نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

اندر احوالات ما در آخرین روزهای ماه مهمانی خدا

1391/5/28 14:12
نویسنده : مام پارسا
774 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون

سلام به روی ماه تک تک شما دوستای خوب و مهربون خودم.

حالتون خوبه؟ خوش می گذره؟

نماز و روزه ها و طاعاتتون قبول درگاه حق باشه ایشالله.

دیگه کم کم ماه خوب میهمانی خدا داره تموم میشه و دلتنگی ما برای این ماه عزیز از الان شروع میشه تا سال دیگه همین موقع ، ایشالله.

امیدوارم همه ما از این خوان نعمت الهی بهترین بهره رو برده باشیم و توی شبهای قدر ، تقدیر و سرنوشتمون به خیر و سعادت رقم خورده باشه و توشه آخرتمون هم پر باشه از اعمال خیر و ثواب .....

الهی آمین

  
شکلکهای جالب آروین

خب دوست جونا ........... دیگه مهمونی رفتن و مهمونی دادن ها تموم شد.

آخیییییییییییی چه حیف شد ..... آخه خیلی داشت خوش می گذشت.

البته هنوز تعطیلی عید فطر و تفریح و گردشش مونده.

شرمنده همه دوستای خوبم هستم که همش میان و می بینن که من آپ نیستم.

و بازم شرمنده همتون هستم چون بهتون سر نزدم.

قول میدم که بعد از عید فطر به تکککککککک تکتون سر بزنم......قول .... قول ..... قول

  
شکلکهای جالب آروین

حالا بگم از احوالات پارسا یدونه:

توی همه این دید و بازدیدها حسابی بازی کرد و بهش خوش گذشت.

روزهایی هم که افطار خونه بودیم و نمی خواستیم جایی بریم نزدیکیهای غروب می گفت: می خوایم خونه کی بلیییییم ؟ ( حسابی بد عادت شده بچه ام)

6 یا 7 تا سحر هم بیدار بود و پیش ما سحری خورد و نماز خوند.

خلاصه امسال ماه رمضون خدا رو شکر خاطره های خیلی خیلی خوشی براش رقم خورد و چون بزرگتر شد به نسبت سال قبل بیشتر از مهمانی ها و دور هم بودن ها و بیرون رفتن ها و مخصوصاً تا سحر بیدار موندن ها لذت برد.

ایشالله همیشه و همیشه شاد و خوش باشی ملوسکم

راسسسستی یه اتفاق مهم این که : پارسای مامان بالاخره "تابانو " (کامیون ) سوار شد و به آرزوش رسید   شکلکهای جالب آروین.

و از همون روزی که سوارش شد دیگه نمیگه " تابانو " و میگه : "تامیون"

  شکلکهای جالب آروین

خب دوست جونا پیشاپیش عیدتون مبارک.

ایشالله که هیچ کس از این ماه عزیز دست خالی بیرون نیاد.

ایشالله به حق همین ماه عزیز تمام دعاهامون مستجاب بشه.

   شکلکهای جالب آروین

توی ادامه مطلب چند تا عکس از یدونه مون براتون میذارم برید ببینید:

 vote.gif

شکلک های محدثه

ببینید پسر آکروبات کار مامان چطوری سوار موتور میشه......چقدر هم خوشحاله و ذوق کرده.

آخه جیگر پاهات روی فرمون موتور چی کار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

به نظرت جاشون اونجاست؟

پارسایی

شکلکهای جالب اروین

 این چه طرز موتور سواریه عزززززززززززززززززیزم

پارسایی

شکلکهای جالب اروین

 فدای خوشحالیت بشم که وقتی از ته دل خوشحالی انگار چشمات هم داره می خنده

پارسایی

شکلکهای جالب اروین

اینجا هم که پارسا به بزرگترین آرزوش رسید و سوار کامیون شد.

ماجرا از اونجا شروع شد که : روز 22 مرداد ، نیم ساعت قبل از افطار بابایی زنگ زد و گفت که یکی از دوستاش که کامیون داره رفته پیشش و اونم نگهش داشته تا پارسا رو سوار کامیون کنه ، منم فوری پارسا رو آماده کردم تا بابایی بیاد دنبالش.

تا بابایی برسه ، پارسا از خوشحالی روی پاهاش بند نبود

خلاصه بابایی اومد و پارسایی رو برد و سوار کامیون کرد .تازه دوست بابایی با کامیون پارسا رو یه کم دور هم داد   شکلکهای جالب آروین

الان که چند روز از اون قضیه می گذره پارسا هنوز هم میگه :بابایی دیشب منو "تامیون" سوار کرد ، انقدر مززززززه داد. (تمام شب و روزها رو چه در گذشته و چه در آینده میگه "دیشب")

پارسایی

   شکلکهای جالب آروین

 طبق معمول پسرم تا یک غریبه می بینه خودش رو می گیره و نمی خنده و خیییییییییییلی جدی تا می کنه

پارسایی

   شکلکهای جالب آروین

 اینجا هم در حال گردش با کامیونه و نمی دونم چرا داره اینطوری به آقای راننده نگاه می کنه

پارسایی

I love you Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

نرگسی
28 مرداد 91 4:28
سلام عزیزم .. خوبیم عزیزم .. إی میگذره .. همچنین برای شما .. الهی آمین .. إی جون دلم عزیز دلمممممممممممم .. عید شما هم مبارک باشه گلم


سلام به روی ماهت مهربونم....خدا رو شکر .... ممنونم
مرسی خاله جون مهربون.....ممنونم گلم.ایشالله بهترین ها نصیبت بشه
آجی محدثه
28 مرداد 91 9:46
عیدتون مبارک
امیدوارم بهترین عیدی ها رو از خدای مهربون بگیریم...
پارسایی! خیلی ناملدی خییییییییلی! چلا وقتی منو میبینی نمیای پیشم؟ چلا سلامم نمیکنی؟ چلا ازم خداحافظی نمیکنی؟ من گناه ندالم؟
ولییییییییییییی من دوستت دالم


ممنونم عزیزم.عید شما هم مبارک باشه.ایشالله عزیز دلم.
ای باباااااااااااااااااا آجی جون به دل نگیل دیگه ، آخه من هنوز نی نی ام ، فعلاً هم عاشق نقار (نگار خودمون) شدم.چی کال کنم دیگه.
قول میدم بزرگتر که شدم پسر خوبی بشم و بیام پیشت و سلام و خداحافظی هم بکنم.
منم خیییییییییییییییییییییلی دوستت دالم.
مامان رها
28 مرداد 91 11:13
فـرهنـگ لـغـتهــا

نـیـاز بـه ویــرایــش دارند

بـرای مـعنی دلـتـنـگی

احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت,

دلتنـگی یــعنـــی

تـــو . . ..

قربونت برم مهربونم ، فدات بشم دل منم برات خیییییییییییییییییلی تنگ شده.مرسی که اومدی پیشمون
مامان رها
28 مرداد 91 11:14
سلام پیشاپیش عیدتون مبارک و نماز و روزه هاتون قبول باشه انشاالله !


سلاااااااااااااااام به روی ماهت گلم.
عید تو هم مبارک باشه.ممنون ایشالله
ilijoon
28 مرداد 91 11:34
سلام عزيزم خوشحالم كه بالاخره اومدي


سلام عززززززززززززززززیزم.مرسی از این همه مهربونی.
ilijoon
28 مرداد 91 11:35
هييييييييي خواهر ما هم اگر مثل شما هر شب مهموني دعوت بوديم دلمون براي ماه رمضان تنگ ميشد


الللللللللللللللللللهی.می دونم که غربت چقدر سخته فدات بشم.
ایشالله زودتر میای پیش خودمون و خودم دعوتت می کنم گلممممممممممممم.
ولی خدایی ماه رمضون دلتنگی داره.
ilijoon
28 مرداد 91 11:36
انشاالله سرنوشت شما هم تو اين ماه عزيز به خوبي رقم خورده باشه


ایشالله.ممنونم عزیزم.ایشالله سرنوشت همه مون به خوبی رقم خورده باشه
مامان محمدرهام جون
28 مرداد 91 11:36
ان شالله به همه آرزوهای ریز ودرشتت برسی عسیسمممممممم.

جدی بودنت منو کشته مرد کوچککککککک


مرسی خاله جون مهلبون ، ایشالله همین طور شما.آله بابا کجاشو دیدی من خیییییییییییلی جدی تر از این حرفام.
خدا نکنه خاله جونی.
ilijoon
28 مرداد 91 11:37
خوب ماماني پارسا جوني ميگفته خونه كي بليم تا مبادا كسي از قلم افتاده باشه وازتون دلخور بشند


واااااااااااقعاً.کشت منو هر روز دنبال یه جا برای رفتن می گرده.
دیگه شبم وقتی بر می گردیم خونه میگه :خونه نه.
پس احتمالاً دلیلش همینه که شما گفتی.بچه ام حساب همه جا رو می کنه
ilijoon
28 مرداد 91 11:38
ايول به پارسا جوني خودمون كه تو ماه رمضان امسال حسابي كولاك كرد


مررررررررررررررررررررررررررررررسی خاله جون جون جونی
ilijoon
28 مرداد 91 11:39
هميشه خوش باشي عزيز دلم


ممنونم خاله خوبم.ایشالله شما هم همیشه خوش باشید
ilijoon
28 مرداد 91 11:40
به افتخار پارسا جوني كه بالاخره تابانو سوار شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


وااااااااای مرسی.آخ خاله جون نمی دونی چه کیفی داد
ilijoon
28 مرداد 91 11:40
حالا اين تاميون واسه كي بوده؟؟؟؟؟؟؟؟


تامیون دوست باباییم بوده.
ilijoon
28 مرداد 91 11:41
پيشاپيش عيد فطر بر شما نيز مبارك


ممنونم همینطور بر شما
ilijoon
28 مرداد 91 11:42
واي خاله جون چه كار خطرناكي كردي
فكر كنم پارسا جون اين كليپهاي موتور سواري آكروباتي رو ديده جو زده شده


نه بابا اصلاً تا به حال این چیز ها رو ندیده.
مثل به طور مادر زاد این حرکات رو بلده
ilijoon
28 مرداد 91 11:43
قربون خنديدنت بشم جيگريييييييييييييييييييي


خدا نکنه خاله جون مهلبونم
ilijoon
28 مرداد 91 11:44
دست بابايي درد نكنه كه پارسا جونو به آرزوش رسوند


آره واقعاً دستش درد نکنه.خیییییییییلی پارسا خوشحال شد
ilijoon
28 مرداد 91 11:45
قربونت برم كه انقده جدي نشستي
آفرين مرد بايد جدي باشه النازو بيخيال دوماد خودمي


مرسی خاله جونی.آره بابا من ملدم دیگه ملد هم باید جدی باشه.
اوه اوه الان الناز میاد شاکی میشه هااااااااا.
ilijoon
28 مرداد 91 11:47
عكس آخريه پارسايي داره فكر ميكنه چطوري ميتونه جاي آقاي راننده رو بگيره


دقیـــــــــــــــــــــقاً خیلی تحلیل باحالی بود.فکر کنم همین طوره که میگی
ilijoon
28 مرداد 91 11:47
خيلي خيلي دوستتون داريم


ما هم خیییییییییییییییلی دوستتون داریم.ممنون از این همه لطف و محبتی که نسبت به ما دارید عزیز دلم.
مامان بیتا
29 مرداد 91 9:54
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
عید بر عاشقان مبارکباد.


ممنونم عزیزم بابت مطلب قشنگت.
عید شما هم مبارک باشه و نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق انشالله

مامان رها
29 مرداد 91 10:22
سلام عیدتون مبارک !


سلام عزیز دلم.
عید تو هم مبارک باشه گلممممممممممممم
مامان طاها
29 مرداد 91 13:45
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد .


ممنونم عزیزم.عید شما هم مبارک
مامان ستایش
29 مرداد 91 14:21
سلام حالتون خوبه عیدتون مبارک نماز روزه هاتون قبول یه خبر خوش براتون دارم ما چند روزیه اومدیم شهر خودم رفسنجان و اینجا ای دی اس ال پیدا کردم و یه وبلاگ واسه دخترم ستایش درست کردم هنوز آنچنان مطلبی نداره ولی چند تا عکس ازش گذاشتم اگه وقت کردی می تونی فسقلی ما رو ببینی امیدوارم تعطیلات خوش بگذره


سلام عزیزم.ممنونم.
وااااااااااااااااااای چقدر خوب همین الان میام برای دیدن فسقلی جون.مرسی که خبر به این خوبی رو بهم دادی.
ممنونم مهربونم همینطور به شما
ilijoon
29 مرداد 91 17:09
عيدتون مبارك


مررررررررررررررررسی.عید شما هم مبارک
مامان آندیا
30 مرداد 91 12:39
قربونت برم خاله جان خوش باشی عزیزم ما آپیم


خدا نکنه خاله جون.مرسی.
واااااااااااااااااای چه خوب.اومدیم
مامان آندیا
30 مرداد 91 12:47
گلم به آرزوش رسید فدای اون خندهات خاله


آره این یکی از بزرگترین آرزوهام بود خاله جون.ممنونم شما به من لطف دارید
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:51












وای مررررررررررررررررررررررررسی از کامنت خوشگلتون.
چقده نازه
نرگسی
1 شهریور 91 10:43
مامان رها
1 شهریور 91 11:00
پارسا جون سلام

دیگه وقت خداحافظی برای همیشه رسیده

عزیزم مواظب خودت و مامان و بابای گلت باش

انشاالله یه روزی اسمت رو جزو نفرات اول کنکور ببینم و از موفقیت خوشحال بشم



خداحافظ




سلام خاله جونم.یعنی چی ؟ آخه چرا؟
رها جونم تو رو خدا این حرف رو نزن بخدا تنم داره می لرزه.
مرسی از دعای قشنگت برای پارسا.ایشالله همین طور بشه که تو میگی.
ولی آخه چرا خداحافظی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
1 شهریور 91 13:00
چه عجب بالاخره پديدار شدي


خب دیگه.چون ما اومدیم عید شد دیگه
ilijoon
1 شهریور 91 13:01
ممنون از كامنتهاي قشنگت عزيزم


خواهش می کنم گلم.قابلتو نداشت
ilijoon
1 شهریور 91 13:01
برو خصوصي گلم


من می میرم برای خصوصی.رفتم
مامان عاطفه
2 شهریور 91 4:25
فدات بشم چقدر کامیون دوست داری . پسر من از کامیون میترسه .


خدا نکنه خاله جون مهربون.آره من عاااااااااااااااشق کامیونم.
الللللللللللللللللللهی که پارسا جون از کامیون می ترسه.خب اون هنوز کوشولو هست.
بزرگتر که بشه مطمئناً عاشقش میشه چون پسرا عاشق ماشین سنگین هستن
الهام مامان رامیلا
2 شهریور 91 10:32
سلام زهرا جان خوبی ای جانم خدا رو شکر بجه به ارزوش رسید کاش ما ادم بزرگا هم زود زود به ارزوهامون می رسیدیم ببوسش این وروجک رو


سلام الهام جونم.مرسی عزیز دلم.آره واقعاً خدا رو شکر داره.
ایشالله که ما بزرگترا هم هرچی از خدا می خوایم زودی بهش برسیم
چششششششششششششم خاله جون مهربونش
سمانه مامان پارسا جون
2 شهریور 91 13:51
سلام خانومی خوبی؟
طاعاتتون قبول
عکسهای گل پسری خیلی جیگر بود
من که خیلی این پارسا جونو دوست دارم
الاهی بگردم که آرزوش برآورده شد


سلام خانوم گل.مرسی مهربونم.
ممنون که این همه به ما لطف داری من هم شما و پارسا جونمو خیییییییییییییییییی دوست دارم.
آره خاله جون بالاخره به آرزوم رسیدم
مامان ستایش
2 شهریور 91 18:22
سلام عزیزم ...خوبی؟.... لازم بود بابت لطف بزرگی که در حقم کردی ازت تشکر کنم پارسا کوچولو چه طوره؟ مواظبش باش ...بای



سلام خانومی.مرسی شما خوبی؟ ..... خواهش می کنم گلم من بهت قول داده بودم.
ممنونم چشم عزیزم
ilijoon
3 شهریور 91 0:06
كجايييييييي؟باز هم كه ناپيدا شدي بيا آپ كن ديگه


شررررررررررررررررررررررمنده.بخدا وقت نمی کنم.
بازم چشششششششششم
ilijoon
3 شهریور 91 0:08



خییییییییییییییییییییلی گلی
خییییییییییییییییییییییلی ماهی
خیییییییییییییییییییییییلی خانومی
خییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم
آجي مهديه
3 شهریور 91 11:22
نيستي خانوم
نكنه بازم افطاري دعوتي
ميگما قضيه اين تابانو چيه ديگه
منم بودم راننده با اين هيبت كنارم ميشست اينجوري نيگاش ميكردم


نه عزیزم حیف که ماه رمضون تموم شد و مهمونی ها هم دیگه تموم شد
آخه پارسا به کامیون میگفت : "تابانو" ولی از وقتی که باباش برد و سوارش کرد دیگه میگه : تامیون
وااااااااااااااااااقعاً گل گفتی
مامان محمد
3 شهریور 91 19:01
سلام زن عمو جون،خوبی عزیزم؟
ای ول بابا سوار کامیون شدن چه لذتی داره خوش به حالت،خودتم که کامیون داری.
بابا تو دیگه کی هستی.
زن عموجون به محمد رای میدی؟محمد تو مسابقه رویای سبز شرکت کرده،محمد خیلی خوشحال میشه که رای بدی،اینم آدرسش:
www.lavashak.niniweblog.com


سلام.ممنونم
اوووووووووووووووه چه جورم.اونم من که عاشق کامیون و ماشین های بزرگم.
آره خودم هم دارم ولی واقعیش یه چیز دیگه ست.خب ما اینیم دیگههههه
چشم زن عمو جون حتماً بهش رای میدم.ایشالله که برنده بشه

ilijoon
4 شهریور 91 0:45






مامان آندیا
4 شهریور 91 2:58



مرسی خاله جون مهربون
مامان رومینا
4 شهریور 91 12:54
اینقدر عشق تامیونه پارسا؟؟؟؟دیگه پسرا همینن دیگه موتور سواریشو ببین حتما اینجوری کیفش بیشتره


آره خاله جون عاشق انواع ماشین سنگینه..... دقیقاً همین طوره....منم با شما موافقم احتمالاً اینطوری بیشتر بهش کیف میده ، هیجانشم بیشتره