نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا در این روزهای قشنگ و پر رفت و آمد

1391/5/17 15:42
نویسنده : مام پارسا
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون 

سلام سلام سلااااااااااااااااااااااااام

دوست جونای خوب و مهربون سلام.حالتون چطوره ؟خوبید؟

نماز و روزه هاتون قبول باشه

ممنونم از شما دوستای جون جونی که توی این مدتی که ما نبودیم به یادمون بودید و خبرمون رو می گرفتید.

راستش این روزها خیلی کار دارم و اصلاً وقت نمی کنم بیام نت و بهتون سر بزنم.

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دلم براتون تنگ شده بود.

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

حالا براتون بگم از این روزهامون:

این روزا ما همش یا مهمونی هستیم یا در حال مهمونی دادن .

البته هنوز هم تموم نشده و چند جای دیگه مهمونی دعوتیم و خودمون هم کلی مهمون داریم.

یک شب هم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی دوباره رفتیم ورزشگاه باستانی چون جشن داشتند.

خلاصه حسابی سرمون گرمه ، و پارسا هم حسابی این وسط بهش خوش می گذره و در واقع خوش خوشونشهشکلکهای 
جالب آروین

کاش همیشه ماه رمضون بود تا به برکت این ماه دیدار ها زود به زود تازه میشد.

توی ادامه مطلب یک سری عکس از این روزهامون براتون میگذارم ، امیدوارم که خوشتون بیاد.

ایشالله سر فرصت میام به تک تکتون سر میزنم.

ممکنه باز دوباره چند روزی وقت نکنم که بیام نت.

فقط ازتون خواهش می کنم که توی این شبهای با عظمت قدر به یادمون باشید و موقع قرآن به سر گرفتن برای ما هم دعا کنید

 

این عکس ها رو شب تولد امام حسن مجتبی که رفته بودیم ورزشگاه گرفتم

پارسا در ایام ماه رممضان

 شکلکهای جالب اروین

پارسا در ایام ماه رممضان

 

اینجا پارسا از بچه هایی که داشت باهاشون بازی می کرد یه بازی جدید یاد گرفت و حالا داره تمرین می کنه.

2 تا انگشت سبابه اش رو از دور به هم نزدیک می کنه تا به همدیگه برخورد کنند (ما هم از این بازی ها زیاد می کردیم)

پارسا در ایام ماه رممضان

 شکلکهای جالب اروین

این هم یه دوست جدیده که پارسا توی ورزشگاه باهاش دوست شده (اینجا مثل اینکه انگشتاش به همدیگه رسیدند)

پارسا در ایام ماه رممضان

 

باز هم تلاش برای رسیدن انگشتان به همدیگه

نگاه کنید که چقدر عرق کرده ، الان نبینید که آروم نشسته و من دارم ازش عکس می گیرم ، قبلش داشت از دیوار راست بالا می رفت و شیطونی می کرد

پارسا در ایام ماه رممضان

 شکلکهای جالب اروین

اینجا هم یه سحر دیگه ست که پارسا تا این موقع بیدار بود و پیش ما سحری خورد

پارسا در ایام ماه رمضان

 

بعد از خوردن سحری خوابش گرفت و داره لطف می کنه و می خوابه البته به همراه عروسک ببری اش که متین براش گرفت و اون شبی که ورزشگاه بودیم بهش داد

پارسا در ایام ماه رمضان

 شکلکهای جالب اروین

یک شب ارباب مطلق خونه مون جناب آقای پارسا خان امر فرمود که کیک بخرید تا من بخورم و شمع هم فوت کنم

اینم از کیک ، شمع هم چون همینو توی خونه داشتیم گذاشتیم روی کیک تا پارسا جون فوت کنه

پارسا در ایام ماه رمضان

 

جیگر مامان در حال فوت کردن شمع ( البته چند باری این عمل تکرار شد)

پارسا در ایام ماه رمضان

 شکلکهای جالب اروین

اینجا هم رفته بودیم خونه الینا جون . کلییییییییییییییی با هم بازی کردند

نگاه کنید پسرم چقدر مودب نشسته

پارسا در ایام ماه رمضان

 

فداتون بشم من که اینطور ناز به دوربین نگاه می کنید

پارسا در ایام ماه رمضان

 شکلکهای جالب اروین

پارسا در ایام ماه رمضان

 

اینجا هم دایی جون ها و مامان صدیق و پدرجون افطاری بودند خونمون و بچه ها توی اتاق مشغول بازی بودند که ما از اینکه هر چهار تایی شون آروم یکجا نشسته بودند و با ماهیگیری بازی می کردند عکس گرفتیم چون واقعاً عجیب بود

پارسا در ایام ماه رمضان

 شکلکهای جالب اروین

پارسا در ایام ماه رمضان

این عکس رو دیروز غروب گرفتم که با پارسا رفته بودیم امامزاده یحیی ساری و پارسای من داره زیارت می کنه.

پارسا در ایام ماه رمضان

دوست جونا ممنون که وقت گذاشتید و عکسها رو تماشا کردید.

راستش مهمونی رفتن ها خیلی بیشتر بود و من هم بدون استثنا همه جا با خودم دوربین می بردم ولی زیاد حس و حال عکس گرفتن نداشتم چون ماه رمضونه و قبل از افطار از گرسنگی و بعد از افطار  از سیری زیاد حوصله عکس گرفتن ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (77)

بهـــــــــــــار
17 مرداد 91 5:39
سلام عزیزم خوشحالم که بهت خوش میگذره نگرانت شده بودم اما با این پست فهمیدم خوبی


سلام به روی ماهت گلممممممممممممممممممممم.ممنونم مهربونم.ببخش که نگرانت کردم.
قربون تو برم که انقدر خوب و مهربونی.
خیییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم
مامان محمد
17 مرداد 91 11:04
سلام پارسا جون،انشاالله همیشه به مهمونی رفتن و مهمونی دادن
سلام زهراجون،امیدوارم که تو این ماه عزیز هر چی از خدا بخوای بهت بده.
بوس برای پارسایی و مامان مهربونش.


سلام زن عمو جون.مرسی.
سلام فرشته جون ، ممنون از دعای قشنگت.ایشالله برای شما هم همین طور باشه
از طرف ما هم یک عاااااااااااااااااالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
محدثه
17 مرداد 91 11:43
سلام پارساجونی خوبی عزیزم
زیارتت قبول عزیزم انشااله این امامزاده نگهدارت باشه...
خوشحالم که مهمونی ها بهت خوش می گذره و شادی


سلام آجی محدثه.ممنونم ایشالله.آره خیییییییییییییییییلی بهم خوش می گذره وحسابی کیف می کنم
نایسل جون
17 مرداد 91 13:23
سلام عزیزم خوبی منم دلم یه ذره شده بوددد


سلام به روی ماهت عزیز دلم.من بیششششششششششتر
نایسل جون
17 مرداد 91 13:24
قربونش بشم من میخواد با ببرش بخوابههه



خدا نکنه خاله جون مهربون
نایسل جون
17 مرداد 91 13:24
منم بچه بوددد هی با این بازی انگشت واسه خودم فال میگرفتم


آره من هم همینطور.یادش بخیر
نایسل جون
17 مرداد 91 13:25
باز میری تا چند روز دیگه دلممم تنگ میشه


فدای دلت بشم.سعی می کنم زودتر بیام پیشتون
نایسل جون
17 مرداد 91 13:25
فدات شم عززیزززمممم همیشه به مهمونی


خدا نکنه گلم.مررررررررررررسی
نایسل جون
17 مرداد 91 13:25
منم خیلی دوست دارم


قربونت برم مهربونم.من بیشتر خانومی
نایسل جون
17 مرداد 91 13:26
چشات خوشگل میبنه گلممم
نایسل جون
17 مرداد 91 13:26
اوووووووووووووو کله صبحححح آپ نمیکردی خوب گلممم وایی خیلی سخته برو لالا


آخه دیگه فرصت گیرم نمی اومد
نایسل جون
17 مرداد 91 13:26
خیلی مراقب خودت باشششش زهرا جونم


چشم عزیز دلم.تو هم همینطور
مامان ستایش
17 مرداد 91 13:29
سلام خوش به حالتون که اینقدر سرتون شلوغه و خوش به حال پارسا جون. بیچاره ستایش من که تو این شهر غربت هیچ جایی رو (البته غیر از خونه مامان بزرگش) نداریم ببریمش و هیچ کی هم خونمون نمی یاد طفلکی خیلی تنهاست راستی ستایش من حدودا سه ماه از پارسا جون کوچیکتره


سلام خانومی.الههههههههههههههههههی مگه شما کجا زندگی می کنید.آخییییییییی گناه داره بچه.حداقل خودت بیشتر بیرون ببرش.
خوشحالم که یه دوست به دوستامون اضافه شد.
خب واسه ستایش جون یه وبلاگ درست کن تا حداقل صورت ماهش رو ببینیم
مامان ستایش
17 مرداد 91 13:31
راستی جواب درخواست من چی شد؟


الان میام بهت ایمیل میزنم
ilijoon
17 مرداد 91 14:45
نماز روزه هات قبول باشه ديديم كم پيدا شديد دلمون تنگ شده بود هميشه خوش باشيد


سلااااااااااااااااااااام عزیز دلم.نماز و روزه شما هم قبول باشه مهربونم.
ما هم خییییییییییییییییییییییلی دلمون براتون تنگ شده بود.ممنون که به یادمون بودید
ilijoon
17 مرداد 91 14:47
التماس دعا داريم ما رو تو دعاهاتون به ياد داشته باشيد


محتاجیم به دعا عزیزم.حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتماً.شما هم ما رو فراموش نکنید
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 14:53
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


حتماً خانومی
ilijoon
17 مرداد 91 15:15
ياد اون روزها به خير چشمامونو ميبستيم وميگفتيم ميشه نميشه اگر به هم ميخورد ميشد ودر غير اينصورت نميشد


آره واقعاً یادش بخیر.چقدر هم سخت بود.من که همش یواشکی نگاه می کردم تا از دوستام نبازم
ilijoon
17 مرداد 91 15:15
قربون دستهاي ناز كوچولوت برم


خدا نکنه خاله جونی.خییییییییییییییییییییلی ماهی
ilijoon
17 مرداد 91 15:16
به به چه دوستهاي خوبي


آره واقعاً خیلی با هم جورن
ilijoon
17 مرداد 91 15:17
به افتخار پارسا جون سحرخيز هورااااااااااااا


مررررررررررررررررررررررررررسی.
ilijoon
17 مرداد 91 15:17
چه عروسك خوشگلي دست متين جون درد نكنه


چشماتون خوشگل می بینه.آره واقعاً دستش درد نکنه
ilijoon
17 مرداد 91 15:18
به به چه كيكي
ماماني پارسا جون ميخواد اضافه وزن پيدا كنيد


آره بخدا منم عاششششششششششششششششششششششششششق کیک اونم از نوع کاکایویی اش
ilijoon
17 مرداد 91 15:20
به به جمعتون هميشه جمع باشه


مرسی عززززززززززززززززززززززززیز دلم
ilijoon
17 مرداد 91 15:20
زيارتتون قبول باشه براي ما هم دعا كردي ؟


مرسی عزیزم.آره به یاد همه بودیم
ilijoon
17 مرداد 91 15:22
اي ول به يار وفادار پارسا جوني كه حتي تو زيارت هم ماشينشو از ياد نميبره و با خودش همراه ميكنه


اوووووووووووووووووووووه کجاشو دیدی.نصفه شب بیدار میشه ببینه ماشین بالای سرش هست یا نه.
کشت ما رو با این ماشیناش
ilijoon
17 مرداد 91 15:22




من نمی دونم با چه زبونی از این همه لطف و محبتتون تشکر کنم.
بخدا شرمنده مون می کنی.
کلللللللللللللللللللللللللی انرژی گرفتم از این همه نظرات خوبت
ilijoon
17 مرداد 91 15:24
قربون پسر ناز ومودبمون بشم فداي اون شكل ماهت جيگرييييييييييي


خدا نکنه خاله جون جونی.ایشالله خدا شما رو واسه ایلیا جونم نگه داره
ilijoon
17 مرداد 91 15:25
پارسا جوني ازت توقع نداشتم پيش الينا بشيني غيرتي شدم پس دخمل من چي ؟؟؟؟؟؟آخه نشونت كردم برا دخترم


اوه اوه خاله جون شرمنده.یادم رفته بود بخدا.
آخه نه که فعلاً هنوز خبری نیست به کل فراموش کردم.
چشم از این به بعد حواسم رو بیشتر جمع می کنم.
شمام حالا زیاد به دل نگیر.دیگه تکرار نمیشه
تارا
17 مرداد 91 15:46
خصوصی


گرفتم عزیزم.مرررررررررررررسی
نایسل جون
17 مرداد 91 16:08
جمع تون جمعه منم هستمااا


تو که گل جمعمون هستی عززززززززززززززززیزم
نایسل جون
17 مرداد 91 16:19
فداش بشم به زور کیک گرفته


کلاً حریف ما شد
نایسل جون
17 مرداد 91 16:20
اواوووووو هووووووووووووووووو
مرضیه

ایلیا برای دختر اولمه
پارسا برای دختر دوممم فهمیدی؟؟؟؟
دومادمووو قاپ نزن


هی وای من دعوا شد که.
گل من چرا دعوا؟؟؟؟؟؟؟ دوستانه بیاید جلو ببینم کدومتون جهاز دختراتون بیشتره همونو واسه پارسا انتخاب می کنم
ilijoon
18 مرداد 91 3:25
شرمنده گلم بهت كه گفتم گوشي موبايلم خراب شده واصلا موبايل ندارم كه اس بدم به خدا به يادت بودم ولي فرصت نشد 5 شنبه شب رسيديم وشنبه شب برگشتيم اتفاقا شماره تون هم همراهم بود ولي فرصت نشد بهتون زنگ بزنم بعد از ظهر كه ميشد از تشنگي از حال ميرفتم تا بعد از افطار ان شاالله دفعه بعدي حتما بهتون زنگ ميزنم


خواهش می کنم عززززززززززززززززززززززیزم.دشمنت شرمنده باشه.
ایشالله هر بار که میاید بهتون خوش بگذره.
ایشالله دفعه بعدی.
می دونم گلم بخدا شوخی کردم
ilijoon
18 مرداد 91 3:33
يه لبخند بزن ..... نه نشد..........يه كم بيشتر ...باز هم نشد ببين اينطوري ببين چه خوشگل شدم آره عزيزم عصبانيت چيه ديگه ببخش ديگه ببين من خوشگلترم يا تو خودت قضاوت كن
اين من هستم
حالا اين هم خودتي



خودمونیم چقدر زشت شدم باشه حالا این بارو بخشیدم
ببین منم نیشم مثل تو باز شد
ilijoon
18 مرداد 91 3:34
با اون تعريفي كه از من تو عكس آخريه كردي معلومه كه منو بخشيدي


عزززززززززززززززززززززیزمی.مگه میشه ازت ناراحت باشم.
خیلی ماهی بخدا.خیلی دوستت دارم
ilijoon
18 مرداد 91 3:35



دوستتون دارم یه عااااااااااالمه
هر چی بگم بازم کمه
بهـــــــــــــار
18 مرداد 91 3:41
سلاااااااااااااام عشقم خوبی؟ امیدوارم هر جا هستی خوش باشی و منو از یاد نبری


سلام عزیز دلم.فدات بشم من الهی.
نه بخدا به یادتم
ilijoon
18 مرداد 91 3:43
هيييييييييي خواهر الناز حق داره گلچين كنه ديگه آخه پسر خوب كم پيدا ميشه


خب خدا رو شکر پس هم پسر من خوبه و هم پسر تو چون الناز هر دو تاشونو واسه خودش برداشته.
بهـــــــــــــار
18 مرداد 91 3:43
امیدوارم کاری نکرده باشم که ازم دلخور شده باشی


قربونت برم عزیزم چرا باید ازت دلخور باشم
مامان ستایش
18 مرداد 91 14:02
سلام ما بم زندگی می کنیم متاسفانه داخل شهر جای زیادی هم برای تفریح ندارد
راستی من که ایمیلی دریافت نکردم فراموش کردید یا اشتباهی ایمیل کردید؟


وای این خکه خیلی بده.
نه هنوز فرصت نکردم.حتماً در اولین فرصت بهتون میل می زنم
سمانه مامان پارسا جون
18 مرداد 91 17:27
سلام عزیزم طاعاتتون قبول
به به میبینم که حسابی به مهمونی سرگرمید
ایشاا... همیشه خوش باشید
عکسهای گل پسری هم خیلی جیگر بود
زیارتت قبول عسلم


سلام به روی ماهت گلم.طاعات و عبادات شما هم قبول باشه ایشالله.
آره حسابی سرگرم مهمونی رفتن و مهمونی دادن هستیم....جاتون خالیه.
ممنونم همین طور شما.خوشحالم که خوشتون اومده از عکسا.
مرسی خاله جونی
ممنون از این همه لطفی که نسبت به من و پارسا دارید
سمانه(مامان محمدرهام)
18 مرداد 91 17:53
پارسای گلم 10روز بیشتر از این ضیافت باقی نمونده پس تا میتونی کیف کن قربونت برم.
عکسهاتم مثل خودت ناز بودن عزیز خاله.اون متانتی که در جوار الینا نشستی واون نگاه جذابت منو کشت.
بازم رفتی زیارت التماس دعازیارتت قبول فرشته کوچولو


آره واقعاً خاله جون چقدر زود گذشت.
چشماتون ناز می بینه خاله جونی.خدا نکنه خاله جون مهربون ....شما خیلی به من لطف داری.
حتماً خاله جونی.بازم مررررررررررررسی
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:42
سلام عزیزم خدا قوت گلم


سلام به روی ماهت خانومی.مرررررررررررررسی
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:43
عزیزم اسم خواهرزادم اسرا هستش راستش منتظرم عکساشو برام ایمیل کنه یه پست در موردش بذارم دلم برا دیدنش یه ذره شده


الللللللللللللللللللهی خدا براتون نگهش داره.
ای جانم بگو زودتر عکساشو بفرستن دیگه
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:44
ممنون که شب قدر دعام کردی خوشبحالت که اینقدر دل بزرگی داری که به فکر بقیه هم هستی


خواهش می کنم گلم.
دوستای وبلاگی دیگه مثل اعضای خانواده ام شدند که توی هر موقعیتی به یادشون هستم
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:47
حالم خوب بود تا دیروز نمیدونم چرا اینقدر بیحالم و زود زود مریض میشم دیروز دلپیچه شدید داشتم روزمو مجبور شدم بخورم منم که داروی شیمیایی نمیخورم با پونه خودمو خوب کردم امروز رفتم دکتر سنتی برا این بیحالی و ریزش مو گفت کم خونی شدید گرفتی کلی تجویز کردن


وااااااااااااااااااای .پس خییییییییییییییلی مواظب خودت باش ، فکر کنم با این وضعیت روزه نگیری بهتر باشه گلم.
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:49
عزیزم من فهمیدم نیستی تقریبا هر شب بهت سر زدم اما نمیدونم چرا حال کامنت هم ندارم میدیدم نیستی میرفتم کلی هم نظر دارم الان میخوام تایید کنم و جواب بدم اما یه لحظه گفتم نکنه برات کامنت نذاشتم ازم دلخور باشی


نه قربونت برم چرا باید ازت دلخور بشم خب آدم یه موقع هایی حال نت نداره یا اگر هم بیاد حال نظر گذاشتن نداره.
منم بخدا سرم شلوغه وگرنه بیشتر می اومدم پیشتون
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:50
گلم من تورو خیلی دوس دارم اگه وجود گل تو و چن تا دیگه از دوستام نبود اصلا دیگه نت نمی اومدم فدات بشم عزیزم


منم خییییییییییییییییییلی دوستت دارم.خب دل به دل راه داره دیگه.
فدات بشم خییییییییییییلی برام عزیزی خانومی
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 2:06
نرگسی
19 مرداد 91 2:15
سلاااااااااام عزیزم .. خوبی ؟ خوشی ؟ پارساگلی خبه ؟ دلم براتون تنگ شده بود .. نماز و روزه هاتون قبول باشه .. التماس دعا ..


سلاااااااااااااااااام به روی ماهت مهربونم.مرسی هم من و هم پارسا خوبیم.
خودت خوبی عزیزم.
بخدا درگیر افطاری رفتن و افطاری دادن هستم.
حتماً زودی میام پیشت.
منم دلم برات تنگ شده عزیزم.....نماز و روزه شما هم قبول باشه ایشالله.بخدا خیلی به یادتم
تارا
19 مرداد 91 13:02
سلام مامان خانوم
ممنون از حضور گرمتون
واسمون دعا کنید تو این شبهای عزیز

سلام عزیزم.خواهش می کنم.چشم حتماً به یادتون هستیم شما هم به یاد ما باش
مامان رها
19 مرداد 91 13:40
سلام عزیزم

توی این شبا با اون دل پاک و کوچیکت برای ما هم دعا کن گلم


سلااااااااااااااام خاله جونی.
چششششششششششششم حتماً براتون دعا می کنم خاله جون مهربون
مامانی درسا
19 مرداد 91 13:59
انشاالله مام عزیزم همیشه در هر کجا که باشید خوش باشید ...... خانمی دوباره یه وب دیگه کشف کردم تقریبا" مثل قبلیه ولی یکم خوشگلتر و زیادتر دوباره میتونی توی سایر امکانات روی او کادرا کلیک کنی ..... پسرمو ببوس التماس دعا


قربونت برم عزیز دلم.همین طور شما مهربونم.
واااااااااااااااااااااااای مرسی کلی ذوق کردم.
حتماً زودی میرم
شما هم درسای نازمو ببوس.خیییییییییییلی دوستتون دارم.محتاجیم به دعا خانومی.
ilijoon
21 مرداد 91 13:58

بيا ديگه زهرا جون دلمون تنگيد


چششششششششششششششششششششششششم عزیزم.شرمنده ام یه کم سرم شلوغه.زودی میام پیشتون
مامان ستایش
21 مرداد 91 16:43
سلام خانمی چرا دیگه تحویلم نمی گیری از دستم دلخوری ایمیل هم که واسم نذاشتی نظرات همه رو هم تایید کردی غیر من ... طفلکی من ... بدجوری دلم شکست


سلام عزیزم.بابا بخدا تازه نشستم پای نت و دارم نظرات رو تایید می کنم.همین الان هم نظر شما رو تایید کردم که نظر جدید گذاشتید.
الان میل زدم برو ایمیلت رو چک کن و بهم خبر بده
فدات بشم ببخش که ناراحتت کردم.
نرگسی
22 مرداد 91 12:59
قربونت برم عزیزم ..


خدا نکنه مهربونم.دوستت دارم
ilijoon
22 مرداد 91 15:49
ممنون عزيزم از اينهمه نظرات پر مهرتون خيلي دوستتون داريم


خواهش میکنم عززززززززززززززززززززیزم.
ما هم خیلی دوستتون داریم.
تارا
22 مرداد 91 16:19
بله متاسفانه پاکش کردم


چقدر بددددددددددددددددددد
مامان سونیا
22 مرداد 91 16:46
الهی با اون بازی انگشتات گل پسر انشاالله همیشه ددر و مهمونی باشی و خوش بگذره بت عزیزم


ممنون خاله جونی.ایشالله واقعاً چقدر مهمونی رفتن خوبه.
ممنون که اومدی پیشمون
تارا
22 مرداد 91 16:59
بازم قالب رو عوض کردم
من 22 سالمه
یه پست میذارم عکسم رو میذارم


مرسی عزیز دلم.از آشنایی باهات خوشحالم.
وااااااااااااااااااای چقدر خوب پس تو رو خدا زودتر
تارا
22 مرداد 91 17:14
واقعا؟؟؟؟؟؟؟
خودم دوسش ندارم
حالا بازم با یک دیگه عوضش میکنم بیاین ببینید


به نظر من که خیلی قشنگه بازم هر طور که خودت دوست داری.
نایسل جون
22 مرداد 91 23:39
بیا وبم و بخون دلم گرفته


الان میام عزیز دلم.آخه چرااااااااااا؟
نایسل جون
22 مرداد 91 23:40
مرسی دعام کردی عزیزم منم برای همه دعاکردم


خواهش می کنم.ممنونم عزیزم
نایسل جون
22 مرداد 91 23:40
الهی خدا هم هر چی می خوای بهت بده


ممنونم مهربونم همین طور به شما
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:21
سلام گلم خوبی عشقم واااااااای چقدر دلتنگتم


سلام به روی ماهت عزیز دلم.الهی قربونت برم منم خیلی دلتنگت بودم.کجایی پس؟
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:21



مررررررررررررسی عزیز دلم. منم می بوسمت
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:25
گلم من خوبم خیلی هم خوبم از خودت بگو اصل حالت چطوره؟ پارسا جونم خوبه؟


خوشحالم که حالت خوبه.خداروشکر من و پارسا هم خوبیم.
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:31
شب قدر به یادت بودم گلم


واااااااااااااااااای مرسی مهربونم.بخدا من هم به یادت بودم عزیزم
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:44


مرسی گلم....عاشقتم
تارا
24 مرداد 91 13:58
با دعاهای شما مامان جون
واسمون دعا کنید

حتما عزیزم.به روی چشم اگه قابل باشم
مامان نفس طلایی
24 مرداد 91 14:32
سلاااام ممنونم بهم سر زدین و خوشحالم که به برکت این ماه عزیز خوشحال و سرگرمید .. شما هم ما رو دعا کنید


خواهش می کنم عزیزم.ممنونم.چشم حتما.
الهام مامان رامیلا
24 مرداد 91 14:32
عزیزم خوبید خوشید سلامتید خدارو شکر
بابا دلمون براتون تننگ شده ها به کی بگممممممممممممممممممممم

سلام عزیز دلم.مرسی ما خوب خوبیم.
بخدا منم دلم براتون تنگ شده ولی باور کن اصلا فرصت ندارم بیام نت.
این نظرات رو هم با موبایل دارم جواب میدم .
حتما زودی میام پیشتون.شرمنده
مامان ستایش
24 مرداد 91 17:35
سلام خانومی نماز روزه ها و طاعاتتون قبول
ممنون از ایمیلتون من هم یه ایمیل برات گذاشتم لطفا ایمیلتون رو چک کنید پارسا جون رو هم از طرف من و ستایش ببوسید


سلام عزیزم.نماز و روزه شما هم قبول باشه.
خواهش می کنم.الان میرم می بینم.
چشم خانومی شما هم ستایش جونو ببوسید
آجی مهدیه
24 مرداد 91 23:19
ماشاالله مــــــــــــــــــــــــــــاشالله
برو یه اسفند برای این شیرین تر از قندت دود کن خانومی
چه ناز شده عزیز دلم
مرسی مامی پارسا جونم
من همه دوستامو دعا کردم منم محتاج به دعام
منو هم یادت نره توی این ماه مبارک
انشالله به سلامتی
راستش حسودیم شد که همه ش مهمونی دعوتی
خوش باشی همیشه عزیزم


مررررررررررررررررررررررررسی آجی مهربون.چشم حتماً.
خواهش می کنم گلم.مرسی که تو هم به یادمون بودی.
چشم بازم براتون دعا می کنم البته اگه قابل باشم.
اللللللللللللهی فدات بشم.کاش اینجا بودی خودم افطار دعوتت می کردم.ممنونم گلممممممممممممم
مامانی درسا
26 مرداد 91 2:55
مامانی هنوز سرت شلوغه ...... زود بیا که دلمون تنگیده


عززززززززززززززززززززیزم.قربونت برم.ببخش تو روخدا.
چشششششششششششششششششششششم به خاطر گل روی شما حتماً آپ می کنم
ilijoon
26 مرداد 91 11:21
مثل اينكه حسابي بخور بخوره اونطرفها پس ما هم بياييم
بابا بيا پست جديد بذار ديگه دلمون تنگ شده براتون


اووووووووووووووووووووه چه جووووووووووورم.بیا بالای سر.
البته اگه باز یواشکی نیای و نری
چشششششششششششششششم عزیز دلم.چشم مهربونم