نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا و چتر خمیری

1390/11/14 1:59
نویسنده : مام پارسا
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی من و پارساجون و بابا مجتبی داشتیم با هم خمیر بازی می کردیم من برای پارسا یه چتر رنگی درست کردم و پارسا هم خیلی ازش خوشش اومد و ذوق کرده بود و همونجا بود که من به بابایی گفتم باید واسش یه چتر رنگی بخریم و بابایی هم گفت آره پارسا چتر نداره و اگه بخریم خیلی خوشش میاد.

این ماجرا تموم شد تا اینکه صبح که از خواب بیدار شدم دیدم بارون خیلی خیلی شدیدی داره می بارهشکلکهای جالب آروین.پنجره رو باز کردم و به پارسا گفتم: مامانی ببین چه بارونی داره میاد.

شکلکهای جالب اروینپارسا از دیدن بارون ذوق زده شد و بدو بدو رفت سمت چتر خمیریش و گرفت بالای سرش و گفت "چَت ، بائون" ( چتر ، بارون) و کلی خندید و توی اتاق بدو بدو می کردشکلکهای جالب آروین.

پارسا و چتر خمیری 

احتمالاً خنده و ذوقش از این بود که دید چیزی که با خمیر  بازیش درست کردیم به کارش اومد و  می تونه ازش استفاده کنه.

پارسا و چتر خمیری

الهی قربونت برم که با وجود اینکه هیچ وقت چتر نداشتی و ما هم چون همیشه با ماشین میریم بیرون و نمی تونیم از چتر استفاده کنیم ، ولی تو میدونی که چتر کی و چه جوری استفاده میشه .

فدات بشم که مثل خودم عاشق بارونی.حتماً همین روزا یه چتر خوشگل واست می خریم عززززززززززیزم.

نفسم عاشقتم

 

برای دیدن بقیه چتر های خمیری برید به ادامه مطلب:

پارسا و چتر خمیری

 

پارسا و چتر خمیری

 

پارسا و چتر خمیری

 

پارسا و چتر خمیری

شکلکهای جالب اروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ثمین
14 بهمن 90 1:18
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
مامان حنا
14 بهمن 90 1:28
پارسا جونم چه چتر خوشگلی داری عزیز دلم
قربونت برم که اون چتر خمیری رو گرفتی بالای سرت دست مامانو بابایی هم درد نکنه که این چتر خوشکلو برات درست کردن ایشالله یه چتر واقعی هم برات میخرن خیلی دوستت دارم عزیز خاله
زهرا جونم امروز نبودی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می بوسمتون خیلی دوستتون دارم عزیزای دلمر


مرسی خاله جونم.چشماتون قشگ می بینه.
آره مامانی و بابایی بهم قول دادن که یه چتر خوشگل برام بخرن.
دوست مهربونم مرسی که همیشه به یادمی.امروز مهمون داشتم نتونستم زیاد بیام.
من هم خیلی دوستتون دارم مهربونای من.بوس بوووووووووس
مادر کوثر و علی
15 بهمن 90 8:32
سلام عزیزم

پست ثابت وبلاگمو خوندی؟ حتما بخونش. ضرر نمیکنی.مطمئنم خوشت میاد

راستی پست جدید گذاشتم، از نمایشگاه اسباب بازی. نظر یادت نره ها. مرسی


همین الان میام خانومی.ممنون که خبرم کردی
مادر کوثر و علی
15 بهمن 90 8:33
چه چتر خوشگلی
چه مامان هنرمندی


چشاتون خوشگل می بینه خاله جونی
نرگسی
15 بهمن 90 10:33
آفرین مامان و بابا چه چتر خوشگلی.ببببببببوووووووووسسسسسسسسس برای پاسا جون عزیزم..


مرسی عزیز دلم ، چشمات خوشگل می بینه مهربونم.
مامان آدرین
15 بهمن 90 16:48
سلام ما اومدیم راستی که دلم واسه شما واین پارسا خوشگلم تنگ شده بود ببخش که یه کم دیر اومدم .میگم ها ...راستی خوش به حال پارسا جون وهمه بچه هایی که با یه چیز ساده وزیبایی مثل این چتر این قدر ذوق میکنن وخوشحال میشن ایشالله که همیشه این لبخند زیبا از روی لبای قشنگش محو نشه


سلام عزززززززززززززززززززیزم.چشممون روشن بالاخره شما رو دیدیم.
آره واقعاً بچه ها انقدر پاک و کم توقع هستن که با یه چیز به این کوچیکی هم خوشحال میشن.
مرسی از دعای قشنگت مهربونم.
مامی کیانا
17 بهمن 90 15:12
وای عجب چتر خوشگل و رنگارنگی مامان درست کرده ولی پارسا جون بین خودمون بمونه با این چتر یه موقع نری زیر بارون


چشات خوشگل می بینه خاله جون.نه حواسم هست میدونم که اینو واسه گول زدن من درست کردن.
مامان بیتا
17 بهمن 90 19:15
سلام عزیز جون
گلم شرمنده من باز نمیتونم تو پست بالا کامنت بذارم
ماشاالله به این پسر باهوش


سلام عزیزم.دشمنت شرمنده باشه مهربونم.خانومی همین که میای پیشمون برامون یه دنیا ارزش داره.