اولین باری بود که دوچرخه اش رو از خونه بیرون می بردیم واسه همین خیلی بهش خوش گذشت و موقع خونه اومدن از ما قول گرفت که دوباره با دوچرخه اش ببریمش پارک

در مدت یکی دوساعتی که توی پارک بودیم شاید فقط 5 دقیقه تاب و سرسره بازی کرد و بقیه رو همش با دوچرخه بازی می کرد

پارسا در گردش شبانگاهی

 

حالا واسه دیدن عکسای نازدونه برید به ادامه مطلب:

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

 

پارسا در گردش شبانگاهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آجی محدثه
20 اردیبهشت 91 9:08
الهی همیشه همینطوری بهت خوش بگذره نانازم البته با همکاری بابایی (موشبا) و مامانی. حالا کدوم پارک بود؟ هرکاری کردم از عکسا نفهمیدم


سلام آجی مهربون.ممنونم عزیزم.
آجی جون پارک شهبند رفتیم چون واسه دوچرخه سواری بهتر و بزرگتر بود
زیبا
20 اردیبهشت 91 10:08
وای چه دوچرخه قشنگی.چه دوچرخه سوار ماهری......


ممنون خاله جون مهربون.دوستت داریم خاله جونی
مامان اندیا
20 اردیبهشت 91 13:47
ای جانم با این دوچرخه خوشگلت ماشالا معلومه دوچرخه سواریت هم عالیه


ممنونم خاله جون مهربون.چشماتون قشنگ می بینه.
آره خاله جون دوچرخه سواریم بدک نیست
ممنون که اومدید .خیلی دوستتون داریم
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:06
آخی عزیززز دلم حسابی بهش خوشگذشته



آره عزیزم.خیلی بهش خوش گذشت و حسابی کیف کرد
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:06



نایسل
20 اردیبهشت 91 15:07
چه دوچرخه باحال و خوش رنگی هم داره


ممنون خاله جون.چشماتون قشنگ می بینه عزیز دلم
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:07
آپ میکنم فدات شم الان یکم خسته ام تازه از کار اومدم


قربونت برم.دلم برات تنگیده بود اومدم دیدم آپ نکردی.
خسته نباشی خانوم گل.خیلی دوستت دارم
ممنون که این همه به پارسای من لطف داری
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:25
ادم گشنه اش میشه همه چی میخوره


اینو که راست میگی.
به قول قدیمی ها آدم گرسنه سنگ رو هم می خوره
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:43
واییییییییییی عزیززززدلم مرسی منم خیلی دوست دارم عسیسسمممم


ممنونم مهربونم.بوووووووووووووووووس
نایسل
20 اردیبهشت 91 18:44
مرسی عشقم خدا نکنه

خب تست نکردی نمیدونی چقدر خوشمززه است راستی فقط هم رب تازه مزه میده ها دیگه هیچ ربی اون طعم رو نداره


کشتی منو. باشه یه بار تست می کنم
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 7:54
ای گل من ...... مشخصه مامانش خیلی کیف مرده ..... مامانی نتمون قطع بود ...... خیلی دلمون واسه تک تکتون تنگیده بود قربون همتون برم ......وای حالا اومدم و خوشحالم که دوباره روی ماه پسرمو میبینم . دوباره میام همه رو صر فرصت میخونم باید برم به همه سر بزنم دوستتون دارم .


سلام عزیز دلم.خوشحالم که برگشتی.منم دلم خیلی براتون تنگ شده بود.
ممنونم خاله جون مهربون.درسای ناز خاله رو حسابی ببوس
ilijoon
22 اردیبهشت 91 17:52
به به چه جاهاي خوبي رفتي گلم چقدر دوچرخه ات خوشگله مثل خودت


ممنون خاله جون مهربون.چشماتون قشنگ می بینه.
مامی کیانا
1 خرداد 91 18:20
وای چه دوچرخه خوشگلی داری پارسا جونم ایشالا همیشه شاد باشی


چشمات خوشگل می بینه خاله جونی.همین طور شما خاله جون مهربون