نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا و بازی فکری جدیدش

1390/11/16 3:07
نویسنده : مام پارسا
934 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین 

دیشب من و بابایی می خواستیم بریم بیرون ولی چون هوا برفی و سرد بود نمی تونستیم پارسا رو با خودمون ببریم واسه همین مامان ستاره (مامان باباجون) اومد خونمون تا پیش پارسا بمونه.

من و بابایی بعد از اینکه کارمون رو رسیدیم و می خواستیم برگردیم خونه ، دلمون نیومد دست خالی بریم خونه و واسه یکی یدونه مون چیزی نخریم.

واسه همین رفتیم مغازه بازی فکری فروشی و برای قند عسلمون یه بازی فکری که در مورد شناخت رنگها و اشکال بود خریدیم.

وقتی رفتیم خونه و بازی رو به پارسا دادیم کلی ذوق کرد و سریع بازش کرد و مشغول بازی شد.

پارسا و بازی فکری جدیدش

شکلکهای جالب آروین

اینجا پارسا با تمرکز کامل داره رنگ آبی رو میذاره سر جاش

پارسا و بازی رنگها

شکلکهای جالب آروین

اینجا هم خودش تنهایی تموم رنگها رو از هم تفکیک کرد و توی میله ها چید.

پارسا و بازی رنگها

شکلکهای جالب آروین

اینم نتیجه تلاش عزیز دردونه مون

پارسا و بازی رنگها

 

آفرین به پسر زرنگ و باهوشم

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمانه مامان پارسا جون
16 بهمن 90 11:24
آفرین به پارسا جون زرنگ و باهوش
همۀ پارساها هوش فوق العاده ای دارن
میبوسمت عزیزم


دقیقاً این که واقعیت محضه که پارسا ها همه باهوشن.
مامان حنا
16 بهمن 90 17:46
ای جونم عزیز خاله ماشالله تو چقده زرنگو باهوشی خاله فدات بشه عزیزی به خدا
قربون اون تمرکزت هم بلم عزیز دلم اون چال صورتت هم دل منو برده عاشقت شدم شدید اگه مامانیت هم اینجوریه که دیگه واویلا کشته مردش میشم خیلی دوستتون دارم خیلیی برام عزیزین
پارسای گلمو بببببووووووووووس
خانومی خصوصی داری


ممنونم خاله جون مهربون.شما خیلی به ما لطف دارید و با محبتید.بخدا ما هم عاشقتونیم و خیلی خیلی دوستتون داریم.
شما هم حنای عزیز و خوشگلم رو ببوسید.
مامی کیانا
17 بهمن 90 15:40
آفرین به پسر باهوش و زرنگ و آفرین به مامان و بابای مهربون که همیشه به یاد گل پسرمون هستند پارسایی اگه همیشه پسر خوبی باشی و خونه بمونی و بابا و مامان و تنها بزاری تا برن حسابی خوش بگذرونندواست از این اسباب بازیهای خوشگل میخرن عزیزم


ممنون خاله جون.در مورد تنها گذاشتن بابا و مامانم هم عمـــــــــــــــــــــــــــراً ، اون یه بارشم با منت گذاشتم و تازه باهاشون خداحافظی هم نکردم و همون باعث شد تا دلشون باشه برام اسباب بازی بخرن.
مامان حنا
17 بهمن 90 16:37
سلام قربونت برم کجایی که دلم برات یه ذره شده ناجور از اینترنت استفاده میکنم اینم داره تموم میشه این ماه سه باره داریم شارژش میکنیم دیگه روم نمیشه به شوهرمم بگم آخه
پارسای گلم خوبه باز هم ازش عکس بگیر کاراشو بنویس نزار بین پستا فاصله بیافته و همینکه من دلتنگ صورت مثل ماهش میشم قربونش برم که اینقده ماهه
راستی دسر هر چی آبش کم باشه بهتر میبنده اگه آب زیاد بریزی خودشو میگیره ولی بخوای برگردونی اونجوری قشنگ وای نمایسته ولو میشه متوجه شدی گلم باز سوال داشتی بپرس بهت بگم
روی ماه دوتایتون رو هم می بوسم


فدای تو عزیزم بشم من.قربون اون دلت برم که انقده مهربونه و زودی برامون تنگ میشه.
همون طور که می بینی جدیداً زود به زود تر آپ میشم که اونم دلیلش فقط اظهار لطف و دلتنگی بی اندازه تو به من و پارساست.بازم چشم بیشتر سعی می کنم البته اگه پارسا امون بده.
"فقط به خاطر تو"
مامان رومینا(خاله رقیه)
17 بهمن 90 23:41
آفرین گل پسرآفرین به مامان باباش که بازی فکری واسش خریدن.دستشون درد نکنه


مرسی خاله جون مهربون
نرگسی
18 بهمن 90 1:20
آفففففففرین پارسا گل پسر


مرسی خاله جون مهربونش
مامانی درسا
19 بهمن 90 0:48
سلام عزیزم پست بالا باز نشد برای همین اینجا نظر گذاشتم . پارسا قندی حسابی با دختر مردم خوش گذشته نه .عزیزم روز به روز زیبا تر و شیرین تر مبشی .


سلام خاله جونم.آره حسابی بهم خوش گذشت.خاله جون چشماتون قشنگ می بینه.
خاله جون مهربونش مرسی از این همه ابراز لطف و محبت.
مامان بیتا
19 بهمن 90 11:12
سلام مام پارسا جون
با عرض شرمندگی من باز نمیتونم بالا نظر بذارم
وای چه مامان با سلیقه ای چه غذاهای خوشمزه ای
و چه پسر اقایی ماشاالله
تو رو خدا محکم ببوسش و از طرف من بچلونش


سلام خاله جون مهربون.ممنون از این همه لطفی که به من و مامانیم داری.
عزیزم مرسی از تعریفت ولی سلیقه ام به شما و آجی گلت که نمی رسه.
حتماً خاله جون محکم می چلونمش.پارسا عادت داره.