نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

روز مامانی ها مبارک

1391/2/21 11:58
نویسنده : مام پارسا
701 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

آرزویم این است که دلت خوش باشد

نشود غصه دمی نزدیکت

لحظه هایت همه زیبا باشد

از خدا می خواهم

که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر

و نباشی دلتنگ

مامانای گل و مهربون ، روزتون مباررررررررررررررررک

روز خود خودمون مبارک

 

ایشالله هر کسی هم که امسال مامان نیست سال دیگه این موقع مامان شده باشه

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

هوراااااااااااااااااااااااااااااا

 

 بزنیم به افتخار خودمون دست قشنگه رو

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 16:47
پیشاپیش روزت مبارک مام پارسا.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید


ممنونم عزیزم.روز شما هم مبارک.ایشالله همیشه سایتون بالای سر رومینا جون باشه
ilijoon
22 اردیبهشت 91 17:49
مادر قسم به تو كه تويي نور كردگار
يزدان تو را ز نور وفا آفريده است
نازم به آن شكوه وبه آن عزت ومقام
جنت به زير پاي تو آرميده است
مامان جون عزيز روزتون مبارك


ممنونم عزیز دلم.روز شما هم مبارک باشه
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:37
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.
روزت مبارک


خیلی قشنگ بود مامانی مهربون.
عزیز دلم روز شما هم مبارک باشه گلم
مامان اندیا
23 اردیبهشت 91 0:51
اسمانی پر از ستاره ،برداشتی پر از گل ،تقدیم به انی که بهشت زیر پایش جا دارد مادر ...روزت مبارک


ممنونم.خیلی قشنگ بود خانومی.روز شما هم مبارک عزیزم
محدثه
23 اردیبهشت 91 9:00
سلام زهرا جون روزت مبارک ... انشاالله همیشه شاد و سرحال باشی.



سلام محدثه جونم.ممنونم مهربونم.ایشالله خودت روزی مامان بشی و ما این روز رو بهت تبریک بگیم عزیز دلم.
دوستت دارم
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 15:29
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد



ممنونم عزیز دلم.روزت مبارک
نایسل
24 اردیبهشت 91 10:58
مرسی خوشگلم چشات خوشگل دیده


نایسل
24 اردیبهشت 91 10:58
فعلا که دپرسم شدید
هیییییییییییییییییییییییییییییی


الههههههههههههههههههههههی
نایسل
24 اردیبهشت 91 10:59
منم واسه تو و پسر نازت باید اسفند دود کنم


ممنونم خانومی.خیلی دوستت دارم
ilijoon
24 اردیبهشت 91 14:25



شیدا مامان پارسا
24 اردیبهشت 91 17:35
سلام زهرا جونم روزت مبارک گلم


ممنونم عزیز دلم.روز تو هم مبارک
تینا
31 اردیبهشت 91 0:11
سلام پسرتون خیلی بانمکه اگه بشه مارو اد کنین ما شما رو اد کردیم ممنون میشم


سلام عزیزم.ممنون که به دیدنمون اومدید.چشماتون ناز می بینه.با کمال میل شما رو لینک کردم
مامی کیانا
1 خرداد 91 18:38
خیلی دیره ولی خوب دیگه روزت مبارک دوست جون عزیز و مامان مهربون گل ایشالا گل پسر قندعسلتو داماد کنی


دیر چیه همه روزها مال ماست.ممنونم عزیزم روز تو هم مبارک باشه و ایشالله گل دخملت رو عروس کنی