نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

ماجرای سنگده رفتن پارسا به همراه الینا

1391/2/25 1:51
نویسنده : مام پارسا
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام دوست جونیا.خوبیــــــــــــــــــــد؟

 ما که خیلی خوبیم.حالا براتون از روزهایی که گذشت بگم:

هفته پیش  پنج شنبه ، ما و الینا و مامان و باباش رفتیم سنگده.

خیلی خوش گذشته بود.کلی با هم گفتیم و خندیدیم.

پارسا و الینا هم یه کم با هم خوب بودن و بازی می کردن و یه کم هم به همدیگه گیر میدادن ، خلاصه یه جوری با هم سر می کردن.

 

واسه دیدن و خوندن بقیه ماجرا برید به ادامه مطلب:

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

یکی از بازی های این دوتا وروجک ، مورچه بازی بود

پارسا مورچه پیدا می کرد و با یدونه از آجر های خونه سازی می رفت سراغ اون بینواها و اونها رو به دام می انداخت و الینا هم از پارسا یاد گرفت و همین کار رو می کرد

اونها نیم ساعتی سرگرم این بازی بودند

پارسا و الینا

 اینجا پارسا هر دو تا آجر رو گرفت و دستای الینا خالی مونده و کاری نمی تونه بکنه و حالا دست به دامن پارسا شده .....

پارسا و الینا

 فدای ریز بینیت بشم من.

تو آخرش جانور شناس میشی با این علاقه ای که به تمام جانوران داری 

حتی وقتی زنبور دید می گفت : زنبورو بگیرم بوس کنم

پارسا و الینا

 اینجا هم دیگه از عکسها کاملاً پیداست که چقدر توی کارشون جدی هستند و اصلاً هم شوخی ندارن

پارسا و الینا

 اینم عکسایی از این دوتا جوجو

پارسا و الینا

 

پارسا و الینا

 

پارسا و الینا

 

پارسا و الینا

اینجا این وروجک ها دارن توی آب سنگ میندازن

پارسا و الینا

 که البته اینجا الینا خانوم به جای سنگ ، خودش داشت پرت میشد توی آب که مامانیش فوری وارد عمل شد

پارسا و الینا

 عشق مامان داره به مامانی هم سنگ تعارف می کنه تا مامانی هم بازی کنه.(فدات بشم من)

پارسا و الینا

بازم بازی

پارسا و الینا

 

پارسا و الینا

 بعد از اینکه این دو تا جوجه  کلی با هم بازی و شادی کردن و ما مامان و بابا ها گفتیم و خندیدیم ، غروب جمعه الینا و پارسا با هم خداحافظی کردند و الینا و مامان و باباش رفتند و ما هم صبح شنبه برگشتیم ساری.

اینم گل حیاط خونه مامان صدیق هست که بعد از برگشتن از سنگده شب رفتیم خونه شون برای تبریک روز مادر

گل سرخ

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ilijoon
25 اردیبهشت 91 6:34
بابا دلمون ضعف رفت انقده از سنگده تعريف شنيديم حتنا لازم شده بيام اونجا رو از نزديك ببينم بابا اينقده تعريف نكنيد نميگيد ما ظرفيت نداريم


الهی قربونتون برم.توروخدا اومدید شمال خبر بدید تا یک بار با هم بریم و اونجا رو ببینید.بخدا بی تعارف دارم میگما
ilijoon
25 اردیبهشت 91 6:38
آفرين به بچه هاي خوب ما كه انقده همديگه رو دوست دارند وبا هم بازي ميكنند باز هم ناقلا ماشين بازي


چی کار کنیم دیگه خاله جون.کلاً الینا رو کشیدم سمت خودم.می بینی چقدر زرنگم
ilijoon
25 اردیبهشت 91 6:39

اين هم براي گل زيبايي كه گذاشتيد


آجی محدثه
25 اردیبهشت 91 11:17
وااااااااااااااااای، این الینا چقدر نازه !! من عاشقش شدم ، من عاشق دختر بچه هام .من که اینقدر پارسا رو اذیت می کنم و دادش رو در میارم حالا ببین اگه الینا کوچولو رو ببینم چیکار می کنم.
البته نازی پسرعمو کوچولوم جای خودشو داره ها...


یعععععععععععععععععععععععععنی چی آجی جون.به همین زودی ما دلتو زدیم.
اصلاً دیگه عکسای الینا رو نمیذارم.
شوخی کردم.آره الینا خیلی ناز و خوردنیه.
مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 13:19
وای چه جاهای قشنگی ...... دلمون خواست ......... دفعه دیگه ما هم دعوت قربونش برم خیلی بهش خوش گذشته


آره عزیز دلم خیلی جاش قشنگه.قربون دلت برم.به خدا از خدامونه که شما هم بهمون افتخار بدید.
حتماً بیاید شمال با هم بریم سنگده.
دوستتون داریم
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:17
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی
عزیززز دلم وای قربونت برم ممنون

نایسل
26 اردیبهشت 91 16:40
منم خیلی دوست دارم جیگرم
نایسل
26 اردیبهشت 91 16:41
خوش به حالتون رو چه جای سرسبزی
رفتین


قربونت برم عزیزم.جاتون خالی بود
مامان محمد
26 اردیبهشت 91 18:39
ای جانم،وااااااااااقعا وروجکن،ای ول تا میتونین تو الینا سر مامانا رو گرم کنین و با هم،هم بازی کنین و هم عکس بندازین،آدم تو این جور جاها خودش حس عکس گرفتن بهش دست میده الهی فداتون بشم در ضمن دوست دخترتم خیلی نازه از دستش ندیا،هر دوتونو دوست دارم زن عمو جونی،بوس بوس هزارتا بوس برای دو نی نی ملوس.


قربونت برم زن عمو جون.بالاخره یکی پیدا شد که ما دو تا رو درک کرد.حتماً همین کا رو می کنیم
خدا نکنه زن عمو جون مهربون.چشمات ناز می بینه .تمام تلاشم رو می کنم تا نگهش دارم.حالا ببینیم چی پیش میاد.
ما هم خیلی دوستتون داریم.شما هم محمد جونو ببوس
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 23:12
اومدم این گل پسری رو دیدم و رفتم


ممنون خاله جون مهربون.دوستت داریم
نرگسی
27 اردیبهشت 91 23:50



ممنون خاله جون جونی.اینا هم برای شما
مامان اندیا
29 اردیبهشت 91 15:15
برا پارسا گلی


مرسی خاله جون خوب و مهربون.خیلی دوستت داریم.
اینا هم برای شما و آندیا جونم
ثمین
30 اردیبهشت 91 0:32
سلام!
یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه:
چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟
خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن!
منتظرتون هستیم


ممنون .حتماً میام پیشتون و نظرم رو میگم
مامان امير حسين
30 اردیبهشت 91 12:08
سلام دوست عزيزم لطفا به وب من بريد و آخرين مطلب من رو بخونيد ممنون ميشم


سلام عزیزم.با کمال میل الان میام پیشتون


مامان عاطفه
30 اردیبهشت 91 16:28
سلام پارسا خوشگله چقدر بزرگ شده . قیافش کلی تغییر کرده . از طرف من و پارسا ببوسش.
راستی این سنکده چقدر زیباست . دقیقا کجا میشه ؟ میشه برام بگی ؟


سلام عزیز دلم.ممنونم خانومی.آره سنگده جای خیلی زیبا و خوش آب و هواییه .الان میام پیشتون و بیشتر براتون توضیح میدم.
شما هم پارسا خوشگله خاله رو ببوسید
نرگسی
31 اردیبهشت 91 18:34
ااااا آپ نکردی که ..


همین الان آپ کردم بدو بیا
ilijoon
31 اردیبهشت 91 23:14



خودت گلی مهربونم.اینا هم مخصوص شماست
مامی کیانا
1 خرداد 91 18:49
پارسا جون میازار موری که دانه کش است شیطوووون میام میخورمتا

چشم تمام تلاشم رو می کنم تا میازارم ولی فکر نکنم که موفق بشم.
اِواااااااااااا خاله جون.
سيدابوصالحي
9 شهریور 91 6:41
خدا براتون نگهداره اين آقا پسر خوشگلو
ما هم يک کمي اون طرف تر سيدابوصالح هستيم


ممنون از لطفتون.خوبه که هم استانی هستیم