نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

بستنی خوردن توی یک شب بارونی تابستون

1391/4/13 11:46
نویسنده : مام پارسا
745 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

اگه گفتید توی یک شب بارونی چی می چسبه؟

اول اینکه با ماشین بری بیرون ، بی هدف توی خیابون بچرخی و بارون رو تماشاکنی

بعد هم زیر اون بارون ، بابایی به یه بستنی بزرگ مهمونت کنه

آخ جاتون خالی خیییییییییییییییییییلی چسبید.

اینم پارسا جونی که به محض پیاده شدن بابایی از ماشین ، جانشین بابا میشه و اینم همون بستنی که گفتم خییییییییییییییییلی چسبید

پارسای مامان از دیدن بستنی به این بزرگی کلی ذوق کرده بود

پارسایی و یه بستنی بزرگ

شکلک های محدثه

موقع بستنی خوردن هم بی خیال فرمون نمیشه

پارسا و بستنی

شکلک های محدثه

پارسا و بستنی

این بود ماجرای دیشب ما

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آجی محدثه
13 تیر 91 10:58
توروووووووووووووووووووووخدااااااااا!!!!!!!

بستنی به این بلندی کجا داشتن مطمئنی تو شهر خودمون بود.
من اگه این بستنی رو 6 وعده بخورم بازم برام زیاده...
یه بوس محکم واسه پارسا:


آره عزیزم توی شهر خودمون بود ، ای بابا شهرمون رو دست کم گرفتی هااااااااا
خییییییییییییلی بستنی هاش خوشمزه ست
این که دیگه تابلو ، تازه اگه تمام تلاشت رو بکنی که توی یه وعده بخوریش تا 3 روز دیگه اشتهای غذا نداری
پارسا: آآآآآآآآی لپم ، چقدر محکم بود.اینم یه عالمه بووووووووووووس واسه آجی خوبم
مامان حنا
14 تیر 91 9:02
نوووووووووووووووووووش جونت عزیزکم
الهی که گوشت بشه بچسبه به تنت
وای چه بستنی خاله جون
خیلی دوستتون دارم


مرررررررررررررررررررررسی خاله جون مهربون و دوست داشتنی.
آره خاله جون منم خودم کلی ذوق کرده بودم از اینکه بستنی به این بزرگی رو دیدم.
الهی من قربونت برم دوست خوب و با وفای من.
بخدا نمی دونی چقدر ذوق می کنم وقتی کامنت هات رو می بینم
خیییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عزیز دلم. روی ماه حنانه رو ببوس
مامان رها
14 تیر 91 12:39
سلام پارسا جونم

خوبی خاله ؟

بستنیت خوشمزه است ؟؟؟ منم میخوام

یکی دیگه هم بخور به جای من باشه گلم

منم از این بستنیا خوردم روبروی پارک ملت


سلاااااااااااام خاله جون مهربونم.آره خاله جون خییییییییییلی خوشزه ( به قول پارسا)بود
من که خدامه 10 تای دیگه می خورم به جات خاله جون.
نوش جونت باشه.خیییییییییلی حال میده هر چی می خوری تموم نمیشه
مامان رها
14 تیر 91 12:40
با معرفت چرا کامنتهای منو توی پست قبلیت که برای بابا مجتبی تبریک تولد گذاشته بودم رو تایید نکردی ؟؟؟؟؟؟ بیام بخورمت !


بابا بخدا دو تا کامنت گذاشته بودی هر دو تا رو هم جواب دادم و تایید کردم
منتها چون کامنت ها زیاد بود مال تو رفت صفحه دومش برو ببین هست
نرگسی
14 تیر 91 17:07
وااااااااای چقدر بزرگه .. منم دلم خواستتتت .. نوش جونتون باشه عزیزم ولی تو هوای بارونی خیلی می چسبهههههه ..


الهی قربونت برم عزیزم.شرمنده بخدا.
ممنونم مهربونم آره واقعاً خیلی بجا و دلچسب بود
مامان الهام
17 تیر 91 19:17
وای چه بستنی خوشمزه ای
من بستنیییییییییییییی
نوش جونت باشه خاله جون


وای شرمنده.
ممنون خاله جون مهربون.
خیلی دوست داشتم تا می تونستم بیشتر باهاتون آشنا بشم ولی حیف که آدرس نذاشتید
ilijoon
17 تیر 91 19:27
حق داشتي عزيزم كه گله كني از وقتي نيومدم خيلي پست جديد گذاشتي شرمنده مهمان داشتم نشد كه زياد وقت برا نت بذارم به هر حال ذكر خيرتون بود


دشمنت شرمنده باشه مهربونم.
ناراحت نشدم ولی باور کن فکر کردم شاید چیزی گفتم یا از دستم ناراحتی که نمیای.
خوشحالم که حالا اومدی.خیییییییییییییییییلی ماهی
ilijoon
17 تیر 91 19:29
خوش به حالتون بيشتر از بستني تو اين گرما بارون ميچسبه


جاتون خالی.بارونه خیییییییییییییییییییییییلی چسبید.
هوا همچین خنک شده بود که نگو
ilijoon
17 تیر 91 19:31
دست بابا جون درد نكنه چه سوپرايزييييييييييييييييييي



آخ نمی دونی خاله جون دلتون نخواد خیلی مزه داده بود
واقعاً سورپرایز به جایی بود
ilijoon
17 تیر 91 19:34
واي چه بستني بزرگي
ilijoon
17 تیر 91 19:35
نوش جونت گلممممممممممممممممممم


ممنون خاله جونم
ilijoon
17 تیر 91 19:35
قربون ذوق كردنت بشم جيگر


خدا نکنه.
خاله جونی خییییییییییییییییییییییلی مهربون و با محبتی.
ilijoon
17 تیر 91 19:37
بابا عشق فرمون


اونم چه عشق فرمونی.
دیوونه مون کرد.چپ میره راست میره میگه دانی دانی کنم(یعنی رانندگی کنم)
مامان کیارش
19 تیر 91 9:30
سلام عزیزم. کیارش جون هم دو سال و چهار ماهشه .خوشحال میشم که با پارسا جون تبادل لینک کنن. البته اگه شما اجازه بدین؟


سلام به روی ماهت خانومی.
خوشحال شدم که اومدی پیشمون.من از خدامه که با هم دوست بشیم.
با افتخار لینکتون می کنم
مامی کیانا
20 تیر 91 17:05
اگه اشتباه نکنم بستنی برجیه؟ عجب دهنمون آب افتاد


آره عزیزم بستنی برجیه.ببخش که دلت خواست.
ایشالله همو ببینیم خودم به یه بستنی توپ مهمونت می کنم