نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

لحظه تحویل سال نو

1391/1/19 15:10
نویسنده : مام پارسا
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز یکم فروردین بعد از اینکه ساعت 5 صبح خوابیدیم ، من ساعت رو ، روی 7 صبح زنگ گذاشتم و بعد از اینکه ساعت زنگ خورد پریدم و رفتم توی اتاق پذیرایی چرخی زدم ولی دیدم که همه چیز مرتبه و واقعاً هیچ کاری نمونده بود که انجام بدم چون همه کارها رو شب قبل انجام داده بودم.

 بعد نشستم تقویم دیواری هایی رو که می خواستیم به عنوان عیدی به خانواده بدیم رو شیرازه زدم و بعد بابا مجتبی رو بیدار کردم و لباس پوشیدیم و آماده شدیم و فقط مونده بود بیدار کردن پارسا که چند دقیقه قبل از سال تحویل بیدارش کردم و لباسش رو پوشیدم.

من و پارسا آماده شدیم برای بیرون رفتن از خونه با قر آن و چند شاخه گل سنبل توی دستای پارسا.

بابایی هم دوربین رو آماده کرد تا از لحظه تحویل سال فیلم بگیره ، آخه هر سال از این لحظه فیلم می گیریم.

بالاخره 2 ، 3 دقیقه قبل از تحویل سال من و پارسا رفتیم جلوی در حیاط.

مهدی (پسرعموجون) و زن عمو جون پارسا هم جلوی در بودند ، بیشتر همسایه ها هم اومده بودند بیرون.

من و پارسا چند تا شاخه سبز از زمین چیدیم و بعد از اینکه توپ سال نو رو در کردن به زن عمو اینا تبریک گفتیم و رفتیم پیش بابایی و بابایی هم از ورود ما و تبریک گفتنامون فیلم و عکس گرفت.

بعد سه تایی با هم رفتیم خونه مامان ستاره (مامان بابایی) که توی همون آپارتمان بود.

پارسا جون و مهدی جون خونه مامان ستاره

پارسا در لحظه تحویل سال نو

      

پارسا چون فقط 2 ساعت خوابیده بود خیلی بهونه گیری کرد و همش می گفت بریم "دد"

 اینجا پارسا بغل بابایی و منتظر "دد" رفتنه و همچنان شاخه های گل سنبلی که از قبل از سال تحویل دادیم دستش توی دستشه

 

پارسا در لحظه تحویل سال نو

تا اینکه برگشتیم خونه خودمون و خوابوندمش.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

حالا واسه دیدن بقیه عکسها برید به ادامه مطلب:

اینجا لحظه ایه که من و پارسا بعد از سال تحویل رفتیم پیش بابایی و جیگر مامان از همین جا شروع کرد به "دد" گفتن

پارسا در لحظه تحویل سال نو

شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

تو روخدا خمیازه اش رو ببینید آدم با دیدن خمیازه اش خوابش می گیره.

الهی بمیرم بچه ام هلاک خوابه خب حق هم داره فقط 2 ساعت خوابید دیگه!

پارسا در لحظه تحویل سال نو

شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینجا هم دیگه عشق مامان به خواب شیرین رفت

پارسا در لحظه تحویل سال نو

شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

قربونت برم که توی خواب هم گل هاتو پایین نمیذاری و محکم نگهشون داشتی

پارسا در لحظه تحویل سال نو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان نفسی
19 فروردین 91 16:18
عزیزم سال نو مبارک چقدر تو نازی تو عکسا فدای اون قیافه معصومت
مامان خانمی ممنون بابت راهنمایی که در مورد تقویم کردی راستشو بخوای فتوشاپو دانلود کردم ولی من که گفتم خنگم اصلا تمی برای تقویم ندارم اگه میشه بابت تم هم راهنماییم کن و بگید که بعد از به دست اوردن تم چه طوری عکس بزارم توش وراستی میخوام بعدش چاپ کنم اگه کمکم کنی درست کنم تا عمر دارم خوبیت یادم نمیره وکاری جز دعا کردن در حقت نمیتونم جبرانش کنم توروبه خدا منو روسفیدم کن پیش شوهرم اخه همش بهم میگه این همه مامان چطوری برای نی نی شون تقویم درست کردن چرا تو بلد نمیشی کمکم کن


سلام خاله جونم.ممنون بابت تعریف قشنگت.
خانومی در مورد تقویم الان میام پیشت.در ضمن انقدر هم خودت رو دست کم نگیر .از قدیم گفتن :کار نشد نداره.
مامان حنا
19 فروردین 91 18:38
سلام عزیزم
اااااااااااااااااااااا من اینجا کامنت گذاشته بودم پس کجاست
می بوسمت مواظب پارسا جونم باش



سلام خانومی.توی پست قبلی کامنت گذاشته بودی این پست رو تازه امروز گذاشتم.
شما هم مواظب حنای ناز خاله باش.بووووووووووووووووووس


مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 فروردین 91 20:14
عزیزم خلاصه اومدین
همیشه شاد باشین و روزهای خوشی داشته باشین


قربونت برم مهربونم .توروخدا ببخشید که دیر اومدم.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 فروردین 91 20:16
تقویم های جوجو هم خوجگل شده


ممنونم خانومی.چشمات خوشگل می بینه
نی نا مامی آدرین
20 فروردین 91 2:05
سال نو مبارک


سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک باشه .
مامان حنا
20 فروردین 91 5:18
سلام برمهربونترین دوست خودم
بازم سال نو رو بهتون تبریک میگم ایشالله که سال جدید سال خوبو پر برکتی براتون باشه و پر از اتفاقای خوب
پارسا جونمم که ماشالله هزارماشالله بزرگ شده قربونش برم با گلای خوشکلش که خودش ماشالله گلیه
عزیزدلم کاش پیشت بودمو وقتی خواب بودی منم می بوسیدمت که توی خواب خیلی ی ی ی خیلی خواستنی تر شدی
می بوسمتون مواظب خودتون باشید
دوستتون دارم عزیزای من


سلام عزیز دلم.قربونت برم که انقدر مهربون و دوست داشتنی هستی.
دوباره سال نو شما هم مبارک باشه با آرزوی بهترین ها برای شما و حنای نازم.
خاله جون مهربون این همه محبتی که شما به من و پارسا داری رو هیچ وقت یادم نمیره .واقعاً مثل خواهرم برام عزیزی.
ما هم دوستتون داریم خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااد.
آجی محدثه
21 فروردین 91 13:19
الهی بمیرم برات پارسایی که از خواب هلاکی! مامانی چه انتظاری داری از این پسر خوشگل ما به نظرم خیلی هم سر حاله اعتراف می کنم اگه من بودم وتا اون موقع صبح بیدار بودم عمرا از 11 زودتر بیدار نمیشدم.


قربونت برم آجی مهربونم.باز خوبه که تو منو درک کردی.پس واقعاً حق داشتم لجبازی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟