نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا و نقاشی هاش

1390/11/1 15:52
نویسنده : مام پارسا
1,872 بازدید
اشتراک گذاری

                    

یکی از سرگرمی های مورد علاقه پارسا نقاشی کشیدنه ، به طوری که تمام روز وسایل نقاشیش وسط خونه پهن زمینه و همین که می خوام جمعشون کنم بدو بدو میاد و از دست من می گیره و میگه چشم چشم دو ابرو و دوباره مشغول نقاشی کشیدن میشه.

نقاشی

ماژیک ، مداد رنگی ، مداد شمعی و بعضی وقتا هم خودکار به همراه یک دفتر ،ابزار نقاشی کشیدناشن.

رنگ انگشتی هم یکی دیگه از لوازمشه که فقط روی در کابینت ها ازشون استفاده می کنه و آثار هنری خلق می کنه.

نقاشی

پارسا به نقاشی از خیلی وقت پیش علاقه داشت ولی الان یک ماهی میشه که علاقه اش شدیدتر شده مخصوصاً از وقتی که خاله جون اینا از تهران براش یه بسته مدادرنگی و یه دفترنقاشی  آوردن.

به طوری که تقریباً هر شش روز یه دفترش رو کامل استفاده می کنه وما براش یه دفتر نقاشی جدید می خریم.

پارسا تا الان شش تا دفتر نقاشی استفاده کرد که فقط چهار تای اونا در عرض 22 روز ، کامل مصرف شد.

نقاشی هاش یواش یواش دارن شکل واقعی به خودشون می گیرن.

دوتا چرخ می کشه و با یک خط به هم وصلشون می کنه و میگه ماشینه.

 

یه خط دراز می کشه بعد روش یه عالمه چرخ می ذاره و میگه" هو  هو چی چی " (قطار)

 

دیگه می تونه یه آدمک رو کامل با تمام جزئیاتش بکشه و همزمان شعرش رو هم می خونه.

شعرش اینه:

چشم چشم دو ابرو     دماغ و دهن یه گردو

حالا بذار دو تا گوش   موهاش نشه فراموش

چوب چوب یه گردن   اینم یه گردی تن

دست دست دوتا پا    انگشت دست جوراب پا

ولی پارسا قسمت هایی از شعر رو واسه خودش حذف می کنه و به جاش آهنگش رو میزنه و قسمت های آسونش رو می خونه. به این سبک ( به جای نقطه چین ها خودتون زحمت بکشید و آهنگ شعر رو بزنید نمیشه که پارسا همه شو براتون بخونه خب پسرم خسته میشه دیگه ) :

چش چش دو ابو   ..............یه گدو

...........دوتا گوش   موهاش...دَدادوش(فراموش)

چوب چوب یه گدن    اینم ..........تن

دست دست...پا پا     ......دست جوراب پا

حالا اگه دوست دارید بقیه آثار هنری پارسا پیکاسو رو ببینید برید به ادامه مطلب :

پارسا جونم داره نقاشی می کشه

نقاشی

 جیگر من اینجا چشم چشم دو ابرو کشید.نگاه کنید چقدر خوب و دقیق سعی کرد همه چی رو سر جاش بکشه.

نقاشی

 

پارسا وقتی اینو کشید گفت : این ماشینه

نقاشی

به این نقاشیش هم گفت : هوهو چی چی

نقاشی

 

پارسا اینجا با رنگ انگشتی هاش رو در کابینت نقاشی کشیده.

نقاشی

اینا هم دفتر نقاشی های پارسا از اول تا حالاست.

سمت راست از بالا اولیشه و به ترتیب تا پایین سمت چپ آخریشه

نقاشی 

اینجا هم می تونید پیشرفت هاشو تو نقاشی به ترتیب از دفتر اول (بالا سمت راست) تا آخری (پایین سمت چپ ) ببینید 

نقاشی 

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حنا
29 دی 90 3:46
سلام گلم خوبیییییییییی؟؟؟؟
پارسا جونم عزیزکم چه نقاشیهای خوبی کشیدی آفرین قربون اون تمرکز کردنت واسه نقاشی کشیدن برم من
خانومی دوست گلم حنا جونمم اینجوریه خیلی به نقاشی علاقه داره این خیلی خوبه که به تنوع و رنگ آمیزی علاقه دارن توی روحیشون تاثیر مثبت میزاره پارسا جونمو ببوسید


سلام خانومی.قربون حنا جونم برم.آره خیلی خوبه که بچه ها به نقاشی علاقه دارن.قدرت تمرکزشون هم بالا میره.
مامان آدرین
2 بهمن 90 1:01
مامان باید این نقاشی های پارسا جونمو که با اون انگشتهای کوچولوی قشنگ کشیده طلا بگیری
مامان رومینا
2 بهمن 90 16:04
آفرین به این گل پسرآقا یه امضا میدید؟؟


با کمال میل خاله جون.
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 18:15
آفرین پارسا جونی هنرمند


مرسی خاله جون
مامان رومینا
3 بهمن 90 15:38
خصوصی داری خانمی


مرسی عزیزم.ممنون که جواب سوالم رو دادی.
مامان محمد
5 بهمن 90 15:59
سلام زن عمو جون،چقدر قشنگ نقاشی کشیدی،مخصوصا نقاشیهای انگشتیت،تا میتونی به در و دیوار هم بکش زن عمو،راستی تهران خونه خاله فاطمه خوش گذشت؟ایشاللللله همیشه به خوشی.بوووووووس.


سلام زن عمو جون.ممنونم چشمات قشنگ می بینه.آره اتفاقاً به در و دیوار هم رحم نکردم و روشون نقاشی کشیدم.
جاتون خالی تهران حسابی خوش گذشت.
مامان حنا
7 بهمن 90 3:14
سلام خانومی رسیدن به خیر خوش گذشت
مواظب خودتون بودید؟؟ پارسا جونم چیکار میکنه خوبههههههههه خوشحالم صحیحو سالم برگشتید خونتون حسابی دلم براتون تنگ شده بود
پارسای نازنینمو ببوس


سلام عزیز و مهربونم.ممنون از این همه محبتت.آره جاتون خالی بود.
بخدا وقتی که کامنت های پر از محبتت رو می بینم انرژی می گیرم.
مامی کیانا
7 بهمن 90 14:19
سلاااام باز هم پارسا و نقاشیهاش
ای شیطون لپ لپتون درست شد بالاخره ؟
باریکالا خیلی خوبه که اینقدر به نقاشی علاقه داری


آره خاله جون.فعلاً لپ لپمون داره کار می کنه.اگه دوباره غشش شروع نشه.
مامانی درسا
8 بهمن 90 2:35
پارسایی خاله تهرون حسابی بهت خوش گذشت . حسابی تونستی آتیش بسوزونی . دوست دارم عزیزم .


سلام خاله جون.آره تا دلتون بخواد شیطونی کردم و غزل رو هم اذیت کردم
مامان طاها
9 بهمن 90 0:50
سلام عزیزم من شما رو از وبلاگ نفس جون پیدا کردم و وقتی گفتید ساروی هستم بیشتر جذب شدم آخه منم ساروی هستم و آمل زندگی میکنم و خوشحالم از آشنایی با شما دوست داشتی به ما هم سر بزن و با اجازه لینکت کردم
ببوس گل پسرتو


وای خانومی چقدر جالب، باورم نمیشه .آخه من هم امشب اسم شما رو توی وبلاگ نفس جون دیدم و فوراً اومدم وبتون ولی هر کاری کردم نتونستم نظر بذارم.من هم با افتخار لینکتون می کنم.
نرگسی
10 بهمن 90 13:14
خیلی ممنون از کامنت پرمهرت عزیزم.خدا پسر گلتو برات حفظ کنه.ماشاالله خیلی شیرین و بانمک


ممنونم گلم.مرسی که اومدی پیشمون
ثمين
14 بهمن 90 0:37
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم