نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

1390/12/7 23:23
نویسنده : مام پارسا
2,064 بازدید
اشتراک گذاری

   شکلکهای جالب و متنوع آروین 

 سلام به همه دوست جون جونیای خوب و مهربون خودم.

نمی دونید چقدر خوشحالم از اینکه دوباره اومدم پیشتون.خیلی دلم براتون تنگ شده بود ، ببخشید که چند وقتی نتونستم به دیدنتون بیام و به کامنت های پر مهرتون جواب بدم.آخه سخت درگیر جمع کردن اسباب اثاثیه و بعدش هم در گیر اسباب کشی و جابجایی بودم.

خودتون که حتماً می دونید با وجود بچه چقدر اسباب کشی و بعدش  جابجا کردن وسایل توی خونه جدید سخت تر میشه ، واسه همین هیچ فرصتی دیگه برام نمی موند تا بیام نت.

حالا ماجراهای من با پارسا رو توی این روزها بخونید تا خوب متوجه سختی کار بشید:

روز هایی که من مشغول جمع کردن وسایل و کارتون زدنشون بودم ، پارسا سخت مشغول پخش کردن وسایل بود.

حتماً میگید یعنی چی ؟الان براتون میگم:

من وسایل رو جمع می کردم و کلی مرتب می چیدمشون ولی همین که از اتاق می رفتم بیرون پارسا می رفت سر کارتون ها و وسایل رو بالا و پایین می کرد و در آخر هم از چند تا چیز خوشش می اومد و از توی کارتن درشون می آورد و باهاشون بازی می کرد ، طوری که من هر کارتون رو دست کم 3 بار باید جمع می کردم.

اسباب بازیهاش رو هم که فقط شبها وقتی خواب بود می تونستم جمع کنم و برای همین مجبور بودم تا ساعت 4 صبح بیدار بمونم و این کارها رو برسم.

حالا اینها قسمت خوب ماجراست ، قسمت بدش این بود که پارسا یک دفعه هوس بازی با یک اسباب بازیش رو می کرد که من اصلاً نمی دونستم توی کدوم کارتون گذاشتم برای همین مجبور بودم تمام کارتون های اسباب بازی هاش رو باز کنم تا اسباب بازی مورد نظر شازده رو پیدا کنم ( حالا متوجه شدید چرا گفتم با بچه سخت تره )

خلاصه بعد از ده روز بدو بدو و جمع و جور کردن ، بالاخره روز اسباب کشی رسید.

تنها شانسی که آوردم این بود که از صبحش پارسا رو گذاشتم خونه دایی جون محمد تا با متین بازی کنه، چون پارسا اونجا رو خیلی دوست داره.

هوا شدید سرد بود و از بعد از ظهر بارون هم شروع به باریدن کرده بود ولی خوشبختانه بیشتر وسایل ما قبل از بارون اومده بود.

حالا ماجرای ما با پارسا موقع باز کردن و چیدن وسایل:

کارتون ها رو که خود پارسا باید باز می کرد و بعدش هم نصف اونها رو توی خونه پخش می کرد و می رفت سراغ یه کارتون دیگه و بعد هم پخش شدن تعداد دیگه ای از وسیله ها توی خونه..........

اگر هم توی یه کارتونی یونولیت بود که واویلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

تمام خونه رو یونولیت پخش می کرد و تا 1 ساعت کار من جارو برقی کشیدن بود آخرشم مگه تموم می شدن.

تا چند روز توی خونه یونولیت این ور و اون ور می رفت.

نا گفته نمونه که توی تمام این روزها ، چه موقعی که وسیله جمع می کردم و چه موقع چیدن وسایل با وجود اینکه پارسا کارم رو چند برابر می کرد ولی باز هم کاری به کارش نداشتم چون دوست داشتم از این اسباب کشی ، خاطره خوب و قشنگی توی ذهنش بمونه و اون هم یه جوری توی این شلوغ پلوغی ها سر گرم بشه و بهش خوش بگذره.

بالاخره با تمام این مصائب و مشکلات که حالا برامون خاطره های قشنگی به جا گذاشتن ، اسباب کشی و جابجایی ما توی خونه جدید انجام شد و به شکر خدا تقریباً همه چیز به روال عادی برگشت و حالا داریم لذت خونه جدید رو می بریم.

این بود ماجراهای من با پارسا توی این 2 هفته پر ماجرا.

برای دیدن شیطنت های پارسا یدونه برید به ادامه مطلب:

پسته مامان مشغول بازی با کارتون های خالیه.البته کلی کارتون رو به همین روش پاره و غیر قابل استفاده کرده.

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

شکلکهای جالب و متنوع آروین

وقتی هم که من کشوها رو خالی کردم تا مرتب کنم ، جیگر مامان زودی پرید و توی کشو نشست

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عشق مامان ، دید مامانی روی کارتون ها با ماژیک یه چیزایی می نویسه واسه همین خوشش اومد و ماژیک رو از من گرفت و شروع به نقاشی کشیدن کرد.

خداییش چه آدمک قشنگی هم کشید ، قربونش برم.

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینجا هم که توی خونه جدیده و مشغول بازی با کارتون و یونولیت هاش

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

 پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

می بینید این یدونه ما چه بلایی سر خودش و خونه آورد

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

پارسا و اسباب کشی به خونه جدید

pooh.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

محدثه
7 اسفند 90 8:43
سلام بر پارسایی و مامانیشو باباییش، خونه نو بر همتون مبارک
تو این چند روز با این که می دونستم وقت نداری بیای بازم به امید اینکه مطلب جدید بذاری از خونه جدید، هر روز میومدم و سر می زدم. امیدوارم این خونه واسه همه تون خوبی و خوشی بیاره بازم میگم مبارک باشه.
قربونت برم پارساجون به خیالت داشتی برف بازی می کردی با اون یونولیت ها.
BoOoOoOoOsssS...

سلاااااااااااااااااام آجی جونم.خوبی؟
دلم برات تنگ شده بود.
مرسی محدثه جونم بابت تبریکت.ایشالله برای شما هم خیر و خوشی به همراه داشته باشه.
منم خیلی دلم می خواست که زودتر بیام و مطلب جدید بذارم ولی واقعاً فرصت نمی شد.
مرسی که همیشه میای پیشمون و با حرفهای قشنگت خوشحالمون می کنی.
آره آجی جون جات خالی داشتم مثلاً برف بازی می کردم.
بوس بووووووووووووووووس هزار تا

نرگسی
8 اسفند 90 13:08
سلام .. خونه نو مبارک .. مرسی عزیزم .. بوس بوس برای پارساجون .. خسته هم نباشی واقعا اسباب کشی خیلی سخته ..


سلام عزیز دلم.مرسی خانومی.آره واقعاً خداییش سخته.
مامان محمد
8 اسفند 90 15:36
سلام زن عمو جون خوبی؟خیلی کیف داره زمانی که خونه تمیزه و بخوای دوباره به همش بریزی،ایشالللللله تو خونه جدید بهت خوش بگذره عسیسم.
سلام زهرا جون خوبی؟خستگی هات در رفت؟خونه نو مبارکتون باشه،ایشاللله به خیر و خوبی،دوستتون داریم حسابی حسابی حسابی.


سلام زن عمو جون.مرسی. آی گفتی همچین کیف داره که نگو.
سلام فرشته جونم.ممنونم عزیز دلم.ایشالله شما هم زود زود بیاید پیشمون تا توی خونه جدید بیشتر بهمون خوش بگذره.
ماهم خیییییییییییییییییییییییییییلی دوستتون داریم.محمد نازم رو ببوس
مامان حنا
9 اسفند 90 1:27
سلام عزیزای من
خیلی خوشحالم به خدا خونه جدیدتون مبارک باشه ایشالله با دل خوش ازش استفاده کنین و براتون خوشیمن و مبارک باشهاین هم کادوی ما برای چشم روشنی خونتون
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
گرچه میدونم ناقابله ولی انشالله قسمت شدو همدیگه رو دیدیم از خجالتت در میام خلاصه شرمندگی ما رو بپذیر
پارسای گلم چطوره قربونش برم با شیطونیاش کاش نزدیکتون بودم خودم می بردم خونمون نگهش میداشتم بهتون هم نمیدادم پسر به این گلی رو عزیز خالست
ماشالله این چن وقتی که ندیدمش بزنم به تخته بزرگ شده شما هم خسته نباشی با کار اثاث کشی و جابجایی حسابی خسته شدی

از طرف من پارسای گلمو ببوس خیلی دوستتون دارم قد یه دنیا


سلام عزیزدلم.مرسی مهربونم.واقعاً در جواب این همه لطف و محبت نمی دونم چی باید بگم.خیلی گلی بخدا و خیلی هم دل مهربون و صافی داری.
از بابت کادوت هم خیلی خیلی ممنونم.بخدا خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم گفتی این کادوی خونت.مرسی از اینکه حواست به همه چیز هست.مهربونم همین که میای پیشم و با نظرات پر از مهر و محبتت خوشحالم می کنی بخدا برام یه دنیا ارزش داره.
این حرفو نزن عزیز دلم.دشمنت شرمنده باشه.
از ته دل میگم :قشنگترین و با ارزشترین کادوی خونه ام رو ، امشب از تو گرفتم.چیزی که هیچ وقت فکرش رو نمی کردم که توی دنیای مجازی اتفاق بیفته.
قربونت برم که دورادور حواست به همه چیز حتی نگه داشتن پارسا هم هست .خداییش کاش کنارم بودی تا از دوست به این خوبی بتونم از نزدیک بهره ببرم و چیز یاد بگیرم
شما هم حنای نازمو ببوس خیلی عاشقتونم بخدا



مامان حنا
10 اسفند 90 4:42
ای جون هورااااااااااااااااااااااااااااا
چه خبر خوبی دادی خوشحال شدم مبارک باشه تو چرا نخوابیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


قربونت برم که انقدر مثل من خوشحال شدی.دیگه میرم بخوابم.شب بخیر البته صبح بخیر
مامان حنا
10 اسفند 90 5:11
همینجوری که می خریش بشورش تا کاملا خشک بشه بعد توی این نایلونایی که کیپ زیپ بهش میگن بزار و بعد بزارش توی فریزر اصلا هم مزش فرق نمیکنه وقتی میاریش بیرون درست مثل زمانیه که از بازار خریدی فقط یه کوچولو شل میشه ولی زیاد مشخص نمیکنه
زهرا جون کاش اون سوالتو خصوصی نمیکردی من تاییدش میکردم شاید سوال خیلیا باشه میتونی دوباره بنویسی


باشه عزیزم دوباره میام سوالم رو میگم.مرسی که همیشه جواب سوالمو میدی
مامانی درسا
10 اسفند 90 7:54
خسته نباشی گلم . خونه نو مبارک . پسر گلمو ببوس


سلام خانومی.مرسی از محبتت. شما هم درسای عزیزم رو ببوس
مامان محیا
10 اسفند 90 8:41
سلام خسته نباشی. من هم چنین روزهایی در پیش دارم خواهر.. اما تو تهران دست تنهام.. خونواده من هم نزدیک شمان ..تازه محیای من فقط یکماه از پارسا جون بزرگتره..خوشحال شدم از آشناییت..


سلام عزیز دلم.ایشالله به سلامتی.من هم که اینجا خانواده ام پیشم هستن فقط روز اسباب کشی پارسا رو گذاشتم پیششون وگرنه تموم کارها رو خودم انجام دادم تنهایی.خودم هم جمع کردم و هم توی خونه جدید چیدمشون.
نگران نباش سخت هست ولی پیش میره.ایشالله به خیر و خوشی برید خونه جدید.من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم.
راستی خانواده ات ساری زندگی می کنن؟
مامان ثنا و ثمین
10 اسفند 90 8:58
سلام خانومی.خسته نباشی.خونه ی جدید مبارک.انشااله که لحظات خوب و خوشی رو توش سپری کنید


سلام عزیز دلم.ممنونم از این همه لطف و محبتت.مرسی که اومدی پیشمون
مامان ترنم کوچولو
13 اسفند 90 12:46
سلام خونه نو مبارک.ممنون مامانی که به پارسایی اجازه دادی از این لحظات سخت برای خودتون اون لذت ببره.


سلام خوب و مهربونم.ممنون بابت تبریکت.خیلی به من و پارسایی لطف داری.
آره چون توی اون وضعیت به هم ریخته اگر می خواستم به پارسا سخت بگیرم واقعا داغون میشد.همین که بهم کار نداشت کافی بود.
ترنم خاله رو محکم ببوس.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
14 اسفند 90 9:23
خونه جدید مبارک انشا.... به سلامتی....
خسته نباشی


قربونت برم دوست جونم.ممنونم که این همه به من لطف داری
شهراد شیر کوچولو
14 اسفند 90 9:26
مبالک... مبالک....
ای بلا تو کارتونا چه میکنی وروجک.... من و شما هم کاریم یه جورایی ... عکسات خیلی با حال شده دوست جونی ام

چی کار کنیم دیگه خاله جون ما کارمون شیطونیه.
مرسی خانومی ، چشمات عکسا رو قشنگ می بینه
نرگسی
14 اسفند 90 10:11
مرسی مامانی .. انشالله همیشه لباتون خنده باشه عزیزم ..


قربونت برم دوست جونم
فرناز
21 اسفند 90 12:30
با آپ جدید «گریم کودک» منتظر حضور پر مهر شما هستم.
دنیای زیبایی و مد



حتماً گلم.ممنون که خبرم کردی
مادر کوثر و علی
23 اسفند 90 15:06
مامان نيروانا
24 اسفند 90 14:56
سلام دوست بسيار بسيار عزيزم، خيلي وقت بود خبري ازتون نداشتم گفتم در آستانه ي بهار خدمت برسم احوالي ازت بپرسم. ببخش اگه اين سال دير به دير سراغتون اومدم و كم يادگاري براتون گذاشتم. اميدوارم با محبت و معرفت خوبت منو ببخشي.
خونه ي نو مبارك. اميدوارم يه عالمه خاطره ي قشنگ با اين صبر و حوصله اي كه داري توي اين خونه ي نو و سال نو خلق كنين. از دور روي ماه شما و پارساي عزيز شيرين تر از قند رو مي بوسم. شكرشكن باشين هميشه


سلااااااااااااااااااام دوست خوبم.نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی بعد از مدتها کامنتت رو دیدم.
اشکالی نداره گلم.ایشالله توی سال جدید بیشتر به هم سر می زنیم.از تبریکت بابت خونه هم ممنونم گلم.
مامان طاها
26 اسفند 90 22:23
سلام عزیزم می خواستم تو پست جدید بنویسم اما نشد و حالا اینجا نوشتم اول اینکه خونه جدیدتون مبارک بعدشم اینکه جااااااااااانم گل پسری که بزرگ شده


ممنونم عزیز دلم.همین که به دیدنمون اومدی خوشحالمون کردی.از تبریکت بابت خونه ازت ممنونم.بازم بیا پیشمون
مامانی درسا
27 اسفند 90 2:30
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز ساقیا آمدن عید مبارک بادت وان مواعید که دادی مرواد از یادت سال نو و نوروز باستانی مبارک
مامان پارساجون
27 اسفند 90 14:39
خونه جدید مبارک ایشالا با خوشی در اون لحظات رو سپری کنید


ممنونم عزیز دلم.
شیدا مامان پارسا
27 اسفند 90 14:59
سلام زهرا جون و آقا پارسای گل .سال نو پیشاپیش مبارک.