نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا ، این روزها (1)

1390/11/11 21:19
نویسنده : مام پارسا
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

تو این سرمای زمستون آدم بعضی اوقات دلش واسه تابستون و کمتر لباس پوشیدن تنگ میشه.راستش رو بخواید خسته شدیم از بس تن یکی یدونه مون 50 تا لباس پوشیدیم و رفتیم بیرون.آخرشم چه فایده ، بعد همه این لباس پوشیدنا سرماشم می خوره.

قندک جون ما هم دلش واسه تابستون تنگ شده واسه همین لباس تابستونه شو پوشید.

و همین باعث شد که حس پهلوونی بهش دست بده ، البته از نوع چوب پنبه اش .

ناناز پسر مامان   

نگفتم پهلوون پنبه ست.ایناها نگاش کنید ، زودی سردش شد و رفت زیر پتو.

آخه خوشگله ، تو نه تپلی و نه بازو داری.تو رو چه به پهلوونی.

نی نی ناز

اینجا جیگر مامان داره ماشین خوشگله شو تعمیر می کنه با "پی شی شی" بابایی(پیچ گوشتی بابایی)

الهی قربونت برم که می خوای مثل بابایی فنّی کار و همه چی بلد بشی.

عشق مامان

این قمقمه اش همونیه که از تهران واسش خریدیم.حالا همیشه دستشه و مثل ماهی داره فقط قورت قورت آب می خوره.

راستی این لباسشم از تهران براش خریدیم.

جیگر مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن  

واسه اینکه عکسای بیشتری از این روزهای پارسا جونی ببینید برید به ادامه مطلب:

خوشگل و خوش خنده من ، عاشق خنده هاتم

یکی یدونه

 

من مطمئنم که تو اینو درست می کنی ......

جیگررررررررررر     شکلکهای جالب آروین

 

دیدی گفتم درستش می کنی

هوووووووووووووورا

جیگر طلا 

 

مامانی بسه دیگه ، شکمت دریا شد بس که آب خوردی !!!!!!!!!!

قلبمی

این لباسشم از تهران براش خریدیم.انقدم دوستش داره ، چون روش عکس پیشی با گوشهای بیرون زده داره ، همش هم در حال بوسیدن گوشهای پیشیه و به ما میگه:" گوش پیشی بوس" (گوش پیشی رو بوس کردم)

جیجل مامان 

 

فندوق مامان  خیییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عزیزتر از جونم

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حنا
11 بهمن 90 3:16
لباسات مبارکت باشه عزیزکم
پارسا جونم منم عاشق اون خندیدناتم عزیز خاله که قربونت برم به خصوص وقتی میخندی اون لپات فرو میره
راستی چی خوردی پارسا جونم اونجوری شده من میمیرم برای اونجور لپا پارسا جونم خیلی دوستت دارم
عزیزم لباسات هم مبارکت باشه ایشالله به دل خوش بپوشیشون زهرا جونم مواظب پارسا جون باشی سرما نخوره تورو خدا پارسا عزیز دلمه
بوس بوس هزار تا بوس


سلام خاله جون خوب و مهربونم.مرسی که بی نهایت به من و مامانیم محبت داری و ابراز علاقه می کنی.
دوست جون من ، واقعاً در جواب این همه محبت می مونم چی بنویسم.
چال لپای پارسا به من رفته.
به روی چشم مواظبشم خاله ی مهربونش.
خانومی خیییییییییییلی خیییییییییلی دوستت دارم.شمام حنا جونمو ببوس
مامان حنا
11 بهمن 90 4:34
زهرا جون اومدم پست جدیدو درس کنم کامنت تو حذف شد قربونت برم


پس شاید همینه که error میده.احتمالاً باهات قهر کرده
مامان حنا
11 بهمن 90 4:36
بازم اگه میتونی اون کامنتو برام بزار ببخش حذف شد ناراحتم


الهی قربونت برم.دوباره میذارم برات.




آجی محدثه
11 بهمن 90 11:15
سلام عزیز دلم، چقدر بالباس تابستونی قشنگ شدی. میدونی مامانی پارسا من وقتی بچه ها رو با این لباس می بینم دوست دارم گازشون بگیرم پس پسریت شانس آورد الان پیشم نیست.
بدون چاپلوسی و چرب زبونی میگم عاشقتم نانازمن...


سلام آجی محدثه جونم.چشمات قشنگ می بینه.آجی جون پس مثل اینکه واقعاً شانس آوردم.
منم عاشششششششششششششششششششششششششقتم آجی مهربونم.
مامی کیانا
12 بهمن 90 16:40
عزیزم امان از این اینترنت و کشتی و تصادف و فیبر نوری وای دیگه خسته و ناامید شده بودم الآن یک ساعته دارم با سایتت کلنجار میرم تا صفحه نظراتت باز شه خواستم دردل کنم
عزیزم من هم عاشق خنده هاتم چون وقتی میخندی خیلی شبیه مامان میشی این آب خوردن هم از خودت به ارث برده ها!! یادته؟ همیشه یک شیشه آب اختصاصی داشتی؟
قربونت برم لباسهای نوت مبارک میبنم که مکانیک هم شدی چشممون روشن


سلام خاله جون مهربونم و بهترین دوست مامانیم.مرسی که تلاشتو کردی تا واسمون شاخه گل بذاری.چی کار کنم دیگه پسر بابام هستم و مثل اون هم عاشق کارای فنّی.
قررررررررررررررررررربون دوست خوب خودم برم من که همه خاطراتمون رو خوب یادته.آره یادمه.هنوز هم جونم به آب بنده.
حالا پارسا هم مثل من شده و همیشه شبا قمقمه اش پر آب بالای سرشه و تا صبح هم خالیش می کنه بس که آب می خوره.

مامان حنا
13 بهمن 90 4:30
عزیزو مهربونم ممنون که به فکرمی و منو تنها نمیزاری خیلی دوستت دارم گللللللللللللللللی هستی نارنینم
زهرا جونم تو و پارسای عزیزم خیلی برام عزیزین می بوسمتون

قربونت برم عزیز و مهربونم.شما و حنا جونم هم برای من خیلی عزیزید.
حنای گلم رو ببوس.