نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا در آخرین ساعات سال 90

1391/1/16 14:20
نویسنده : مام پارسا
967 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سفره هفت سین امسالمون به کمک پارسا جون آماده شد

مهمترین کاری که پارسا کرد این بود که تخم مرغ های سفره رو خودش تنهایی رنگ کرد.

غروب روز ٢٩ اسفند من از بازار برای پارسا تخم مرغ سفالی برای رنگ کردن خریدم.البته دلم می خواست تخم مرغ واقعی رو رنگ کنم چون من اصلاً علاقه ای به چیز های غیر واقعی ندارم مثلاً سفره هفت سین هایی رو که با سین های مصنوعی درست می کنن اصلاً قبول ندارم آخه به نظر من طراوت بهار و سفره هفت سین به تازه بودن سین ها و بویی که از سمنو و سیب و سرکه توی خونه می پیچه هست ولی چون می خواستم امسال مسئولیت رنگ کردن تخم مرغ ها رو برای اولین بار به پارسا بسپارم واسه همین سفالی خریدم تا به یادگار بمونه.

پارسای مامان هم با رنگ انگشتی هاش افتاد به جان تخم مرغ ها و تا تونست هم بازی کرد و هم تخم مرغ رنگ کرد.

خلاصه در آخر از ترکیب رنگها با هم یه رنگای عجیب و غریبی در آورد که خدا می دونه.

ولی انصافاً تخم مرغ ها رو خیلی قشنگ رنگ کرد.

اینم تخم مرغایی که گل پسر مامان رنگ کرد (البته اینم بگم که خال خال های روی تخم مرغ ها و ظریف کاری هاش رو در مرحله آخر من انجام دادم ولی تموم رنگها رو خودش تنهایی روی تخم مرغ ها مالید و به رنگهایی که می بینید در آورد)

پارسا و سفره هفت سین

قربونش برم

    

اینم یه عکس از پارسا کنار سفره هفت سین:

این عکس رو ساعت ٣:٣٠ صبح ، یعنی چند ساعت قبل از سال تحویل گرفتم ولی می بینید پارسا چقدر سرحاله و اصلاً خواب نداره ، تازه همش می گفت شمع روشن کنید پارسا فوت کنه ، موقع فوت کردن هم می گفت : از پارسا عکس بگیرید.

پارسا و سفره هفت سین

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

حالا واسه دیدن  بقیه عکسها برید به ادامه مطلب:

جیگر مامان اینجا مشغول رنگ کردن تخم مرغ هاست و اصلاً وقت نداره ، نگاه کنید که چقدر جدّیه

پارسا و سفره هفت سین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 اوه اوه اوه دستاشو ببینید

پارسا و سفره هفت سین 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شمع سفره ما قبل از سال تحویل ، به عشق پارسا چند بار روشن شد ، چون پارسا عاشق فوت کردن شمعه

پارسا و سفره هفت سین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 اینجا هم پارسا جون منتظره تا ما بگیم : ١.......٢........٣  و بعد شمع ها رو فوت کنه.

پارسا و سفره هفت سین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 اینم عکسی از سفره هفت سینمون 

پارسا و سفره هفت سین

  پارسا و سفره هفت سین 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

خلاصه شب سال تحویل ، پارسا پا به پای ما تا ساعت ٥:٣٠ صبح بیدار بود و با انرژی زیاد اینور و اونور می دوید و کیف می کرد.

hart-iloveyou-4.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگسی
16 فروردین 91 17:47
خصوصی گذاشتم عزیزم //


ممنونم عزیزم.گرفتم.
نرگسی
16 فروردین 91 18:16
مرسی عزیزم شما لطف داری به من ..


خواهش می کنم نازنینم
مامانی درسا
16 فروردین 91 20:23
عزیزم نرگس جون اومد و برام نظر گذاشت نمیدونم جرا برای شما باز نمیشه . بذار یکی از قالب های نی نی وبلاگ رو امتحان کنم شاید بشه


الان دوباره میام پیشت ببینم چی شد؟
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 فروردین 91 23:20
سلام.عیدتون با تاخیر مبارک.چه سفره هفت سین قشنگ و دلنشینی.چه تخم مرغ رنگیهای قشنگی.دست نقاشش درد نکنه.


سلام عزیزم.عید شما هم مبارک.ممنونم مهربونم چشمای قشنگت همه چیز رو انقدر قشنگ دید عزیزم.
از اینکه به دیدنمون اومدی خیلی خوشحال شدم.
مامانی درسا
17 فروردین 91 0:53
مامانی پارسایی گلم . مدیریت نوشته مشکل قالب های نایت اسکین رو حل کرده . منم دوباره به سرم زد که اونو استفاده کنم نمیدونم حالا درست شده یانه . البته یکی دو نظر داشتم که انگاری مشکل کاملا" برطرف شده . کاشکی واسه شما هم همین طور باشه . دوستتون دارم مرسی که خبرم کردی باور کن اینو از ته قلبم میگم خوشحالم که باهات آشنا شدم گل پسری چندتا بوس آبدار .


سلام عزیزم.منم امیدوارم که دیگه برای وبت مشکلی پیش نیاد و من بتونم بیام پیشت.
من هم دوستت دارم و به داشتن دوست خوبی مثل شما افتخار می کنم.شما هم درسای ناز خاله رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
17 فروردین 91 15:15
سلام عزیزم عیدتون مبارک

چه سفره هفت سین خوشگلی
دست آقا پارسای گل درد نکنه


سلام عزیزم.ممنونم مهربونم چشمات خوشگل می بینه.
مامان حنا
17 فروردین 91 17:10
سلام گلم
عزیزمی دیگه خانوم هنرمند و خوش سلیقه با پسمل نازش عزیزخاله که ذوق و هنر خودشون رو دارن نشون میدن قربونت برم عزیزم چه خوب رنگشون کردی دستت درد نکنه عالی شدن
بازم سال نو رو بهتون تبریک میگم و سال خوبو خوشی رو در سال جدید براتون آرزو دارم و دوستتون دارم خیلی زیااااااااااااااااااد


سلام عزیز دلم .قربون تو دوست خوبم برم که انقدر خوبی.
خانوم ما که هر کاری بکنیم در مورد هنرمندی به پای شما نمی رسیم.
مرسی عزیزم بازم سال نوی شما مبارک باشه.ما هم خیلی دوستتون داریم
آجی محدثه
19 فروردین 91 10:32
سلام به جیگر من، الهی من قربون اون سلیقه ات برم. الهی امسال سال خوب وعالی برات باشه گل من و همچنین برای مامانی و بابایی


سلاااااااااام آجی مَسِدِه خودم.مرسی آجی جونم ، چی کار کنم دیگه کاری بود که از دستم بر می اومد.ایشالله امسال برای شما هم سال خوب و خوشی باشه.