نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

عکسهایی از نفس مامان

1391/4/8 12:58
نویسنده : مام پارسا
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بــــــــــــــــــــــــــدون شـــــــــــــــــــــــرح !

 

ادامه مطلب لطفاً:

 

 

 

البته یه کمی هم شرح بدم بد نیست !

این عکسها رو توی حیاط خونه مامان صدیق از پارسا گرفتم

پارسایی خونه عزیز صدیق

تصاوير جديد زيباسازی  

 مثلاً با این جارو بلند می خواد از درخت توت بچینه ولی زورش نمی رسه تا جارو رو بالا بیاره

پارسایی خونه مامان صدیق

 تصاوير جديد زيباسازی

پارسایی خونه مامان صدیق

 تصاوير جديد زيباسازی

جیگر مامان در حال معاینه شیشم ( شکم) خودشه

پارسا خونه مامان صدیق

 تصاوير جديد زيباسازی  

پارسا خونه مامان صدیق

 تصاوير جديد زيباسازی

پارسا خونه مامان صدیق 

تصاوير جديد زيباسازی  

پارسا خونه مامان صدیق

 تصاوير جديد زيباسازی  

پارسا خونه مامان صدیق 

تصاوير جديد زيباسازی  

 از این گلهای قشنگ توی سنگده عکس گرفتم 

تقدیم به شما

 تصاوير جديد زيباسازی  

تقدیم به شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نرگسی
8 تیر 91 16:08



ممنونم عزیز دلم
ilijoon
8 تیر 91 17:47
ماشالله پسري باهوشه كه ميدونه چطوري بايد توت بكنه


مرسی خاله جونی.
آره از پدر جون و مامان صدیقش یاد گرفت
ilijoon
8 تیر 91 17:48
بابا خوشتيپ خوشگل.........
فدات بشم با اون قيافه ماهتتتتتتتتت


وای ممنون خاله جون مهربون.خدا نکنه
ilijoon
8 تیر 91 17:49
واي ديدممممممممممممم ازگيل به به دهنم آب افتاد تعارف كن ديگه


ای وای ببخشید بفرمایید تو رو خدا ناقابله.
ولی واقعاً شرمنده که دلتون ازگیل خواست
ilijoon
8 تیر 91 17:51
آقاي دكتر پارسا درون شكمتون چه خبر بود؟؟؟؟
نكنه صداي غار وقور ميومد


راستش خودمم هیچی نفهمیدم
احتمالاً داشتم فکر می کردم که شکمم بزرگ شده و باید رژیم بگیرم
ilijoon
8 تیر 91 17:51
به به چه گلهاي زيباييييييييييييي



چشماتون قشنگ می بینه عزیزم.تقدیم به شما
ilijoon
8 تیر 91 17:52
حالا آقا پارسا بالاخره موفق شدي توت بكني يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه بابا حتی نتونستم جارو رو بلند کنم چه برسه به اینکه توت بچینم.
ilijoon
8 تیر 91 17:54
بدو برو لباستو بپوش جوجوهات معلوم شد


هی وای من.پس من رفتم
ilijoon
8 تیر 91 17:54
به به قالب وبت چقده زيبا شده


ممنون عزیزم چشمات زیباست که همه چیز رو زیبا می بینه.ممنون از این همه محبتت
خیلی دوستتون داریم.بووووووووووووووووس واسه خاله جون مهربون و ایلیا جون جونی خودم
ني ني شكلك
8 تیر 91 19:55
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
نایسل
8 تیر 91 22:21
سلام عزیزز دلم خوبییی


سلام قربونت برم.مرسی من خوبم تو چطوری؟
نایسل
8 تیر 91 22:21
چقدر دلم برات تنگ شده بوددد مرسی این مدت به فکرم بودی برام نظر میزاشتی


منم دلم خیییییییییییییییلی برات تنگ شده بود.
خواهش می کنم گلم این که دیگه تشکر نمی خواد ناسلامتی ما با هم دوستیم ،خب باید از حال هم خبر داشته باشیم دیگه
نایسل
8 تیر 91 22:22
اوخی داره چه حالی میکنه تو حیاط اونم لختیی
نایسل
8 تیر 91 22:22
اون گلا هم خیلی خوشمل بودن


قابلتونو نداشت عزیز دلم
نایسل
8 تیر 91 22:22
پسر نارتو بببوسس


حتماً مهربونم
نایسل
8 تیر 91 22:22
خدا پدر مادر شمارو هم حفظ کنه مال من که خیلی ماهن


ایشالله.خدا پدر و مادر شما رو هم براتون نگه داره
نایسل
8 تیر 91 22:23
قربونت برم انتحانم بد ندادم خوبم ندادم
آجی محدثه
10 تیر 91 7:54
پارسایی این جوری تو حیاط میچرخی دوتا بدی داره ها:
1= ممکنه یه دختلی تو لو ببینه
2= ممکنه تو تابستون سلما بخولی
دوستت دارم یه عالمه...

ای بابا آجی جون در مورد اولی زیاد سخت نگیر آخه من هنوز نی نی کوچولو هستم
ولی در مورد دومی راست میگی.چشم بیشتر مواظبم.
ما هم خییییییلی دوستت داریم
مامان ر ها
11 تیر 91 14:08
پسمل خوشمل من چطوره ؟؟؟؟؟

الهی قولبون اون شیشمت بشم من


سلاااااااااااااااااام به خاله جون کم پیدای خودم.
من خوبم.شما چطوری
خدا نکنه خاله جونی.داشتم شیشمم رو معاینه می کردم.
مامان رها
11 تیر 91 14:09
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


قررررررررربونت.
الهام مامان لنا
11 تیر 91 14:56
وای من از اون خوشمزه ها میخوام هم لپ و هم توت
یه شاخه رز هم بد نیست



هم لپ میدیم هم توت و هم یه عاااااااااااالمه گل رز
چون خیلی دوستتون داریم