نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا و الینا و یک شب قشنگ دیگه

1391/6/7 17:40
نویسنده : مام پارسا
1,398 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

چهار شنبه شام یعنی اول شهریور پارسای مامان بازم یه مهمون عزیز داشت.

خب معلومه ، الینا جون بود دیگه.............

شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین

 

پارسا از بعد از ظهر دیگه رسماً منو کشت از بس که سوال کرد :

الینا شب می خواد بیاد؟ ..... الان خوابه؟ ..... اومد اینجا بهش اسباب بازی بدم؟ ....... الینا منو دوست داره؟ ........ باهاش بازی بکنم؟ .....

خلاصه پارسا هی پرسید و منم هی جواب دادم.

تا اینکه ساعت 5 بعد از ظهر شد و دیدم آقا پارسا خیال خواب نداره ولی واسه اینکه شب خوابش نگیره و اذیت نکنه باید می خوابوندمش برای همین بهش گفتم اگر نخوابی الینا نمیاد خونمون ......

اونم به عشق الینا فوری خوابید.

شب هم از وقتی که الینا اومد کلی باهاش بازی کرد.

در واقع رهبری بازی رو پارسا به عهده داشت چون تمام ایده های بازی رو اون میداد و الینا پیروی می کرد.

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

حالا برید به ادامه مطلب تا کلّی عکس بامزه از پارسا جون و الینا جون ببینید: 

اول اینو بگم که سه شنبه یعنی 31 شهریور پارسایی رفت پیش پدرجون (بابای من) و خیلی آقا و آروم و برای اولین بار بدون گریه موهاشو اصلاح کرد و خوشگل شد البته روی صندلی ننشست و روی پای بابایی نشست ولی همین که گریه نکرد مهمه.... تازه کلی هم با آب پاش پدرجون بازی کرد و بعد هم با یه سک سک که بابایی براش جایزه خریده بود اومد خونه

حالا توی این عکسا موهای پسرم مدل آلمانی کوتاه شده و خوشگل و مرتبه

شکلکهای جالب آروین

پارسا و الینا در حال موتور سواری

پارسا و الینا

           

 اینجا هم پارسا جون عینک آفتابی الینا رو گذاشت ولی از پشت عینک آفتابی هم چشمای خوشگلش معلومه

پارسا و الینا

              

 توی خونه ما جا برای نشستن نبود بچه های بیچاره مجبور شدن برن پشت راحتی ها بشینن.

الهی بگرررررررررررررررررررردم

پارسا و الینا

 داللللللللللللللللللی موش موشک ها

پارسا و الینا

            

پارسا و الینا

             

 آهاااااااااااااااااااای وروجکا کجا دارید میرید؟...... اون بالا مالا ها چه خبره؟؟؟

پارسا و الینا

          

 آهان تازه فهمیدم ...... دوباره توی خونه جا برای نشستن پیدا نکردید مجبور شدید برید اون بالا

امان از دست شما !!!!!!!!!!!!

ناگفته نمونه که از دست پارسا این تشک های نشیمن مبل هیچ وقت سر جاشون نیستند.

پارسا و الینا 

       

 حالا اون بالا خوش می گذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پارسا و الینا

             

 تازه قضیه به این جا هم ختم نشد ...... چون این دو تا وروجک منتظرن تا من عکسامو بگیرم ، بعد از اون بالا سر بخورن بیان پایین .......

پارسا و الینا

              

خب خدا رو شکر که یک جای مناسب توی خونه پیدا شد تا شما دو تا بتونید راحت نقاشی بکشید.

پارسا و الینا

            

اگه عکسا یه کمی تاره ، بازم تقصیر این دو تا وروجکه ، آخه از بس خوب و قشنگ با همدیگه بازی کردند من مجبور شدم براشون اسپند دود کنم و واسه همین توی این عکسا خونه دود گرفته ست

پارسا و الینا

در میان دود اسپند ، دو دوست خوب مشغول نقاشی کشیدن

پارسا و الینا

شکلکهای جالب آروین

راستی یه بازی دیگه که این فسقلی ها انجام دادند رو یادم رفت بگم ، بازی بشین پاشو : پارسا کلی الینا بیچاره رو بشین پاشو داد ، اون دخمل حرف گوش کن هم مو به مو انجامش میداد ، کلی خندیدیم یک ربعی مشغول بشین پاشو بودند چقدر هم درست انجامش میدادن.

حالا جلسه بعد کلاغ پر و سینه خیز تمرین می کنیم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

ممنون که تماشامون کردید

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آجی محدثه
6 شهریور 91 8:24
سلام به پارسای نازم و الینا خانوم، کوچولو ما هنوز ندیدیمت ولی از رو عکسات فهمیدیم خوردنی هستی.
مثل همیشه آقایون زورگویی می کنن و خانوما فرمانبردارن تو رو خدا می بینی این قضیه تا بچه ها هم نفوذ کرده پارساجونم بهت سیاست نمیادها ...
بوس واسه کوچولوهای نقاش


سلام به روی ماهت آجی محدثه جون.خوردنی اونم چه خوردنی ای محدثه جون.
ای بابا تیریپ فمنیستی به خودت نگیر آجی محدثه هاااااااا ، من فقط رو حساب بزرگتر بودنم ایده بازی میدادم و بعد با هم بازی می کردیم.
اتفاقاً من مثل بابام end سیاستم
مرسی آجی مهربون.از طرف ما هم یه عاااااااالمه بوس
مامان رومینا
6 شهریور 91 9:54
الهی قربون این شیطونی هاشون.دیگه فکر کنم چیزی نبود که بخوان ازش بالا برنایشالا همیشه سالم باشن و خندون


خدا نکنه خاله جون مهربون.
دقیقاً همین طوره ، دیگه کل در و دیوار خونه رو فتح کردند.
ایشالله .ممنونم مهربونم
مامان رومینا
6 شهریور 91 9:54
خصوصی


مرررررررررررررسی عزیز دلم
مامان ستایش
6 شهریور 91 9:59
سلام خوش به حال پارسا جون که دوست خوبی مثل الینا داره و چه قدر خوب که ماشالله ماشالله با هم دعواشون نمیشه حسابی بهشون خوش گذشته


سلام.آره خدا رو شکر فعلاً که از بچگی تا حالا با هم مشکلی نداشتند.ایشالله همین طوری هم بمونن.
آره خانومی خیییییییییییییییییلی بهشون خوش گذشت
مامان ستایش
6 شهریور 91 10:03
راستی کجا بودی این سه روز ؟؟؟ دیگه داشتم نگرانت می شدم امروز که دیدم اومدی کلی خوشحال شدم ....
راستی بالاخره وایر لس گرفتیم تا حدی راحت شدم


خیلی وقت کم میارم عزیزم....تمام وقتم برای پارسا و کارهای خونه میره .... ممنونم مهربونم که به یادمی ....ببخش که نگرانت کردم....خب خدا رو شکر پس زودتر عکسای جدید از دخملمون بذار
سمانه مامان پارسا جون
6 شهریور 91 17:21
پس کلی با هم همدردیم خانومی
پسر منم پیش هیشکی وای نمیسه همیشه با این موضوع مشکل داریم
چقدر نازه این الینا جون
زنده باشه


آره عزیز دلم.منم دقیقاً همین مشکل دارم.
خدا کنه که هر چه زودتر وابستگی شون به ما کم بشه
آره خیلی دخمل ناز و شیرینیه.ممنونم گلم
نرگسی
7 شهریور 91 17:31



مررررررررررررسی عزیز دلم از طرف ما هم بوس
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 18:03
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان عاطفه
9 شهریور 91 12:33
الهی قربونش برم که از الان ریاست میکنه با اون موهای خوشگل آلمانیش . یه وقت هیتلر نشی زور بگی پارسا جونم کی میشه پسر منم مثل تو نقاشی بکشه ؟؟!!! خیلی دوست دارم اون روز رو ببینم که مثل تو مرد بشه ، عسل خاله


خدا نکنه خاله جون مهربونم.آره من خیییییییییییلی با سیستم مخصوصاً در مقابل دخمل ها.
سعیم رو می کنم که زورگو نشم آخه مامانم دوست نداره.
خاله جونی ایشششششششششالله پارسا جون هم زود زود بزرگ میشه و اون وقت به قول مامانم پشیمون میشی و میگی کاش هنوز کوچولو بود
عززززززززززززززززیزم ایشالله سالم باشید و بزرگ شدن و به جاهای خوب رسیدن پارسا جونو ببینید.خدا رو چه دیدی شاید هم به خاطر علاقه ای که تو به نقاشی کشیدنش داری اون هم یک نقاش حرفه ای بشه.
ilijoon
16 شهریور 91 19:59
سلاااااااام چه عجب بالاخره اين ني ني وبلاگ درست شد؟؟؟؟؟؟؟


دقیـــــــــــــــــــــــقاً
ilijoon
16 شهریور 91 20:00
ميبينم كه در نبود ما كولاك كرديد وكلي جبران گذشته رو كرديد بذار از همينجا شروع به ديدن پستهاتون كنم


چی کار کنیم دیگه. ما اینیم...یهو اکتیو میشیم ...یهو هم خاموش میشیم

ilijoon
16 شهریور 91 20:02
داشتيم پارسا جوني ؟؟؟؟؟؟ مگه داماد خودم نبودي پس چرا به عشق الينا خوابيدي؟؟؟؟


هی وای من ... بازم سوتی دادم که....خاله جون به بزرگی خودت منو ببخش ... آخه من تا یه دختر می بینم هول میشم و به عشقش همه کار می کنم....حالا ناراحت نباش از این به بعد دیگه حواسم رو جمع می کنم
ilijoon
16 شهریور 91 20:03
آفرين به رهبر گروه خوشم مياد هميشه حكومت ميكني وبه اين دخترها رو نميدي


ایییییییییول به خاله جون خودم.خوشم میاد که همیشه با مایی.
حق این دخملهای لوس و ننر و پر توقع امروزی همینه.
ilijoon
16 شهریور 91 20:04
ماماني پسري ديگه برا خودش مردي شده كوتاهي مو كه گريه نداره


هی هی هی دست رو دلم نذار که خونه.
ilijoon
16 شهریور 91 20:05
قربونت برم چقده ماه شدي مباركت باشه عزيزم ان شاالله براي دومادي ات بري آرايشگاه


مرسی خاله جونی.ایشششششششششششششششالله
ilijoon
16 شهریور 91 20:06
اي جانمممممممممم قربون چشماي قشنگت بشم
خاله جون آفتاب بدم خدمتتون؟؟؟؟؟


خدا نکنه خاله جونی، آی قربون دستت یه کم اگه بدی بد نیست ،آخه اون وقت شب با عینک آفتابی همه به من خندیدن
ilijoon
16 شهریور 91 20:06
داليييييييييييييييييييي من ديدمتون


دالللللللللللللللللللی.
ilijoon
16 شهریور 91 20:08
امان از دست شما وروجكها ......بيچاره نشيمن ها


آی گفتی ... من هم از اون روزی می ترسم که این نشیمن ها دهن باز کنند و هر چی فحش و بد و بیراست نثار ما کنند
ilijoon
16 شهریور 91 20:10
حالا چي ميكشيديد ؟؟؟؟؟
ماماني اي كاش نقاشي شونو هم ميذاشتيد


راست می گی هاااااااااااا ، ولی ای خواهر مگه اون وروجک ها حواس واسه ما گذاشته بودند.
ilijoon
16 شهریور 91 20:11
خيلييييييييييي دوستت داريم عزيزم


ما هم خیییییییییییییییلی دوستتون داریم خاله جونی.
دل به دل راه داره دیگه