نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پســــــر پائیـــــــــــزی من

1391/9/20 15:10
نویسنده : مام پارسا
860 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر پاییزی من در ماه تولدش و در آخرین روزهای فصل طلائی رنگ پاییز ، کلی عکس پاییزی خوشگل گرفته و خودش رو برای فصل سرد و سفید زمستون و اومدن ننه سرما آماده کرده

پسر پاییزی من

حالا برای دیدن عکسها ی این گل پسر پاییزی ، شما رو به ادامه مطلب دعوت می کنیم:

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

هوای پاییزی و مه آلود

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

این گل پسر رو هم که میشناسید ........پارسا یدونه ست دیگهههههههه

 

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 جاده پاییزی.........البته یک طرفش نارنجی و یک طرفش هنوز سبزه

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 پسر پاییزی من

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 اینجا غلظت مه بیشتر شد

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پاییز زیبا 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 اینجا پارسایی وسط یه عالمه برگ نشسته و داره با برگها بازی می کنه

پسر پاییزی من 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

که ناگهان یک گزنه نامرد به دست پسرم برخورد کرد ......

***********************

گزنه:

اگه نمی دونید گزنه چیه باید بگم : گزنه گیاهی گزنده و سوزش آوره(همون طور که از اسمش پیداست) که اگه به پوست بدن برخورد کنه تا چند دقیقه سوزش شدید داره و بعد خودش آروم آروم خوب میشه 

البته گزنه مصرف دارویی هم داره و همچنین برای پخت آش ترش و آش مخصوص چهار شنبه سوری در شمال ازش استفاده میشه

*************************

حالا توی این عکس دست کوچولوی پسرم داره می سوزه و اونم در حال آه و ناله ست

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینجا هم دیگه داره ناز می ریزه تا باباییش بیاد بغلش کنه 

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
اگه می بینید هوا آفتابیه ولی ما سر پارسا کلاه گذاشتیم واسه اینه که....چون بالای تپه بودیم هوا خیلی خیلی سرد بود و باد میزد ولی
لذت بخش بود و جاتون حسابی خالی بود
 
پاییز زیبا 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

 عکس پارسایی با سایه اش.....

ایده این عکس هنری از بابایی بود و البته عکاس هم خودش بود

و من هم نشسته بودم و تماشاشون می کردم ......

در ضمن زحمت خوردن پفک و تخمه رو هم می کشیدم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ایده بابایی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 بابایی از زاویه های مختلف از پسریش عکس گرفت

ناگفته نمونه که پارسا هم خیلی از این ایده خوشش اومد و کلی با باباییش همکاری کرد

در ضمن کلی هم با سایه اش بازی کرد (شانس من بیچاره ست که برای گرفتن یک عکس از پارسا باید خودم رو بکشم تا یه جا بایسته)

پاییز زیبا 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 عاشق این عکسشم

پاییز زیبا

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

و باز هم طبیعت زیبا

پاییز زیبا

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پاییز زیبا

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سپیده
20 آذر 91 3:14
سلام. کتاب رفتار کودک که نویسندهاش سه تا دکتر هستن و ترجمه مهدی قراچه داغی از بدو تولد تا 9 سالگی می گه
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنونم عزیزم
مامي كيانا
20 آذر 91 9:03
سلااام باز رفتيد سنگده هنر از خودتون در كردين واقعا زيبا بود بابا ما رو هم ببر
راستي از اون گزنه ها واسه ما هم بيار البته من آششو بلد نيستم ولي پدرشوهرم عاشق گزنه است خودش آش درست ميكنه خيلي خوبه
الهي دستهاي پارسايي اوف شده نازييي


سلاااااام....الهی قربونت برم...ما که از خدامونه شما هم باهامون بیاید.....
ایییییییییییییییول پدر شوهر....هر موقع پدر شوهرت اینجاست بگو تا حتماً حتماً برات بیارم
آره بابا بیچاره رفت چند دقیقه وسط برگها کیف کنه که گزنه پرید وسط و اوفش کرد
محدثه
20 آذر 91 10:06
واااااااااااااااااای زهرا! تواین عکسهای سنگده رو گذاشتی اینجا من دلم آب شد... چقدر قشنگ شدن.
الهی من فدات بشم پارساجون دستت خیلی سوز داشت؟ مامانی ناز چیه گزنه دست آدمو داغون میکنه ای گزنه نامردددددددددددددددد... دست بچه رو ندید
عجب عکسهایی شده ها این عموی ماهم نابغه ست (ترشی نخوره یه چیزی میشه)
البته همه عکسها قشنگ شدن...


یعنی می خوام ببینم شما کی روتون کم میشه میاید سنگده؟؟؟؟؟؟؟ پاییزشم تموم شد و دیگه داریم به برف زمستونش می رسیم.... اگه با این عکسا دلتون آب میشه..من هر روز از این عکسا میذارم تا بلکه بیاید
خدا نکنه آجی جون....آره خدایی تا یک ربع دستش قرمز بود و می سوخت ولی پارسا می گفت داره خوب میشه...از بس پسرم مرده
ههههههههههههههه...واقعاً هم همین طوره...ترشی نخوره یه چیز میشه
مرسی مهربونم...چشمات قشنگ می بینه
محدثه
20 آذر 91 11:30
همش تقصیر این برادرشوهر شماست دیگه سر رانندگی تنبلی میکنه، البته ناگفته نماند که دل از تاجینکلا هم نمیکنن.ولی اگه پاییز نشد (که پاییزم پایانشه)حتما زمستونش میایم برای برف بازی...
برای پارسایی و مامانیش


اصل قضیه همون دل نکندن از تاجینکلاست...وگرنه رانندگی رو که همیشه می کنه.......
یعنی زمستون اگه نیاید که دیگه کشتیمتون.....خواهشاً یه وقتی برید که ما هم باشیم
وااااااااااااااااااای برف بازی...چه کیفی میده..یادش بخیر راه رفتن تو روی نیم متر برف
زهرا (✿◠‿◠)
20 آذر 91 13:58
خصوصی داری گلم...


مررررررررررسی عزیز دلم
زهرا (✿◠‿◠)
20 آذر 91 14:20
وای زهرا جون چه عکسایی گذاشتی دختـــــــر!
دلم یه ذذذره شده واسه شمال!
امسال نشد که بریم شمال...
کلللی دلمون هواشو کرده!!!
عکسا خیلی قشنگ بود و میشد صفاتون و از تووشون دید!
راستی بوی بوی تخمه و پفکتم این ورا اومد!!!!!
خلاصه که با این عکسا دلم و هوایی کرده که عید بیایم شمال...


الللللللهی قربون دلت برم....توروخدا بیاید شمال تا ما هم بتونیم ببینیمتون
مرسی مهربونم چشمات قشنگ می بینه عزیزم......واقعاً جدی میگی؟.... از بس خودت خوب و باصفایی
ههههههههههه جدیا!!!!!! آخه میدونی پفکش مینو بود واسه همین بوش زیاد بود
آخجوووووووووووووووون....پس بالاخره داریم می کشونیمتون شمال.....خدا کنه که همین طور بشه
زهرا (✿◠‿◠)
20 آذر 91 14:22
همیشه واسم سوال بوده که آش گزنه چــــــه شووووووووود!؟؟؟
آدم می ترسه بخورتش!!
آخه خیلی بی مرامه!
می ترسم موقع خوردن هم زهرشو بریزه!!!!!!!!!!!!!


ههههههههه راست میگی .... آخه کلاً اسم گزنه ترسناکه ولی آشش خییییییییییییلی خوشمزه ست
مرجان مامان آران
20 آذر 91 21:31
عکسهانون خییلییییییییییی قشنگ عزیزم ایشالا همیشه خوش باشید
پسر خوشگلتو ببوس


چشماتون قشنگ می بینه عزیز دلم......حتتتتتتتتتتتتماً....شما هم آران جونی رو ببوسید
رضوان
21 آذر 91 1:49
چه عکسهای قشنگی.
خدا گل پسرتونو حفظ کنه.
به ماهم سر بزنید


ممنونم عزیزم....ایشالله خدا حافظ همه بچه ها باشه
مامان ریحان عسلی
21 آذر 91 14:48
سلام
خدا براتون حفظش کنه مرسی که به ما سر زدید و تولد ریحانه رو تبریک گفتید
پارسا هم مثه ریحانه ی من پاییزیه
پیشاپیش تولدش هم مبارک


ممنونم عزیزم....خدا ایشالله همه بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنه
خواهش می کنم گلم....ایشالله عروسش کنید
آره خانومی تولدشون فقط یک روز با هم اختلاف داره
ممنون از تبریکتون
مامان بیتا
21 آذر 91 19:30
سلام عزیزم
وای خوش به حالتون چه جای با صفایی رفتین
ماشاالله به پارسا جونم که انقدر شیرینه
الهی قربونش برم


سلام خانومی
آره جاتون واقعاً خالی بود
ممنون خاله جون مهربون....خدا نکنه...ایشالله سایتون بالای سر بیتا جون باشه
نرگسی
21 آذر 91 23:26
تولد تولد تولدت مبارک مبارک تولدت مبارک ... عزیز دلم تولدت مبارک باشه .. ایشالله همیشه شاد باشی و سلامت گلم .. عکسا خیلیییییییییییییییییییی خوشگل بودن ..

وایی این عکس نوزادی پارسا گلی خیلی نااااااااااااااززززززززه ..

وای مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی خاله جون مهربونم...خیلی خیلی ازت ممنونم...مرسی از دعای خوبت
چشمات خوشگل می بینه مهربونم
مرسی عزیز دلم....ممنون از این همه محبتت نرگس جونم
نرگسی
21 آذر 91 23:28
مامانی عنوانت رو عوض کردی که من نخوندم پستای جدیدت رو ..


منظورت چیه خانومی ؟متوجه نشدم
مامان هستي وهانا
22 آذر 91 8:53
تولد گل پسر خوشگلتون مبارك باشه... ايشالا120 ساله شه روزهاي خوشي براتون آرزو ميكنم


ممنونم عزیزم...مرسی از دعای قشنگت
ممنون که به وبلاگ پارسایی اومدید و تولدش رو تبریک گفتید
مامي كيانا
22 آذر 91 9:17
سلااااااااااااااام پارسايي جووووونم تولدت مبارك نازنينم
امسال دوبار به دنيا اومدي هاااا
با اين آهنگي كه رو وبلاگت گذاشتي داريم قر ميديم مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك
بوس بوس يه عالمهههههههههههه
هرچي ببوسم باز هم كمه


سلااااااااااااااام خاله جونم....ممنونم
آره دوباره متولد شدم..البته این بار 3 ساله به دنیا اومدم
هههههه واقعاً؟...خب پس مزاحمتون نمیشم مشغول باشید
وای مررررررررررسی از این همه بوس
شما هم کیانا جونمو ببوس
مامان حسین جون
22 آذر 91 9:41
سلام پارساجونی تولدت مبارک ایشالله صدساله بشی عزیزم
درضمن آفرین مامانی پارسا خیلی خوبه برای اولین دفعه قلاب بافی کردین اونم به این تمیزی وزیبایی


سلام خاله جون...ممنونم
ممنونم خانومی...جدی میگی؟...مرسی لطف داری
بازم ممنون که به وبلاگ پسریم اومدید و تولدش رو تبریک گفتید
مادر کوثر
29 آذر 91 18:31

چه عکسای خوبی
واقعا ممنونم مامانی


مرسی مامانی...شما خیییییلی ماهی