نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسایی نگو یه دسته گل

1390/10/21 15:23
نویسنده : مام پارسا
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

Baby Boy picture

پارسا خوشگله

نه دوست جونا ، اشتباه نیومدید اینجا همون وبلاگ پارسا یدونه ست.فقط قیافه اش یه کم تغییر کرده ، البته یه کم که چه عرض کنم ، درواقع خیلی تغییر کرده.

من و بابا مجتبی خیلی تلاش کردیم تا با یه ترفندی پارسا رو راضی کنیم تا پدرجون موهاشو کوتاه کنه ولی پارسا به خاطر ترس از اصلاح همیشه مقاومت می کردwww.smilehaa.org

یه مدت که می گذشت ما دوباره تلاش می کردیم و باز هم پارسا مقاومت می کردwww.smilehaa.org

خلاصه

این پروسه معیوب ماه ها ادامه داشت ، تا اینکه:

دیشب من و بابا مجتبی تصمیم گرفتیم خودمون دست به کار بشیم و طی یک طرح ضربتی پارسا رو غافلگیر کردیم

 

بابایی با بازی ماهیگیری پارسا رو سرگرم کرد

پارسا خوشگله

و من خیلی فرز و ماهرانه دست به شونه و قیچی بردم و بالاخره هپلی جونمونو خوشگل و مرتب کردیم

و خوشبختانه از گریه های وحشتناک www.smilehaa.orgدفعه های قبل هم خبری نبود و اصلاً اصلاً گریه نکرد.

  هووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااا

 

پارسا جیگر

 البته مامانی اولین بار نبود که از این هنر نمایی ها می کرد و کارش هم انقده خوب بوده که پدرجون " استاد آرایشگری از نوع مردانه اش" هر دفعه از کارش راضی بود و به داشتن همچین دختری افتخارمی کرد. چی کار کنیم دیگه هنر تو خون ما جریان داره (چه در نوشابه ای واسه خودم باز کردم).

حالا اینم چند تا عکس در نماهای مختلف از هنر نمایی مامانی :

عشق مامان

 

جیگر طلا

 

پسر پسر قند عسل

اینم یه لوس بازی از این جیگر طلا با اون چال کنار لپاش که حسابی خوردنیش کرده

ناناز

شکلکهای جالب آروینعاشقتم عزززززززززیـــــــزم شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آجی محدثه
21 دی 90 10:02
سلام عزیز دلم، خوشگل بودی خوشگلتر شدی. اوووووووووووووووووووووو مامانی رو! چه تعریفی می کنه، البته از حق نگذریم کارش عالی بود. اگه از داداشیم بپرسی میگه یه آرایشگر خوب تو ایران هست اونم پدرجون پارساست...


سلام آجی جونم.چشمات خوشگل می بینن خواهرجون.مامانیمو که خودت می شناسی دیگه آخر اعتماد به نفسه.
خدا کنه یه روز بشه که من هم مثل داداش محمدرضا خودم با علاقه برم پیش پدرجونم اصلاح.
محمد نوری از خدا
21 دی 90 10:49
سلام زن عمو جون،چقدر خوشکل شدی،دست مامانی درد نکنه،زن عموجون اسباب بازی ماهیگیرت منو برد به دوران بچگی پسرعمو مهدی،آخه مهدی جون اونو داشت از مانی بپرس که از کجا گرفته چون من هر جا رفتم نداشتن،بوس بوس هزارتا بوس برای تو پسر ملوس.


مرسی زن عموجون.الان مامانم میاد بهت میگه
مامان حنا
21 دی 90 17:13
عزیز دلم چه ماه شدی ماشالله آقایی شدی برای خودت قربونت برم پارسای عزیزم
دست شماها هم درد نکنه
خانومی چرا عکس غذاتو نزاشتی ببینیم
راستی خانومی چن سالتونه می تونی اسمتم بگی البته یواشکی و خصوصی البته اگه راضی باشی
دوستتون دارم یه عالمه و می بوسمتون


خاله جون از تعریفت ممنونم.مامان حنا جون الان میام سن و اسمم رو میگم.
مامان رومینا
21 دی 90 19:08
اصلاحت مبارک گل پسروای چه اخمی کرده اینجا ترسیدم


مرسی خاله جون.اون اخمش هم فیگورشه شما به دل نگیر.
مامان آدرین
22 دی 90 17:16
بگو ماشالله...
عزیزم اینم آدرس انار جونwww.nafasjooonam.blogfa.com


ممنونم خانومی.بابت آدرس انار جون هم ممنونم.
مامی کیانا
23 دی 90 11:14
سلام به بزرگمرد کوچک پارسای گل مبارک باشه ایشالا واسه دامادیت هم مامانت با عصا و عینک میاد میگه ننه ننه پارسا بیا قربونت برم موهاتو اصلاح کنم بعد پارسا میگه نه نمیخوام نه نمیخوام میخوام برم از اون آرایشگاههایی که مد روزه فشن شم
یه نوبت واسه عید برای کیاناومامانش جا بده تا بیایم اونجا موهامونو کوتاه کنیم

مرسی خاله جون.ولی واسه دامادیم خانومم تعیین میکنه که کجا برم آرایشگاه.
عزیزم واسه عید هم اگر از جون موهاتون سیر شدید حتما ، در خدمتم.
مامان غزل
23 دی 90 19:37
چه ناز شدی جیگر‎ ‎‏طلا به مامانی بگو برات اسپند دود کنه پسری چشم نخوره قربونت برم

مرسی خاله جون جونی.همین که گفتی مامانی رفت برام اسپند دود کرد.



مامان ترنم کوچولو
24 دی 90 10:58
سلام خاله جون فقط یه بار به ما سر زدی و بس؟عزیزم همیشه شاد باشی.چه خوب که ترست از سرسره ریخت.از این به بعد تو پارک بهت بیشتر خوش میگذره آخه یه بازی جدیدم یاد گرفتی.مامانی کاش عکس نقاشیشم میذاشتی.[اکhr]


سلام خاله جون.چشم حتما حتما زودی میام پیشتون.ممنونم که بهمون سر زدید.
راستی مامانیم قراره تو یه پست جدید نقاشی هام رو بذاره.
باز هم بیاید پیشمون.


مامان حنا
25 دی 90 17:15
سلام گلم
چی شد پس این کامپیوترتون درست نشد دلم برات خیلی تنگ شده پارسا جون خوبه از اون لپای خوشگلش همشششششششششششش بوس کن خیلی دوستتون دارم منتظرم خبری از خودت بدی گلم ببوووووووووووووووووسسسسسسسسس


قربونت برم من دوست خوبم تازه امشب بالاخره مشکلش حل شد. زودی میام پیشت عززززززززززززززیزم.شمام حنا جونمو ماچ بارونش کن.
مامان ثنا و ثمین
25 دی 90 18:53
مبالکت باشه عسیسم.ماشااله به جونت
دست مامانی هم درد نکنه که اینقده خوشگل کوتاه کرده


مرسی خاله جونم.
از طرف مامانیم هم ممنون چشماتون خوشگل می بینه.
محيا كوچولو
29 دی 90 15:25
سلام خاله
نذرتون قبول باشه منم شما رو تو ليست دوستاي گلم لينك كردم


ممنونم خاله جون.از اینکه با محیا جون دوست شدم خیلی خوشحالم.
مادر کوثر و علی
1 بهمن 90 9:01
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد... خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین بن علی، به دردهای دل زینب ، به غربت امام هشتم (ع) و به حرمت آقا رسول الله (ص)، ما و عزیزانمان را در زمره بهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیره مان را برآورده ساز...
مامان شیدا
1 بهمن 90 13:39
سلام خانومی خوبین؟ خواستی اسمتو بگو تا راحتتر باشیم با هم .پارسا جیگر خوبه؟ بوسسسسسسسسسس


سلام عزیزم.اسمم زهراست.مرسی که اومدی