نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا در جشن تولد پسر عمو مهدی

1390/11/20 16:06
نویسنده : مام پارسا
1,993 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب من و پارسا و بابا مجتبی به همراه همه عمه جونا و عموجونا و بچه هاشون ، شام خونه عمو جون اسد دعوت بودیم .آخه تولد مهدی جون بود و مامان و باباش می خواستن یه جشن تولد خانوادگی براش بگیرن.

بچه ها قبل از شام کلی با هم بازی و سر و صدا کردن و طبق معمول سر اسباب بازی یه کم با هم کل کل کردن و ما بزرگتر ها هم فقط به کاراشون می خندیدیم ، چون واقعاً خنده دار بود.

پارسا در تولد مهدی

مثلاً یه بار پارسا و محمد سر کامیون با هم کشمکش داشتند و هر دو تاشون در حال کشیدن کامیون بودن که یک دفعه کامیون بینوا به دو قسمت تقسیم شد و یکی دست پارسا و یکی دست محمد موند و من و مامان محمد کلی خندیدیم.

خلاصه خونه از صدای بازی بچه ها و حرف زدن ما بزرگترا با هم ، حسابی شلوغ شده بود.

از جلو : محمد مهدی ، محمد، مهدی ، پارسا ، محمد رضا

پارسا در تولد مهدی

بعد سفره شام رو پهن کردیم و شام خوردیم و بعد از شام نوبت به کیک و فوت کردن شمع رسید.

بچه ها از جمله پارسا شروع کردن به انگشت زدن به کیک و بعد هم خوردن انگشتای کوچولوی خامه ای.

بعد هم که شمع روشن کردند تقریباً همه بچه ها فوت کردن ، نمی دونم مهدی آخرش موفق شد خودشم شمع تولدش رو فوت کنه یا نه؟

واسه خاطر دل بچه ها ، زن عمو چند بار شمع رو روشن کرد تا بچه ها فوت کنن و خوش باشن.

بعد نوبت رسید به باز کردن کادوها ، که البتّه زحمت باز کردن تموم کادو ها رو پارسا جون کشید  و اصلاً اجازه نداد که مهدی کادوهاشو باز کنه .تا مهدی داشت یه کادو رو نگاه می کرد ، آقا پارسا کادوی بعدی رو باز می کرد.

انگار که توی کادو ها دنبال اسباب بازی می گشت ولی بعد از اینکه همه رو باز کرد و دید از اسباب بازی خبری نیست ، بی خیال شد و رفت کنار بابا مجتبی نشست.

بعد هم کیک بریده شد و همه مشغول خوردن کیک و چای شدیم.

خلاصه امشب خیلی به هممون و مخصوصاً بچه ها خوش گذشت.حسابی بازی و خرابکاری کردند و ما هم تا تونستیم ازشون عکس گرفتیم

مهدی جون تولدت مبارک

سال دیگه هم جشن تولد بگیر، قول میدم بازم خودم کادو هاتو باز کنم تا تو خسته نشی.

 

از طرف پارسا ، کلانتر محل

 

حالا واسه دیدن عکسای تولد برید به ادامه مطلب:

به خاطر نزدیک بودن به 22 بهمن ، کیک رو به شکل پرچم سفارش دادن

از راست : امیر رضا ، پارسا ، مهدی ، محمد

پارسا در تولد مهدی

 

اینجا پارسا جون در حال انگشت زدن به کیکه ( خداییش اینجوری کیک خوردن بیشتر می چسبه)

پارسا در تولد مهدی

حالا یکی یدونه ما داره انگشت خامه ایش رو می خوره (به به .........)

پارسا در تولد مهدی

حالا دیگه وقت باز کردن کادوهاست که پارسا جون این زحمت رو متحمل شد و نذاشت مهدی جون خسته بشه

جداً نگاه کنید ، توی تموم عکسا پارسا داره یه کادو باز می کنه.

از راست : آرشام ، پارسا ، مهدی ، محمد

پارسا در تولد مهدی

یه کادوی دیگه..........

پارسا در تولد مهدی

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

اینم یه کادوی دیگه .........

پارسا در تولد مهدی

شکلکهای جالب آروین

و اما اصل مطلب یعنی خوردن کیک ( هوررررررررررررااااااااااااااااااااااااااا)

پارسا در تولد مهدی

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، 
تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

قربون اون زبون نازت بشم که داری دور لبت می گردونیش.نوش جونت نانازم

پارسا در تولد مهدی

شکلکهای جالب آروین

اگر عکس ها کمی تار شد ببخشید ، چون دیشب دوربینم رو یادم رفت ببرم واسه همین با موبایل عکس گرفتم و چون بچه ها مدام در حال ورجه وورجه بودن عکس  ها کمی لرزید و تار شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان حنا
20 بهمن 90 5:24
ای جونم به به تولد ما هم پریشب تولد داشتیم چقده بچه ها کیف میکنن تولد میگیرن عزیزکم قربونت برم با اون انگشتای نازت خاله جون خوشمزه بود نوش جونت باشه عسلم
عزیز دلم دستت درد نکنه که زحمت باز کردن کادوها رو هم کشیدی نازنینم ایشالله تولد خودت کادوهای خودتم باز میکنی اونموقع منم برات کادو میخرم
عزیز دلم ایشالله همیشه به مهمونی و خوشی باشید عکسا خیلی هم خوب افتادن دستت درد نکنه از طرف ما هم تولد مهدی جونو تبریک بگید
دوستتون دارم خیلی زیاد
بوس بوس هزار تا بوس واسه زهرا جونم و پارسا جونم که عاشقشم


سلام خاله جونم.آره خیلی کیف کردم ، مخصوصاً وقتی با انگشت کیک خوردم و کادو هارو هم خودم باز کردم.چی کار کنم دیگه من خیلی زحمت کش واسه همین نمی ذارم کسی خسته بشه.
خانومی مرسی از تعریت.حتماً به مهدی میگم.
عزیزم خیلی دوستتون دارم.شما هم حنای نازمو ببوس مهربونم.
آجی محدثه
20 بهمن 90 9:32
الهی من قربونت اون ناز دادنات برم. دیشب پس لرزه های نازدادنمون تا 1 شب طول کشید به نوبت می گفتیم دیدی چه قشنگ باباشو صدا می زد و خودشو لوس می کرد...
صادقانه میگم من عاشق پارسام ...


سلام آجی مهربونم.آخه من می دونم وقتی بابامو به اسمش یعنی "مجتبی" صدا می کنم دیگه به تموم خواسته هام می رسم( خب زرنگم دیگه).
آره اتفاقاً ماهم تا ساعت 1 شب داشتیم می گفتیم که چقدر همه از پارسا اون سواله رو می پرسیدین تا جواب بده و بعد محکم ماچش می کردین طوری که دیگه پارسا بیچاره می ترسید جواب بده.
مرسی آجی خوبش ، پارسا هم خیلی دوستت داره عززززززززززززززززززیزم.بووووووووووووس واسه آجی گل پارسا




نرگسی
21 بهمن 90 2:11
مرسییییییییییی عزیزممممم


خواهش می کنم خانومی.
مامان رومینا
21 بهمن 90 17:17
تولد مبارک واقعا انگشت زدن تو کیک خامه ای و خوردن حال میده.پارسا بهتر میدونه


ًممنون خاله جون.آره واقعاً گل گفتی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
23 بهمن 90 16:07
سلام
پسمله بلا ...شنیدم که اهل ساری هستی عزیزمهیچی مثه یه دوست خوب همشهری نیست
خوشحال میشم باهات دوست بشم آقا پارسا گلی
خوش باشید


سلام خاله جون.وای چقدر خوب شما هم ساروی هستید؟
من هم از دوستی با شما خوشحال میشم.
مامی کیانا
23 بهمن 90 17:43
وای پارسا خسته شدی این همه کادو!!! واقعا خسته کننده ست مخصوصا بعد اینهمه کادو باز کردن دریغ از یک اسباب بازی مثل اینکه کیک هم خیلی خوشمزه ست نوش جونت گوشت بشه به لپات چاله چوله هاتو پر کنه


آی گفتی خاله جون.قربون دهنت.واقعاً دریغ از یک اسباب بازی.
جات خالی خاله جون مهربون.خداکنه یعنی میشه لپام درست بشه.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
23 بهمن 90 19:10
سلام به پسر مازندران
لینک شدی گلم امیدوارم دوستای خوبی بمونیم


سلام عزیزم.ممنونم.من هم امیدوارم
مامان حنا
24 بهمن 90 12:42
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟
پارسای گلم خوبه؟؟
دختر تو کجایی چن روز بود خود منم نبودم حالا که اومدم می بینم تو هم چن روز بود که پیدات نبود نگرانت شدم
بهم از خودت خبری بده
پارسا جونو ببوس


سلام عزیزم.دلم برات تنگ شده بود.الان میام پیشت.
مامان محمد
24 بهمن 90 16:38
سلام زن عمو،فدات بشم من با اون زبون خامه ایت،مثل اینکه بهتون خوش گذشته،ما هم همینو میخواستیم عزیزم،از بابت باز کردن کادوها ممنون،کار مهدی جونو راحت کردی،بازم بیا خونمون،بوس بوس هزارتا بوس.


ممنونم زن عمو جون.آره خیلی بهمون خوش گذشت دستتون درد نکنه.
خواهش می کنم ، دیگه کاری بود که از دستم بر می اومد.حتماً بازم میام خونتون.بووووووووووووووووووووووووس
مامان حنا
25 بهمن 90 16:22
_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥_____♥████♥
__♥████████████████████████♥_____♥███♥
_♥███████████████████████████♥_____♥███♥
♥███████████████████████████████___♥███♥
♥█████████████████████████████████♥♥███♥
♥██████████████████████████████████♥███♥
_♥█████████████████████████████████████♥
__♥███████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥
روز ولنتاین رو به شما و پارسای گلم تبریک میگم


ممنونم دوست عزیز و مهربونم.من هم این روز رو به شما و حنای عزیزم تبریک میگم
مامانی درسا
25 بهمن 90 20:23
عزیزم روز عشق و محبت بر شما دوست عزیزم مبارک


ممنونم گلم.من هم این روز رو به شما تبریک میگم
ثمین
26 بهمن 90 2:11
سلام!
لينك شدين و ورود شما رو به جمع دوستان دنياي نفيس خوش آمد ميگم.


ممنونم عزیزم
مامان حنا
26 بهمن 90 2:31
زهرا جونم خیلی براتون خوشحالم که دارین میرین خونه خودتون ایشالله با دل خوش برین و خونه براتون خوش یمن باشه
منو تو خوشحالی خودت سهیم بدون دوست عزیزو مهربونم
مواظب پارسای عزیزم باش سرما نخوره منو از خودت بی خبر نزار عزیزم
می بوسمتون نازنینای من


واقعاً ازت ممنونم دوست مهربون و همراه من.مرسی که این همه با منی.خیلی خوشحالم که دوستی به خوبی تو دارم.چشم حتماً حتماً مواظب پارسا هستم و هر موقع هم وقت کردم میام پیشت.
بخدا خیلی برام عزیزی و خیلی دوستت دارم مهربونم.
مامان زهرا و ابولفضل
27 بهمن 90 18:41
سلام خانمی

تولد مهدی جون مبارک
ایشالا دامادی آقا پارسا

یه سری فیلم های آموزشی خیلی خوب خریدم که دلم نیومد به شما و بقیه ی مامانا اطلاع ندم.

به نظر من که عالی بود . و تا حالا به هرکسی هم که معرفیش کردم، خیلی راضی بوده. شما هم واسه نی نی های نازتون تهیه ش کنید. خیلی جذاب و سرگرم کننده هست و کمک خوبی به یادگیری فرزندامون میکنه

لینک خرید :
http://shop.softgozar.com/probuy.php?bz=25780&id3=26583

اگر سوالی داشتین یا توضیحات مربوط به مجموعه ی فیلمها رو میخواستین، یه سر به وبلاگ جدیدم بزنید :
http://maman-nini.blogfa.com


مرسی عزیزم.حتماً میام دیدنتون.ممنون که اومدید پیشمون و بهمون اطلاع دادید.


شیدا مامان پارسا
28 بهمن 90 0:27
سلام زهرا جونم خوبی خانومی؟ نیستی ؟بوسسسسسسسسس


سلام عزیز دلم.دلم خیلی برات تنگ شده بود.
راستش یه کمی سرم شلوغه و درگیرم و فقط می تونم یک روز درمیون بیام نظرات رو تایید کنم.
حتماً در اولین فرصت میام دیدنتون.دوستتون دارم.بوس
مامی کیانا
29 بهمن 90 9:43
سلام چطوری دوست جونم به کارهات رسیدی؟ خسته نباشی عزیزم


مرسی عزیزم.آره دیگه تقریباً جابجا شدم.این نظر رو از خونه سوده اینا دارم جواب میدم.بوووووووووووووووووووووس
شهراد شیر کوچولو
2 اسفند 90 23:08
سلام پسر کجایی؟ دلمون تنگ شد واسه یه دونه پسر همشهری


سلام خاله جونی.یه مدت سرمون شلوغ بود و نمی تونستیم بیایم نت.حالا دلیلش رو مامانم تو پست جدید میگه.بوس بوس همشهری
مامان حنا
3 اسفند 90 4:41
سلام زهراجونم خوبی؟؟؟؟؟
پارسای گلم خوبه؟؟؟؟؟؟؟
حسابی دیگه دلتنگت شدم
امیدوارم هر جا باشید سلامت باشید مواظب پارسا جونم باشو از طرف من محکم محکم ماچش کن


سلام گلم قربونت برم من عزیز دلم .منم خیلی دلم واسه شما و حنای عزیزم تنگ شده.بالاخره موفق شدم از خونه جدید بیام نت.حتماً در اولین فرصت میام پیشتون.
مادر کوثر و علی
7 اسفند 90 15:36
سلام عزیزم

واقعا خداقوت. خونه جدید مباررررررررررک

ماشالله به این گل پسر نازنازی


با پستهای جدید و پست ثابت بروز شده منتظر حضور گرمتون هستیم


سلام عزیز دلم .ممنونم مهربونم.حتماً زودی میام پیشتون
نرگسی
8 اسفند 90 22:22
مرسی عزیزم ..


خواهش می کنم عزیز دلم
مامان پارساجون
27 اسفند 90 14:46
با آرزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک